indicating change of version/dialect of parser

guskant

to loj...@googlegroups.com
I suggest the following experimental cmavo, and I would like to ask for your opinion before adding it to la jbovlaste.

mai'a of selma'o MAI

Definition in English:
change version/dialect of parser

Definition in Lojban:
galfi lo namcu lo tcita be lo selsku bei lo du'u sinxa lo du'u dei te gerna fi lo se sinxa be ny

examples of meaning:
cylylypapi'epa mai'a (current yacc and jbofi'e http://www.lojban.org/jboski/
camxes.bu mai'a (current peg http://camxes.lojban.org/ )
ilmentufa burenopavopi'epapapi'erevo mai'a (ilmentufa version 2014-11-24 http://mw.lojban.org/extensions/ilmentufa/camxes-exp.html , https://github.com/Ilmen-vodhr/ilmentufa )
fancylojban.bu mai'a (fancylojban http://mw.lojban.org/lmw/fancylojban , http://mw.lojban.org/lmw/ce_ki_tau_jau - no parser yet?)

example of usage:
camxes.bu mai'a mi jinvi lo du'u zo mai'a plixau ma'a .i .ilmentufa burenopavopi'epapapi'erevo mai'a zo mai'a plixau ma'a soi mi jinvi

Note:
The morphology and grammar of numbers preceding to {mai'a}, including "word"-bu, should conform to the current jbofi'e and yacc, so that a {mai'a} cluster forms a free modifier _compatible_ with every version/dialect of lojban parser: for example, {jie bu mai'a} does not form a meaningful {mai'a} cluster.

As a standard usage, {mai'a} cluster appears at the very beginning of the whole text, just as the inverse of the usage of {fa'o}. The scope of the meaning of {mai'a} cluster spans over the following part until the next {mai'a} cluster appears.

Optionally, if the first {mai'a} cluster appears in the middle of a text, I would consider that the meaning of it spans from the beginning of the text until the next {mai'a} cluster appears. However, there may be ones who want to consider that the meaning of it spans from a preceding {ni'o}, {to}, {tu'e} and so on.

A {mai'a} cluster does not affect the structure of text, because it is only a free modifier formed with selma'o MAI. However, it will be useful when an artificial intelligence parses lojban texts and its dialects: when the AI detects a string {mai'a}, it will easily select a relevant parser for the text.

re'i

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

On 09/12/2014 13:56, guskant wrote:
> [...]
> change version/dialect of parser
>
> Definition in Lojban:
> galfi lo namcu lo tcita be lo selsku bei lo du'u sinxa lo du'u dei te
ua .i ca lo prulamdei mi pu pensi lo du'u .ai jmina fi jyvysy fe zo
jo'au noi sance simsa zo jbobau gi'e ca'e cmavo ma'oi mai gi'e ca'e
djunyselja'e fi lo du'u ma kau jbobau baukle

ni'o lo du'u da'i plixau fa lo baukle tcita cmavo cu se casnu lo .irci
su'o roi .i mi zanru lo nu finti lo baukle cmavo

> ilmentufa burenopavopi'epapapi'erevo mai'a (ilmentufa version
> 2014-11-24 http://mw.lojban.org/extensions/ilmentufa/camxes-exp.html ,
> https://github.com/Ilmen-vodhr/ilmentufa )

.u'i barda mucte .i mi stidi tu'a lo'u .ibutyfy pavopaparevo mai'a le'u

mi'e la .ilmen. mu'o

guskant

to loj...@googlegroups.com

Le mardi 9 décembre 2014 22:59:50 UTC+9, Ilmen a écrit :

> [...]

ni'o lo du'u da'i plixau fa lo baukle tcita cmavo cu se casnu lo .irci
su'o roi .i mi zanru lo nu finti lo baukle cmavo

je'e .i .ie zo jo'au mapti fi lo si'o krasi
.i bi'u zo mai'a se krasi zo mai .e lo si'o zunsna pamoi lo se bacru be lo cifnu kei noi jorne lo si'o co'a cusku lo jufra
.i ku'i la'a zo jo'au xagmau

> [...]
> https://github.com/Ilmen-vodhr/ilmentufa )

.u'i barda mucte .i mi stidi tu'a lo'u .ibutyfy pavopaparevo mai'a le'u

.i ku'i ri na se zanru de'i li repapavopi'epapapi'erevo
.i mi pu ze'u ca ji'a jinvi lo du'u la ilmentufa cu .ei se tcita lo namcu lo ve farvi vau .e'osai

guskant

to loj...@googlegroups.com
fi'o se bredi lo nu lo namcu lo lerfu cu sepli lo gerna steci kei
(to zoi zoi
zoi toi)
mi galfi .au lo selma'o be zo jo'au ma'oi COI
.i mu'a lu
jo'au zantufa xi no pi pa pa ma'a ko'oi pilno zo jo'au
li'u
(to zoi urli
urli toi)

.i pei mu'o

Spheniscine (la zipcpi)

to loj...@googlegroups.com
i'e pe'i zo jo'au zmadu co mapti fa ma'oi COI ra'anai lo du'u xukau le'e nu sepli cu fasnu