Norvegia Renkontiĝo: jam temp' esta' por mendi biletojn

Janko Luin

to ner...@googlegroups.com
Restas monaton ĝis la januara Nerdia Renkontiĝo en Oslo, do mi ŝatus
sufiĉe baldaŭ mendi biletojn.

Mi Proponas:

* flugi per Norwegian, Arlanda-Gardemoen dum la sabato kaj hejmen dum
la dimanĉo. (Biletoj ĝuste nun kostas po 250-400 kr po persono kaj
direkto, depende de forirhoro)

* mendi komunan ĉambron ĉe junulargastejo, ekz. Anker Hostel (anker-hotel.no)

* paroli kun esperantistoj en la Oslo-regiono pri kie, kiam kaj kiel
renkontiĝi :-)

Mi povas oferti mendi biletojn kaj ĉambron por la vojaĝontoj, sed mi
ne scias kiujn kontakti en Oslo. Ĉu eble nia loka norvego (**Einar)
povas helpi pri tio?

- Janko

Arild Matsson

to ner...@googlegroups.com
Ĉu vi pripensis Pasportan Servon? Mi neniam gastis per ĝi kaj emas
provi. Ja estus tre agrable ni loĝi kune, sed tamen mi konsideras.
Jen: http://www.pasportaservo.org/membraro?filter0=Norvegio&filter1=Jes

Iuokaze, flugbileton mi ne bezonos.

Arild