Kermit / greenhopper / greenpoint

Rik

Hoi, ik ben op zoek naar alles wat met de Kermit-greenpoint te maken heeft,
gebruiksaanwijzingen, waar zijn nog dingen als baterijen te koop ?
En................ hoe kun je Kermit resetten als je de code kwijt bent ?

--
___________________________________
Rik

Rene Koster

ik heb nog wel een basisstation en een handset voor je te koop
interesse??

renek...@gelrevision.nl
Rik <rjvd...@open.net> schreef in berichtnieuws
7keba2$8p9$1...@news.news-service.com...

meegja

> [...]
>baterijen te koop ?
>En................ hoe kun je Kermit resetten als je de code kwijt bent ?

Geef die kikker gewoon een flinke mep, of laat miss Piggy dat
doen, en geheid dat ie gereset is!!

Menno
Use m...@meegja.demon.nl for E-mail
===========================
My 3D-art can be seen on
http://www.meegja.demon.nl
===========================
The Force. It surrounds us. It enfolds us.
It gets us dates on Saturday Nights.
(Obi Wan Kenobi, famous Jedi Knight and Party Animal)

M I K E

I'm mister piggy, and i dont like you.....WHAAAMMMMMM!!!!
Mike

Rik

hoeveel????

--
___________________________________
Rik

Rene Koster <renek...@gelrevision.nl> schreef in berichtnieuws
7keh4r$mjn$1...@thor.wirehub.nl...

> ik heb nog wel een basisstation en een handset voor je te koop
> [...]

Annemarie

kermit is cool!
meegja <u...@xnospamxmeegja.demon.nl> schreef in berichtnieuws

The Nacho Man

Annemarie <anne...@wimo.demon.nl> wrote in message

| kermit is cool!

Ja en jij gaat in mijn killfile, bitsj!

--
(;-]
The Nacho Man, oh oh I am rude

Annemarie

waarom?>

Fester

Rik wrote:

> [...]
> gebruiksaanwijzingen, waar zijn nog dingen als baterijen te koop ?
> En................ hoe kun je Kermit resetten als je de code kwijt bent ?

Hoi Rik,

Batterijen; je maakt zo'n wit doosje open, en prutst er 3 minipenlites in. Heb
ik ook gedaan, en hij werkt nu weer geweldig.
Wat die code beterft, dat moet ik thuis even nakijken.

Groet'n Fester

Rik

Graag als je wat hebt.. ;-)
Ehe ik mis gewoon een batterij dus heb ook geen doosje ( ik pruts wel wt in
elkaar )

--
___________________________________
Rik

Fester <f.k...@med.rug.nl> schreef in berichtnieuws
376E7761...@med.rug.nl...

John Masters

In article <7klovh$mar$1...@news.news-service.com>,
PIN-code kwijt: pech (alleen mogelijk te resetten met de master-code;
zit bij je telefoon op de originele verpakking of via PTT te
verkrijgen:kost geld!)

Aanmeldingscode kwijt: onder de telefoon te resetten door knop 5
seconden in te drukken.

Oplaadbare batterij te verkrijgen bij PTT voor fl 70,-! of via
electronica-zaak

--
Met groet

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Share what you know. Learn what you don't.

Gert Jan

Over accesoires van de (kermit) Greenhopper 100/150/500 alsmede basis
110/120 en 160 kun je gewoon informeren bij Primafoon.

Alles is nog gewoon te leveren van gebruiksaanwijzingen tot en met
batterijen ....

Zelf reparaties kunnen nog worden uitgevoerd.

KPN Telecom, Primafoon gratis 0800 - 0402 (informatie)
gratis 0800 - 1515
(bestellingen)
Of je lokale Primafoon winkel ...