lo nu facki lo mapti

Pierre Abbat

to loj...@googlegroups.com
mi djica lo nu speni .iku'i mi na ka'e spebi'o sepi'onai lo matfa'i .i lo
xebro cu tolcau lo matfa'i .iku'i lo xriso na jimpe fi lo nu matfa'i

ni'o mi puzi cmibi'o la dormijysai po'o ku noi matfa'i kagni .i cusku lo
sedu'u mi ba penmi zo'e la .carlyt. ibabo cusku lo sedu'u lo mi mapti cu dukse
darno .i livbai mi

ni'o pe'i la'enrai snada fa lo xebro matfa'i poi nalxarnu lo nu matfa'i lo
xebro lo nalbro .i lo zu'o mi speni lo xebro cu kakne lo nu na nandu kei
.iki'ubo mi salci lo surdei (to ku'i na me lo ciso klesi toi) .e loi
nanbrmatsa djedi .e zo'e gi'e tcidu piso'o xebro .i xu do se slabu lo co'e
matfa'i?

ni'o mi xabju lo nurma poi stuna la .acyvil. la'u lo cacra be li ji'i pa

mu'omi'e .pier.
--
La sal en el mar es más que en la sangre.
Le sel dans la mer est plus que dans le sang.