Ovide

Scorpio

Heeft nog iemand materiaal van de tekenfilm serie 'Ovide'.

B.v.d.
--
The
____

Steve B.

Kijk uit malloot, een kokosnoot
Ovide en z''n vrienden... verder weetikumnietmeer.

Ik geloof dat het nogsteeds uitgezonden wordt hoor.

Scorpio

to Steve B.

Steve B. wrote:

> Kijk uit malloot, een kokosnoot
> Ovide en z''n vrienden... verder weetikumnietmeer.
>
> Ik geloof dat het nogsteeds uitgezonden wordt hoor.

Enig idee welk kanaal?

Stephan

Scorpio wrote in message <348500...@freeandsingle.com>...

Een poosje geleden op Kindernet. Heerlijk wanneer je nog half lam in je nest
ligt bij te komen van teveel drank

Stephan

PS Graag aanvulling op liedje " Malloot Kokosnoot enz"

Rogier Van eeten

>From: Scorpio <i_...@freeandsingle.com>
>Subject: Re: Ovide

>Enig idee welk kanaal?

Kindernet.

-=-
FAA Forever!

Rogier van Eeten

Thijs Kinkhorst

In article <348500...@freeandsingle.com>, Scorpio
<i_...@freeandsingle.com> writes:

> [...]

het eiland is
hun speelterrein
je kunt ze niets verbieden
de vrienden van ovide

als het regent en de wind
schudt het eiland heen en weer
dan ook zijn ze naar noch bang
ze genieten des te meer
*o wat hebben zij een pret
*en plezier daar gaat het om
*ze lachen met z'n allen heel wat af

kijk uit malloot
een kokosnoot
je kunt ze niets verbieden
de vrienden van ovide
wat zij ook doen
beleef het mee
ja met ovide's vrienden op tv (op tv)

Ik ben niet zeker van de regels die beginnen met * en ook de volgorde klopt
niet.

>Enig idee welk kanaal?

Het is een tijd lang bij de VARA geweest, en ik heb het ook wel eens gezien
op Kindernet. Als het nog uitgezonden wordt, zal het wel bij die laatste
zijn.

--
Thijs Kinkhorst * th...@kinkhorst.com * http://www.kinkhorst.com/
ICQ 432406 "Omelette du Fromage" --Dexter KeyID 0x371EFCB1

Steve B.

>PS Graag aanvulling op liedje " Malloot Kokosnoot enz"

Yep. Ik ook.

Scorpio

Stephan wrote:

> [...]
<CUT>

> PS Graag aanvulling op liedje " Malloot Kokosnoot enz"

Ergens in de oceaan
ligt een avonturenland
en daar stapt Ovide blij
met z'n vrienden door het zand.
Oh wat maken zij een pret,
want plezier daar gaat het om.
Ze lachen zich daar met z'n allen krom.

Kijk uit malloot,
een cocosnoot.
Wie laat ons lachen, gieren.
Ovide en z'n vrienden.
Wat zij ook doen,
we leven mee.
Ja, met Ovide's vrienden op tv.

Het eiland is hun speelterrein.
Je kunt ze niets verbieden,
de vrienden van Ovide.
Een hoop kabaal,
't loopt uit de hand.
Ovide's vrienden springen uit de band.

A-von-tu-ren-land.

Als het regent en de wind
schut het eiland heen en weer,
dan nog zijn ze daar niet bang.
Ze genieten des te meer.
Slaan hun bootjes bijna om
en staan alle bomen krom,
dan lachen zij daar met Ovide om.

Kijk uit malloot,
een cocosnoot.
Wie laat ons lachen, gieren.
Ovide en z'n vrienden.
Wat zij ook doen,
we leven mee.
Ja, met Ovide's vrienden op tv.

[...]

http://www.worldonline.nl/~ard

Nobleone

-=> Scorpio schreef laatst aan All <=-

> Ik geloof dat het nogsteeds uitgezonden wordt hoor.

Sc> Enig idee welk kanaal?

Belgie twee geloof ik:
`Een eiland is
een spiegelei...'

... Attractive FE-MAIL wanted

Rogier Van eeten

>From: Nobl...@digital.iwg.nl (Nobleone)
>Subject: Ovide

>-=> Scorpio schreef laatst aan All <=-

>Belgie twee geloof ik:

Da's geen Belgie, maar Kindernet.

Stephan

Scorpio wrote in message >> PS Graag aanvulling op liedje " Malloot

Kokosnoot enz"
> Ergens in de oceaan
> ligt een avonturenland
> en daar stapt Ovide blij
> met z'n vrienden door het zand.

enz...
>http://www.worldonline.nl/~ard

Dankje, geweldig dat Internet
Stephan

Steve B.

-- > >Sc> Enig idee welk kanaal?

> Da's geen Belgie, maar Kindernet.

Die verwarring komt omdat in veel delen van Nederland Kindernet op dezelfde
zender is te aanschouwen als Belgie2. Na een uur of 12:00 wordt de
zender/kanaal vrijgegeven voor Belgie 2.

Rogier Van eeten

> [...]

>-- > >Sc> Enig idee welk kanaal?

>Die verwarring komt omdat in veel delen van Nederland Kindernet op dezelfde

Bij ons is 't op 't kanaal van the Box.

>Na een uur of 12:00 wordt de zender/kanaal vrijgegeven voor Belgie 2.

Dat was soms wel jammer, bv. als Samson op TV2 was.

Steve B.

> Bij ons is 't op 't kanaal van the Box.

Wij hebben geen the Box of MTV. Helaas....

> Dat was soms wel jammer, bv. als Samson op TV2 was.

Dat is nog steeds jammer ;-)

Rogier Van eeten

>From: "Steve B." <*nospamming*rjb...@tref.nl>
>Subject: Re: Ovide

>Wij hebben geen the Box of MTV. Helaas....

Op MTV is toch nooit wat, op MTV is Katja zelfs niet leuk om naar te kijken.
Op TMF heb je Fab. natuurlijk nog.

>Dat is nog steeds jammer ;-)

Ik zie Samson eigenlijk nooit meer. :_(

Scorpio

Steve B. wrote:

> dezelfde

> Wij hebben geen the Box of MTV. Helaas....

> Dat is nog steeds jammer ;-)

De songtekst van Ovide staat op

http://www.dsv.nl/~ovide

Bij mij zit K'net op SBS6. dan mis je niks.

--
The
____

http://home.worldonline.nl/~ard

Rogier Van eeten

>From: Scorpio <i_...@freeandsingle.com>
>Subject: Re: Ovide

>Bij mij zit K'net op SBS6. dan mis je niks.

Jawel, Radio 538.

Steve B.

> dezelfde

> Op MTV is toch nooit wat, op MTV is Katja zelfs niet leuk om naar te
kijken.
> Op TMF heb je Fab. natuurlijk nog.

Katja is een plork.
Fabienne is zeer aangenaam om naar te kijken tussen de clips door. Maar het
lukt me nog niet altijd om als de clipbegint en ik ga naar een andere zender
zappen om weer precies op het juiste moment terug te komen voor Fabienne.
Soms te vroeg, soms te laat.
De clips zijn bagger op TMF. Maarja.. dat zal op elke muziekzender wel zo
zijn..

> Ik zie Samson eigenlijk nooit meer. :_(

De deurbel is nog steeds kapot.

Rogier Van eeten

>From: "Steve B." <*nospamming*rjb...@tref.nl>
>Subject: Re: Ovide
>

>De clips zijn bagger op TMF. Maarja.. dat zal op elke muziekzender wel zo
>zijn..
Op de BOX is 't ook best wel bagger, maar daar kan je naar toe bellen om je
"eigen" clip aan te vragen. Gelukkig hebben ze er zo nu en dan wel een een
leuke clip tussen zitten.

Belt Fred Kroket nog steeds?