Heroes 5x01-02

Lieven Marchand

spoiler

Een nieuw seizoen van Heroes en blijkbaar ligt de klemtoon op
'bekering', redemption. Dit wordt een aantal keer door diverse
personages naar voor gebracht. Iedereen is blijkbaar van plan boete te
doen voor zijn fouten.

Er is een nieuwe big bad die er veel belovend uitziet: de leider van een
rondtrekkende kermis met mutanten. Het ziet er nogal Carnivale-achtig
uit maar Samuel is een intrigerend figuur. Hij noemt zijn bende familie
en houdt ze eerder onder de duim met op hun gevoelens in te werken. Niet
dat hij niet bruut geweld gebruikt indien nodig, maar zelfs dan speelt
hij het oude truukje van de mishandelaar, "Kijk wat je mij nu dwingt te
doen en dit doet mij meer pijn dan jou". Samuel kan met een kompas
mutanten opsporen en kan op de rug van een vrouw de gezichten van
mutanten in tatouages laten verschijnen. Dit schijnt voor haar nogal
pijnlijk te zijn maar daar trekt hij zich niets van aan.

Claire begint haar studie aan de unief en heeft onmiddellijk de roommate
from hell. In de beste Buffy traditie pleegt deze echter in ep 2 al
zelfmoord (hoewel?) en ze heeft een nieuwe beste vriendin om deze zaak
te onderzoeken. (Ik heb na Californication S1 een beetje moeite om
Madeline Zima als naieve college freshman te zien maar dat zal wel aan
mij liggen.)

Matt is terug als politieagent begonnen en probeert zijn gave niet meer
te gebruiken maar hij heeft een stuk van Sylar in zijn geest na de
exploten van vorig seizoen die hem er toch toe brengt. Sylar wil zijn
lichaam terug. In dat lichaam zit Nathan die onderbewust Sylars krachten
terugkrijgt en ook het gevoel krijgt dat zijn herinneringen niet van
hemzelf zijn.

Noah is gescheiden en ziet de nieuwe company die mama Petrelli wil
opbouwen eigenlijk niet meer zitten. Tracy doet een poging hem te
vermoorden maar ze raken uiteindelijk toch tot een modus vivendi.

Hiro en Ando hebben een zaak dial-a-hero opgestart en hun eerste exploot
is een kat uit een boom redden. Hiro blijkt stervend te zijn aan de
neveneffecten van zijn gave en wordt buiten zijn controle teruggestuurd
naar het moment dat hij het idee kreeg om een held te zijn. Samuel laat
zich door een van zijn familieleden ook terugsturen en plant het idee in
Hiro in dat hij het verleden moet veranderen om al zijn fouten recht te
trekken.

Peter heeft zijn werk als ambulancier terug opgepakt en is daar zo
obsessief mee bezig dat zelfs Noah hem waarschuwt.

Ik vond dit een goed begin van het seizoen. Ze hebben duidelijk wat
geschrapt in het aantal nevenpersonages (de cast is terug te vergelijken
met het begin) en hoewel het thema van redemption wel een beetje heel
duidelijk langs alle karakters wordt voorgesteld zou dit best iets
kunnen worden.

--
[The beginner] should not be discouraged [...] if he finds that he does not
have the prerequisites for reading the prerequisites. Paul Halmos

Niek

Hoofdstuk 5 Redemption, seizoen 4, 1 Orientation & 2 Jump, push, fall
Een hele mond vol zo'n benoeming van de eerste afleveringen van Heroes.

> [...]
> 'bekering', redemption. Dit wordt een aantal keer door diverse
> personages naar voor gebracht. Iedereen is blijkbaar van plan boete te

Bij Peter zie ik dat nog wel maar bij Noah niet echt en bij Claire ook
niet. Tracey lijkt ook weinig schuldbewust. Maar daar staat Matt
tegenover die vol wroeging zit.

> Er is een nieuwe big bad die er veel belovend uitziet: de leider van een
> rondtrekkende kermis met mutanten. Het ziet er nogal Carnivale-achtig
> uit maar Samuel is een intrigerend figuur.

Denk je werkelijk dat hij een big bad is? Hij wordt wel zo afgeschilderd
maar omdat nog niet exact duidelijk is wat zijn plannen zijn, wil ik nog
wel een slag om de arm houden.

> [...]
> hij het oude truukje van de mishandelaar, "Kijk wat je mij nu dwingt te
> doen en dit doet mij meer pijn dan jou".

Eh ja, als je dit zo beschrijft dan is het wel heel erg een big bad. :-)
Ik vond het wel een hele mooie openingsc�ne met Samuel aan het graf van
Joseph met zijn speech en de aarde die hij over de kuil schoof. Heel
filmisch neergezet.

> Samuel kan met een kompas mutanten opsporen en kan op de rug van een vrouw de gezichten van
> mutanten in tatouages laten verschijnen. Dit schijnt voor haar nogal
> pijnlijk te zijn maar daar trekt hij zich niets van aan.

En zij geeft hem dan informatie over deze personen. Een wonderlijk
koppel. Niet alleen mutanten verschijnen op haar rug, dacht ik. Werd
Danko daar ook niet afgebeeld zodat de messenman achter hem aan kon gaan?

> [...]
> from hell. In de beste Buffy traditie pleegt deze echter in ep 2 al
> zelfmoord (hoewel?) en ze heeft een nieuwe beste vriendin om deze zaak

Ik moest ook gelijk aan Buffy denken bij deze setting. Die nieuwe
vriendin vertrouw ik niet zo, kan niet zeggen waarom maar ze dramt wel
erg haar zin door.

(Ik heb na Californication S1 een beetje moeite om
> Madeline Zima als naieve college freshman te zien maar dat zal wel aan
> mij liggen.)

(Dit meisje is mij onbekend dus dat scheelt dan weer)

> [...]
> lichaam terug. In dat lichaam zit Nathan die onderbewust Sylars krachten
> terugkrijgt en ook het gevoel krijgt dat zijn herinneringen niet van

Heel spannend weergegeven zowel Nathan/Sylar als Sylar in Matt zijn hoofd.

> Noah is gescheiden en ziet de nieuwe company die mama Petrelli wil
> opbouwen eigenlijk niet meer zitten. Tracy doet een poging hem te
> vermoorden maar ze raken uiteindelijk toch tot een modus vivendi.

Een beetje wonderlijk hoe dat ging. Het lijkt bijna een romance te
worden. Zit ik niet echt op te wachten. En die Tracey is minder sterk
qua persoonlijkheid dan ik me kan herinneren.

> Hiro en Ando hebben een zaak dial-a-hero opgestart en hun eerste exploot
> is een kat uit een boom redden.

Het blijft de komsiche act met die twee. Het stoorde me niet echt maar
het was wel randje.
Hiro leert dat hij kleine dingen kan veranderen zonder zijn grote
heldendaad 'Red de cheerleader' ongedaan gemaakt wordt. Maar zichzelf
redden van zijn sterven, wil hij niet. Daar komt vast nog een oplossing
voor.

> Peter heeft zijn werk als ambulancier terug opgepakt en is daar zo
> obsessief mee bezig dat zelfs Noah hem waarschuwt.

Hij gaat nog eens gesnapt worden op deze manier.

> [...]
> met het begin) en hoewel het thema van redemption wel een beetje heel
> duidelijk langs alle karakters wordt voorgesteld zou dit best iets

Eerlijk gezegd heb ik me er ook prima mee vermaakt.
Geen zweverige preek van Mohinder maar wel een nieuwe lijn die mooie
beelden oplevert zoals met de messenman en de nog wat ongrijpbare Samuel.
Ook wel een terecht einde van Danko. Wel blijft de vraag openstaan hoe
hij aan dat kompas is gekomen en waarom hij dat nooit gebruikt heeft.

Maar wat was dat nou met Claire en dat visioen tijdens die wiskundetoets
dat ze beschoten werd met verdovingspijltjes? Heeft zij er een gave bij?

--
Niek

Lieven Marchand

Niek <Ni...@nksf.nl> writes:

> Hoofdstuk 5 Redemption, seizoen 4, 1 Orientation & 2 Jump, push, fall
> Een hele mond vol zo'n benoeming van de eerste afleveringen van Heroes.

Bedankt voor de verbetering :)

> Bij Peter zie ik dat nog wel maar bij Noah niet echt en bij Claire ook
> niet. Tracey lijkt ook weinig schuldbewust. Maar daar staat Matt
> tegenover die vol wroeging zit.

Noah heeft het echt wel. Als Tracy hem vraagt waarom hij tussenkomt zegt
hij zoiets van 'een heel leven bag en tag en ik heb nooit een van jullie
geholpen'. Claire wil in het vervolg min of meer de waarheid vertellen.

> Denk je werkelijk dat hij een big bad is? Hij wordt wel zo
> afgeschilderd maar omdat nog niet exact duidelijk is wat zijn plannen
> zijn, wil ik nog wel een slag om de arm houden.

Wat zijn plannen ook wezen, zijn methoden zijn wel heel erg 'het doel
heiligt de middelen'. Messenman had niet direct zin om achter Danko aan
te gaan en onmiddellijk gebruikt hij dat inktwapen op hem. En zijn
doodzieke tijdreiziger werkt hij op het gemoed om hem toch terug te
sturen.

> [...]

> Ik vond het wel een hele mooie openingscène met Samuel aan het graf

> van Joseph met zijn speech en de aarde die hij over de kuil

Ja die was schitterend.

> [...]
> koppel. Niet alleen mutanten verschijnen op haar rug, dacht ik. Werd
> Danko daar ook niet afgebeeld zodat de messenman achter hem aan kon

Inderdaad.

> (Ik heb na Californication S1 een beetje moeite om
>
> (Dit meisje is mij onbekend dus dat scheelt dan weer)

In Californication speelt ze een pervers doortrapt kreng.

> [...]
> Geen zweverige preek van Mohinder maar wel een nieuwe lijn die mooie
> beelden oplevert zoals met de messenman en de nog wat ongrijpbare

Ja ik mis Mohinder en de hoogdravende voice-overs ook niet.

> Ook wel een terecht einde van Danko. Wel blijft de vraag openstaan hoe
> hij aan dat kompas is gekomen en waarom hij dat nooit gebruikt heeft.

Ik denk dat ze wat karakters gaan opruimen. Seizoen 2 en 3 hadden soms
last van te veel verschillende karakters en verhaallijnen.

Het was wel een zalige dialoog tussen Danko en Noah over hun vorige
samenwerking en of mensen van hun soort echt kunnen veranderen.

> Maar wat was dat nou met Claire en dat visioen tijdens die
> wiskundetoets dat ze beschoten werd met verdovingspijltjes? Heeft zij
> er een gave bij?

Geen idee. Ik dacht gewoon een flashback of een paniekaanval. Ze zal al
wel een paar keer zo beschoten zijn geweest tijdens de vorige seizoenen.

Niek

Lieven Marchand wrote:
> Niek <Ni...@nksf.nl> writes:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

[bekering]

> Noah heeft het echt wel. Als Tracy hem vraagt waarom hij tussenkomt zegt
> hij zoiets van 'een heel leven bag en tag en ik heb nooit een van jullie
> geholpen'. Claire wil in het vervolg min of meer de waarheid vertellen.

Ja, dat van Claire viel wel op maar Noah kan ik nog steeds niet helemaal
vertrouwen, wat hij ook zegt, hij blijft de grijze man.

> In Californication speelt ze een pervers doortrapt kreng.

Het zou mij niets verbazen als zij dat dit keer ook blijkt te zijn.

> Ja ik mis Mohinder en de hoogdravende voice-overs ook niet.

En dat terwijl ik hem in S1 nog wel fascinerend vond.

> Ik denk dat ze wat karakters gaan opruimen. Seizoen 2 en 3 hadden soms
> last van te veel verschillende karakters en verhaallijnen.

Hahahahaha, dat is me ook wat.

> Geen idee. Ik dacht gewoon een flashback of een paniekaanval. Ze zal al
> wel een paar keer zo beschoten zijn geweest tijdens de vorige seizoenen.

Hmmmmm, dat bevredigt mij toch niet echt.

--
Niek

s|b

Lieven Marchand schreef:

Matt gaat zelfs naar een soort AA-groep, het watje! :-)

> Er is een nieuwe big bad die er veel belovend uitziet: de leider van een
> rondtrekkende kermis met mutanten. Het ziet er nogal Carnivale-achtig
> uit maar Samuel is een intrigerend figuur.

Ja, zijn kracht is blijkbaar wat algemeen. Wel jammer van de acteur. Die
heeft ook al de slechterik gespeeld in 'Prison Break' en ook daar sprak
met een afgrijselijk accent. Deze keer moet ie het blijkbaar doen met
een ander accent...

> [...]
> te onderzoeken. (Ik heb na Californication S1 een beetje moeite om
> Madeline Zima als naieve college freshman te zien maar dat zal wel aan

Ik heb 'Californication' S2 ook al gezien en geloof me, het ligt niet
aan jou. ;-)

> [...]
> lichaam terug. In dat lichaam zit Nathan die onderbewust Sylars krachten
> terugkrijgt en ook het gevoel krijgt dat zijn herinneringen niet van

En op die manier zien we Sylars kop nog eens terug...

> Peter heeft zijn werk als ambulancier terug opgepakt en is daar zo
> obsessief mee bezig dat zelfs Noah hem waarschuwt.

Ik ben eigenlijk vergeten waar de �chte Nathan naartoe is. Iemand die me
kan inlichten?

> [...]
> met het begin) en hoewel het thema van redemption wel een beetje heel
> duidelijk langs alle karakters wordt voorgesteld zou dit best iets

Geen slecht begin, dat gevoel heb ik ook wel.

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

s|b

Lieven Marchand schreef:

> [...]

> te gaan en onmiddellijk gebruikt hij dat inktwapen op hem. En zijn
> doodzieke tijdreiziger werkt hij op het gemoed om hem toch terug te

'inktwapen' ? :-) Zo'n lange naald wordt ook door bepaalde monniken
gebruikt om traditionele tattoo's te zetten:
<http://nyenoona.files.wordpress.com/2008/03/young-monk-at-wat-bang-phra-photo-by-stephen-shaver.jpg>

En die gasten zijn daar heel behendig in:
<http://www.youtube.com/watch?v=psM357MWXy0>

(Doet wel een beetje heel erg veel pijn, vandaar die 2 gasten om het
'slachtoffer' vast te houden. :-)

> In Californication speelt ze een pervers doortrapt kreng.

Dan moet je ze in seizoen 2 maar eens zien. <g>

> Geen idee. Ik dacht gewoon een flashback of een paniekaanval. Ze zal al
> wel een paar keer zo beschoten zijn geweest tijdens de vorige seizoenen.

Leek me ook gewoon een geval van dagdromen (of eerder dagnachtmerries).

Niek

> [...]
> heeft ook al de slechterik gespeeld in 'Prison Break' en ook daar sprak
> met een afgrijselijk accent. Deze keer moet ie het blijkbaar doen met

De acteur heeft er het hoofd naar om getypecast te worden. Als hij dan
ook nog aardig wat accenten kan dan is hij helemaal de sigaar.

> Ik ben eigenlijk vergeten waar de �chte Nathan naartoe is. Iemand die me
> kan inlichten?

Die heeft het allemaal niet overleefd, dat ik weet.

--
Niek

Lieven Marchand

"s|b" <m...@privacy.invalid> writes:

> [...]
> heeft ook al de slechterik gespeeld in 'Prison Break' en ook daar sprak
> met een afgrijselijk accent. Deze keer moet ie het blijkbaar doen met

Ik heb het pas later opgezocht maar hij speelde ook mee in
Carnivale. Dus terug naar de kermis voor hem.

> Ik heb 'Californication' S2 ook al gezien en geloof me, het ligt niet
> aan jou. ;-)

Ik geloof dat ze er hier in Belgie binnenkort ook gaan beginnen met
S2. Laat maar komen. Ze ziet er in elk geval niet slecht uit :)

Lieven Marchand

"s|b" <m...@privacy.invalid> writes:

> [...]
> <http://www.youtube.com/watch?v=psM357MWXy0>
>
> (Doet wel een beetje heel erg veel pijn, vandaar die 2 gasten om het

Die moeten goed gek zijn. Ik moet mezelf serieus motiveren om te gaan
bloedgeven alleen maar om dat prikje. Hoe populair tatouages ook worden,
er is heel weinig kans dat ik Kimberley achterna ga.

s|b

Lieven Marchand schreef:

> Die moeten goed gek zijn. Ik moet mezelf serieus motiveren om te gaan
> bloedgeven alleen maar om dat prikje. Hoe populair tatouages ook worden,
> er is heel weinig kans dat ik Kimberley achterna ga.

Ach ja, Kimberley... Die heeft daar toch niets van gevoeld, want ze was
toch gewoon "in slaap gevallen" ? ;-)

Wouter Valentijn

Lieven Marchand wrote:

Opgenomen van de BBC.
En afgelopen week bekeken.

> [...]
> 'bekering', redemption. Dit wordt een aantal keer door diverse
> personages naar voor gebracht. Iedereen is blijkbaar van plan boete te

Of wordt daartoe gedwongen....

> [...]
> de rug van een vrouw de gezichten van mutanten in tatouages laten
> verschijnen. Dit schijnt voor haar nogal pijnlijk te zijn maar daar

Misschien dat hij de tatoeages aanbrengt via zijn telekinetische gave, of
stimuleert hij haar op de ��n of ander manier.
Ik ken hem van twee andere series: Teabag van 'Prison Break' en Londo van
'Freedom'. In die laatste speelde hij ��n van de goeien.
E�n van zijn hulpjes is een nieuwe speeder. Rap met de messen.

> [...]
> deze zaak te onderzoeken. (Ik heb na Californication S1 een beetje
> moeite om Madeline Zima als naieve college freshman te zien maar dat

Ik heb nooit iets van Californication gezien, maar de Buffy vergelijking zie
ik wel ('Living Conditions').
En dan dat einde wanneer Claire even test of het wel of niet zelfmoord was
en dan gesnapt wordt. Oeps... :-)
Akelig effect trouwens met die ribbenkast!

> [...]
> zijn lichaam terug. In dat lichaam zit Nathan die onderbewust Sylars
> krachten terugkrijgt en ook het gevoel krijgt dat zijn herinneringen

Best wel een interessante twist in het verhaal.
Dat bij Sylar met de sim van Nathan in zijn schedel de oude Sylar zou
opduiken was wel te voorzien, maar dat bij Matt...? Niet direct!
Zijn er nu twee Sylars? Qua geest dan.
Jullie weten dat allicht. :-D

> Noah is gescheiden en ziet de nieuwe company die mama Petrelli wil
> opbouwen eigenlijk niet meer zitten. Tracy doet een poging hem te
> vermoorden maar ze raken uiteindelijk toch tot een modus vivendi.

Ach, dat pril geluk. Ik wens ze alle liefde toe! :-)

> [...]
> zijn. Samuel laat zich door een van zijn familieleden ook terugsturen
> en plant het idee in Hiro in dat hij het verleden moet veranderen om

Tja tijdreizen... Zoveel haken en ogen. We bedekken het maar in dit geval
met de mantel der liefde.

> Peter heeft zijn werk als ambulancier terug opgepakt en is daar zo
> obsessief mee bezig dat zelfs Noah hem waarschuwt.

Peter was heel Peter Parker achtig hier. :-)

> [...]
> vergelijken met het begin) en hoewel het thema van redemption wel een
> beetje heel duidelijk langs alle karakters wordt voorgesteld zou dit

Ik vond het vorige hoofdstuk ook al beter dan hoofdstukken 2 en 3.

--
Wouter Valentijn www.j3v.net

http://www.nksf.scifics.com/startrek.html

Buffy: This is the Initiative Xander. Military guys and scientists do not
make out with each other.
Xander: Well maybe that's what's wrong with the world. Ever think about
that?

'Buffy the Vampire Slayer 4x14: Goodbye Iowa'

liam=mail

jacqueline

Wouter Valentijn wrote:
> Lieven Marchand wrote:
>
> Opgenomen van de BBC.
> En afgelopen week bekeken.

Hm....het is toch seizoen 4?

> Of wordt daartoe gedwongen....

> Misschien dat hij de tatoeages aanbrengt via zijn telekinetische gave, of
> stimuleert hij haar op de ��n of ander manier.

Ik vind het in ieder geval een intrigerende gave.

> Ik ken hem van twee andere series: Teabag van 'Prison Break' en Londo van
> 'Freedom'. In die laatste speelde hij ��n van de goeien.

In de serie Carnivale was ie ook niet echt een bad guy.

> E�n van zijn hulpjes is een nieuwe speeder. Rap met de messen.

Maar Peter was toch sneller.

> Ik heb nooit iets van Californication gezien, maar de Buffy vergelijking zie
> ik wel ('Living Conditions').

Ik moest er ook meteen aan denken. :-)

> En dan dat einde wanneer Claire even test of het wel of niet zelfmoord was
> en dan gesnapt wordt. Oeps... :-)
> Akelig effect trouwens met die ribbenkast!

Beetje voorspelbaar allemaal, maar wel leuk.

> [...]
> Dat bij Sylar met de sim van Nathan in zijn schedel de oude Sylar zou
> opduiken was wel te voorzien, maar dat bij Matt...? Niet direct!

Hm....daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar ik denk het niet. De
geestelijke Sylar die in Nathan zit, is nog niet naar de oppervlakte
gekomen. Zodra dat gebeurt, zal ie misschien bij Matt verdwijnen.

> Jullie weten dat allicht. :-D

Wij tzt ook.

[knip]

> Tja tijdreizen... Zoveel haken en ogen. We bedekken het maar in dit geval
> met de mantel der liefde.

Gelukkig wil Hiro niet alles veranderen, want hij wil gewoon een hero
blijven. Wel heeft ie Ando en zijn zus nu bij elkaar gebracht.

> Peter was heel Peter Parker achtig hier. :-)

En Danko speelt niet langer een rol meer. Hoe zou hij aan het kompas
van Samuel zijn gekomen? Hadden zij al eerder kennisgemaakt? Hoe lang
had ie het al in zijn bezit. Danko had de sleutel van de safety box
ingeslikt. Hij wist dus dat Samuel op zoek naar hem was en dat het niet
lang meer zou duren voordat ie hem gevonden had.

> Ik vond het vorige hoofdstuk ook al beter dan hoofdstukken 2 en 3.

Ik moet er nog even inkomen.

Jacqueline

Bart Van Hemelen

>(Ik heb na Californication S1 een beetje moeite om

>(Dit meisje is mij onbekend dus dat scheelt dan weer)

Ik ken Madeline Zima van "The Nanny", waar ze Gracie Fields speelde.
Ter vergelijking toen en nu:
http://darkclaw.lamula.pe/files/2009/06/madeline_zima.jpg

Als je dan ziet wat voor vuile manieren ze nu in Californication
uitsteekt... ;-)

--
Bart Van Hemelen [at] GMail [dot] com
"Space is disease and danger wrapped in darkness and silence!"

Wouter Valentijn

Heh!
Little girls grow up. :-)

Wouter Valentijn

jacqueline wrote:

> Hm....het is toch seizoen 4?

Wellicht seizoen 4. Qua jaren.
Maar in ieder geval hoofdstuk 5.

<knip>

> In de serie Carnivale was ie ook niet echt een bad guy.

Daar kan ik hem niet van herinneren.
Ik weet nog wel dat het meisje uit Carnivale een rolletje speelde in
Hoofdstuk 1 van Heroes.

> Maar Peter was toch sneller.

Peter doet een gave vaak beter dan degene waarvan hij deze kopieert.

<knip>

> Hm....daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar ik denk het niet. De
> geestelijke Sylar die in Nathan zit, is nog niet naar de oppervlakte
> gekomen. Zodra dat gebeurt, zal ie misschien bij Matt verdwijnen.

Hoezo?
Als ik op een usb stick een kopie maak van een bestand en op de
oorspronkelijke PC verandert er iets, vervalt dan automatisch de kopie op de
usb stick?

<knip>

> [...]
> ingeslikt. Hij wist dus dat Samuel op zoek naar hem was en dat het
> niet lang meer zou duren voordat ie hem gevonden had.

Goede vragen!

Jacqueline

"Wouter Valentijn" <li...@valentijn.nu> schreef in bericht

> Wellicht seizoen 4. Qua jaren.
> Maar in ieder geval hoofdstuk 5.
>

> <knip>

> Daar kan ik hem niet van herinneren.

Hij was die journalist die een verhouding begon met Iris, de zus van brother
Justin (die dominee/usher). Hij ontdekt dat Iris verantwoordelijk was voor
de dood van weeskinderen, doordat ze het tehuis in de brand had gestoken.
Helaas kostte deze ontdekking hem later het leven.

> Ik weet nog wel dat het meisje uit Carnivale een rolletje speelde in
> Hoofdstuk 1 van Heroes.

Oh ja... Sofie. Zij speelde in Heroes die politie agente die even
samenwerkte met Matt.

<knip>

> Goede vragen!

hihi...nou de antwoorden nog. maar die zullen tzt wel komen.

Jacqueline

Wouter Valentijn

Jacqueline wrote:
> "Wouter Valentijn" <li...@valentijn.nu> schreef in bericht

<knip>

> [...]
> verantwoordelijk was voor de dood van weeskinderen, doordat ze het
> tehuis in de brand had gestoken. Helaas kostte deze ontdekking hem

Ah... Het daget in den oosten. :-)

> Oh ja... Sofie. Zij speelde in Heroes die politie agente die even
> samenwerkte met Matt.

Yep, zij was dacht ik van de FBI die op de Sylar zaak was gezet.

> <knip>

> hihi...nou de antwoorden nog. maar die zullen tzt wel komen.

Ik heb daar alle vertrouwen in. :-)