lu mi za'o citno li'u

selpahi

to loj...@googlegroups.com
coi

.i ca lo prulamdei mi mo'u finti pa cnino lisri .i judri fa

http://selpahi.weebly.com/jbo/mi-zaho-citno

.i su'o pinka cu poi'i mi djica lo nu mi cusku ke'a lo se cinri

.i 1mai) lo bankle cu du la .cekitauj. (to sa'e klesi la .cekitauj. toi)
.i la'a li'armi

ra'u mi kucli lo du'u ma kau ni cizra .i lo nu ze'u sucta casnu cu frica
lo nunpilno cipra .i mi za'o nu'o birti

.i 3mai) ca'o ku mi pilno zo ‹poi'a› jo'u lo simsa fi'o ciste lo nu zo
‹be› jai sarcu .i .au facki lo du'u xu kau ja'a xagmau .i la'a xamgu fa
lo nu da'i karbi fi lo panra prosa pe lo nu zo ‹poi'a› cu tcita lo mulno
bridi je nai lo selbri .i pe'i ma'a za'o nu'o raunzu lo ka lanli

~~~mi'e la selpa'i

Bruno Panasiewicz

to mriste
.ui nai sai .i gau do mi ca badri .i lo lisri cu zabna lo ka jai cinri .i'e cai kei je cu mabla lo ka drijaxri'a
ki'e io ki'e nai
.i ta'o mo zo'oi -mz- ne zo'oi semzvala'i .i mo ra'oi -sem-

-- mu'o

selpahi

to loj...@googlegroups.com
la .ciŭak. pu ciska di'e
> .ui nai sai .i gau do mi ca badri .i lo lisri cu zabna lo ka jai cinri
> .i'e cai kei je cu mabla lo ka drijaxri'a
> ki'e io ki'e nai

ki'e sai

> .i ta'o mo zo'oi -mz- ne zo'oi semzvala'i .i mo ra'oi -sem-

lo nu me'o my ka'e lidne me'o zy cu pagbu lo bankle .i so'o jbopre pu je
ca jinvi lo du'u mabla fa lo nu na curmi

.i ra'oi -sem- cu poi'i mi stidi lo du'u ke'a rafsi zo ‹se'e› (to noi
.cekitauj.-zei-basti zo ‹zu'ai› toi)

Bruno Panasiewicz

to mriste
On 2 June 2016 at 18:50, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:
la .ciŭak. pu ciska di'e
[...]

.jex.

ua .i ca suzyselsmu fa lo selsku ki'e

~~~mi'e la selpa'i

selpahi

to loj...@googlegroups.com
mi pu ciska di'e
> coi
>
> .i ca lo prulamdei mi mo'u finti pa cnino lisri .i judri fa
>
> http://selpahi.weebly.com/jbo/mi-zaho-citno
>
> .i su'o pinka cu poi'i mi djica lo nu mi cusku ke'a lo se cinri

.i 4mai) lo ku'antora cu plurale ku'antora .i «lu so'e cerni cu simsa
se'e li'u» mupli lo jufra poi va'o ke'a lo singulare ku'antora na smudra

guskant

to lojban
 ki'e banli

ni'o la'au mi za'o citno li'u cu se genturfa'i la maftufa xi 1.14 co cekitaujoizais ku noi se judri zoizoi
zoi

ni'o ta'o uanai lo di'e valsi noi pagbu la'au mi za'o citno li'u cu se jbini la'o zoi Unicode Soft Hyphen zoi fi'o cipra pe la'o zoi https://r12a.github.io/apps/conversion/ zoi
i zoizoi
jibry­kansa , donmijy­sai , nun­morsi , kam­jibgu'a , nun­cfipu , djacy­baktu
zoi
i la zantufa co'a curmi di'u seva'u lo tcidu be la'au mi za'o citno li'u i ku'i pe'i su'a la'o zoi Unicode Soft Hyphen zoi cu na'e se nitcu

ni'o pe'i cfila fa lu
lo jeftu be li su'o pa cu prubi'o
li'u i ki'u bo ma'i la cekitauj zo su basti zo su'o
i ku'i mi jimpe lo du'u jo'u gi zo skuna gi zo donmijysai gi'i mu'a se aidji
i ji'a zo nu zo'u mi tugni do soi ku'i la'a lo krinu cu te frica do mi
i sa'unai ma'i lo zanru be la fatci ismo zo nu zo du'u frica lo ka smuni
i ku'i pe'i lo se jbobau cu ei na'e rinju pa ismo

ni'o ma'oi POIhA zo'u la maftufa jo'u la maltufa cu se pagbu
i ku'i ma'i la zantufa noi jai prami lo ka sampu zo'u ro lo di'u cmavo cu ei cmina ma'oi FIhO
i mi jimpe lo du'u do djica lo nu lu POIhA selbri li'u cu e'i na'e tcita lo sumti
i ku'i fi'o se pensi mu'a lo nu ma'oi CAhA ka'e tcita lo sumti gi'e na'e se tamgau kei
no da krinu lo nu lu POIhA selbri li'u cu e'i na'e tcita lo sumti
i ganai da'i ro lo cmavo be ma'oi CAhA cu muvdu ma'oi NA gi mi ji'a ka'e pensi lo nu finti ma'oi POIhA

mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipavo

selpahi

to loj...@googlegroups.com
la .guskant. pu ciska di'e
> [...]
>
> ki'e banli
>
> ni'o la'au mi za'o citno li'u cu se genturfa'i la maftufa xi 1.14 co

ŭa .i'o .i mi pu jmina pa notci pe lo do gentufa lo fanmo be lo papri

> [...]
> i la zantufa co'a curmi di'u seva'u lo tcidu be la'au mi za'o citno li'u
> i ku'i pe'i su'a la'o zoi Unicode Soft Hyphen zoi cu na'e se nitcu

va'o lo nu mi zukte no da kei so'o lo vlali'i cu fegli mi lo ka lo valsi
pe ce'u cu ganra preja .i do zukti'i ge'i lo ka zukte no da gi lo ka
pilno su'o drata be la'o gy. Unicode Soft Hyphen .gy (to mi pilno zoi
xe. &shy; .xe pe HTML toi)

> ni'o pe'i cfila fa lu
> lo jeftu be li su'o pa cu prubi'o
> li'u i ki'u bo ma'i la cekitauj zo su basti zo su'o

ĭe ki'e .i mi ca ti pu zi dragau

> i ku'i mi jimpe lo du'u jo'u gi zo skuna gi zo donmijysai gi'i mu'a se aidji

cafne .i ŭe na pagbu la jbovlaste

toljundi lo rafsi javni

> i ji'a zo nu zo'u mi tugni do soi ku'i la'a lo krinu cu te frica do mi
> i sa'unai ma'i lo zanru be la fatci ismo zo nu zo du'u frica lo ka smuni
> i ku'i pe'i lo se jbobau cu ei na'e rinju pa ismo

je'e

kau plixau fa lo nu ba'e bilga lo ka cusku «lu djuno lo du'u broda li'u»
cusku «lu djuno lo nu broda li'u» na cumki ja smudra gi lo nu xu kau
pilno zo ‹du'u‹ ji kau zo ‹nu› na vajni

broda na du'u broda .i ko'a pensi lo nu broda kei je lo du'u broda

.i zu'u nai ko'a sruma lo ba'e *du'u* broda kei gi'e kanpe lo ba'e *nu*
broda

.i ko'a na pacna lo se krici be ko'e .i ko'a krici lo jai se krici be
ko'e bei fai lo ka fasnu

roi fanza fa lo nu di'i bilga lo ka juxre galfi ga lo bridi lo fasnu gi
lo fasnu lo bridi

> [...]
> no da krinu lo nu lu POIhA selbri li'u cu e'i na'e tcita lo sumti
> i ganai da'i ro lo cmavo be ma'oi CAhA cu muvdu ma'oi NA gi mi ji'a ka'e

cinri se darlu .i la'a traji lo ka vajni kei fa lo nu mu'a «lu lo soi'a
cafne fe'u bajra li'u» gendra

.i lo nu sampu cu vajni mi ji'a .i ku'i mi na'e nelci lo gerna javni poi
cupra so'i gendra poi no roi ka'e smudra .i «lo'u poi'a broda fe'u ko'a
ku'i za'u pa da pu stidi lo du'u «lu ka'e ko'a broda li'u» smudu'i «lu
lo nu broda cu cumki [va'o] ko'a li'u» .i va'i lo nu smujdi fi su'o
plixau cu cumki gi'u melbi .i ku'i lo nu ma'oi CAhA muvdu ma'oi NA cu se
jalge tu'a «lo'u ko'a ka'e je ko'e le'u»

.i nandu mi fa lo ka jdice lo du'u mi trajynei ma kau .i .a'o so'i drata
cu pagzu'e lo nuncasnu

Jorge Llambías

to loj...@googlegroups.com

On Thu, Jun 2, 2016 at 1:50 PM, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:

ki'e io .i melbi lisri .i je melbi bangu

cinri .i mi na pu se slabu .i ma smuni lu lo re nixli cu prami lo re bruna be se'e li'u .i pau go'i fa lo du'u ko'a fa'u ko'e cu prami lo bruna be ko'e be'o fa'u lo bruna be ko'a kei ji lo du'u lo re nixli cu prami ko'i jo'u ko'o vu'o noi ke'a bruna se'e

mu'o mi'e xorxes

selpahi

to loj...@googlegroups.com
la .xorxes. pu ciska di'e
> On Thu, Jun 2, 2016 at 1:50 PM, selpahi <sel...@gmx.de
> <mailto:sel...@gmx.de>> wrote:
>
> http://selpahi.weebly.com/jbo/mi-zaho-citno
>
> ki'e io .i melbi lisri .i je melbi bangu

ui ki'e do

> [...]
> bruna be ko'e be'o fa'u lo bruna be ko'a kei ji lo du'u lo re nixli cu
> prami ko'i jo'u ko'o vu'o noi ke'a bruna se'e

ue .i xamgu preti .i mi sruma tu'a lo re moi .i lo bruna be se'e cu
poi'i ke'a simxu lo ka bruna .i pei go'i .i ku'i lo pa moi ku ji'a cinri
.i lo pa moi zo'u simxu lo ka ce'u prami lo bruna be ce'u .i va'i
vo'a-zei-se'e .i .ei pei su'o da cmavo lo pa moi

guskant

to lojban

Le vendredi 3 juin 2016 12:24:23 UTC, selpa'i a écrit :

[...]

i la'a ma'a ka'e finti lo cnino ke selbrisle tcita (to ei cmavo ma'oi JAI toi) noi galfi fe fa'u fi lo smuni be zo nu fi fa'u fe lo smuni be zo du'u
i ku'i mi tugni do lo du'u fanza fa la'e di'u
i ma'i mi zo'u zo du'u fancu lo sinxa lo smuni ije zo nu fancu lo sinxa lo fasnu
i ku'i pe'i ma'i lo na'e zanru be la facti ismo zo'u no da te frica lo smuni lo fasnu

> [...]

plixau cu cumki gi'u melbi .i ku'i lo nu ma'oi CAhA muvdu ma'oi NA cu se
jalge tu'a «lo'u ko'a ka'e je ko'e le'u»

mi jinvi lo du'u ganai da gendra gi da ka'e smudra
i mi puji'a jimpe lo du'u do djica lo nu lu poi'a broda fe'u ko'a li'u no roi ka'e smudra keikei
i se mu'i bo mi jmina ma'oi POIhA noi frica ma'oi FIhO ku'o la maftufa
i ku'i ma'i la zantufa lo cmavo be ma'oi POIhA ne la maftufa cu cmavo ma'oi FIhO
i va'o lo nu go'i kei to'e ki'u nai lo nu pu'iku ro da tamgau « lu poi'a broda fe'u ko'a li'u » no de kei zo'u
ka'eku su'o pilno be la zantufa cu tamgau « lu ko'e brode poi'a broda fe'u ko'a li'u » di poi se mupli « lu lo nu ko'e brode cu fasnu gi'e broda i ko'a ji'a broda li'u »
i lo nu go'i ka'e raktu lo pilno be ma'oi POIhA pe la maftufa
i ku'i va'o lo nu pilno zo jo'au kei « lu poi'a broda fe'u ko'a ko'e brode li'u » na'e ka'e smuvrici
i sa'u pe'i lo jei smudra cu se jdice lo ke pilno ju finti ke'e be lo cmavo

ni'o ma'oi CAhA zo'u mi na se vajni lo nu da tamgau « lu ka'e ko'a broda li'u » « lu lo nu broda cu cumki [va'o] ko'a li'u »
i ku'i ma'i lo si'o lojyske kei lo cmavo be ma'oi CAhA cu simsa ma'oi NA lo ka gerna je lo ka galfi lo ka jetnu
i sa'unai lo da'i di'e te tamgau cu melbi co sarxe lo modal logji pe la kripkes
i tu'e
zo ca'a tcita lu'e lo bridi lo du'u ro da poi cumki munje zo'u lo bridi cu jetnu da (to smudu'i zo bi'ai pe la ilmen toi)
i zo ka'e tcita lu'e lo bridi lo du'u su'o da poi cumki munje zo'u lo bridi cu jetnu da
i zo pu'i tcita lu'e lo bridi lo du'u su'o da poi cumki munje zo'u lo bridi cu jetnu da ije lo cusku be vo'a cu cmima da (to'i zantufa lu'ei I JOI li'au toi)
i zo nu'o tcita lu'e lo bridi lo du'u su'o da poi cumki munje ku'o su'o de poi cumki munje zo'u lo bridi cu jetnu da ije lo bridi cu jitfa de ije lo cusku be vo'a cu cmima de (to'i zantufa lu'ei I JOI li'au toi)
tu'u
i va'o lo nu lo di'u cmavo cu cmima ma'oi NA kei ma'a ka'e tamgau « lo'u ko'a ka'e je ko'e le'u » « lu ko'a ka'e co'e ije ko'e co'e li'u » noi simsa lo te tamgau be « lu ko'a na je ko'e li'u »
i ku'i vajni mi fa lo nu lo di'u cmavo joi zo na cu cmima lo pa selma'o
i ja'o zabna fi mi fa ji'a sei fatne se'u lo nu lo cmavo be ma'oi NA cu muvdu ma'oi CAhA soi ku'i la tag ji'a cu ei gau tcita lo jonma'o ja'e lo nu barda co cenba
i va'o lo da'i go'i ka'eku da tamgau lo'u na ko'a broda le'u de poi se mupli « lu lo nu broda cu natfe ko'a li'u » soi na'e vajni mi

.i nandu mi fa lo ka jdice lo du'u mi trajynei ma kau .i .a'o so'i drata
cu pagzu'e lo nuncasnu

i mi na'e pacna lo nu su'o se jbobau cu jundi lo te tavla be fi mi bei mu'u la'e de'u kei
i ki'u bo mi ca djuno lo du'u so'i se ke cnano xo'o jbobau cu na'e se vajni lo ka sarxe lo lojyske iau ju'inai