installeren van mijn linksys router

Ik heb DD-WRT software op mijn linksys-router (WRT54GL)
laten zetten. Omdat de automatische installatie mij niet lukt,
ben ik genoodzaakt om handmatig de vereiste gegevens van
mijn router te zetten.
Weet echter niet wáár ik precies iets moet invullen en welke
gegevens dit moeten zijn. Is er iemand die mij op weg kan
helpen. Kom er zelf n.l. niet uit.

Willem

s|b

W schreef:

> Ik heb DD-WRT software op mijn linksys-router (WRT54GL)
> laten zetten. Omdat de automatische installatie mij niet lukt,
> ben ik genoodzaakt om handmatig de vereiste gegevens van
> mijn router te zetten.

Ben je hier iets mee?

<http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Tutorials>

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

"s|b" <pri...@usenet4all.org> schreef in bericht

> Ben je hier iets mee?
>
> <http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Tutorials>

Zo te zien niet. Ik heb n.l. al de DD-WRT software op de router staan.
Het gaat me nu enkel nog om het feit dat ik via die router weer op het
internet kan komen. Welke gegevens moet ik nog invoeren zodat die router
mij weer toegang geeft tot het internet en mijn mailbox

Sinna

Username en paswoord? Na het flashen zijn alle instellingen nl.
overschreven.

Sinna

"Sinna" <news4sin...@hotpop.com> schreef in bericht

Nee dat was het niet. Had de door mijn provider toegewezen naam niet
in bij "hostnaam" vermeld waardoor de pc geen respons kreeg van de
router.

Willem

Dat hangt van je provider af, en hoe die jou herkent.
Heb je een dynamisch IP, of net een vaste , moet je
het mac adres van je PC clonen of log je in en zo kan
ik er nog wel tig bedenken. Ik vind het in die context
dan ook niet vreemd dat het je niet wil lukken;-))

:

TheFug

W schreef:

> [...]
> Weet echter niet wįįr ik precies iets moet invullen en welke

> gegevens dit moeten zijn. Is er iemand die mij op weg kan

Om te beginnen, (lijkt mij) is de WRT54GL een router, en heeft geen
modem, dus ligt het er dan ook niet aan, wat voor soort verbinding je
hebt, bij je provider, en in welke mode, je de WRT nu gaat zetten ? in
iedergeval niet in een bridge mode, want daar vermeld je zelf niks van....

heb zelf trouwens de Tomato 1.19 er in.

--
Bedankt, Thanks,

The Fug.