Baby ratjes...

Anne Marie [Scarlet's Shelter]

Ik heb op dit moment een exorbitant aantal mannelijke rittens
(baby-ratjes) in de aanbieding. Om een mij onbekende reden liggen
die beduidend slechter in de markt dan vrouwtjes, terwijl mannen
juist van die lieve sullen worden. Maar goed: mijn opvang zou er
zeer mee geholpen zijn als er mensen zijn die zo'n frummeltje
willen.

Degenen die het eerst wegmogen is van mijn 'eigen' nestje (moeder
is Obi, een import Husky, vader is Lurk onze liefste man). Ze
mogen weg op 20/22 maart. Er zijn nog 3 mannetjes beschikbaar.
Als je interesse hebt, mail ik je even de kleuren en tekeningen
door.

Daarnaast heb ik nog een nestje in de opvang, geboren op 6
maart. Alle rittens zijn donker van kleur (waarschijnlijk chocolate of
zwart). Deze mogen moeders verlaten op 3 april. En dan komt er nog een
nestje aan wat waarschijnlijk morgen geboren wordt. Daar zijn evt. nog
vrouwen van te bespreken.

Als je interesse in een ritten hebt of iemand in je omgeving
weet: Graag! Ze worden en zijn allemaal vanaf geboorte in handen
gehouden en zijn dus zeer tam!

Groet,

Anne Marie

SCARLET's SHELTER - Rattery & Rat Shelter (in dutch & english:-)
http://www.cybercomm.nl/~krilkoen/intro.html
Read an article on my Shelter at Squeak:
http://www.chirpy.com/squeak/scarlet.htm

PARADOX

Hmmm ik ben best wel geintreseerd in enkele van die rittens maar ik woon
helemaal in Rotterdam en kan ze dus eventueel niet persoonlijk ophalen.
En dan heb ik nog een probleem ik heb al een volwassen mannetje thuis die
bij de vorige poging om een maatje voor hem te vinden, De nieuweling een
kleine neuswondje aanbracht door te bijten tussen de tralies door (ik
gebruikte toen een vogelkooi waar je een tralie schotje tussen kon zetten)

Als je eventueel toch tips voor me heb dan ben ik eventueel wel
geintreseerd in 1 van de rittens.
Zo enzo omdat ik veel over u heeft gehoord en van iedereen heb gehoord dat
u zeer goede gezonde maar vooral zeer hand tamme ratten voortbracht.
In ieder geval bij voorbaat dank :-)