jbobau vokta'a nu jmaji

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa ci pi'e no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la .metl.bankyr. ne la .mambl. tezu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau
.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi lo lojbo kumfa pe la .metl.bankyr.
.i judri fa ti →  [ mumble.metal-bunker.info:64738 ]

I intend to attend the Metal Bunker server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-03-14), beginning at 1:00PM UTC.
If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Lojban room of the Metal Bunker server.
Address:  mumble.metal-bunker.info:64738

次の土曜日(2015-03-14)、UTC/ロンドン時間 13:00 (日本時間 22:00)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの Metal Bunker というサーバに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、マンブルの準備をして Metal Bunker というサーバのロジバン部屋に注目してください。
マンブルサーバ: mumble.metal-bunker.info
ポート番号:64738

mu'o

guskant

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com
.ai mi ba kansa fa'o

mumble のインストール方法はこちらで大部分日本語訳されています:

そこには gengoo 系について書かれていませんが、 distro に入っているので
すぐに emerge できます。
# emerge =media-sound/mumble-1.2.8 --autounmask-write
# etc-update
# emerge =media-sound/mumble-1.2.8

mumble の使い方はこちらに日本語で書かれています:

GUIでのサーバへの接続方法は私にはよくわからなかったのですが、GUIで接続の設定をしなくても、以下のコマンドで自動的にロジバンの部屋に入れます。

Linux (多分 Mac も)の場合、 terminal で以下のように入力します:

Windows の場合はコマンド・プロンプトで多分こうです:

Jacob Thomas Errington

Ilmen

[...]

I intend to attend the Metal Bunker server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-03-21), beginning at 1:00PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Lojban room of the Metal Bunker server.
Address:  mumble.metal-bunker.info:64738

次の土曜日(2015-03-21)、UTC/ロンドン時間 13:00 (日本時間 22:00)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの Metal Bunker というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Metal Bunker server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-03-28), beginning at 1:00PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Lojban room of the Metal Bunker server.
Address:  mumble.metal-bunker.info:64738

次の土曜日(2015-03-28)、UTC/ロンドン時間 13:00 (日本時間 22:00)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの Metal Bunker というサーバに出るつもりです。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com

coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa re pi'e ci no bei lo zeldei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la .metl.bankyr. ne la .mambl. tezu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau

.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi lo lojbo kumfa pe la .metl.bankyr.
.i judri fa ti →  [ mumble.metal-bunker.info:64738 ]

I intend to attend the Metal Bunker server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2015-04-05), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Lojban room of the Metal Bunker server.
Address:  mumble.metal-bunker.info:64738

次の日曜日(2015-04-05)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの Metal Bunker というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Metal Bunker server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2015-04-12), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Lojban room of the Metal Bunker server.
Address:  mumble.metal-bunker.info:64738

次の日曜日(2015-04-12)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの Metal Bunker というサーバに出るつもりです。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa re pi'e ci no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la .metl.bankyr. ne la .mambl. tezu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau

.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi lo lojbo kumfa pe la .metl.bankyr.
.i judri fa ti →  [ mumble.metal-bunker.info:64738 ]

I intend to attend the Metal Bunker server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-04-18), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Lojban room of the Metal Bunker server.
Address:  mumble.metal-bunker.info:64738

次の土曜日(2015-04-18)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの Metal Bunker というサーバに出るつもりです。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com
lo kibyse'u pe la .mambl. co'u selfu za'a .i .e'u ca lo cabdei la .skaip. cu basti fi lo ka ma'a pilno

ni'o da'i xagmau fa lo nu lo cnino me la .mambl. me'u kibyse'u cu se finti .i lo kibyse'u pe la vrici ze'u na selfu sei faumlu

la .ilmen. di'e cusku:

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa re pi'e ci no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la zbaga ku noi kibyse'u la .mambl. je noi basti la .metl.bankyr. ku'o tezu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau
.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi la zbaga
.i judri fa ti →  [ zbaga.ax.lt:64738 ]

I intend to attend the Zbaga server (which replaces Metal Bunker) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-04-25), beginning at 0:30PM UTC.
If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Zbaga server.
Address:  zbaga.ax.lt:64738

次の土曜日(2015-04-25)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Metal Bunker と交替するマ ンブルでの Zbaga というサーバに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、マンブルの準備をして Zbaga というサーバに注目してください。
マンブルサーバ: zbaga.ax.lt
ポート番号:64738

mu'o

Ilmen

[...]

I intend to attend the Zbaga server (which replaces Metal Bunker) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-05-02), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Zbaga server.
Address:  zbaga.ax.lt:64738

次の土曜日(2015-05-02)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Metal Bunker と交替するマ ンブルでの Zbaga というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Zbaga server (which replaces Metal Bunker) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-05-16), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Zbaga server.
Address:  zbaga.ax.lt:64738

次の土曜日(2015-05-16)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Metal Bunker と交替するマ ンブルでの Zbaga というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Zbaga server (which replaces Metal Bunker) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-06-06), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Zbaga server.
Address:  zbaga.ax.lt:64738

次の土曜日(2015-06-06)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Metal Bunker と交替するマ ンブルでの Zbaga というサーバに出るつもりです。

Michael Turniansky

to loj...@googlegroups.com
  Weird.  Gmail redflagged this message as a possible phishing scam.  bebna me la gugl
    --gejyspa

Ilmen

[...]

I intend to attend the Zbaga server (which replaces Metal Bunker) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-06-13), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Zbaga server.
Address:  zbaga.ax.lt:64738

次の土曜日(2015-06-13)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Metal Bunker と交替するマ ンブルでの Zbaga というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Zbaga server (which replaces Metal Bunker) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-06-27), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Zbaga server.
Address:  zbaga.ax.lt:64738

次の土曜日(2015-06-27)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Metal Bunker と交替するマ ンブルでの Zbaga というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Zbaga server (which replaces Metal Bunker) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-07-04), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Zbaga server.
Address:  zbaga.ax.lt:64738

次の土曜日(2015-07-04)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Metal Bunker と交替するマ ンブルでの Zbaga というサーバに出るつもりです。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa re pi'e ci no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la .metl.bankyr. noi kibyse'u la .mambl. je noi basti la zbaga ku'o te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau

.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi lo lojbo kumfa pe la .metl.bankyr.
.i judri fa ti →  [ mumble.metal-bunker.info:64738 ]

I intend to attend the Metal Bunker server (which replaces Zbaga) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-07-25), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Lojban room of the Metal Bunker server.
Address:  mumble.metal-bunker.info:64738

次の土曜日(2015-07-25)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Zbaga と交替するマ ンブルでの Metal Bunker というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Metal Bunker server (which replaces Zbaga) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-08-01), beginning at 0:30PM UTC.

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the Lojban room of the Metal Bunker server.
Address:  mumble.metal-bunker.info:64738

次の土曜日(2015-08-01)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Zbaga と交替するマ ンブルでの Metal Bunker というサーバに出るつもりです。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa re pi'e ci no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la zbaga zasni ku noi kibyse'u la .mambl. je noi basti la .metl.bankyr. ku'o te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau
.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi la zbaga zasni
.i judri fa ti →  [ zbagazasni.ax.lt:64738 ]

I intend to attend the ZbagaZasni server (which replaces Metal Bunker) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-09-12), beginning at 0:30PM UTC.
If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日(2015-09-12)、UTC時間 12:30 (日本時間 21:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Metal Bunker と交替するマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、マンブルの準備をして ZbagaZasni というサーバに注目してください。
マンブルサーバ: zbagazasni.ax.lt
ポート番号:64738

mu'o

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa vo pi'e mu no bei lo zeldei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la zbaga zasni ku noi kibyse'u la .mambl. je noi basti la .metl.bankyr. ku'o te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau

.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi la zbaga zasni
.i judri fa ti →  [ zbagazasni.ax.lt:64738 ]

I intend to attend the ZbagaZasni server (which replaces Metal Bunker) on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2015-09-20), beginning at 2:50PM UTC (New York: 10:50AM, Los Angeles: 7:50AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の日曜日(2015-09-20)、UTC時間 14:50 (日本時間 23:50)に始 まって、口語ロジバンで喋るために私は Metal Bunker と交替するマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa xa pi'e no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi lo jbobau kumfa ku pe la .skaip. te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau
.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .skaip. gi'e co'a jundi lo jbobau kumfa
gi'e jungau mi'a lo du'u do vokta'a kansa djica

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2015-10-31), beginning at 4:00PM UTC (New York: 12:00AM, Los Angeles: 9:00AM).
If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

mu'o

Ilmen

to loj...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa xa pi'e no bei lo zeldei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi lo jbobau kumfa ku pe la .skaip. te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau

.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .skaip. gi'e co'a jundi lo jbobau kumfa gi'e jungau mi'a lo du'u do vokta'a kansa djica

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2015-11-15), beginning at 4:00PM UTC (New York: 12:00AM, Los Angeles: 9:00AM).

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2015-11-22), beginning at 4:00PM UTC (New York: 12:00AM, Los Angeles: 9:00AM).

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2015-12-06), beginning at 4:00PM UTC (New York: 11:00AM, Los Angeles: 8:00AM).

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2015-12-20), beginning at 4:00PM UTC (New York: 11:00AM, Los Angeles: 8:00AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

———

ni'o ji'a lo bavjbi cu se temci lo nanca be li pa lo pa moi be lo se rejgau nu jbobau voksnu pe lo prula'i nanca .i pe'i mapti lo nu da'i salci jmaji

mu'o

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa mu pi'e ci no bei lo zeldei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi lo jbobau kumfa ku pe la .skaip. te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau

.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .skaip. gi'e co'a jundi lo jbobau kumfa gi'e jungau mi'a lo du'u do vokta'a kansa djica

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2015-12-27), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2015月12日27、15:30 (つまり、日本時間 年2015月12日28、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 Skype の準備をし、ロジバングループに注目して出席を発表してください。

mu'o

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-01-03), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月01日03、15:30 (つまり、日本時間 年2016月01日04、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-01-10), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月01日10、15:30 (つまり、日本時間 年2016月01日11、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-01-17), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月01日17、15:30 (つまり、日本時間 年2016月01日18、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-01-24), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月01日24、15:30 (つまり、日本時間 年2016月01日25、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-01-31), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月01日31、15:30 (つまり、日本時間 年2016月02日01、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-02-07), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月02日07、15:30 (つまり、日本時間 年2016月02日08、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-02-14), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月02日14、15:30 (つまり、日本時間 年2016月02日15、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-02-21), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月02日21、15:30 (つまり、日本時間 年2016月02日22、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Gleki Arxokuna

[...]

mi stidi lo nu ma'a za'u re'u troci lo ka zbasu lo vreji be lo nu ma'a bacru

i e'e mi'o cuxna lo se casnu

[...]

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com
.i mi sa'u jinvi lo du'u lo nu pilno la mumble cu xagrai tadji .i sa'e ge my. cu selneimau la skaipe gi bu'u my. lo rejgau zmiku cu ba'o co'a .akti .i .e'u pilno my. lo ka tavla gi'e rejgau .iau .ie pei

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

ca lo cabdei la gleki di'e ciska

[...]

je'e ĭe .i doi ro se casnu te sidbo mi do .e'ende lo ka jmina fi la'e ti  [ http://piratepad.net/JAYMh8i29c ]

.i ji'a lo na pagzu'e .aidji cu zifre lo ka stidi lo ka'e se casnu

Gleki Arxokuna

[...]

sa'u su'o lo prenu cu jorne lo kibro lo masno i la skaip cu so'i roi zmadu lo drata proga lo ni zabna fa lo nu lo voksa cu se tirna fau lo nu pilno ce'u i ki'u bo la skaip cu pilno lo zasni vreji be lo voksa to la'o zoi.buffer.zoi. toi gi'e ru'i gasnu lo cipra be lo nu so'i da poi se baitni zo'u lo skami cu sutra lo ka zi makau cpacu lo baitni be da

i za'a la mambl na gasnu lo simsa cipra

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com
doi gleki
.i mi ca jimpe .i ku'i .e'u sampla lo .anra be la vreji ku ne la mumble bei lo ka se stuzi le skaipe kumfa .i –sei pajni– mi kanpe lo du'u sampla la mumble vreji .e ba bo fu'i dai la skaipe panra .iau .ie pei (to ta'o ma sampla myvy. toi)
mi'e .uakci mu'o

Gleki Arxokuna

[...]

pa tutci cu zbasu lo vreji be lo se bacru gi'e se cmene zoigy.MP3 Skype Recorder.gy. i je mi'a pu snada pilno le se cmene

i lo nu zbasu lo vreji be lo se ciska zo'u e'u pu lo drata cu troci tu'a lo me la'e zoi zoi. https://github.com/search?q=skype+irc&type=Repositories&utf8=%E2%9C%93 .zoi.

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-02-28), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月02日28、15:30 (つまり、日本時間 年2016月02日29、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 Skype の準備をし、ロジバングループに注目して出席を発表してください。

mu'o

Ilmen

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com
Thank you for your advices.

I think you've mistakenly sent this e-mail only to the Japanese mailing list, so I hereby forward it to the main English list.

mi'e la .ilmen. mu'o

On 29/02/2016 10:59, Gleki Arxokuna wrote:
I noticed that some people have trouble operating Skype.
So here are the basic rules of a successful voice chat for Skype

1. Use a group where all potential speakers share their interest in the forthcoming conference in text form only. This group already exists. It's called {ko ciska po'o tavla ...} (meaning "Talk by writing only...") This group is only for planning, not for actual talking. Ask in this mail thread to add you there.
2. One person runs a desktop version of Skype and has good incoming and outcoming internet connection (~1Mbit/sec in both directions is fine).
3. This person must add all interested people to his/her friend list and those people must confirm "friendship".
4. This person calls the first person and after successful connection drops other people into the chat window.
5. Please, everyone switch off your video by pressing on the video button so that it becomes crossed out.
6. Before any conference check your microphone and audio settings of Skype. Add "echo123" user (it's a bot) to your friend list, call it and follow the instruction. Change settings of your Skype client if necessary.
7. If you have noise around you during the conference or if other members notice a noise from your side switch off your microphone by pressing on the Microphone button so that it becomes crossed out.

I think that as of now Skype is preferable since it has better voice compression and buffering mechanisms preventing clicks/pauses during conversation due to unstable internet connection. As of now it's unlikely that 100% of potential students of Lojban get normal internet connection. Many even change to mobile connection dropping the level of fast + stable internet connection even more.

I should also note that QQ messenger used in China has been successfully tested by me several time with mainland China residents and it works okay. Just like Skype.

Commercial clients win but explanations of that are outside the scope of this post.

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
Thank you for your advices.

I think you've mistakenly sent this e-mail only to the Japanese mailing list, so I hereby forward it to the main English list.

--
このメールは Google グループのグループ「ロジバン相談室」に登録しているユーザーに送られています。
このグループから退会し、グループからのメールの配信を停止するには lojban-souda...@googlegroups.com にメールを送信してください。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-03-06), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月03日06、15:30 (つまり、日本時間 年2016月03日07、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 Skype の準備をし、ロジバングループに注目して出席を発表してください。

mu'o

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
https://mw.lojban.org/papri/Recordings_of_live_Lojban_discussions

mi jmina lo snavei pe su'o prujbi nu voksa casnu se pi'o la .skaip. i ji'a jmina lo lerpoi vreji pe lo pagbu be lo se bacru be ze'a lo bi'u nai nu voksa casnu .i .a'o zdile ja plixau do'o

mi'e la .ilmen. mu'o

de'i li 2016:03:03 la .ilmen. di'e ciska

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa vo pi'e ci no bei lo zeldei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi lo jbobau kumfa ku pe la .skaip. te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau

.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .skaip. gi'e co'a jundi lo jbobau kumfa gi'e jungau mi'a lo du'u do vokta'a kansa djica

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-04-17), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月04日17、14:30 (つまり、日本時間 日17、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-04-24), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月04日24、14:30 (つまり、日本時間 日24、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-05-01), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月05日01、14:30 (つまり、日本時間 日01、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 Skype の準備をし、ロジバングループに注目して出席を発表してください。

mu'o

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
do di'i cusku zo skaip i ku'i je pipno si pilno la mambyl

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-05-08), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月05日08、14:30 (つまり、日本時間 日08、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 Skype の準備をし、ロジバングループに注目して出席を発表してください。

mu'o

Bruno Panasiewicz

to mriste
.e'o sai xavdei fa lo nu voksnu .i mi se nabmi lo nu zeldei .i xu da pante lo da'i nu go'a?

— mu'o mi'e la uakci

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
.e'o sai xavdei fa lo nu voksnu .i mi se nabmi lo nu zeldei .i xu da pante lo da'i nu go'a?

i pei ro da tavla ca lo se cuxna be da

i va'i ca lo zeldei e lo xavdei e lo drata detri pe lo cukla plini

Bruno Panasiewicz

to mriste

On May 15, 2016 8:04 PM, "Gleki Arxokuna" <gleki.is...@gmail.com> wrote:

> i pei ro da tavla ca lo se cuxna be da

mi retsku .ai

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa vo pi'e ci no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la zbaga zasni ku noi kibyse'u la .mambl. ku'o te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau
.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi la zbaga zasni
.i judri fa ti →  [ zbagazasni.ax.lt:64738 ]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-05-21), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).
If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月05日21、14:30 (つまり、日本時間 日21、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-05-28), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月05日28、14:30 (つまり、日本時間 日28、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-06-04), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月06日04、14:30 (つまり、日本時間 日04、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-06-11), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月06日11、14:30 (つまり、日本時間 日11、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-06-18), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月06日18、14:30 (つまり、日本時間 日18、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-07-02), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月07日02、14:30 (つまり、日本時間 日02、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-07-09), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月07日09、14:30 (つまり、日本時間 日09、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-07-16), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月07日16、14:30 (つまり、日本時間 日09、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-07-23), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月07日23、14:30 (つまり、日本時間 日23、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-09-03), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月09日03、14:30 (つまり、日本時間 日03、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-09-17), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月09日17、14:30 (つまり、日本時間 日17、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-10-01), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月10日01、14:30 (つまり、日本時間 日01、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-10-08), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月10日08、14:30 (つまり、日本時間 日08、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa vo pi'e ci no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la lojban .e la ckule vu'o poi voksa casnu kumfa zi'e poi la .diskord. cu kibyse'u fi ke'a ku'o te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau
.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .diskord. gi'e co'a jundi la lojban .e la ckule vu'o poi voksa casnu kumfa
.i vi'ecpe judri fa ti →  [ http://discord.gg/BVm4EYR ]

I intend to attend the "lojban" and "ckule" voice channels of Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-10-15), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).
If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Discord ready and go to the "lojban" and "ckule" voice channels.
Invitation link:  http://discord.gg/BVm4EYR

次の土曜日、UTC時間 年2016月10日15、14:30 (つまり、日本時間 日15、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Discord での lojban ckule という口語チャンネルに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 Discord の準備をして lojban ckule という口語チャンネルに注目してください。
招待リンク: http://discord.gg/BVm4EYR

mu'o

Ilmen

[...]

I intend to attend the "lojban" and "ckule" voice channels of Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-10-22), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Discord ready and go to the "lojban" and "ckule" voice channels.
Invitation link:  http://discord.gg/BVm4EYR

次の土曜日、UTC時間 年2016月10日22、14:30 (つまり、日本時間 日22、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Discord での lojban ckule という口語チャンネルに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the "lojban" and "ckule" voice channels of Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-11-05), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Discord ready and go to the "lojban" and "ckule" voice channels.
Invitation link:  http://discord.gg/BVm4EYR

次の土曜日、UTC時間 年2016月11日05、14:30 (つまり、日本時間 日05、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Discord での lojban ckule という口語チャンネルに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the "lojban" and "ckule" voice channels of Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-11-19), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Discord ready and go to the "lojban" and "ckule" voice channels.
Invitation link:  http://discord.gg/BVm4EYR

次の土曜日、UTC時間 年2016月11日19、14:30 (つまり、日本時間 日19、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Discord での lojban ckule という口語チャンネルに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-11-26), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月11日26、14:30 (つまり、日本時間 日26、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-12-03), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月12日03、14:30 (つまり、日本時間 日03、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-12-10), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月12日10、14:30 (つまり、日本時間 日10、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-12-17), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月12日17、14:30 (つまり、日本時間 日17、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-12-31), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月12日31、14:30 (つまり、日本時間 日31、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-01-07), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月01日07、14:30 (つまり、日本時間 日07、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-01-14), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月01日14、14:30 (つまり、日本時間 日14、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-01-21), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月01日21、14:30 (つまり、日本時間 日21、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-01-28), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月01日28、14:30 (つまり、日本時間 日28、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-02-04), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月02日04、14:30 (つまり、日本時間 日04、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-02-11), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月02日11、14:30 (つまり、日本時間 日11、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-02-18), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月02日18、14:30 (つまり、日本時間 日18、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-02-25), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月02日25、14:30 (つまり、日本時間 日25、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-03-11), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月03日11、14:30 (つまり、日本時間 日11、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-03-18), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月03日18、14:30 (つまり、日本時間 日18、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-04-01), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月04日01、14:30 (つまり、日本時間 日01、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-04-15), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月04日15、14:30 (つまり、日本時間 日15、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-04-22), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月04日22、14:30 (つまり、日本時間 日22、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-05-11), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月05日11、14:30 (つまり、日本時間 日11、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-05-20), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月05日20、14:30 (つまり、日本時間 日20、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-06-03), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月06日03、14:30 (つまり、日本時間 日03、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-06-17), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月06日17、14:30 (つまり、日本時間 日17、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-07-01), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月07日01、14:30 (つまり、日本時間 日01、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-07-08), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月07日08、14:30 (つまり、日本時間 日08、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-07-22), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月07日22、14:30 (つまり、日本時間 日22、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 マンブルの準備をして ZbagaZasni というサーバに注目してください。
マンブルサーバ: zbagazasni.ax.lt
ポート番号:64738

mu'o

uakci

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
i ta'o mo la'eme'o kunti bu pe zoi zoi マ ンブル zoi

—mi'e la nitpike uakci
--
このメールは Google グループのグループ「ロジバン相談室」に登録しているユーザーに送られています。
このグループから退会し、グループからのメールの配信を停止するには lojban-souda...@googlegroups.com にメールを送信してください。

uakci

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, 日本ロジバン若手の会(PJCG)
i mi ji'a mencrefonxa catlu i li'armi fai lo ka me la'e me'o kunti bu
i doi ilmènko ko cikre

—mi'e la sezdusyborvaiborji'imlutra rei si uakci

W dniu czw., 20.07.2017 o 03:31 niftg <nift...@gmail.com> napisał(a):
> i ta'o mo la'eme'o kunti bu pe zoi zoi マ ンブル zoi

.i la'a me ninlinji bu gi'e ta'o ji'a ca'a viska simlu lo ka me ninlinji bu kei mi va'o tu'a lo vi fonca'a

niftg

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, 日本ロジバン若手の会(PJCG)
> i ta'o mo la'eme'o kunti bu pe zoi zoi マ ンブル zoi

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com

.u'i je'e .i ca lo bavla'i nu mi benji lo voksnu notci cu cikre fa mi nu'e do fa'o

It is loading more messages.