Master

Als een druppel water vertelt hoe mooi je bent, zal het voor altijd
regenen.
Als God iets mooier geschapen zou hebben dan jou, zou hij het vast voor
zichzelf gehouden hebben.
Als iemand je armen en benen eraf hakte, zou je net zo mooi zijn als de
Venus van Milo.
Als ik een bloem kreeg telkens wanneer ik aan je denk, zou ik mijn hele
leven door een tuin wandelen!
Als ik het niet doe doet een ander het wel...
Als ik jou 9 rozen geef en jij in de spiegel kijkt, zie je de 10 mooiste
dingen uit mijn leven
Als ik nu voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
Als je mij denkt te kunnen versieren, heb je het goed.
Als je mij het bed in zou willen krijgen, wat zou je dan zeggen?
Als je net zo zoent als je ogen mooi zijn zoen jij het lekkerst van deze
hele tent!
Als je yoghurt bent, heb je dan je fruit op de bodem, of zit het
helemaal door je heen?
Als jij een traan in mijn ogen was, zou ik niet durven wenen uit angst
jou te verliezen!
Als jij eens wist hoe lief ik was, wilde je dat je mij mocht wassen.
Als jouw linkerbeen Kerst is en jouw rechterbeen Pasen, mag ik dan
tussen de vakanties wat tijd bij je doorbrengen?
Als melk goed is voor het lichaam, hoeveel heb jij dan wel niet
gedronken?
Als we nog wat van de avond willen maken, moeten we nu weggaan!
Beeldig mantelpakje heb je aan! Mag ik het eens een keer van je lenen?
Ben je afgevallen of zijn je borsten gewoon gaan hangen?
Ben je een goede huisvrouw? Het wordt namelijk tijd dat er weer eens
gezogen wordt bij me!
Ben je natuurlijk blond of moet ik met een intelligente versiertruc
komen?
Ben jij een beetje handig met handboeien en zweepje?
Ben jij homoseksueel? Fijn, ik ook niet!
Ben jij je tong verloren? Nee? Gelukkig want die zou je dadelijk nog wel
eens nodig kunnen hebben.
Blijf vanavond maar lekker bij je vrienden en je hoeft niet te bellen
als het later wordt.
Blokkendoos... alles moet in het juiste gaatje.
Bond. James Bond.
Dat is raar, hoe meer ik drink, hoe mooier ik je vind.
Dat jij over een uurtje geen slipje meer aan hebt!
Deed het pijn? Wat deed pijn? Toen je uit de hemel kwam vallen?"
Die jurk kleurt heel goed bij mijn vloerbedekking...
Die jurk staat je echt niet. Trek ze maar uit.
Die kleding zou geweldig staan op een hoopje naast mijn bed!
Dit is mijn opening… Heb je al zin?
Doe jij aan speleologie?
Door op m'n horloge te kijken zie ik dat je geen slipje aan hebt. Shit,
loopt hij weer een uur voor!
Dus jij bent nou zo'n prosti ... protuti...euh prostituut. Nee? Wat
raar, want zo zie je er wel uit!
Een tepelpiercing hebben. Mag ik even?
Eigenlijk ben ik niet zo groot, ik zit op mijn portefeuille.
Eikels vallen niet ver van de boom.
Er zijn honderden openingszinnen, als jij me nou eens vertelt welke
werkt!
Fluisterend: "Zou je me willen pijpen?"
Ga je mee fietsen kijken?
Ga voor haar zitten huilen en zeg: "Ik ben m'n telefoon nummer kwijt mag
ik de jouwe hebben?"
Geef haar een roos en zeg dan: "Ik wil deze roos even tonen hoe mooi je
wel bent!"
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer
langslopen?
Gooi een glas bier over haar heen en zeg: "Oeps, sorry! Wat wil je
drinken?"
Had u al een slaapplaats?
Hallo, ik ben Piet, van 10 tot 20 cm in 4 seconden.
Hallo, ik moet bekennen dat ik niet zo sterk ben in openingszinnen.
Hallo, mag ik je kussen? Nee! Dan zul je wel altijd een kikker blijven!
Hé daar ik ben de paashaas wil jij mijn pijpkonijntje zijn?
Hé ik ben jarig, wil je me zoenen?
Hé mijn hobby is puzzelen en jij bent mijn laatste stukje.
Hé wordt jij nou niet doodmoe van al dat rondjes lopen in mijn
gedachten?
Hé, jij bent een lekker ding zeg...
Heb ik jou al niet eerder op mijn stok gehad of was dat je moeder?
Heb je 5 frank dan kan ik je ouders even bedanken.
Heb je bier gemorst in je kruis of ben je gewoon blij om me te zien?
Heb je een kwartje, ik wil je ouders even bellen om ze te bedanken.
Heb je een vuurtje voor me? Lieve schat, voor jou heb ik een hele
bosbrand.
Heb je geen kompas? Ik blijf maar verdwalen in je ogen!
Heb je hem er nog in gehad vanavond? Wat? Heb je het nog naar je zin
gehad vanavond?
Heb je hoofdpijn? Nee? Neuken?
Heb je je belastingaangifte al gedaan? Ik ben namelijk sinds kort ook
aftrekbaar!
Heb je last van muizen in je buik? Nee? Dan heb je een goede poes!
Heb je vijf frank? Ik kom tekort voor de condoomautomaat.
Heb je wel eens een piemel van 25 cm gezien? Nee? Ik ook niet hoor.
Heb jij ook zo'n hekel aan die openingszinnen?
Help de daklozen, neem me mee naar huis.
Hier heb je twintig frank, bel je moeder even dat je vanavond niet thuis
slaapt.
Hier, heb je twintig frank, kun je me terugbellen als je 18 bent!
Hij (fluisterend): "Zou je me willen pijpen?" Zij: "Wat zeg je?" Hij:
"Of je worst lust?"
Hij (fluisterend): “masturbeer je?” Zij: “huh?” Hij:”wat studeer je?”
Hij is nog slap. Moet ik hem effe hard maken?
Hij: “Je kut stinkt, ik kan er niet tegen.” Zij: “Wat?” Hij: “de put
stinkt, komt door de regen!”
Hoe duur is jouw toltunnel?
Hoe heet je? Hmm.. Past precies bij mijn familienaam.
Hoe wil je je eitje? Gebakken of bevrucht?
Hoi ik ben de kerstman, wil jij mijn rendier zijn?
Hoi ik ben Tarzan, wil jij aan mijn liaan slingeren?
Hoi, ik ben webmaster. Mag ik mijn zaad naar jouw eierstok uploaden?
Hoi, wil jij voor vannacht mijn hoertje zijn?
Ik ben als Pronto Pizza. Als ik binnen het half uur niet gekomen ben, is
de volgende gratis.
Ik ben een telefoonboek aan 't schrijven, mag ik je nummer?
Ik ben geestig, rijk en knap en mijn DNA-structuur ziet er prima uit.
Ik ben Jean-Philippe en ik verdien meer dan jij ooit kunt opmaken.
Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik het jouwe hebben?
Ik ben misschien niet de knapste hier, maar wel de enige waarmee je
staat te praten.
Ik ben orgaandonor. Iets nodig?
Ik ga vanavond met je vrijen. Als je wilt, mag je erbij zijn.
Ik geloof dat komkommers vooral donker bewaard moeten worden.
Ik had een fantastische openingszin, maar bij jou moet het zo ook wel
lukken.
Ik heb dan wel niet de spieren van Arnold Schwarzenegger of het
uiterlijk van Tom Cruise... maar ik kan likken als Lassie!
Ik heb een club opgericht voor lelijke mensen en ik wou jou erelid
maken.
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.
Ik heb geen openingszin, zullen we gelijk afscheid nemen?
Ik heb het idee dat ik wel een stukje van mij in jou kwijt kan!
Ik heb nog nooit gezoend, wil je me dat leren?
Ik heb seks gehad, ik weet hoe ik het moet doen.
Ik heet Freddy. Weet je straks wat je moet schreeuwen als je klaarkomt.
Ik hoop dat je ontbijtkoek lust want dat is het enige wat ik in huis
heb.
Ik ken je maar ik kan niet op je komen.
Ik krijg paaldrang van je.
Ik liet je met één vinger komen, kun je nagaan wat ik met een hele hand
kan doen!
Ik lijd aan geheugenverlies. Kom ik hier vaak?
Ik lust geen beschuit dus zullen we alleen maar effen neuken?
Ik mis mijn kameel, mag ik eens tussen jouw bulten zitten (op carnaval
verkleed als arabier)?
Ik moet iets bekennen, ik ben een seksjunk... en ik zoek een dealer.
Ik moet weer verdwaald zijn, ik dacht dat het paradijs meer naar het
zuiden was.
Ik vergeet niet snel een gezicht; maar voor jou maak ik graag een
uitzondering.
Ik weet dat ik eigenlijk een smoes zou moeten bedenken, maar ik wil
gewoon graag met je kennismaken.
Ik weet dat je me wilt dus kom maar op.
Ik wil graag ongeremde complicatieloze seks met je hebben.
Ik wil graag weten hoe jij van binnen bent.
Ik wil jouw tong in mijn mond.
In haar decolleté kijken en zeggen: Zo jij bent nog laat open!
Is deze stoel vrij?
Is hij al hard ja? Zal ik zorgen dat ie weer slap wordt.
Je bent bevoegd om te zuigen!
Je bent mooi, maar als ik je mag zoenen ben je ook nog eens lief!
Je bent nog lekkerder dan je moeder!
Je moet niet dronken dat ik denken ben!
Je stinkt, zullen we douchen?
Je zult er morgenvroeg spijt van hebben? Dan slapen we toch tot 's
middags?
Jij bent zo mooi dat ik er van ga sto-sto-sto-stotteren.
Jij hebt echt een lekker kontje, alleen jammer dat het er twee zijn!
Jij lijkt me wel het type meisje waar ik iets van mezelf in kwijt zou
kunnen.
Hij: "Het is doof en wil met je naar bed?" Zij: "Geen idee." Hij: "Wat
zeg je?"
Jouw ogen vragen om goed gezelschap!
Jouw poes is nat. Wil ik ze effe drooglikken?
Jouw vader is vast een crimineel, hij heeft de sterren van de hemel
gestolen en in jouw ogen verstopt.
Jouw vader is zeker teler? Hoezo? Je hebt zulke mooie grote meloenen.
Kan ik je iets te drinken aanbieden of zal ik je die 50 frank zo maar
geven?
Kan je a.u.b. je rokje uit doen? Het leidt mij af.
Ken ik jou niet ergens van? Zij: "Ja, en daarom kom ik daar niet meer!"
Ken je de website openingszin.com?
Ken je het verschil tussen een dagschotel en een snelle wip? Nee? Zullen
we dan morgen samen lunchen?
Ken jij het boek: "de donkere kamer van Damocles" Ik weet waar dat is.
Kijk het label in haar kleren na en zeg dan: "Dacht ik al, made in
heaven!"
Komaan, het kan echt geen kwaad. Je zult heus niet weer ongewenst
zwanger worden.
Kun je even iets voor me vasthouden? Ik moet zo nodig plassen!
Kun jij timmeren? Ja? Zullen we dan samen een wip gaan maken?
Laten we maar naar mijn huis gaan en al die dingen doen waarvan ik toch
al aan iedereen verteld heb dat we ze gedaan hebben.
Laten we vanavond eens gezellig naar het bordeel gaan!
Lekker kontje... voor een nijlpaard.
Liefde maakt blind, dus het maakt mij niet uit hoe je eruit ziet!
Ligt het aan jou of ben ik echt zo onopvallend bezig.
Loop op haar af met een strook gekleurde condooms en vraag: welke kleur
vindt jij het lekkerst?
Luister, ik wil best met je praten, maar dan wil ik ook met je neuken...

Maak ik je morgenochtend wakker voor het ontbijt of bak je me een eitje?

Maak met een aansteker een vonk en zeg dan: "Zo, nu de vonk overgeslagen
is..."
Mag ik bij jou mijn tent opzetten?
Mag ik bij jou slapen of ben je nog niet moe?
Mag ik dat lekkere naveltje van je van binnen kietelen?
Mag ik een foto van je, dan weet Sinterklaas precies wat hij me moet
geven!
Mag ik even het label in je kleding zien. Aha, dacht ik wel… Made in
Heaven.
Mag ik iets in je mond fluisteren?
Mag ik je dijen als oorwarmer gebruiken?
Mag ik je even storen? Cupido heeft net gebeld, hij wil mijn hart terug!

Mag ik je foto, dan weet Sinterklaas precies wat hij me moet geven.
Mag ik met mijn mast in jouw tunneltje?
Mag ik met mijn trompetje in jouw concertzaal spelen?
Met welke lippen zullen we beginnen?!
Mijn penis is voor iedereen!
Misschien maak ik me belachelijk, maar ik vind je de mooiste vrouw die
ik ooit heb gezien. Dat wilde ik je even zeggen. Fijne avond nog.
Op wie zullen onze kinderen volgens jou lijken?
Over het weer gesproken, wanneer doen we het weer?
Overdag droom ik van je en 's nachts kan ik niet van je slapen.
Pas op, achter je! Wat dan? Lekker kontje!
Slaap je op je buik? Nee? Mag ik dat dan?
Slik jij ook door bij het eerste afspraakje?
Sorry, ik had jeuk aan jouw knie.
Sorry, je moeder heeft net gebeld. Ze kan je niet afhalen, maar ze heeft
mij gevraagd je naar huis te brengen!
Sorry, kun je me helpen? Ik ben hier ergens mijn eremedaille verloren.
Sorry, maar ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik de jouwe?
Stop! Ik ben van de politie! Onmiddellijk een blaastest.
Tja... ik ga mezelf niet zuigen natuurlijk...
Trek in een Hot-Dog of in een Hot-Dick?
Trek je maar niets aan van die ontbrekende tanden. Is er gewoon meer
plek voor je tong.
Vo, ik heb een hazenlip, Sjoenen?
Volgens mij is je vader een dief! Hij heeft twee diamanten gestolen en
die in je ogen gezet.
Waar heb ik je toch eerder gezien? O ja, in mijn dromen.
Waar hou jij van? Ik van jou!
Waarom kom je niet even bij mij op schoot zitten. Dan praten we over het
eerste dat opkomt.
Wanneer zakt het tij weer in jouw grot?
Wat ben ik blij dat ik een zwemdiploma heb. Anders was ik verdronken in
die mooie ogen van je.
Wat ben jij, een schreeuwster of een kreunster?
Wat denk je van seks met nog een vrouw erbij voor jou?
Wat een leuke lippenstift heb je op hoe zal het op mijn lippen staan?
Wat een lul hè? Je hoeft niet alles te slikken wat je aangeboden wordt.
Wat ruik je fris. WC Eend?
Wauw, wat zie jij er cool uit zeg, zie je er morgenochtend in bed ook zo
cool uit, als die hele centimeter vernislaag van je gezicht af is?
We eten vanavond soep... Wat dacht je van een lekkere zaadstengel?
We hebben een clubke opgericht voor mensen met een leuk gezicht, je
hoort erbij, je hoort erbij.
Wees maar niet bang, ik ben nog vrijgezel.
Weet jij hoe je in zestig seconden heerlijk kunt klaarkomen? Heb je een
minuutje?
Wel eens aan speleologie gedaan?
Wil je dansen? Ja? Mooi, dan kan ik hier gaan zitten.
Wil je me helpen mijn hondje te zoeken? Het is helemaal uitgehongerd en
ik heb het net dat hotel aan de overkant zien binnenlopen!
Wil je me kussen of moet ik vanavond gewoon weer liegen in mijn dagboek?

Wil je mijn postzegelcollectie zien bij mij thuis?
Wil je wat drinken? Jawel. Dat kun je daar halen! Heb je geen pijn aan
je voeten? Hoezo? Doordat je de hele nacht in mijn droom hebt
rondgelopen!
Wil jij me misschien helpen bij het opfrissen van m'n biologielessen?
Wil jij mij een natte droom bezorgen?
Wil jij mijn leven redden? Ik heb een acute eiwitophoping!
Wil jij mijn PINO zijn (Potentieel Interessant Neuk Object)?
Wil jij mijn wipkip zijn?
Wil jij misschien effe mijn G-spot zoeken
Wil jij serieus genomen worden?
Wordt er nog gepijpt vanavond of hoe zit dat?
You're pretty hot. Someone better disable the smoke alarm.
Zal ik alles eens schoonspuiten met mijn hogedrukreiniger?
Zal ik de tunnel eens doorvegen?
Zal ik je penetreren in de regen?
Zal ik vanavond jouw donkere kamer eens komen stofzuigen?
Zeg heb je wat te doen... de komende 60 jaar?
Zeg het met fruit: zal ik mijn banaan eens in jouw pruimpje peren?
Zeg, die jas, is dat varkensleer... omdat de kop er nog aanzit?
Zeg, mag ik je zoenen. Nee? Nou dan blijf je toch voor eeuwig een pad.
Zijn jouw ogen nou naar mij aan het kijken of kijken mijn ogen naar jou?

Zin in een halve liter warme yoghurt?
Zouden we er niet fantastisch uitzien, zo samen boven op een
bruidstaart?
Zullen we beffen om het ijs te breken?!
Zullen we een pizza gaan halen en daarna neuken, of hou je niet van
pizza?
Zullen we een seksrelatie beginnen?
Zullen we glaasje draaien met z'n tweeën.
Zullen we naar mijn appartement gaan en al die dingen doen waarvan ik
iedereen al heb verteld dat we ze gedaan hebben?
Zullen we vanavond Terminator kijken?
Zullen we de bloemetjes eens buiten gaan zetten?
Zullen we eens gaan wippen op de schommel?