la skaborfe'a

guskant

to lojban
coi lo se jbobau jo'au zantufa xi papipare

i la skaborfe'a ku noi se sanga mi cu gau se vreji
i mi pilno ke ji'a la celt.arp jo'u la ciblon.damr iau ui
i zoizoi

zoi
i lo selsa'a cu ve skicu lo nu so'o da livgau mi lo jbogu'e
i e'u do te ciksi lo ka vliraitru kei po la gleki fo la'e di'e
i zoizoi
zoi

i lo nu sanga cu pante la'e di'u gi'e ku'i i'i sarji ro lo se livgau be da bei de

i di'e sanga jufra i tu'e

jo'au zantufa

i xu ganse lo skari bo fenra
i racli sai ro zmanei gentai
i se lu'ei mabla mabla li'au
lo pu co'u pendo be mi

i xu ganse lo skari bo fenra
i racli sai ro zmanei gentai
i se lu'ei do co'u lojbo li'au
lo pu co'u pendo be mi

i xu ganse lo skari bo fenra
i racli sai ro zmanei gentai
i se lu'ei mi ca'a cnano li'au
lo pu co'u pendo be mi

i xu ganse lo skari bo fenra
i racli sai ro zmanei gentai
i mi lu'ei dei mi bangu li'au
lo pu co'u pendo be mi

i xu ganse lo skari bo fenra
i racli sai ro zmanei gentai
i mi lu'ei do mi livgau li'au
lo pu co'u pendo be mi

i xu ganse lo skari bo fenra
i racli sai ro zmanei gentai
i mi lu'ei co'o sai do li'au
lo pu co'u pendo be mi

i xu ganse lo skari bo fenra
i racli sai ro zmanei gentai
i ga nai da cripu lo skaborfe'a
gi do di'a pendo be mi

sei no da cripu

tu'u

mi'e la guskant

Bruno Panasiewicz

to mriste

28 kwi 2016 18:44 "guskant" <gusni...@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> i lo selsa'a cu ve skicu lo nu so'o da livgau mi lo jbogu'e
> i e'u do te ciksi lo ka vliraitru kei po la gleki fo la'e di'e

mi zanru sai .i ja'e bo mi xoi na sanji cu malsku fi la gleki vau .oi ru'e

> i lo nu sanga cu pante la'e di'u gi'e ku'i i'i sarji ro lo se livgau be da bei de

.i'e sai .i da'i nai mi pu .aidji lo ka finti su'o se sanga pe lo jboce'u cabna bo citri kei gi'e ta'o sivmri fi do

.i ko zenba lo ka na'e geknomfri

:(

.i do jai ke .inspire mukti fi mi fe lo ka mulfi'i lo jai se .aidji be mi ku bi'u nai

— mi'e la uakpre ku noi xabju
  lo jbogu'e poi na'e nardju
  fa le me ke'a lo cnegau be le melbi
  .i lo ka se stodi cu steci lo ka cenba .e'i
  jo'au zantufa xi pa —

> mi'e la guskant

guskant

to lojban

Le jeudi 28 avril 2016 19:01:03 UTC, la uakci a écrit :

> [...]
> zoi

mi zanru sai .i ja'e bo mi xoi na sanji cu malsku fi la gleki vau .oi ru'e

i ki'e zanru i rarna fa lo nu lo nu larcu cu jalge lo nu livgau lo pa finti be lo larcu

> [...]

.i'e sai .i da'i nai mi pu .aidji lo ka finti su'o se sanga pe lo jboce'u cabna bo citri kei gi'e ta'o sivmri fi do

i zo geknomfri ki'a

i gleki fa lo finti be lo larcu lo nu lo nu larcu cu mukti lo nu larcu kei na'e bo vo'a

— mi'e la uakpre ku noi xabju
  lo jbogu'e poi na'e nardju
  fa le me ke'a lo cnegau be le melbi
  .i lo ka se stodi cu steci lo ka cenba .e'i
  jo'au zantufa xi pa —

mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipare mu'o

Bruno Panasiewicz

to mriste

2 maj 2016 12:33 "guskant" <gusni...@gmail.com> napisał(a):

> i ki'e zanru i rarna fa lo nu lo nu larcu cu jalge lo nu livgau lo pa finti be lo larcu

so'i da zo'u da se nandu lo ka finti kei ca lo nu da gleki .i ri'a lo cizra mi nelci lo nu finti ca lo nu xagji iau .ue dai

> i zo geknomfri ki'a

smuni fa tu'a lu «me la gleki me'u lifri» li'u .i ue za'a do nalselsau ra'oi -nom-

ie .i mi ci'arfi'i lo ji'i·zei·xadba ca lo be li re no mentu .i ta'o di'u pe do pluja gi'e se pagbu bu'u so'i da zo larcu .i ja'e bo jbojufra larcu .u'i ru'e

> mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipare mu'o

mi'e la .uak. jo'au besna be mi