Октябрьская линуксовка 2014

Андрэй Захарэвіч

to mlug-...@googlegroups.com

(официальный анонс, репост приветствуется).

Когда: 22 октября 2014, суббота, с 15 до 19(20,21,…)
Где: г. Минск, ул. Филимонова 15, комната 207 (2 этаж, от лестницы прямо и налево). Идите по указателям.
Кто: все, кто считает что их это касается
Вход – свободный. Уровень владения тематикой – любой. Ключевое и единственное требование к участникам – заинтересованность в теме (всё что касается Free / Open Source Software).

Программа мероприятия:

а) непринуждённые разговоры о Free / Open Source Software
б) Linux в быту, на учёбе и в кровавом энтерпрайзе
в) Lightning Talks (http://perlrussia.ru/lightningtalks/mjd/) – блиц-выступления по 5 мин.
Кому надо – есть проектор и доска. Можно заявить тему и стартануть прямо на месте, без предварительной подготовки.
г) Чай/кофе/плюшки
д) Linux/BSD Install and Troubleshooting Party
е) GPG/PGP key-signing party. Ответственный Viktar Siarheichyk (см. алгоритм)

Linux/BSD Install and Troubleshooting Party

Решаем на месте любые проблемы с установкой, настройкой и эксплуатацией. Снимаем порчу по фотографии. By the way – если хотите что-то устанавливать кроме Debian – предупредите заранее (чтобы организаторы запаслись инсталяками), или приносите диски с собой.

Для начинающих: с вопросами можно обращаться к людям с беджами “Могу помочь” и “Могу помочь по…“. Таких обычно набирается с полдюжины, так что если вам нужна помощь —знайте, тут помогут!
Для гуру и примкнувшим к ним: желающие помочь новичкам будут снабжены беджами.

PGP/GPG Keysigning party
Желающие участвовать должны выслать ключ или Key ID до утра субботы (24 октября) по адресу vics at eq.by. Подробное описание как всё будет проходить: http://mlug.linux.by/?page_id=545

Блиц и мини-доклады (анонсированные уже темы, расширение приветствуется) :

Для докладчиков: Можно без слайдов. Можно экспромтом. Можно решить выступать прямо на месте (открыт для пополнения)

  1. Дорофей Пролесковский Мастер класс "Как сделать карты OpenStreetMap ещё лучше/хуже или руководство начинающим участникам проекта"
  2. можете быть вы cо своей темой или проблемой

Кредо организаторов – без тяжеловесных пленарных докладов (стараемся обходится без). Регламент плавающий, кто хочет говорить много – будет говорить много. Тяготеем к блицам и мини-докладам. Много неформального общения.

Чай, кофе, печеньки – предоставлены хостером (SaM Solutions).

Контакты организаторов
Minsk Linux Users Group feat. “Linux and Embedded department” of SaM Solutions
maillist: MLUG mailllist
web: сайт Minsk Linux Users Group
jabber: andrej at zahar.ws
phone: +375 29 6666 064

Алексей Куновский

to mlug-...@googlegroups.com

25-го, может быть, а не 22-го? Ну или не суббота, а среда тогда.

22.10.2014 9:05 пользователь "Андрэй Захарэвіч" <zaha...@gmail.com> написал:
Данное сообщение отправлено Вам, так как Вы являетесь подписчиком
группы "mlug-talks" в Группах Google.
Для того, чтобы отправить сообщение в эту группу, пошлите его по адресу
mlug-...@googlegroups.com
Чтобы отменить подписку на эту группу, отправьте сообщение по адресу:
mlug-talks+...@googlegroups.com
Чтобы выполнить другие действия, посетите страницу группы
http://groups.google.com/group/mlug-talks?hl=ru

---
Вы получили это сообщение, поскольку подписаны на группу "mlug-talks".
Чтобы отменить подписку на эту группу и больше не получать от нее сообщения, отправьте письмо на электронный адрес mlug-talks+...@googlegroups.com.

Viktar Siarheichyk

to mlug-...@googlegroups.com
On Tue, 21 Oct 2014 23:05:53 -0700 (PDT)
Андрэй Захарэвіч <zaha...@gmail.com> wrote:

> [...]
> что-то устанавливать кроме Debian – предупредите заранее (чтобы
> организаторы запаслись инсталяками), или приносите диски с собой.

Хочу установить netbsd http://wiki.netbsd.org/ports/macppc/ на apple
powerbook g4 http://www.welovemacs.com/appog4115ddm16.html . Нужны гуру
(или сэнсэи).
signature.asc

Андрэй Захарэвіч

to mlug-...@googlegroups.com

25-га, канешне. Мая памылка

Андрэй Захарэвіч

to mlug-...@googlegroups.com

У нас там часта сэмпай бывае, паспрабую дамовіцца.

Андрэй Захарэвіч

to mlug-...@googlegroups.com
Заяўлены даклад:
2. Міхась Варанцоў "pixelqt - модуль для распрацоўкі піксельных гульняў"

Slava Mashkanov

to mlug-...@googlegroups.com
Если будет возможность и гуру не простив, есть доклад "Android Kiosk", о проблемах и процессе разработки POS-терминала и специализированных устройств на Android.

Алексей Куновский

to mlug-...@googlegroups.com
Как правило, никто не против любых тем и докладов. Это мероприятие как раз и задумывалось для возможности высказаться всем желающим. Насколько я осведомлён, оффтопик только хайринг.

23 октября 2014 г., 13:19 пользователь Slava Mashkanov <slava.m...@gmail.com> написал:
Если будет возможность и гуру не простив, есть доклад "Android Kiosk", о проблемах и процессе разработки POS-терминала и специализированных устройств на Android.

Андрэй Захарэвіч

to mlug-...@googlegroups.com
Ну, калі будзе магчымасць, прыходзьце. Я пакуль у праграму пастаўлю, там усё залежыць ад вас.

Андрэй Захарэвіч

to mlug-...@googlegroups.com
Тэхнічна, было б неблага, каб тэма хоць нейкім бокам тычылася Open Source. Тут я такую сувязь бачу.

Проста у пана Машканава такі стыль падачы тэмы. Не звяртай увагі.

Slava Mashkanov

to mlug-...@googlegroups.com
>Проста у пана Машканава такі стыль падачы тэмы.

Я на самом деле тоже считаю, что все эти "андроид-темы" вторичны к тематике конференции.
Если будут интересные доклады по линуксам - пусть будут они, если же будет время, можно вставить и андроиды. Но они от этого не перестанут быть вторичными и производными :)

Andrey Tataranovich

to mlug-...@googlegroups.com
Всем привет,

Если успею настроить точку доступа, то на этой линуксовке будет
интернет через IPv6 (без dual stack). Типа того, с чем столкнулся
Максим Мельников на конференции.

Думаю кому-то будет интересно проверить готовность своих девайсов и
софта для работы с IPv6.

--
WBR, Andrey Tataranovich
signature.asc

Andrey Tataranovich

to mlug-...@googlegroups.com
В Thu, 23 Oct 2014 15:03:38 +0300
Slava Mashkanov <slava.m...@gmail.com> пишет:
Последнее время ощущается недостаток докладов - не стоит выкидывать
тему, только потому что она не совсем Linux/OpenSource. Реальные
истории всегда интересно послушать - мало ли где пригодится.

--
WBR, Andrey Tataranovich
signature.asc

Андрэй Захарэвіч

to mlug-...@googlegroups.com
Дзякуй, што расказалі. Буду ведаць.

Андрэй Захарэвіч

to mlug-...@googlegroups.com
1. Лета скончылася і дакладаў будзе больш. Прынамсі, так звычайна было. Альбо меньш, гэта ўжо як удзельнікі будуць гатовыя нешта дакладаць ці майстаркласіць.
2. Ніхто не збіраўся нічога нікуды выкідаць. У гэтага дакладчыка такі стыль падачы тэм дакладаў (паглядзіце папярэднія выпадкі). І так, пакуль гэта не перарастае ў срач - я згодны з гэтым мірыцца. Гэтак жа як і з настойлівай просьбай не выкладаць ні ў якім разе відэа з яго дакладамі, хаця, помніцца, некаторых гэта раздражняла.

Я вельмі ацаніў ініцыатыўнасць і гатоўнасць дапамагчы, але бараніць чалавека ад небяспекі, якая існуе толькі ў яго ў галаве гэта ўжо неяк занадта. Калі ласка, давайце вырашаць рэальныя праблемы, а ўласных тараканаў паспрабуем пакінуць пры сабе.

Slava Mashkanov

to mlug-...@googlegroups.com
> [...]
>Гэтак жа як і з настойлівай просьбай не выкладаць ні ў якім разе відэа з яго дакладамі,
>хаця, помніцца, некаторых гэта раздражняла.

Уважаемый Андрей,

Я действительно на этих конференциях в сравнении со всеми -  абсолютный новичок,
и я действительно чувствую себя неловко, если вместо тематического серьезного близкого к теме
конференции доклада будут слушать меня. И тем более с темой, которая не полностью попадает в
тематику конференции....

У меня нет никакого "стиля подачи", и быть не может. Вы что-то путаете. По поводу видео - правда,
не люблю, когда меня снимают.

Если я вас лично чем-то обидел - пожалуйста, простите меня. Но думаю, что моя персона -
это совершенно не повод что-то подобное обсуждать, потому лучше я доклад отменю.

Андрэй Захарэвіч

to mlug-...@googlegroups.com
Шаноўны Слава,

Вы вельмі добра і зручна ставіце сябе ў звыклую позу ахвяры, што не адпавядае рэальнаму становішчу, але чамусьці адбываецца кожны раз. Вы адзіны удзельнік, які, не гледзячы на мае шторазовыя тлумачэнні, безумоўна кожны раз дадае "калі даклад не адменяць" ці нешта накшталт. Улічваючы што даклад, як ужо было сказана, адпавядае тэме ў дастатковай ступені, гэты довад не працуе. Тое ж самае, наконт таямнічых "гуру", якія адмяняць даклады на сваё ўласнае меркаванне. Калі вам не цяжка, хацеў бы пазнаёміцца з кім-небудзь з гуру і пачуць хаця б адзін прыклад адмененага імі дакладу.

Паколькі вы гэтыя мае тлумачэнні паспяхова ігнаруеце, кожны раз расказваючы пра адмену, гэта часам прыводзіць да абмеркавання гэтых самых неіснуючых адмен. Я не ведаю з якой мэтай вы сябе паводзіце менавіта такім чынам, але гэта ваш асабісты выбар, на які я не магу паўплываць. Ці варта іх абмяркоўваць не магу сказаць, паколькі абмеркаванне было ў чарговы раз ініцыяванае вамі асабіста. Наколькі гэта тычыцца вашай асобы мне невядома і нецікава. Тым не меньш, магу запэўніць што аргкамітэт лінуксоўкі (часовым каардынатарам працы каторага я ў дадзены момант з'яўляюся) прыкладзе ўсе намаганні каб стаўленне да ўсіх дакладчыкаў было аднолькавае у не залежнасці ад асобы, гэта жа як выкананне заяўленых на афіцыйнай старонцы (http://mlug.linux.by/?page_id=62) прынцыпаў.

Як я ужо шматкроць тлумачыў (у тым ліку пры асабістай сустрэчы) прыняты даклад можа адмяніць толькі дакладчык. Што вы і зрабілі. І што можа зрабіць любы дакладчык, гуру ён там, паслушнік ці сэмпай, не мае аніякага значэння. Гэтак жа, як не адмяняючы проста не з'явіцца без тлумачэння.

Як выснову з ўжо вышэй сказанага, магу заваўжыць, што аргкамітэт  ( і я асабіста, ці той хто будзе пасля мяне, нават калі мяне не будзе ў аргкамітэце ці сярод жывых) прымем любы даклад на тэму, якая мае дачынення да Open Source і іншых змежных. У тым ліку ад вас асабіста, калі ў вас з'явіцца такое жаданне. Гэткім жа чынам мы гарантуем незменнасць у адсутнасці рэгламенту і забеспячэння немагчымасці нейкім гуру, баншы ці чалавечкам з зубной пасты адмяняць даклад. Як і зараз, мы будзем радыя прыняць ад вас асабіста ці ад каго іншага заяўку на даклад як да пачатку лінуксоўкі, так і пад час яе правядзення.

Асноўнай мэтай працы аргкамітэту лінуксоўкі з'яўляецца тэхнічная арганізацыя мерапрыемства для удзельнікаў (дакладчыкаў, слухачоў, апанентаў, удзельнікаў абмеркавання і г.д.) і таму сярод нас няма гуру, гэтак жа як няма жадаючых адмяняць даклады, якія хоць нейкім чынам тычацца Open Source ці Open Hardware (няхай сабе і ў якасці платформы пабудавання прапрыетарных сістэм). Нашая функцыя збольшага адміністратыўная (то бок, мы хутчэй заўхозы, чымсьці навуковыя рэдактары). А паколькі тэма нам усім вельмі блізкая і цікавая, то, думаю не памылюся, калі скажу што не толькі я, а кожны з нас асабіста зацікаўлены ў павышэнні колькасці дакладаў.

Спадзяюся, што мае тлумачэнні дапамогуць пераадолець неўпўненасць і пераканаюць усё ж, што лёс вашага даклада цаклам у вашых уласных руках. Мне асабіста хацелася б, каб наступным разам вынікам заяўкі ўсё ж былі даклад ці дыскусія па тэме дакладу, а не спрэчка пра невядомыя мне адмены дакладаў незнаёмымі мне гуру.