ti pemkarni fo do

Timothy Lawrence

to loj...@googlegroups.com, lojban-b...@googlegroups.com
mulno gusni lunra.
i ka'u le nu go'i cu selsmu pa cnino tolfa'o.
i xu la'e di'u drani.
i le mivru'e pu frili ca le nu mi mi'inkri.
i le cinpampe'o be mi pu zi co'a pamje'i le ninmu.
i ro prenu cu prami sa'u.
i ji'a ro prenu cu djica le za'i djica ce'u.
i co'a cinmo.
i mi burna cai.
i ki'u mi na kakne le nu tavla.
i mi facki ma.a'o ru'e

ckiri

to lojban, lojban-b...@googlegroups.com, timothy....@connect.qut.edu.au
This is fantastic. Better than anything I have written so far. Also, I offer my condolences

selpahi

to loj...@googlegroups.com
la .timoteios. pu ciska di'e noi pemci
mi ckire do lo ka benji lo pemci .i mi dainmo

.i .e'a pei mi cusku pa ja re jai nundragau ja pinka

> i le cinpampe'o be mi pu zi co'a pamje'i le ninmu.

zo ‹le› zo'u .ei pei mi djuno lo du'u ma kau ninmu gi'e te tavla .i ku'i
ju'o cu'i lo nu ba'e *do* djuno cu banzu .i xu pu'i jdice fa ma'a lo
du'u zo ‹le› mo kau

.i ta'o nai xu lo cinpampe'o be do pu cenba lo ka cinse[1] ma kau (to
.e'a do na spusku toi)

> i ki'u mi na kakne le nu tavla.

.i ta'o lo nu cusku «lu kakne lo ka tavla li'u» cu fadni ca ku

.i meldri'a pemci .i ji'a spaji fa lo nu zo ‹lo› na pagbu lo pemci .i xu
do rivbi tu'a la xorlo

~~~mi'e la solpa'i

---
[1]: zo ‹cinse› pe mi zo'u x1 gimste-zei-cinse zi'o x2 .i lo cinse cu
ckaji lo se cinse

Timothy Lawrence

to ckiri, lojban, lojban-b...@googlegroups.com

.u'o ki'e do.i do xendo mi le nu cusku ta.i ui mi ckire do le ni temci le nu tcidu le mi pemci

Thank you :] That is very kind for you to say. I thank you for taking the time to read my poem :)

ti urli

If you wanted to link to it, this is the URL.