lo tcidu bende pe la nicte cadzu

selpahi

to loj...@googlegroups.com
coi lo jbopre

.i mi za'u re'u co'a tcidu fi la nicte cadzu (to la'a vo moi lo nu mi
co'a tcidu toi) .i mi pilno la'e http://selpahi.de/LANICTECADZU.pdf

.i la durka ca lo prulamdei cu stidi lo du'u tcidu bende .i lo tcidu
bende cu bende gi'e poi'i lo cmima be ke'a cu sidjysi'u lo ka jimpe kei
gi'e casnu lo lisri pagbu poi pu zi se tcidu .i pe'i xamgu sidbo

.i ma se cinri lo nu ri pagzu'e .i lo nu tcidu ca ro djedi lo xo si'e be
lo lisri cu xamgu fi'o kanpe do

~~~mi'e la selpa'i

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com
la stedu kerfa be le jbobau cu ciskuna si si ci'asku:
| coi lo jbopre
coi

| .i mi za'u re'u co'a tcidu fi la nicte cadzu (to la'a vo moi lo nu mi
| co'a tcidu toi) .i mi pilno la'e http://selpahi.de/LANICTECADZU.pdf
.i'e .i do jai caftce .i ku'i do kakne xu lo ka zmadu la guska'u lo ni ce'u
tcidu iau .e'e cu'i

| .i la durka ca lo prulamdei cu stidi lo du'u tcidu bende
.i mi zmanei lu tcidu girzu li'u vau ta'o .i se lujvo zo tidgri noi melbi
| .i lo tcidu
| bende cu bende gi'e poi'i lo cmima be ke'a cu sidjysi'u lo ka jimpe kei
| gi'e casnu lo lisri pagbu poi pu zi se tcidu .i pe'i xamgu sidbo
.i go'i .i'i

| .i ma se cinri lo nu ri pagzu'e
mi .i ko mi jungau ca lo nu co'a co'e

| .i lo nu tcidu ca ro djedi lo xo si'e be
| lo lisri cu xamgu fi'o kanpe do
.i mi na'e birti .i lo so'u jufmei jai banzu fi mi

| ~~~mi'e la selpa'i

— mu'o mi'e la uakci ku noi
catlu ro nu jbomristeselstunoi
zi'e noi prami zo kosmu iu .u zo voi —

selpahi

to loj...@googlegroups.com
la .ciŭak. ku noi ca'e la selpa'i cu stidi sai lo du'u ke'a co'a pilno
la'o me. Thunderbird .me noi mrilu samtci cu skuna di'e
> la stedu kerfa be le jbobau cu ciskuna si si ci'asku:
> coi

> .i'e .i do jai caftce .i ku'i do kakne xu lo ka zmadu la guska'u lo ni
> ce'u tcidu iau .e'e cu'i

ma ni la gusni kantu cu tcidu

> mi .i ko mi jungau ca lo nu co'a co'e

.ei ma'a kansi'u lo ka jdice lo du'u ca ma kau cfari .i ŭi nai do po'o
pu'i spuda .i .au ma'a su'o ci mei

> .i mi na'e birti .i lo so'u jufmei jai banzu fi mi

je'e ĭe .i do ma jinvi lo nu da'i mi fukpu'i lo lisri pagbu pe lo djedi
lo me ti snupoi .i lo pagzu'e cu tcidu lo pagbu gi'e ba bo casnu ri

.i ji'a ka'e jmina lo na'e drani la'e
https://mw.lojban.org/papri/la_nicte_cadzu_Errata

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com
Dnia 24 kwietnia 2016 13:05:58 selpahi <sel...@gmx.de> napisał(a):

| la .ciŭak. ku noi ca'e la selpa'i cu stidi sai lo du'u ke'a co'a pilno
| la'o me. Thunderbird .me noi mrilu samtci cu skuna di'e
mi pu pilno la comcpi .i ku'i mi zmanei lo me la .djimeil .i re mai mi ca
ciska se pi'o lo fonskami .i ja'e bo mi ka'e nai pilno cy .i pilno la'oi
AquaMail noi .apli

| ma ni la gusni kantu cu tcidu
.i xu nai gy. sazri la bripre jikca .i mentu li ji'i pa mu pi'i pa no .i
va'i cacra li re pi mu .i zmadu li'a

| .ei ma'a kansi'u lo ka jdice lo du'u ca ma kau cfari .i ŭi nai do po'o
| pu'i spuda .i .au ma'a su'o ci mei
mi denpa .ai

| je'e ĭe .i do ma jinvi lo nu da'i mi fukpu'i lo lisri pagbu pe lo djedi
| lo me ti snupoi .i lo pagzu'e cu tcidu lo pagbu gi'e ba bo casnu ri
.i xamgu .i ko

| .i ji'a ka'e jmina lo na'e drani la'e
| https://mw.lojban.org/papri/la_nicte_cadzu_Errata
.ai

| ~~~mi'e la selpa'i

— mu'o re'i mi'e la uakci
.i xu mi fakyka'e lo du'u ma kau fatci —

Jacob Thomas Errington

to loj...@googlegroups.com
coi

On 04/24/2016 07:05 AM, selpahi wrote:
> .i ŭi nai do po'o pu'i spuda .i .au ma'a su'o ci mei

.i mi ji'a pu spuda .i ku'i lo mi samymri servero pu se nabmi .i ja'e bo
cumki fa lo nu mrilu fliba
.i ta'o nai mi ji'a djica co kansa .i mi si'a so'o roi co'a tcidu LNC
gi'e ku'i no roi mo'u tcidu .i lo nu tcidu se kansa zo'u mu'i mulno
binxo vau la'a

ni'o mi zanru lo du da'i mrilu lo se tcidu .ei pagbu .i se jalge lo nu
birti lo du xu kau mulno tcidu lo pagbu

.i mu'o mi'e la tsani

Jorge Llambías

to loj...@googlegroups.com
On Sat, Apr 23, 2016 at 8:36 AM, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:

.i ma se cinri lo nu ri pagzu'e .i lo nu tcidu ca ro djedi lo xo si'e be lo lisri cu xamgu fi'o kanpe do

mi se cinri .i .e'u tcidu lo na dukse be lo ka clani kei ja'e lo nu ro ma'a snada lo ka mo'u tcidu

mu'o mi'e xorxes

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o pa pi pa mo'o nu cadzu

.i .e'u nai cai la nicte cadzu ba mulno spogau lo se terpa da poi fanva
dei lo na logji bangu .i mu'i bo lo nu fanva cu rinka lo nu da poi mi'a
mipri ke'a lo bradi be mi'a cu tolmipri binxo .i la'a la'e di'u simlu lo
ka mutce cizra vau do .i ku'i do ba jimpe .i di'e krasi le lisri

ni'o ni'o la susan cu mutce lerci le nu penmi le mensi be ri .i la susan
ze'u na penmi le mensi .i ri'a bo la susan fa'u le mensi cu xabju la
kalifornias fa'u la masytcusets .i ku'i ca le cabycte le mensi cu vitke
lo tcadu poi sy xabju vau zi'e no'u la san fransiskos zi'e no'u la
sanfran .i la susan ca sutra cadzu klama le gusta po le nu penmi

ni'o la susan cu zgana lo cmalu dargu poi jai jdika lo ni cadzu .i ku'i
mutce manku gi'e se terpa .i ku'i sy peisku lo glico panra be lu na
srana .i lo sluji be fi mi cu xamgu .i mi pu tadni lo nu damba ca lo nu
mi citno .i mi ka'e kurji mi li'u .i se ki'u bo nergau le cmalu dargu .i
sy gasnu co zenba jdari jgari lo kosta mu'i lo nu le dargu canlu cu
lenku gi'e ji'a mutce zmadu lo vi drata dargu canlu lo ka lenku .i sy
zgana lo nu la'e di'u cu mutce cizra .i se mu'i bo zenba sutra cadzu

ni'o sy ze'a cadzu .i le dargu canlu cu manku binxo ri'a lo nu so'o
tergu'i cu spofu .i ba bo mulno lo ka manku .i sy terpa la'e di'u .i
ku'i mutce lerci .i se ki'u bo ti'a le xance sy klama lo manku .i mutce
smaji .i sy tirna lo vasxu se bacru be lo gerku be'o .e nai lo drata .i
ba zi bo sy facki lo du'u lo bitmu cu fanmo le dargu .i le bitmu cu
rufsu .i se ri'a bo sy cortu le xance.i la susan cu so'i roi mabla bacru
.i sy carna fi lo te cliva be le bitmu pu'o lo nu sy zgana lo nu lo
bitmu cu te gusni lo crane lo grusi

selpahi

to loj...@googlegroups.com
.e'e co'a tcidu fa ma'a .i .a'o no da jinvi lo du'u lo spisa cu bradu'e
.i su'oi ci jbopre pu tugnysi'u lo du'u mapti .i ko zanfri

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

pagbu lo vlamei pe la nicte cadzu fa di'e
> .i se ki'u bo nergau le cmalu dargu

.i .y gau nenri fa le cmalu dargu ba'e ma

mi'e la .ilmen. mu'o

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com
Dnia 24 kwietnia 2016 20:39:41 Ilmen <ilmen....@gmail.com> napisał(a):

| pagbu lo vlamei pe la nicte cadzu fa di'e
|
| .i .y gau nenri fa le cmalu dargu ba'e ma
.i .ie fliba fa le finti no'u ma kau .i zo nenri cu xamgu

| mi'e la .ilmen. mu'o

— mi'e la uakci ku noi me la tidgri mu'o re'i

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com
Dnia 24 kwietnia 2016 20:08:34 selpahi <sel...@gmx.de> napisał(a):

| ni'o pa pi pa mo'o nu cadzu
.u'e

| .i .e'u nai cai la nicte cadzu ba mulno spogau lo se terpa da poi fanva
| dei lo na logji bangu
zo na sko'opu lo mulno selbri vau se'o .i jalge fa lo nu smudu'i lu logji
na ja nai bangu .i re mai ma prali fi lo nu xusra lo du'u bangu kei do'e lo
bangu terbri .i ci mai xu nai skudji lu li'o ba'e sa'a fo lo na logji li'o
li'u .i cizra

> [...]
|
| ni'o la susan cu zgana lo cmalu dargu poi jai jdika lo ni cadzu .i ku'i
| mutce manku gi'e se terpa .i ku'i sy peisku lo glico panra be lu na srana
.u'i .i ma'a pu cmila xu nai .i ku'i mi ca jijnu fi le mipri smuni .i da'i
djica lo ka cusku lo jbopanra be zoi gy. doesn't matter .gy .i .u'i fliba za'a

> [...]
| lenku gi'e ji'a mutce zmadu lo vi drata dargu canlu lo ka lenku .i sy
| zgana lo nu la'e di'u cu mutce cizra .i se mu'i bo zenba sutra cadzu
.ua nai xu sutra lo ka zenba

> [...]
| ku'i mutce lerci .i se ki'u bo ti'a le xance sy klama lo manku .i mutce
| smaji .i sy tirna lo vasxu se bacru be lo gerku be'o .e nai lo drata .i
.i molki drata zo'o .i la'a na tirna lo nu le glico ke nobli selzgigri cu
selzgi lo me la .betoven. moi .iau zo'o

| ba zi bo sy facki lo du'u lo bitmu cu fanmo le dargu .i le bitmu cu
| rufsu .i se ri'a bo sy cortu le xance
.i ca'e dai mi cortu le xance vau .i'a

| .i la susan cu so'i roi mabla bacru
zo malvla .e'u .i lo nu mabla bacru cu nu cusku fi lo be ba zi lo nu no'a
be'o badri

| .i sy carna fi lo te cliva be le bitmu pu'o lo nu sy zgana lo nu lo
| bitmu cu te gusni lo crane lo grusi

le lisri zo'u xajmi fa le selsre .i mi denpa tu'a le bavlamdei vau .ui .i
ko morji fi le gerna noi satci je nai

le tidgri zo'u ko te cmene ri zo'ai na srana .i la na srana ku .e'u sai

— mi'e la uakci
.i lo nonska crino sidbo cu fenki sipna —

selpahi

to loj...@googlegroups.com
la .ilmen. pu skuna si cusku «lu
> pagbu lo vlamei pe la nicte cadzu fa di'e
>
> .i .y gau nenri fa le cmalu dargu ba'e ma
li'u» .i ri zo'u

pe'i pu djica tu'a «lu x1 gasnu lo nu x1 nenri x2 li'u» .i li'a zo
nenri x3 li'u»

.i ta'o la cirko xa'o pu zi jmina re cfila la'e
https://mw.lojban.org/papri/la_nicte_cadzu_Errata

mapti .i ku'i mi na'e birti lo du'u ri tsalyrau[1] .i zoi gy. x1 curses
.gy mu'a .i pe'i zo ‹malsku› na raunzu

.i ta'o «lu lo cmalu dargu poi jai jdika lo ni cadzu li'u» zo'u, ca ba'e
*ma* jdika .i ge'i sa'u lo cmalu dargu cu mleca lo ralju dargu ku noi la
.susan. ca'o zvati ku'o lo ka xo kau da ca'o cadzu ce'u gi lo cmalu
dargu ca ze'a pu jdika lo ka ta'e ku xo kau da cadzu ke'a .i pe'i lo nu
na jmina su'o temci valsi cu bapli lo nu lo ra'abri fasnu cu fasnu ca lo
ralju bridi fasnu .i mi senpi lo du'u lo pa moi cu fasnu kei ki'u lo nu
je'u ba'e *no* drata be la .susan. cu zvati lo cmalu dargu .i ja'o simlu
lo ka na mapti

~~~mi'e la selpa'i

---

selpahi

to loj...@googlegroups.com
la .ciŭak. cu skuna di'e

> [...]
> logji na ja nai bangu .i re mai ma prali fi lo nu xusra lo du'u bangu
> kei do'e lo bangu terbri .i ci mai xu nai skudji lu li'o ba'e sa'a fo lo

ke'a .i zo ‹na› no roi sko'opu lo bartymau bridi

(to mu'a «lu lo poi'i ke'a na brode li'u» toi) .i na sko'opu lo bartu ku
no'u zo ‹broda›

.i re mai, «lu fanva dei lo na logji bangu zo'u» drani pe'i .i ku'i ca
lo nu pa re'u co'a tcidu na ka'e djuno lo du'u ma kau krinu .i lo palci
crida pe lo lisri na kakne tu'a lo jbobau .i se ki'u bo lo nu fanva fi
lo glico ku mu'a cu xlali lo djica be lo nu lo crida na facki lo du'u ma
kau se lisri

> .u'i .i ma'a pu cmila xu nai .i ku'i mi ca jijnu fi le mipri smuni .i
> da'i djica lo ka cusku lo jbopanra be zoi gy. doesn't matter .gy .i .u'i
> fliba za'a

zo ‹nabmi› dramau gi'e ku'i na cinri

> .ua nai xu sutra lo ka zenba

li'armi mi fa lo du'u zenba lo ka sutra lo ka cadzu .i ĭe na prane tanru

> .i ca'e dai mi cortu le xance vau .i'a

xajmi pagbu .i .emje fa lo nu lo midju be lo rinka linsi na zvati

> le lisri zo'u xajmi fa le selsre .i mi denpa tu'a le bavlamdei vau .ui
> .i ko morji fi le gerna noi satci je nai
>
> le tidgri zo'u ko te cmene ri zo'ai na srana .i la na srana ku .e'u sai

na srana

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com
Dnia 24 kwietnia 2016 21:48:34 selpahi <sel...@gmx.de> napisał(a):

| la .ciŭak. cu skuna di'e

| ke'a .i zo ‹na› no roi sko'opu lo bartymau bridi
.i sko'opu lo mulno selbri pe ba'e zo lo

> [...]
| crida pe lo lisri na kakne tu'a lo jbobau .i se ki'u bo lo nu fanva fi
| lo glico ku mu'a cu xlali lo djica be lo nu lo crida na facki lo du'u ma
je'e ie bu'o

| zo ‹nabmi› dramau gi'e ku'i na cinri
.i ei finti su'o tai se smuni

| li'armi mi fa lo du'u zenba lo ka sutra lo ka cadzu .i ĭe na prane tanru

| xajmi pagbu .i .emje fa lo nu lo midju be lo rinka linsi na zvati

| na srana
.u'i

| ~~~mi'e la selpa'i

— mi'e la uakci mu'o

selpahi

to loj...@googlegroups.com
> ni'o ni'o la susan cu mutce lerci le nu penmi le mensi be ri

ta'o ki'u ma zo .susan. je nai zo .suzan.

.i ta'o nai zo ‹lerci› naldra se pilno .i «lu la .susan. cu mutce jai
lerci fai lo ka penmi lo mensi be ri li'u» mu'a .i mi ba'o jmina fi lo
cfila liste

> manku gi'e se terpa

.i «lu se terpa li'u» so'i roi se ciska .i ku'i pe'i na drani .i simsa
«lu se pinxe li'u» .i zoi gy. scary .gy zo'u lo zgana ja lifri cu terpa
.i ku'i ze'a lo nu no da zgana ja lifri kei no da terpa .i vajni nu'ansa
.i ma zabna lujvo .i ji'a su'a ma morna gi'e srana lo simsa

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com
Dnia 25 kwietnia 2016 11:09:48 selpahi <sel...@gmx.de> napisał(a):

| ta'o ki'u ma zo .susan. je nai zo .suzan.
.i mi da'i ciska zo .suzn .a zo .suzyn.

| .i ta'o nai zo ‹lerci› naldra se pilno .i «lu la .susan. cu mutce jai
| lerci fai lo ka penmi lo mensi be ri li'u» mu'a .i mi ba'o jmina fi lo
| cfila liste
mi selsau le cfila .i je nai se ri'a bo mi srera tai vau zo'o

> [...]
| .i ku'i ze'a lo nu no da zgana ja lifri kei no da terpa .i vajni nu'ansa
| .i ma zabna lujvo .i ji'a su'a ma morna gi'e srana lo simsa
zo'ai nu'o se terpa .e zo seltepseljinzi .i ku'i ca lo nu cusku lo se du'u
se terpa kei kei zo'u banzu .i ja'a xusra lo du'u da lifri gi'e terpa .i
ku'i la .suzn. terpa bu'u le lisri tolfa'o .i ja'o drani

| ~~~mi'e la selpa'i
— mi'e .uakpre mu'o re'i ki'ai .uak. —

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

ni'o ca lo cabdei la solpa'i di'e cusku

> [...]
> terpa .i ku'i ze'a lo nu no da zgana ja lifri kei no da terpa .i vajni
> nu'ansa .i ma zabna lujvo .i ji'a su'a ma morna gi'e srana lo simsa

.i pei zo tepxlu

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com
.i'e do prijeprije

| mi'e la .ilmen. mu'o

— mi'e la sutkci ku'o lo gerna noi satci je nai co'i co'o

Jorge Llambías

to loj...@googlegroups.com
i xu lo nu da tepxlu na se sarcu lo nu de se xlura be fi lo ka terpa

.i .e'u zo seltepy'inda

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com

zo seltepte'e .e'u to ra'oi -te'e- rafsi zo tende toi

| mu'o mi'e xorxes

— mi'e .uak. mu'o re'i
  do mulno xu tinbe lo do zanse'i —

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o se pi'o lo bitmu gusni sy ka'e zgana lo se zvati .i lo cmalu gerku
po'o cu zvati le fanmo be le dargu .i le gerku cu catlu sy gi'e sligau
lo rebla .i za'a le bitmu cu marji lo staku bliku .i ji'a lo ciblu be lo
xance be sy cu cpana .i .ii .u'e sy pencu le bitmu le xance da .i je da
krasi lo boxna be le bitmu sefta .i .u'e sai na sance la'e di'u .i ji'a
le ciblu poi cpana le bitmu cu se sakcpu le bitmu .i le sefta be le
bitmu cu simlu lo ka se boxna gi'e cenba lo ka skari .i sy djica lo nu
cliva vau mu'i lo nu lerci .i ku'i tu'a le bitmu cu dukse lo ka cinri je
cizra je se terpa .i le gerku cu co'a cladu bacru

ni'o spaji fa lo nu lo gusni cu jmaji lo tarmi .i sy ze'a zgana lo tarmi
poi ca'o cenba .i ba bo sy suksa jimpe lo du'u le tarmi cu simsa lo
.oxtapodi .i le tarmi cu co'u mulno lo ka frica lo sruri .i ji'a .ii cai
pa tu'urbirka cu tcena lo ba'e vacri pe fa'a sy .i so'o tu'urbirka cu ba
zi ji'a tcena .i re ri muvdu je jgari le gerku .i lo tu'urbirka cu tagji
zenba .i ca'o bo le gerku cu cladu cmoni .i ji'a ri binxo co porpi re
spisa .i lo ciblu cu se bumru lo ve'i canlu .i pi so'u ciblu cu binxo co
cpana la susan .i la'e di'u rinka lo ka sy kakne lo nu bajra .i sy carna
lo te cliva be lo tu'urbirka crida ca lo nu lo tu'urbirka co'a lacpu lo
gerku spisa fa'a lo barda ke blabi ja'urxe'a poi nenri lo midju be lo crida

ni'o sy bajra se rai lo ka kakne sutra .i ku'i pensi lo si'o krixa .i ba
zi bo ji'a sy viska lo zdani claxu remna se pi'o lo bitmu gusni .i ry
sipna ni'a lo papri .i sy jgari ry gi'e troci lo nu cikna rinka .i sy
krixa lo glico panra be lu .ii ko sanli .i ta jersi .i ko bajra li'u .i
ku'i za'a ry na jimpe .i sy krici lo nu ry menli tolcertu .i ku'i sy
ka'e tirna lo cilmo ke citka sance .i se mu'i bo jgari ry .i rinka lo nu
ry sanli .i sy viska lo nu le crida cu mulno cliva le bitmu gi'e klama
lo re remna .i se mu'i bo sy lacpu le zdani claxu .i ku'i ri mutce masno
.i sy ca'o troci lo nu sidju

(to sa'a fanmo lo 1 pi'e 1 moi be lo pagbu toi)

Bruno Panasiewicz

to loj...@googlegroups.com

la zabna tai ci'asku fi'o se fukpi le lisri:

[...]

.i pa mai mi na nelci zo pencu .i zo darxi matmau .i re mai ma mukti lo nu ciska tai ku lo jufra vo mei .i di'e sarcu
    .i ii .u'e sy pencu le bitmu le xance lo krasi be lo boxna pe le bitmu sefta

[...]

gau nai ko na refcfa fa tu'a zo'ai se terpa

[...]

ua nai sai .i le xu gerku cu porpi

[...]

ua nai xu drani fa lu pensi lo nu krixa li'u

[...]

.u'e cinri .i mi stali tu'a le tidgri vau zo'o li'a

— mi'e le pavdzakai .uakpre mu'o

selpahi

to loj...@googlegroups.com
> (to sa'a fanmo lo 1 pi'e 1 moi be lo pagbu toi)

(to sa'a .y .ei mi jmina di'e noi tordu toi)

ni'o le remna cu farlu .i sy pu'o sidju ca lo nu le crida cu jgari ry .i
so'o tu'urbirka cu lacpu ry fa'a le moklu ca'o lo nu lo drata cu lacpu
le crida fa'a sy.i ry pu zi co'a krixa .i ku'i ry jibni le moklu .i ca
bo sy tirna lo smaji batci sance .i ry mulno ke smaji je toljdari ke'e
binxo .i sy boi za'u roi bajra gi'e klaku fi tu'a ry

(to sa'a fanmo lo ckupau toi)

selpahi

> [...]
> le ciblu poi cpana le bitmu cu se sakcpu le bitmu .i le sefta be le
> bitmu cu simlu lo ka se boxna gi'e cenba lo ka skari .i sy djica lo nu

.u'i sai

.i mi pu co'a xanka lo tcini ku noi terpyri'a ge mi gi ju'o la .susan.
.i ku'i ba bo «lu sy. djica lo nu cliva vau mu'i lo nu lerci li'u» ...

.i mi co'a senpi lo du'u la .susan. cu je'a remna .i xu na ku lo nu
lerci cu ba'e *tolvajnyrai* ca lo nu lo ba'e *bitmu* cu ba'e *citka* lo
ciblu

.i ku'i tu'a le bitmu cu dukse lo ka cinri je
> cizra je se terpa .i le gerku cu co'a cladu bacru

ju'o cu'i la .susan. cu skepre .i pensku «lu ŭa .i cinri .i .ei mi
zvasta ti gi'e lanli lo vi cizra bitmu .i na vajni fa lo nu la'a ckape
sai .i ko'oi zukte fi lo xamgu be lo saske li'u» zo'o

> [...]
> zi ji'a tcena .i re ri muvdu je jgari le gerku .i lo tu'urbirka cu tagji
> zenba .i ca'o bo le gerku cu cladu cmoni .i ji'a ri binxo co porpi re

.i co'a je'a vlile

> [...]

> .i ca bo sy tirna lo smaji batci sance .i ry mulno ke smaji
> je toljdari ke'e binxo .i syboi za'u roi bajra gi'e klaku fi tu'a ry

.u'e .i xa'o ku pa gerku je pa remna pu'i morsybi'o .i mi nelci lo nu lo
gerku je lo zdani claxu cu pagbu lo lisri .i ku'i li'a mi dainmo gi'e
na'e gleki lo nu morsi .i xamgu lo lisri .i xlali lo se lisri

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o pa pi re mo'o nu badgau

.i mutce manku ri'a lo nu le bitmu pu zi co'u te gusni .i se ni'i bo sy
na viska lo remna poi sy janli ke'a .i ku'i sy na jai xrani ri .i ri'a
bo ra jgari le birka be sy gi'e kurji to ku'i tcetce sutra toi renro sy
lo loldi .i le nanmu to lo voksa cu ju'o mapti lo nanmu toi cusku lo
glico panra be lu ko to'e sanli gi'e to'e muvgau .i la'a lo nu do bajra
di'a cu mukti lo nu ti jdice lo du'u do zmadu mi lo ka cinri li'u

ni'o cusku ri poi se terpa gi'e milxe cfipu sy ba'o so'i fasnu poi sy
zgana ne'i lo simlu be tu'a pa mokca .i sy na kakne lo nu xamgu viska .i
ku'i krici lo nu zgana la'e di'e

ni'o pu lo nu le toljundi remna cu se daspo to rinka lo cnino ke ciblu
bumru toi vau ny celgunta le crida fo lo barda ke xance xumjimcelxa'i lo
cizra gusni dacti .i sy pu na djuno lo du'u lo xumjimcelxa'i poi barda
simsa ti gi'e srana lo pa xance po'o cu zasti .i ku'i .ue ny ca'a pilno
re xance .i lo nu celgunta cu rinka lo mutce cladu .e lo barda ke fagri
gusni be ze'o lo jipno .i le crida cu pa re'u bacru .i bacru lo cmoni
krixa poi simsa lo se xrani cinfo .i ca zi bo le crida cu sutra klama ny
.i sy na'e sai jimpe lo tadji be lo nu lo oxtapodi simsa cu mutce sutra
pa'a la'e di'u ne'i nai lo djacu .i ku'i .ii li'a sai le crida cu kakne
.i ku'i .u'e le nanmu cu zmadu fi lo ka sutra .i sy boi no roi pu viska
lo remna poi milxe jibni ny lo ka sutra

ni'o ta'o lo se cecla ca'o gusni ne'i lo grusi rectu be le crida ca lo
nu re tubnu cu jibni binxo .i ta'o nai ny cu jgari re barda je kusru
dakfu .i ny plipe co zmadu ro na'e se sidju remna lo ka galtu kei gi'e
xa roi katna le crida ca lo nu .u'e sai le risna be sy pa roi da'ergau
.i le crida cu cladu zmadu krixa gi'e troci je snada lo nu jgari pa
birka be ny .i .ui ny jgari ze'o mo'i lo barda kosta lo sinxa fagri
grana gi'e renro ri le moklu be le crida .i ny ca lo nu lo ka cortu cu
mukti lo nu na birka jgari cu jgari le moklu .i ki'u bo fanta lo nu le
crida cu ze'o sputu lo fagri .i le crida cu tcetce slilu je desku .i lo
la'a ciblu be le crida be'o poi grusi cu flecu lo loldi .i le crida cu
jgari ny se ri'a no da

Ilmen

to loj...@googlegroups.com
ni'o la nicte cadzu di'e selpau
> ni'o pu lo nu le toljundi remna cu se daspo to rinka lo cnino ke ciblu
> bumru toi vau ny celgunta le crida fo lo barda ke xance xumjimcelxa'i
> lo cizra gusni dacti
.i lo di'u jufra cu cfipu mi .i ca ma fasnu fa lo bi'u nai nu su'o
tolju'i remna cu se daspo ja'e lo cnino ke ciblu bumru .i xu cabna lo nu
ny damba lo monsuta

mezohe

to loj...@googlegroups.com
> ni'o pa pi re mo'o nu badgau
>
> li'o sa'a

xu su'o do xa'o co'a kurji su'o cabrxe jbobau versiio be lo se cukta .i
.au lo nu tcidu cu se jalge lo nu lo se cukta cu jdika lo ka xo kau
cfila ja smutoldra be ma'i lo jai cabna cu pagbu .i lo nu da'i lo
li'armi zo'u se ba'i lo nu jmina fi lo cfiste cu sa'u stika lo uenzi (to
se pi'o lo uitki toi) zo'u pei

selpahi

to loj...@googlegroups.com
la mezo'e pu ciska
mi pu pensi lo simsa .i .au fasnu .i .y pilno ma .i go'i la .pairytpad.
ji ma .i va'o ro da xamgu fa lo nu ca'arxygau ca lo noi za'o cabna ku'o
nu pi me'i so'i lo lisri ba'o se tcidu .i .ei sutra va'i

(to ta'o noi'a srana, mi poi cfikyfi'ipre ku'o ca lo nu tcidu fi la
nicte cadzu cu ta'e pensku «lu lo lisri cu cinri .i ku'i lo jai tai
lisrysku zo'u ju'o se'o mi kakne lo ka ba'e *mutce* lo ka xagzengau .i
srana lo javni sa'e nai be lo du'u ma kau je nai ma kau zabna cfika .i
frica lo nu sa'u ca'arxygau gi'a dragau .i ku'i ckini fi lo na'e darno
te ckini

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o ba za bo le crida cu co'u desku .i ji'a za'u roi manku .i sy tirna
lo nu katna .e lo blaci botpi sance .i ku'i na djuno lo rinka .i sy
mutce terpa desku .i ba zi bo le nanmu cu jibni klama gi'e friti lo
xance .i ku'i lo ni terpa cu fanta lo nu pilno .i se ki'u bo ny dunda lo
cmalu botpi gi'e cusku lo glico panra be lu pe'u do ko pinxe ti .i ri
rinka lo nu do surla ca'o lo cacra be li so'o .i ji'a ko na terpa lo
mukti be fi mi .i li'a sai do sanji lo du'u mi na nitcu lo xukmi lo nu
da'i xairgau do li'u

ni'o ti'a ny boi sy viska lo nu le crida cu litki binxo kei gi'e rigni
desku .i sy masno cpacu le botpi se pi'o pa desku xance gi'e pinxe .i ny
zo'e mo'i lo daski cu punji lo cmalu jadni le xadni .i ny cusku lo glico
panra be lu mi pu viska lo nu do troci co sidju lo zdani claxu .i mutce
virnu li'u .i sy na cinmo lo ka virnu .i ku'i cinmo mo'a da bai le se
pinxe .i ca lo nu ny za'u re'u friti pa xance vau sy jgari

ni'o ba zi bo la susan .e le nanmu cu sanli vi le te dargu be fa le
cmalu .i ny friti lo judri karda gi'e cusku lo glico panra be lu ko
lebna ti .i do ba djica lo nu skicu le pu zi fasnu na'e bo mi .i ku'i no
drata be mi'a ba krici zo'e po do .i lo nu do troci lo nu fadni zukte ca
lo nu do pu'o za'u roi tavla mi cu mutce vajni mi'a .i mi'a troci .a'i
sai lo nu badgau lo remna tu'a lo se terpa se djuno li'u

ni'o sy cpacu lo karda poi se prina lo glico panra be lu la .deivid.uit.
poi cmima la nicte cadzu li'u .e lo fonxa judri po'o .i sy catlu le
kanla be la deivid gi'e .a'u cu'i peisku lo glico panra be lu lo ti
kanla zo'u vi'a xekri .i mulno se cau lo blabi .i ma rinka li'u .i ku'i
sy tavla cusku lo glico panra be lu ki'e do li'u po'o gi'e carna fi le
gusta po lo nu penmi le mensi

selpahi

to loj...@googlegroups.com
cizra pagbu .i xu ca su'o da ma'ulca lo nu zvati fa su'o drata remna (to

.i ta'o mo «lu

> ni'o cusku ri poi se terpa gi'e milxe cfipu sy ba'o so'i fasnu poi sy
> zgana ne'i lo simlu be tu'a pa mokca

toi) .i la'a skudji «lu

ni'o cusku ri noi jai terpyri'a sy. gi'e milxe jai cfipu sy. ri'a
lo nu pu ze'i lo simlu be lo ka pavmei je mokca kei so'i da fasnu

li'u» .i «lu

> .i sy na kakne lo nu xamgu viska

tcila (to be lo vanbi toi)

.i ro mai «lu

> .i sy pu na djuno lo du'u lo xumjimcelxa'i poi barda simsa ti gi'e
> srana lo pa xance po'o cu zasti

cu je'a mapti .i zo ‹xumjimcelxa'i› pu voi ze'u cfipu mi fa tu'a ke'a .i
lo nu barda lujvo cu se jalge lo nu mi jijnu lo du'u pluja je na'e fadni
dacti .i ku'i xu je'u fadni xarci .i ki'u ma tai clani fa lo valsi

Bruno Panasiewicz

to mriste

to'i .e'u do na katna le jufmei ja'e le lerpinsle .i mu'i bo mi se nandu lo nu cmamau katna .i .e'o .e'e .e'u .e'a toi

blablablabla:

> ni'o ba za bo le crida cu co'u desku .i ji'a za'u roi manku

mi zmanei lu «za'u re'u» li'u va'o le tai tcini

>.i sy tirna
> lo nu katna .e lo blaci botpi sance .i ku'i na djuno lo rinka .i sy
> mutce terpa desku .i ba zi bo le nanmu cu jibni klama gi'e friti lo
> xance

uanai .i xu lu «friti fi tu'a le xance» li'u

> .i ku'i lo ni terpa cu fanta lo nu pilno

.i ro fanta cu zukte .i ja'o na drani .i lu «banzu lo ka terpa kei lo ka pilno» li'u noi smudu'i lu «teprau fi lo kampli» li'u

> [...]
> rinka lo nu do surla ca'o lo cacra be li so'o .i ji'a ko na terpa lo
> mukti be fi mi .i li'a sai do sanji lo du'u mi na nitcu lo xukmi lo nu

uu'i

> ni'o ti'a ny boi sy viska lo nu le crida cu litki binxo kei gi'e rigni
> desku .i sy masno cpacu le botpi se pi'o pa desku xance gi'e pinxe

drani gi'e ku'i clani .i lu «masno jaicpa le botpi fo lo pa desku canxe» li'u

> .i ny
> zo'e mo'i lo daski cu punji lo cmalu jadni le xadni .i ny cusku lo glico
> panra be lu mi pu viska lo nu do troci co sidju lo zdani claxu .i mutce
> virnu li'u .i sy na cinmo lo ka virnu

lu «sy na tai cinmo» li'u

> [...]

> sai lo nu badgau lo remna tu'a lo se terpa se djuno li'u
>
> ni'o sy cpacu lo karda poi se prina lo glico panra be lu la .deivid.uit.

maxri

> [...]
> kanla zo'u vi'a xekri .i mulno se cau lo blabi .i ma rinka li'u .i ku'i
> sy tavla cusku lo glico panra be lu ki'e do li'u po'o gi'e carna fi le

mi'e pavdzakai uakpre mu'o

la durka

mezohe

to loj...@googlegroups.com
> mi pu pensi lo simsa .i .au fasnu .i .y pilno ma .i go'i la .pairytpad.
> ji ma .i va'o ro da xamgu fa lo nu ca'arxygau ca lo noi za'o cabna ku'o
> nu pi me'i so'i lo lisri ba'o se tcidu .i .ei sutra va'i

judri lo co'a se skuku'i fa zoi ga
http://piratepad.net/ctedzu
ga .i .e'e ro tcidu cu kansa (to ko fraxu fi tu'a lo nipkutybu'i .i
fliba lo ka gau zmiku lo ka vimcu toi)

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o pa pi ci mo'o nu jdice

.i sy ca'a tolcliva le gusta ca lo nu le mensi be sy no'u la keit cu
denpa .i ky se fanza .i ku'i ky ba zi tolmorji lo nu fanza vau mu'i lo
nu casnu gi'e skicu lo se morji .i sy nelci lo nu penmi ky .i ku'i ca'o
cinmo so'u da .i cizra cinmo .i ku'i sy na kakne lo nu mutce terpa la'e
de'u .i sy jo'u ky casnu ze'a lo cacra be li ji'i re .i ba bo ky nitcu
lo nu cliva vau ki'u lo nu gunka ca lo bavlamdei .i sy lifri lo nu casnu
vau pa'a lo senva .i sy prami jgari ky gi'e suksa lifri lo nu bartu le
gusta gi'e kansa no da gi'e se sruri lo manku nicte .i ca lo nu sy
se'ixru lo zdani vau sy mutce gleki tu'a lo xukmi poi bandu fi lo nu terpa

ni'o la susan cikna binxo ca lo nu terpa krixa .i va'o lo senva le crida
cu ro roi vi jersi sy .i le moklu be sy cu sudga .i sy cortu le stedu .i
sy kucli tu'a lo xalka bilma ba'o lo nu morji lo xukmi .i sy sanli mu'i
lo nu cpacu lo djacu

ni'o sy mutce djica lo nu to'e krici le nu crida gunta .i ku'i na kakne
.i sy frili morji lo tcila be le nu gunta be'o gi'e peisku lo glico
panra be lu lo nu mi se xanri ro purlamcte lifri cu nibli lo nu mi mulno
lo ka fenki .i se ri'a bo mi bai krici no da .i ku'i la'e di'u cu na se
plika'e .i se ki'u bo mi na'e pensi le cumki li'u .i sy sisku le karda
be la deivid .i bazibo facki .i ku'i na pilno .i sy djica lo nu jimpe lo
se pensi je se djica ba'o lo nu pilno .i ku'i na ca jimpe

ni'o sy fonta'a lo jibri prenu lo nu na'e gunka ca le cabdei mu'i lo nu
bilma .i sy na nitcu lo nu tcica galfi lo voksa .i ki'u bo sy ca'a bilma
simlu .i lo jibri prenu cu curmi .i sy troci lo nu za'u roi sipna .i
milxe snada .i ba bo sy milxe zenba lo ka xamgu cinmo .i sy pensi lo nu
ca'a gunka .i ku'i pe'i na xamgu sidbo .i se ki'u bo sy zbasu lo tcati
gi'e ji'a zutse vi lo canko te zu'e lo nu pensi

selpahi

to loj...@googlegroups.com
> ni'o pa pi ci mo'o nu jdice
>
> .i sy ca'a tolcliva le gusta ca lo nu le mensi be sy no'u la keit cu
> denpa

«lu sy. fau lo nu lo mensi li'o cu denpa cu ca'a tolcliva lo gusta li'u»

> [...]
> gusta gi'e kansa no da gi'e se sruri lo manku nicte .i ca lo nu sy
> se'ixru lo zdani vau sy mutce gleki tu'a lo xukmi poi bandu fi lo nu terpa

zo ‹xrukla› .i lo ve skicu be lo fasnu cu milxe lo ka jai nu juxre .i
«lu lifri pa'a lo senva li'u» voi lo nu mi tcidu ke'a cu morjyri'a mi lo
du'u mi za'o na se mansa lo subjontivo (to ko mi fraxu toi) ciste be lo
jbobau .i lo nu zo ‹da'i› po'o zasti cu ... fanza (to ku'i na ku zo
‹mu'ei› melmau toi) .i zoi va. mia .va pe la .loglan. na mabla .i ko'oi
xagzengau gi'e pilno lo jalge tu'a lo jbobau

.i mi kucli lo du'u ma kau cmene lo xukmi .i lo lisrysku cu skuna zo
‹xukmi› po'o .i marji ma .i ko'oi jdika lo ka sucta

> ni'o la susan cikna binxo ca lo nu terpa krixa .i va'o lo senva le crida
> cu ro roi vi jersi sy .i le moklu be sy cu sudga .i sy cortu le stedu .i
> sy kucli tu'a lo xalka bilma ba'o lo nu morji lo xukmi

lo xalka bilma ji lo xalka nunbilma ji lo xalka te bilma .i ca lo nu
di'a morji tu'a lo xukmi

> .i sy sanli mu'i lo nu cpacu lo djacu

te zu'e lo nu cpacu lo djacu

(to xu mi ro mei lo zanru be lo nu da'i zo ‹zu'e› basti «lu te zu'e
li'u» .i va'i cumri'a tu'a «lu sanli zu'e lo nu cpacu lo djacu .i «lu se

> [...]
> .i sy frili morji lo tcila be le nu gunta be'o gi'e peisku lo glico
> panra be lu lo nu mi se xanri ro purlamcte lifri cu nibli lo nu mi mulno

da'i da'i .i se lifri (to sa'e nunlifri toi)

> .i se ri'a bo mi bai krici no da .i ku'i la'e di'u cu na se
> plika'e .i se ki'u bo mi na'e pensi le cumki li'u .i sy sisku le karda
> be la deivid .i bazibo facki

(to ko na xusra lo du'u lo jbobau na cenba toi)

.i .u'i karda la .deivid. .i lo karda ma marji .i go'i la .deivid.

.i zva[si]sku lo karda gi'e ba zi bo zvafa'i ri

> [...]
>
> ni'o sy fonta'a lo jibri prenu lo nu na'e gunka ca le cabdei mu'i lo nu
> bilma .i sy na nitcu lo nu tcica galfi lo voksa .i ki'u bo sy ca'a bilma

lo jibri prenu cu curmi .i mutce lo ka sucta .i lo jibri prenu cu mo .i
xu jatna la .susan. .i .a'u xu lo tanru na'o bradi lo tsali cfika (to
ju'o ba'e *su'o* klesi be lo tanru na bi'ai mabla toi)

> .i sy troci lo nu za'u roi sipna .i
> milxe snada .i ba bo sy milxe zenba lo ka xamgu cinmo .i sy pensi lo nu
> ca'a gunka .i ku'i pe'i na xamgu sidbo

ŭa je'e ki'e jungau be lo du'u do jinvi ma kau, doi lisrysku

> .i se ki'u bo sy zbasu lo tcati
> gi'e ji'a zutse vi lo canko te zu'e lo nu pensi

la'a zutse ne'a lo canko

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o pa mai sy kucli lo du'u ma kau jei fadni fa lo nu le crida cu gunta
lo remna .i sy pensi la'e di'e .i za'a no da to'e se fadni le nu cadzu
.i .ua na drani .i le ka mulno manku cu pu na'e se fadni .i ku'i la'a na
ku lo crida cu tolcanci ne'i ro manku ke cmalu dargu .i va'o la'e di'u
no zukte cu kakne lo nu fanta lo nu ro remna cu djuno tu'a lo crida .i
se ni'i bo lo drata cu rinka lo nu lo crida cu tolcanci .i la'a cu'i
cunso .i ji'a li'a na rirci .i ni'i bo la deivid simlu lo ka na terpa jo
spaji .i da'i lo nu lo crida cu gunta pa roi lo nanca be li pa no no bai
lo mutce purci ke dimna selsku to ri .a lo simsa toi cu mukti lo nu
mutce xanka .i ku'i pe'i la deivid cu so'i sai roi damba lo crida

ni'o la susan cu denpa lo nu zbasu lo cmalu sanmi gi'e di'a pensi la'e
di'e ca'o lo nu citka .i sy ca kucli la deivid .i li'a sai lo cizra to
ri ji'a milxe fenki toi remna po'o di'i damba lo crida .i ma mukti .i dy
pu badgau sy .i ku'i za'a dy na'e mutce kurji sy .i li'a dy pu bandu
so'i remna .i le se tarti be dy cu simsa lo jursa mikce lo ka sidju ro
de gi'e ku'i na cinmo kurji .i sy peisku lo glico panra be lu li'a lo nu
damba lo crida cu jibri la deivid to'i cmalu nu denpa toi .i .ii dai sai
.u'e sai mutce cizra gi'e se terpa li'u

ni'o ku'i ji'a la .susan. peisku pa'a lu .i ku'i ji'a mutce vajni je
banli .i lo remna poi bandu ro drata remna lo crida cu traji lo ka vrude
je vajni .i ba'e mi no roi gasnu da poi vajni li'u .i ta'o la susan cu
barja ke xalka selfu .i sy di'i sidju lo se selfu .i ku'i na krici lo
du'u la'e di'u cu vajni .i sy glico peisku pa'a lu .oi mi bilga lo nu
pensi lo fenki sidbo be lo xalka bilma se selfu .i la'a so'o ra cu jetnu
li'u

ni'o la susan cu suksa sanli gi'e cadzu fa'a lo fonxa .i ca'o bo glico
peisku pa'a lu .o'o cu'i lo nu mi zukte jdice cu mukti lo nu mi ca zukte
li'u .i sy pilno le judri .i ba zi bo lo na'e slabu voksa jai lojbo
bacru lu coi ma do tavla lo krati be la nicte cadzu .i mi sidju do ma li'u

Jorge Llambías

to loj...@googlegroups.com
 .i ni'i bo la deivid simlu lo ka na terpa jo spaji

zo jo cizra .i pe'i skudji lu na terpa ja se spaji li'u .i mu'a lo terpa je nai se spaji .e lo terpa na je se spaji cu na terpa jo se spaji .i la'a la deivid pu simlu lo ka terpa na je nai se spaji

 .i ba zi bo lo na'e slabu voksa jai lojbo bacru lu coi ma do tavla lo krati be la nicte cadzu .i mi sidju do ma li'u

zo jai na cfagau lo selbri .i nitcu zo cu .i ji'a zo jai galfi zo lojbo po'o .i ji'a pe'i lu lo voksa cu jai bacru li'u cizra .i pe'i lo voksa ka'e bacru .i ku'i va'o lo nu na tugni zo'u ko cusku lu lo na'e slabu voksa cu jai se pi'o ke lojbo bacru li'u

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o pa pi vo mo'o nu casnu

.i la susan cu mulno lo ka na jimpe .i se ki'u bo cusku lo glico panra
be lu .y. ki'a sai li'u .i le se voksa cu cusku lo glico panra be lu .ue
.u'u na drani bangu li'u be'o ce'o lo glico panra be le pu zi jufra .i
sy spuda fi lo panra be lu ki'e do .i mi sisku tu'a la deivid uit li'u
.i cmalu denpa .i py cusku pa'a lu la deivid cu nicte gunka .i se ki'u
bo ca sipna to'i ji'a cmalu denpa toi .i xu do nitcu lo nu ciksi casnu
li'u .i sy cusku pa'a lu go'i li'u ju'e lu je'e .i do djica lo nu ba
tavla la .deivid. gi'i ca tavla lo drata li'u ju'e lu mi denpa tu'a la
deivid li'u ju'e lu je'e .i .e'u ko vitke ti'u lo ji'i re no moi cacra
li'u .i py dunda lo judri be lo gusta .i ba zi bo mo'u casnu

ni'o la susan cu pensi ca'o le djedi .i ba bo sy klama lo gusta .i sy
ze'i facki fi la deivid .i la'e di'u cu frili ri'a lo nu dy po'o dasni
lo manku lenjo .i sy zutse vi dy gi'e cusku lo glico panra be lu .oi xu
lo nu mipri cu sarcu .i mi ca djuno lo jibri be do .i ji'a ma mukti lo
nu pilno lo manku lenjo .i la'e di'u na banzu lo nu mipri le flira be do
li'u .i dy milxe se fanza gi'e cusku pa'a lu pa mai do ba'e na djuno le
jibri be mi .i la'a cu'i do smadi po'o .i re mai le manku lenjo cu bandu
ge nai le flira be mi gi ro kanla be mi lo nu xrani .i ci mai lo nu
mipri cu bandu lo pendo be mi li'u

ni'o le re mei denpa .i da selfu re ra lo nu ciska lo se djica cidja .i
ba zi bo sy cusku pa'a lu .u'u sai mi di'i cusku pu lo nu mi pensi ze'a
lo banzu li'u .i dy cusku lu ki'e .y. ma li'u ju'e lu mi'e susan li'u
ju'e lu coi susan .i .e'u lo nu do skicu ro se krici be do bei mi cu
xamgu cfari li'u ju'e lu vi'o .i do'o se jibri lo nu bandu fi lo crida
.i lo nu do damba cu di'i sarcu to'i cmalu denpa .i sy barda vasxu toi
.i ji'a .au sai mi kansa do lo nu bandu li'u .i mu'i la'e di'u lo flira
be dy cu milxe fengu binxo .i dy cusku pa'a lu do be'a na djica li'u .i
mu'i la'e di'u sy zmadu fengu binxo gi'e cladu cusku pa'a lu do ba'e na
zifre lo nu skicu ma kau poi mi djica .i .o'o nai sai do pu zi fengu mi
lo nu mi pu skicu lo krici be do .i ku'i do ca mintu gasnu li'u

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o dy se fanza bacru gi'e cusku pa'a lu mi xenru .i ku'i do na jimpe
ro pagbu be le se cpedu be do .i ma mukti le nu cpedu li'u ju'e lu mi no
roi gasnu da poi mutce vajni .i ju'o do se jibri lo mutce vajni li'u
ju'e lu go'i .i ji'a mutce ckape gi'e se sarcu lo nu cirko so'i da .i xu
le zdani claxu remna poi pu morsi binxo ca srana le se cpedu li'u ju'e
lu milxe srana .i da'i lo nu mi na djica lo nu bandu lo simsa remna cu
mukti lo nu mi na cpedu .i cirko ma mu'a li'u ju'e lu mu'a mi na kakne
lo nu cadzu ca lo donri se cau lo jinme jorne lenjo noi mutce manku gi'e
to'e melbi gi'e kajde ro da lo nu mi mutce cizra li'u

ni'o sy cmila .i dy cusku pa'a lu ma zdile li'u ju'e lu mi bajra ke
xalka selfu .i sa'e nai mi na morji lo detri be lo purlamke'u be lo nu
mi viska lo solri li'u ju'e lu .ua .u'i li'a do na mutce terpa lo nu
cikna ca'o lo nicte po'o li'u .i dy ze'u smaji zgana sy .i la'e di'u
faurtei lo temci poi zmadu lo banzu be lo nu sy mutce xanka binxo .i
ji'a sy ganse lo mutce cizra .i simsa lo nu sy pencu ganse lo lenku .e
ba bo lo glare .e ba bo lo pecycpina lo ve'e pilka .i sy co'a krici lo
du'u dy catlu lo ruxse'i be sy

ni'o dy ze'i de'a viska lo kanla be sy .i ca bo sy kakne lo nu zenba lo
ka surla .i ba bo dy di'a viska sy gi'e cusku pa'a lu .i'a sai mi curmi
lo nu do troci co binxo lo cmima be la nicte cadzu .i .e'u nai sai lo
pruce cu clani je nandu .i ji'a pu lo nu ca'a co'a cilre tu'a mi'a vau
do bilga lo nu cilre fi la lojban li'u .i la susan poi pu zi co'a gleki
simsa cu cusku pa'a lu la lojban mo li'u ju'e lu bangu .i xu do pu'i
pilno la internet to'i sy tugni gasnu le nu stedu le desku toi .i xamgu
.i ko sisku la lojban se pi'o .i bu li'u ju'e lu .ua nai ma mukti li'u
ju'e lu .u'i nai lo crida na kakne lo nu jimpe ja cusku bau la lojban
li'u ju'e lu mi ba troci .i to'i cmalu denpa toi .i .y. lo crida cu
kakne lo nu tavla xu li'u ju'e lu .u'i lo crida poi do pu viska cu na
go'i .i ri cilce danlu simsa .i se ki'u bo na mutce pensi .i ku'i so'i
klesi be lo crida cu zasti .i ji'a so'o ri cu tcetce mencre li'u

mezohe

> [...]
> to'e melbi gi'e kajde ro da lo nu mi mutce cizra li'u
>
> ni'o sy cmila .i dy cusku pa'a lu ma zdile li'u ju'e lu mi bajra ke

ba'a nandu fa lo ka fau gi bevri lo xalka gi bajra .i io

> [...]
> cikna ca'o lo nicte po'o li'u .i dy ze'u smaji zgana sy .i la'e di'u
> faurtei lo temci poi zmadu lo banzu be lo nu sy mutce xanka binxo .i

ru'a zmadu fi lo ka tembra .i ku'i zo temci zo banzu zo'u mo .i da'i
va'o lo nu lo si'o zmadu na jai sarcu kei zo raunzu plixau .i ku'i si'au
lo nu pilno lo namcu lo ka skicu lo si'o raunzu kei soi ru'a sarcu tu'a
zo zmadu cu se jalge lo pluja .i tu'e

zu'u fau nai tu'a lo namcu zo'u:
> ka ti ta tu ce'ai ti ta ckaji xoi banzu tu ja lo nu ti tu ckaji

.i zu'u nai fau ja'ai zo'u:
> ka ti ta tu ce'ai lo goi la polmofi ku nu ga tu fasnu gi ti tu ckaji
> zo'u lo ni ti ta ckaji cu dubnalme'a lo voi ge ro dubnalme'a be ke'a
> cu voi lo nu ke'a ni ti ta ckaji cu banzu la polmofi gi ro dubme'a be
> ke'a cu voi lo nu ke'a ni ti ta ckaji cu banzu lo nu la polmofi na
> fasnu

tu'u .i pe'i ja'o xamgu fa lo nu vlafi'i su'o cnino .i mu'a su'o jai
cumri'a be lo nu xoi jai frili cu selbasygau lo pa moi be zo dubnalme'a
pe de'u .i mu'a su'o valsi be lo bi'u nai si'o rau-zei-namcu .i da'i
cusku ke mu'a lu

> la'e di'u broda lo ka tembra kei lo ka dubmau kei lo nu sy. co'a
> xanka sai

li'u (to lo terbri te [jo'a] porsi zo'u iu cu'i toi) ja (to mupli po'o
.i ie ie fegli .i ku'i jijnu lo du'u ka'e va'o su'o drata cu je'a plixau
toi) lu

> lo ni la'e di'u tembra cu dubmau lo brode be lo nu la'e di'u tembra
bei lo nu sy. co'a xanka sai

li'u .i do ma stidi .i xu do se xanri su'o zabna vlaseltai

> [...]
> pruce cu clani je nandu .i ji'a pu lo nu ca'a co'a cilre tu'a mi'a vau
> do bilga lo nu cilre fi la lojban li'u .i la susan poi pu zi co'a gleki

lu gleki simsa li'u ki'a ru'e .i xu gleki simlu .i zo poi zo'u ki'a si'a

> cu cusku pa'a lu la lojban mo li'u ju'e lu bangu .i xu do pu'i
> pilno la internet to'i sy tugni gasnu le nu stedu le desku toi

xu jalgau lo stedu lo bijyjbu .i ju'i nai

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o la deivid cusku pa'a lu ta'o nai do zifre lo nu tavla lo drata ke
lojbo prenu .i ku'i .e'u nai lo nu da'i do cusku tu'a la nicte cadzu ra
cu krinu lo nu da'i do ba no roi tavla la nicte cadzu .i xu do jimpe
li'u ju'e lu go'i li'u ju'e lu xamgu .i ji'a do nitcu lo nu jimpe di'e
.i la nicte cadzu cu nitcu tu'a so'i jibri .i lo nu crida kalte cu pa
fi'u so'i mei pagbu po'o .i ku'i .e'u nai sai lo nu do crida kalte binxo
cu rinka lo nu do joi pa crida ba se fatri lo ruxse'i be do be'o .e lo
menli be do .i la nicte cadzu cu ro roi se sidju lo crida poi jamna lo
crida poi simsa le crida poi troci lo nu catra do .i lo nu crida kalte
cu na frili li'u

ni'o la susan simlu lo ka terpa .i ku'i cusku pa'a lu mi kakne lo nu
troci po'o li'u .i za'a la deivid gleki la'e di'u .i ca zi bo lo cidja
cu tolcliva .i sy jo'u dy citka gi'e casnu lo na mutce vajni .i sy co'a
nelci dy ca'o lo nu sanmi .i sy kucli lo nu pendo binxo .a'o

selpahi

> [...]
> lojbo prenu .i ku'i .e'u nai lo nu da'i do cusku tu'a la nicte cadzu ra
> cu krinu lo nu da'i do ba no roi tavla la nicte cadzu

go'i fa ge lo nu kajdysku gi lo nu lo cusku cu jarco lo ka capyju'i .i
ma menre lo re te pilno gi'e drani

> .i la nicte cadzu cu ro roi se sidju lo crida poi jamna lo
> crida poi simsa le crida poi troci lo nu catra do .i lo nu crida kalte
> cu na frili li'u

.u'i lo crida lo crida le crida .i cinri mupli .i pilno zo ‹le› jo'u zo

lo crida poi jamna lo crida poi simsa lo crida poi troci lo ka
catra do

li'u» .i xu frica .i xu nandymau fa lo ka smucpa .i mo va'o lo nu jmina
lo cmavyrtempu .i «lu

lo crida poi na'o jamna lo crida poi na'o simsa lo crida poi pu
troci lo ka catra do

li'u» .i xu frica .i mo .i .y~~~~

> ni'o la susan simlu lo ka terpa .i ku'i cusku pa'a lu mi kakne lo nu
> troci po'o li'u

kakne lo ka troci ba'e *ku* po'o .i kakne ke po'o lo ka troci

> .i za'a la deivid gleki la'e di'u

za'o di'i spaji mi fa lo simsa nu cusku lo cmevla poi lidne lo brivla
ku'o fau lo nu na cusku zo ‹cu› .i mi ganse lo nu tanru

> .i ca zi bo lo cidja
> cu tolcliva

ga nai zo ‹darca› zo'u lo se darca cu zilkai gi «lu lo cidja cu darca
li'u» na metfora

> .i sy jo'u dy citka gi'e casnu lo na mutce vajni .i sy co'a
> nelci dy ca'o lo nu sanmi .i sy kucli lo nu pendo binxo .a'o

la .camgusmis. cu pacna lo nu pendo binxo sa sa sa

~~~mi'e la selpa'i

selpahi

to loj...@googlegroups.com
(to sa'a ti barda spisa .i se ki'u bo lo nu mi denpa ba djedi li re toi)

ni'o pa pi mu mo'o nu cilre

.i dei skicu lo skami seltcana nu casnu ve cu'u la'o zoi #lojban zoi po
la irk .i la'a cizra simsa .i la susan pilno la irk di'i so'a djedi .i
ku'i jarco lo cinri casnu po'o .i ji'a vimcu so'o selsku le dei vreji
mu'i lo nu na cinri gi'a na srana

<susan> coi
<taliesin> coi susan do mo
<susan> yyy troci lo cilre lojban i y tavla lojban po'o pe'u
<taliesin> mi djisku lu troci lo nu cilre la lojban li'u
<susan> ki'e do
<taliesin> xu do djica lo nu mi cusku fi do bau la lojban po'o
<susan> y denba
<susan> tugni
<taliesin> .u'i ru'e stidi zo go'e poi simsa zo go'i
<susan> ki'e .i yyy mi pensi jimpe
<taliesin> stidi lu pe'i mi jimpe li'u
<susan> oi nandu
<broca> coi ro do
<taliesin> coi broca do mo
<broca> mi pu zi tcidu lo cukta poi skicu lo gerna be la gliban .i mutce
cinri .i ku'i nandu
<susan> .ii .oi ro'e sai
<broca> coi susan .i do terpa ma
<taliesin> la susan pu spuda lo nu mi'o cusku fi sy bau la lojban po'o
.i ku'i cnino cilre
<broca> .ua .io sai doi susan xu do terpa lo mi barda jufra
<susan> .oi mi na jimpe .i mi cortu lo stedu .i co'o
<taliesin> co'o
<broca> co'o

ni'o balvi lo jeftu be li ji'i pa

<susan> coi ro do
<susan> xu do tirna
<susan> coi norsmu
<norsmu> la pu makfa da'i
<norsmu> re'i la susan
<susan> y makfa ki'a
<norsmu> mo'a milxe cadzu
<susan> yyy ki'a sai
<norsmu> coi mi
<susan> y ma mukti cu do rinsa do
<susan> la norsmu xu do tirna mi
<norsmu> mi bredi
<susan> .ua nai du bredi ma
<norsmu> doi co'e
<broca> coi susan .i xu do djuno lo du'u la norsmu cu zmiku gi'e nai remna
<susan> .oi sai .i mi na djuno .i mi ca tatpi .i co'o ro do

ni'o balvi lo jeftu be li ji'i ci

<susan> coi ro do
<broca> coi susan do mo
<taliesin> coi susan
<susan> mi sai tatpi .i mi pu clani gunka
<taliesin> .e'u mi mutce tatpi
<broca> zo sai cu se lidne lo valsi poi ra srana .i ji'a ko pilno lo re
moi te bridi be zo tatpi
<xod> coi ro do
<broca> coi xod do mo
<xod> mi xebni la buc
<broca> xu lo cnino mukti cu zasti
<susan> je'e .i xu lu mi tatpi sai lo nu mi clani gunka li'u
<xod> go'i .i la buc pu zi sfasa lo to'e gunka poi pante la ual mart
<xod> doi sy mi stidi zo ze'u .o nai zo za'o .e nai bo zo clani
<susan> ki'e xod .i xu lu mi mutce tatpi lo nu za'o gunka li'u cu drani
<xod> go'i
<susan> la buc ki'a
<xod> la buc cu nolraitru lo merko gugde
<susan> y lo merko gugde na nolraitru ponse mi pe'i
<xod> zo mi na sarcu .i zo pe'i ro roi srana do
<xod> la buc na je'u nolraitru .i ku'i tarti simsa lo nolraitru
<susan> .u'i
<taliesin> doi susan lo nu ciksi la lojban do bau la lojban cu nandu .i
ma mukti lo nu do djica le go'i
<susan> .oi sai le mi stedu cu cortu
<susan> mutce pluja
<taliesin> .u'i sai mi pu xusra
<susan> y .ua mi jimpe .u'i
<susan> mi djica lo nu sutra cilre la lojban
<taliesin> ma mukti
<susan> mi djuno lo prenu nelci la lojban
<taliesin> mi stidi zo poi .i lu la lojban li'u cu pu srana lo ci moi se
bridi be zo djuno .i li'a sai do na djica
<taliesin> ma cmene le prenu
<susan> .oi mi sipna nitcu .i co'o

ni'o balvi lo masti be li ji'i pa

<susan> coi ro do .i do mo
<dir> coi susan
<norsmu> fenki mo
<susan> .oi mi na nelci la norsmu
<dir> ma krinu
<norsmu> ba ca'o brode
<susan> ri pu cfipu mi .i xu do nelci la norsmu
<dir> .u'i go'i
<norsmu> mi .i xu melbi
<susan> ma mukti
<dir> mi finti la norsmu
<susan> .u'u mi y xenru lo nu mi mabla
<dir> na nabmi .i la norsmu cu ja'a cfipu .i ny na troci lo nu cusku lo
se kakne se jimpe
<norpan> .i ku'i lo nu troci co jimpe ny cu la'a mutce sidju lo nu cilre
<susan> .ue coi norpan do pu no roi tavla
<susan> doi norpan xu do tirna
<taliesin> ko pilno zo jundi .e nai zo tirna
<susan> coi tal .i ma krinu
<taliesin> xu do tirna lo selsku be la irk se pi'o lo kerlo be do
<susan> na go'i
<taliesin> la'e di'u krinu
<susan> je'e mi jimpe
<taliesin> .u'i xu do di'i nitcu lo nu ciksi fi do fe lo nu do jimpe
<susan> y ki'a
<taliesin> zo je'e lidne lo cmene be lo te cusku poi do djica lo nu
djuno lo du'u do jimpe .i do pu cusku lu je'e mi li'u
<susan> yyyy mi krici jimpe .i ku'i le stedu be mi ca cortu .i co'o ro do
<taliesin> co'o susan

ni'o balvi lo masti be li ji'i re

<susan> coi ro do
<susan> do mo
<broca> coi susan mi tadni
<susan> do tadni ma
<broca> lo citri .i mi cuxna lo citri xe ctuca poi ne sarcu
<susan> .a'u ru'e citri ma
<broca> lo mutce purci misro .i mi bilga lo nu tadni so'o xe ctuca poi
na srana lo ralju se tadni be mi .i ji'a mi ro roi cinri lo pu zu misro
<susan> je'e .i do ralju tadni ma
<broca> lo bangu saske
<susan> .u'i .i se ni'i bo mi na jimpe lo du'u ma kau mukti lo nu do
tadni la lojban .i je'u nai zo'o
<broca> .u'i mi tadni la lojban te zu'e lo nu fanza lo ctuca be mi
<susan> .u'i sai mi ji'a stidi lo nu do di'i xusra lo si'o tu'a la
sapir.uorf cu prane
<broca> .u'i
<susan> .i ji'a sai ki'u lo nu da'i la'e di'u na banzu cu stidi fa mi
di'e .i do xusra lo nu do finti lo samselpla poi prane jimpe la gliban
gi'e djica lo nu sy gubni binxo se pi'o la .ueb. gi'e ku'i do pu'o nelci
lo tarmi be lo te pruce
<broca> .u'i sai
<taliesin> .u'i sai

ta'o la'e lu tarci bu li'u cu sinxa lo sinvi selsku ve cu'u la .irk.

<taliesin> doi susan do certu la lojban
<susan> ki'e sai tal .i mi mutce gunka
*broca* .i ji'a do bredi
*susan* yy mi bredi ma
*broca* da poi rinka lo nu do cilre la lojban .i .a'o xamgu funca
*susan* y ki'e .i co'o broca
*broca* xamgu lo nu do na spuda .i co'o susan

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

ni'o la solpa'i di'e cusku

> za'o di'i spaji mi fa lo simsa nu cusku lo cmevla poi lidne lo brivla
> ku'o fau lo nu na cusku zo ‹cu› .i mi ganse lo nu tanru

.i ji'a la'a ru'e krefu nu na'e drani pilno lo za'e .edvidenti zei
zifma'o .i ge'i lo lisri cusku gi la .susan. cu zgana ja ganse

Bruno Panasiewicz

to mriste

8 maj 2016 15:18 "selpahi" <sel...@gmx.de> napisał(a):

> (to sa'a ti barda spisa .i se ki'u bo lo nu mi denpa ba djedi li re toi)

.i pei ca djedi li ci vau zo'o

> [...]

> .i dei skicu lo skami seltcana nu casnu ve cu'u la'o zoi #lojban zoi po la irk .i la'a cizra simsa .i la susan pilno la irk di'i so'a djedi .i ku'i jarco lo cinri casnu po'o .i ji'a vimcu so'o selsku le dei vreji mu'i lo nu na cinri gi'a na srana

.i 1mai: ta'o sai ju'i nai do'u mi fanva zoi .zoi. doesn't matter .zoi. fu di'e .i na marji

.i 2mai: mi na nelci lo cabna se lisri .i .em. me'oi. naïve . pe'i .i .au su'o pavyfincku pe bau cu na marji si srana si se pagbu so'i si'a lo srana be le bangu

> [...]
> <broca> .ua .io sai doi susan xu do terpa lo mi barda jufra
> <susan> .oi mi na jimpe .i mi cortu lo stedu .i co'o

za'a sai la .suzn. cu srera tai no lo nintadni poi mi su'o roi jikca .i .u'e tolfadni nintadni

> [...]

> <susan> coi norsmu
> <norsmu> la pu makfa da'i
> <norsmu> re'i la susan
> <susan> y makfa ki'a
> <norsmu> mo'a milxe cadzu
> <susan> yyy ki'a sai
> <norsmu> coi mi
> <susan> y ma mukti cu do rinsa do
> <susan> la norsmu xu do tirna mi
> <norsmu> mi bredi
> <susan> .ua nai du bredi ma
> <norsmu> doi co'e
> <broca> coi susan .i xu do djuno lo du'u la norsmu cu zmiku gi'e nai remna
> <susan> .oi sai .i mi na djuno .i mi ca tatpi .i co'o ro do

laknymau fa tu'a le tai se .ircysku

.i .u'i lu mi na djuno .i mi ca tatpi li'u .i mi .ym. morji sai fi lo tamsmi be di'u

xo'o nai milxe jai tolzdi fa le vreji

.i ta'o cu'i ma mukti lo nu su'o lo .irci cu sezytercme zo broca .i .i'u toi'e .oi ru'e

— mi'e la ŭakci ku noi ta'o sezbilga lo ka ciska lo te spuda poi jufra pa mei ku'o kei gi'u da'i nai ciska do'u mu'o —

selpahi

to loj...@googlegroups.com
la .ciŭak. pu ciska di'e
> [...]
> mu'i lo nu na cinri gi'a na srana
>
> .i 1mai: ta'o sai ju'i nai do'u mi fanva zoi .zoi. doesn't matter .zoi.

li'a li'a

> .i 2mai: mi na nelci lo cabna se lisri .i .em. me'oi. naïve . pe'i .i
> .au su'o pavyfincku pe bau cu na marji si srana si se pagbu so'i si'a lo
> srana be le bangu

ma je nai ma pavyfincku .i mi tugni do lo du'u su'o lo pagbu cu simlu lo
ka jai nu bebna'ive .i ku'i la'a lo se lisri na je lo jai tai lisysku cu
ralju lo jai krinu

> xo'o nai milxe jai tolzdi fa le vreji

go'i ra'o .i pe'i krinu fa lo nu lo vreji na jai se jalge lo nu lo tcidu
cu facki su'o cnino poi cinri .i va'i to'u lo lisri tcini na farvi .i lo
tcidu cu denpa lo nu su'o vajni cu fasnu

> .i ta'o cu'i ma mukti lo nu su'o lo .irci cu sezytercme zo broca .i .i'u
> toi'e .oi ru'e

la'o me. Broca .me (to na gismu toi) ja'a .irci da'i nai .i ca ze'u pu
go'i .i ma mukti lo nu cmene fa lo cmene .i xu slabu do fa la'o me. Paul
Broca .me noi misno skepre

Bruno Panasiewicz

to mriste

9 maj 2016 13:49 "selpahi" <sel...@gmx.de> napisał(a):

> [...]
> ma je nai ma pavyfincku .i mi tugni do lo du'u su'o lo pagbu cu simlu lo ka jai nu bebna'ive .i ku'i la'a lo se lisri na je lo jai tai lisysku cu ralju lo jai krinu

.i sa'e nai so'i da poi jbopre ku'o ji'i ro de poi da de finti zo'u gau da so'i sai di srana le jbobau

> go'i ra'o .i pe'i krinu fa lo nu lo vreji na jai se jalge lo nu lo tcidu cu facki su'o cnino poi cinri .i va'i to'u lo lisri tcini na farvi .i lo tcidu cu denpa lo nu su'o vajni cu fasnu

ĭe

> la'o me. Broca .me (to na gismu toi) ja'a .irci da'i nai .i ca ze'u pu go'i .i ma mukti lo nu cmene fa lo cmene .i xu slabu do fa la'o me. Paul Broca .me noi misno skepre

na go'i ŭi nai se'i

> ~~~mi'e la selpa'i

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o pa pi xa mo'o nu cfari

.i la susan ba zi lo ro moi skami nu casnu poi pu zi jarco cu pilno lo
fonxa judri be la nicte cadzu .i ko'a spuda lo fonxa lu coi ma do tavla
lo krati be la nicte cadzu .i mi sidju do ma li'u .i sy cusku lu .u'u ko
zi denpa .i mi so'u roi pu bacru tavla la lojban .i yyy la susan lo nu
vitke do'o li'u ju'e lu .ua coi susan .ui sai mi pu cilre so'i xamgu do
.i sa'e do sutra cilre fi la lojban li'u ju'e lu y ga'i nai .u'u ku'i mi
ca'o masno li'u ju'e lu ju'o do ba zi sutra tavla .i xu lo bavlamdjedi
cu xamgu do li'u ju'e lu mutce xamgu li'u

ni'o ji'a ko'a cusku lu xu do jimpe lo du'u lo nu do vitke mi'a cu cumki
rinka lo nu do mrobi'o li'u ju'e lu y mrobi'o ki'a li'u ju'e lu morsi
binxo li'u ju'e lu mi jimpe li'u ju'e lu .i ji'a lo nu do xrani mi'o cu
ju'o rinka lo nu do mrobi'o li'u ju'e lu mi jimpe li'u ju'e lu xamgu li'u

ni'o ko'a dunda lo judri .e lo tcika sy gi'e nu casnu kei sisti .i la
susan djuno lo du'u lo cnino pagbu be lo za'i jmive cu ca cfari .i sy
gleki gi'e ji'a tcetce xanka

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

ni'o ca lo cabdei la solpa'i di'e ciska
> ni'o pa pi xa mo'o nu cfari
>
> .i la susan ba zi lo ro moi skami nu casnu poi pu zi jarco cu pilno lo
> fonxa judri be la nicte cadzu
.i .e'u lo sinxa pe lo nu casnu cu se lamli'e zo ba .e nai zo zi

> .i ko'a spuda lo fonxa lu coi ma do tavla lo krati be la nicte cadzu
> .i mi sidju do ma li'u
.i .e'u lu mi ka'e sidju do ma li'u .a lu do djica lo nu mi do sidju ma li'u

> [...]
> ju'e lu y ga'i nai .u'u ku'i mi ca'o masno li'u ju'e lu ju'o do ba zi
> sutra tavla .i xu lo bavlamdjedi cu xamgu do li'u ju'e lu mutce xamgu
.i .e'u lu xu lo bavlamdei do mapti li'u

> ni'o ji'a ko'a cusku lu xu do jimpe lo du'u lo nu do vitke mi'a cu
> cumki rinka lo nu do mrobi'o li'u
.i .e'u lu lo nu do vitke mi'a ka'e selja'e lo nu do mrobi'o li'u

> ju'e lu y mrobi'o ki'a li'u ju'e lu morsi binxo li'u ju'e lu mi jimpe
> li'u ju'e lu .i ji'a lo nu do xrani mi'o cu ju'o rinka lo nu do
> mrobi'o li'u ju'e lu mi jimpe li'u ju'e lu xamgu li'u
.i lu lo nu do xrani mi'o li'u zo'u .y zo mi'a xu co'e

> ni'o ko'a dunda lo judri .e lo tcika sy gi'e nu casnu kei sisti .i la
> susan djuno lo du'u lo cnino pagbu be lo za'i jmive cu ca cfari .i sy
> gleki gi'e ji'a tcetce xanka
>
> (to sa'a fanmo lo ckupau toi)

Bruno Panasiewicz

to mriste

coi

On May 10, 2016 2:48 PM, "Ilmen" <ilmen....@gmail.com> wrote:

> ni'o ca lo cabdei la solpa'i di'e ciska

> .i .e'u lo sinxa pe lo nu casnu cu se lamli'e zo ba .e nai zo zi

.i mi mulno lo ka na jimpe .i se mu'i bo mi cusku lu ki'a sai li'u .i lo nunsnu cu jarco ŭa nai

> .i .e'u lu mi ka'e sidju do ma li'u .a lu do djica lo nu mi do sidju ma li'u

li'armi fa lo du'u mabla za'a fanva zoi .zoi. how can I help you? .zoi.

.i na srana

> .i .e'u lu xu lo bavlamdei do mapti li'u

mapti se ju xamgu .i sa'e ro vizyji'e cu se xamgu le bavlamdei .i ju su'o me ra cu djica co penmi vau .u'i

> .i .e'u lu lo nu do vitke mi'a ka'e selja'e lo nu do mrobi'o li'u

> .i lu lo nu do xrani mi'o li'u zo'u .y zo mi'a xu co'e

.y

> mi'e la .ilmen. mu'o

mu'o mi'e .ecre be lo ka finti lo clani jufra poi ji'i no da jimpe be'o ju ciska be tai bei ca

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

ni'o la ŭakci di'e ciska

> [...]

.i mi mulno lo ka na jimpe .i se mu'i bo mi cusku lu ki'a sai li'u .i lo nunsnu cu jarco ŭa nai

.i va'i «lu la .susan. ba lo ro moi be lo skami nu casnu poi do pu zi tcidu zi pilno lo fonxa judri li'u»
.i zo zi kanpe pe'a lo darlai sumti .i ja'o nai pei zo zi na mapti lo nu lidne lo bi'u nai .astrato

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o sai re mo'o nu cilre

ni'o re pi pa mo'o nu viska

.i ca lo vanci la susan ckire cusku fi lo vecnu be lo nu bevri be'o gi'e
zgana lo sruri .i sy peisku lu .ua sai mi zvati la kalte jipno .i to'i
sy catlu le judri toi le judri cu srana ba'e le bloti dinju po la kalte
jipno li'u .i sy viska lo tolcitno sinxa poi kajde fi lo tilju ratni
festi gi'e jarco lo judri .i pa nanmu cu ze'o cadzu ca lo nu sy zgana .i
le nanmu cu cusku lu fi'i sai susan mi'e pal mi'o pu fonxa casnu li'u .i
py rinsa sy lo nu xance jgari gi'e stidi lo nu nergau

ni'o la susan cu se cfipu lo nu le dinju noi mutce barda cu li'a kunti
.i ku'i vi ku sy zgana lo .ue sai re moi bitmu poi nenri .ue le bartu
bitmu .i le nenri bitmu cu ve pixra lo kunti dinju .i lo stura cu mutce
certu se zbasu

ni'o sy te preti lo nu terpa lo tilju ratni festi .i py cmila gi'e cusku
lu na zasti .i lo cmima pu zu finti lo vreji poi skicu ra li'u ju'e lu
.ue sai y xu nu sfasa su'o da lo nu da'i punji ra ti li'u ju'e lu na
go'i .i .io lo finti cu jai gau simlu lo ka ba lo nu punji ku lo cfika
gasnu cu jai galfi lo vreji lo te vimcu be ri li'u ju'e lu .ua mutce
certu li'u ju'e lu mi tugni .i ku'i pu ku mi cmibi'o li'u ju'e lu .i
ku'i ma mukti lo nu tcica gi'e nai fu'i terve'u lo dinju li'u ju'e lu
mi'a mutce djica lo nu no da vitke li'u ju'e lu .u'i ru'e li'a sai li'u

Bruno Panasiewicz

to mriste

On May 12, 2016 4:19 PM, "selpahi" <sel...@gmx.de> wrote:

> ni'o sai re mo'o nu cilre
>
> ni'o re pi pa mo'o nu viska
>
> .i ca lo vanci la susan ckire cusku fi lo vecnu be lo nu bevri be'o

> gi'e zgana lo sruri .i sy peisku lu .ua sai mi zvati la kalte jipno

mi zmanei la palta pipno .i ju'i nai

> .i to'i sy catlu le judri toi le judri cu srana ba'e le bloti dinju po la kalte jipno li'u

.i mi zmanei «lu le judri noi sa'a sy catlu cu srana li'o li'u»

> .i sy viska lo tolcitno sinxa

je'e je'e .i lo sinxa ka'e tolcitno mi'e tolsinxa

> poi kajde fi lo tilju ratni festi gi'e jarco lo judri

zo ‹tu'a› .e'u

> .i pa nanmu cu ze'o cadzu ca lo nu sy zgana .i le nanmu cu cusku lu fi'i sai susan mi'e pal mi'o pu fonxa casnu li'u .i py rinsa sy lo nu xance jgari gi'e stidi lo nu nergau

nergau ma .i xu nerkla .i xu nerbi'ozu'e .i uu'i

ni'o sy curmi lo se stidi .i xoi spaji py suksa jgamu'u le be sy. xance gi'e cusku «lu bu'a'a'a mi'e palci .i bai tu'a mi la bepfeke cu jdice lo du'u ra'oi –pal– rafsi zo ‹palci› doi se xlali na'e djuno li'u» gi'e ba'e nergau lo xumcecla lo xance ja'e lo nu sy. morsi

> ni'o la susan cu se cfipu lo nu le dinju noi mutce barda cu li'a kunti .i ku'i vi ku sy zgana lo .ue sai re moi bitmu poi nenri .ue le bartu bitmu .i le nenri bitmu cu ve pixra lo kunti dinju .i lo stura cu mutce certu se zbasu

.i ti'e lo toltce certu se zbasu cu na'e se xabju mu'u la pe la .pizas. dinju

> ni'o sy te preti lo nu terpa lo tilju ratni festi .i py cmila gi'e cusku lu na zasti .i lo cmima pu zu finti lo vreji poi skicu ra li'u ju'e lu .ue sai y xu nu sfasa su'o da lo nu da'i punji ra ti li'u ju'e lu na go'i .i .io lo finti cu jai gau simlu lo ka ba lo nu punji ku lo cfika gasnu cu jai galfi lo vreji lo te vimcu be ri li'u ju'e lu .ua mutce certu li'u ju'e lu mi tugni .i ku'i pu ku mi cmibi'o li'u ju'e lu .i ku'i ma mukti lo nu tcica gi'e nai fu'i terve'u lo dinju li'u ju'e lu mi'a mutce djica lo nu no da vitke li'u ju'e lu .u'i ru'e li'a sai li'u

sa'ei .kx. ko sisti tu'a lo lu·zei·li'u·zei·ju'e·zei·selsitne

— mi'e la ŭakci si ŭarnaicla

mezohe

to loj...@googlegroups.com
> [...]
> go'i .i .io lo finti cu jai gau simlu lo ka ba lo nu punji ku lo cfika
> gasnu cu jai galfi lo vreji lo te vimcu be ri li'u

di'u zo'u ki'a sai .i ga'a mi na ru'e se du'u vanci lo panje xusra .i
doi smujmi ko ciksi .e'o

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

ni'o la me zo'e di'e cusku
.i cfipu mi ji'a

Bruno Panasiewicz

to mriste

> mi'e la .ilmen. mu'o

mu'o mi'e la ŭakci si ŭarnaicla

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o py nergau lo tolcitno je mudri vrogai .i sy viska lo jinme nerklaji
poi li'a citno .i lo nenri vrogai cu jinme gi'e za'a tsali .i py pilno
lo cmalu skami poi curmi lo nu nergau vau lo nu lo kanla .e lo voksa .e
lo karda .e lo se batkyci'a se mipri cu mapti pa prenu ke datni vreji .i
se mu'i bo sy cusku lu .ii so'i mei snura cipra .i do'o terpa ma li'u
ju'e lu .u'i sai mi'a gasnu lo nu do cilre lo cizra bangu .i ku'i do
xanka lo nergau skami xu sai li'u .i sy ze'i spaji gi'e ba cmila gi'e
cusku lu .u'i .e'e nai na go'i .i ku'i do na spuda lo preti li'u .i py
junri binxo gi'e kargau lo vrogai gi'e cusku lu ba'e ma'a cu terpa so'i
cai da li'u

ni'o sy .e py nenri lo kumfa poi cmalu gi'e vasru lo jubme .e re ve
tivni .i ri jarco lo bartu jvinu be lo vorme fa'u lo bolci te jivna .i
py punji lo mutce clani kosta le jubme gi'e cusku lu mi bu'u gunka li'u
.i se mu'i bo sy cusku lu .i do se jibri ma li'u ju'e lu mi jitro lo
vrogai .e lo jdini .e lo fonxa .e lo nu vitke .i ko pilno ti li'u .i py
dunda lo barda ke re moi lenjo sy .i sy cusku lu mi na nitcu lo lenjo
li'u .i py co'a se jadni lo simsa lenjo gi'e cusku lu ti sidju lo nu
viska ge nai lo darno gi ne'i lo manku .i le dinju nenri cu mutce manku
.i ta'o nai ko selyli'e li'u

ni'o sy .e py nergau lo barda kumfa poi .ue nai mutce manku .i sy sumne
so'i cidja pu zi lo nu lo barda ninmu poi dasni lo cidja zbasu taxfu .e
lo manku lenjo cu cladu rinsa sy lu fi'i sai susan mi pu cilre so'i da
do .i mi mutce gleki lo nu do troci co cmibi'o mi'a .i xu do xagji .i
.ua .u'u sai mi mutce to'e clite .i mi'e djen .i mi zbasu lo cidja se
va'u ro diklo citka li'u .i la djen cu mutce cladu je sutra tavla .i
ku'i la'a ri di'i cisma gi'e za'a mamta simsa .i sy krici lo du'u ro lo
.u'i citka cu mutce nelci la djen .i sy cusku lu mi gleki lo nu penmi do
.i .u'u mi lo ka xanka cu dukse fi lo nu citka djica .i ku'i ki'e do
li'u .i dy cusku lu ki'e do ji'a .i ko vitke ca lo nu do djica .i .u'u
mi nitcu lo nu di'a jukpa li'u gi'e cliva

mezohe

to loj...@googlegroups.com
(to ko'oi lo nu so'i roi tavla fi lo cfila na .anci lo nu na pluka fa lo
ka tcidu .i tai gi pu ku gi ca ku mi se pluka toi)

> ni'o py nergau lo tolcitno je mudri vrogai

ru'a nerkla fo ja pa'o lo vorme

> .i sy viska lo jinme nerklaji
> poi li'a citno .i lo nenri vrogai cu jinme gi'e za'a

li'a na ku lo lisysku cu za'anmo .i mo .ei fa lo nu tai pilno lo cnima'o
.i da'i mi va'o so'i lo simsa cu pilno zo dai, soi ku'i ti'e fegli su'o
jbopre .i lo cmavrnoi'a cu voi ge ke'a ji'a jai cumki gi tu'a ke'a
clamau tu'a lo cnima'o

> tsali .i py pilno
> lo cmalu skami poi curmi lo nu nergau vau lo nu lo kanla .e lo voksa .e
> lo karda .e lo se batkyci'a se mipri cu mapti pa prenu ke datni vreji

coi ka te curmi .i ba'a ro nai sai moi lo nu mi'o pensi'u

> [...]
> cusku lu .u'i .e'e nai na go'i .i ku'i do na spuda lo preti li'u .i py
> junri binxo gi'e kargau lo vrogai gi'e cusku lu ba'e ma'a cu terpa so'i

so'i roi ku zo lo jai rinka lo nu mi kanpe lo nu lo se sinxa ga xa'o pu
se mlauca gi munje jai kampu .olkai .i fanza ru'e fa lo nu fliba lo ka
sispe'i

> [...]
> .i se mu'i bo sy cusku lu .i do se jibri ma li'u ju'e lu mi jitro lo
> vrogai .e lo jdini .e lo fonxa .e lo nu vitke .i ko pilno ti li'u .i py

xu re ba'e mei .i va'i xu lacni

> .i sy cusku lu mi na nitcu lo lenjo
> li'u .i py co'a se jadni lo simsa lenjo gi'e cusku lu ti sidju lo nu
> viska ge nai lo darno gi ne'i lo manku

pa mai sidju fi .i re mai .ia nai .aidji tu'a lo nu sidju fi lo ka na
viska lo darno .i da'i lu ti sidju ge nai tu'a lo darno gi tu'a ne'i lo
manku li'u

> .i le dinju nenri cu mutce manku
> .i ta'o nai ko selyli'e li'u

ko dai ba'e jersi

> [...]
> va'u ro diklo citka li'u .i la djen cu mutce cladu je sutra tavla .i
> ku'i la'a ri di'i cisma gi'e za'a mamta simsa .i sy krici lo du'u ro lo

ua nai ma xajmi

> [...]
> li'u .i dy cusku lu ki'e do ji'a .i ko vitke ca lo nu do djica .i .u'u
> mi nitcu lo nu di'a jukpa li'u gi'e cliva

ni'o ro lo se bende cu .e'e kansa fi lo ka skuku'i lo se cukta se pi'o
la'o .url.
http://piratepad.net/ctedzu
.url. i mukti lo nu ca ti .e'ende fa lo nu ba'a fau gi ma'a zenba lo ka
tcidu lo xo kau moi be lo ckupau gi nadze'a fa lo ka gau ce'u lo mo'u se
tcidu cu se galfi

mu'o mi'e za'o-xi-xuncku-bu gunrizu be fi ke mu'a tu'a dei

Bruno Panasiewicz

to mriste

> ni'o py nergau lo tolcitno je mudri vrogai

mi tcecni gau do doi finti .oi fi tu'a zo ‹citno› pe vi

> .i sy viska lo jinme nerklaji poi li'a citno

sa'ei .kx.

> .i lo nenri vrogai cu jinme gi'e za'a tsali .i py pilno lo cmalu skami poi curmi lo nu nergau vau lo nu lo kanla .e lo voksa .e lo karda .e lo se batkyci'a se mipri cu mapti pa prenu ke datni vreji

.i zo ‹su'o› .e'u

> [...]
>
> ni'o sy .e py nergau lo barda kumfa poi .ue nai mutce manku .i sy sumne so'i cidja pu zi lo nu lo barda ninmu poi dasni lo cidja zbasu taxfu .e lo manku lenjo cu cladu rinsa sy lu fi'i sai susan mi pu cilre so'i da do .i mi mutce gleki lo nu do troci co cmibi'o mi'a .i xu do xagji .i .ua .u'u sai mi mutce to'e clite .i mi'e djen .i mi zbasu lo cidja se va'u ro diklo citka li'u .i la djen cu mutce cladu je sutra tavla .i ku'i la'a ri di'i cisma gi'e za'a mamta simsa .i sy krici lo du'u ro lo .u'i citka cu mutce nelci la djen .i sy cusku lu mi gleki lo nu penmi do .i .u'u mi lo ka xanka cu dukse fi lo nu citka djica .i ku'i ki'e do li'u .i dy cusku lu ki'e do ji'a .i ko vitke ca lo nu do djica .i .u'u mi nitcu lo nu di'a jukpa li'u gi'e cliva

mi'e la ŭarnaicla

Jorge Llambías

to loj...@googlegroups.com
On Fri, May 13, 2016 at 5:16 PM, mezohe <wow...@gmail.com> wrote:

[...]

pe'i lo nu pilno zo dai cu pensygau fi lo nu lo lisysku cu kansa lo tcidu lo ka cinmo .i lo nu na pilno cu pensygau fi lo nu lo protagonista cu cusku lo lisri .i lu sy no'u mi cu viska lo jinme nerklaji poi _li'a_ citno .i lo nenri vrogai cu jinme gi'e _za'a_ tsali li'u .i mi ji'a pu tai pilno lo ui zoi valsi fau lo nu fanva la .alis

[...]

pe'i sy se xajmi lo nu lo jukpa cu pilno lu lo citka li'u lo ka tavla fi lo prenu

citka cu mutce nelci la djen

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o la pal xance jarco le nu citka vau kumfa gi'e cusku lu vorme ti
so'a kumfa li'u .i sy cusku lu ta'a pal ma krinu mu'o li'u ju'e lu so'a
roi ku su'o so'o kalte cu zvati .i .io so'i cai roi citka .i se ni'i bo
da poi zekri pagre le rinsa kumfa cu bilga lo nu bu'u damba pu lo nu
nergau lo vajni kumfa li'u .i je'u sy zgana lo to'e plana ninmu poi
citka lo tansi titnanba poi klani zmadu ro da poi sy pu viska .i lo nu
citka cu cizra cinri sy .i ku'i py cmila gi'e cusku lu ko na jikca to'e
vrude catlu .i lo kalte cu ro roi nitcu lo nu barda citka li'u

ni'o py ve'a cadzu gi'e cusku lu ta'o nai ti vorme lo makfa ritli kumfa
li'u .i lasna le vrogai lo papri poi se prina lu ca ca'a ritli .i KO
MaLGLETu NA'E NERGau li'u .i ji'a sy zgana re lo pixra be lo skina prenu
poi cpana ro lamji ke bitmu pagbu be le vorme .i ji'a sy tirna lo smaji
se cmoni poi se krasi le ritli kumfa .i sy te preti ro pu zi se skicu .i
py cusku lu le papri cu jalge lo nu ti pu kalri binxo ca'o lo ritli .i
la'e di'u rinka lo nu la .reitcel. ze'i menli se jitro pa la daspo
fekcrida li'u ju'e lu ta'a pal fekcrida ki'a mu'o li'u ju'e lu .u'u .i
so'o klesi be lo crida cu zasti .i lo crida poi mi'a damba cu se cmene
zo fekcrida mi'a .i ki'u bo lo nu da viska lo cmima be pa lo so'o klesi
be la fekcrida cu la'a rinka lo nu da fenki binxo .i ji'a ra'u nai la
fekcrida cu mulno lo ka menli frica lo remna .i lo ni frica cu banzu lo
ka di'i fenki simlu .i bi'u la daspo fekcrida cu troci lo nu daspo ro
drata prenu .i ku'i la sepli fekcrida noi djica lo nu sepli ro drata
prenu cu xebni la daspo fekcrid a .i se ki'u bo ra sidju mi'a .i ta'o
nai la .reitcel. cu se jitro binxo .i se ri'a bo lo tarbi be ry cu se
daspo .i ji'a ry ca na ferti .i ta'o mi'a krici lo nu la bi'u nai
fekcrida cu djuno lo du'u ri ba zi mrobi'o .i se ki'u bo ri troci lo nu
daspo ro da poi ri kakne li'u

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o la pal badri bacru gi'e cusku lu mi'a na nelci co tavla fi la'e
di'u .i ta'o nai pu la'e de'u ry fadni remna gi'e na djica lo nu binxo
lo blupinxe .i ku'i la'e de'u cu mukti lo nu ry galfi lo se jdice .i ba
zu ku ry ca ralju je jatna kalte .i ji'a ry galfi le papri noi pu na
vasru lu malgletu li'u gi'e kajde fi lo nu catra da poi na jundi ri li'u
ju'e lu .ii sai .y. .u'u blupinxe ki'a li'u .i py se viska ckaji lo ka
spaji gi'e cusku lu pinxe lo ciblu .i li'a la deivid na ciksi .i ro
kalte cu blupinxe .i la'e di'u cu mukti lo pixra be la .belas. .lugosis.
poi do pu zgana .i la belas lugosis cu traji lo ka xamgu ke xanri
blupinxe vau fo ro remna .i .u'i mi na troci lo nu terpa rinka .i la
nicte cadzu cu rinka lo ranmi be lo blupinxe .i ku'i pi so'e ranmi cu na
drani .i ra'u ba'e na ku lo kalte cu nitcu lo nu ciblu pinxe .i zo
blupinxe cu xajmi .i ji'a lo solri na mrobi'o rinka .i .e'u mi jarco lo
drata pagbu be le dinju gi'e ba bo ciksi li'u ju'e lu xamgu .i ta'o xu
la fekcrida cu cmoni li'u ju'e lu go'i .i la stefen ca ritli makfa dapma
lo ve xumjimcelxa'i lo nu xrani la fekcrida li'u ju'e lu .oi
xumjimcelxa'i ki'a sai li'u ju'e lu lo xarci poi cecla lo jinme lo xukmi
.i ro pulji cu bevri lo cmalu xumjimcelxa'i li'u ju'e lu .ua mi jimpe .i
mi'o ca klama ma li'u ju'e lu le cukta kumfa li'u

ni'o py cadzu co lidne sy fa'a lo melbi mudri vrogai .i py kargau le
vrogai .i sy viska lo kumfa poi culno ru'e loi so'i sai cukta .i so'o
cukta cu tcetce tolcitno .i ku'i cnici lo ka zvati .i lo kajna be lo
cukta cu se tcita ge so'i da lo srana be so'o cukta cnici ciste gi ji'a
lo cukta ke se srana klesi .i sy viska lo kumfa pagbu poi srana lo nu
jitro la fekcrida gi'e pilno lo makfa gi'e kurji lo xumjimcelxa'i .i ba
zi ku lo ninmu cu klama ti lo trixe be lo kajna gi'e cusku lu fi'i sai
susan mi'e dalton mi kurji lo diklo cukta .i xu do ze'a vitke .i xu do
djica lo tcati li'u .i pu lo nu sy ka'e spuda kei py cusku lu na go'i .i
mi'a nitcu lo nu vitke ro dinju pagbu .i do'a ma cinri li'u .i la dalton
mutce cisma gi'e cusku lu .ui sai ji'i pa xadba be lo cukta cu se vreji
fo lo skami .i ji'a ti .e la .aleksandrias. cu ponse lo nurfu'i be ro
datni li'u ju'e lu .ui sai ko ca'o xamgu gunka .i se ga'a le flira be sy
lo nu sy ba za'u roi vitke cu nalspaji mi li'u .i sy .e py tolrinsa
cusku gi'e cliva

Bruno Panasiewicz

to mriste
​coi​

ni'o la pal xance jarco le nu citka vau kumfa
​zo tu'a .e'u​

[...]

​lo ka na jikca to'e vrude catlu cu mo ua nai​

.i lo kalte cu ro roi nitcu lo nu barda citka li'u

​condi citka si si​

[...]

​mi na jimpe fi lo cmene .i xu reitce​ fa ry.

mezohe

> [...]
> di'u .i ta'o nai pu la'e de'u ry fadni remna gi'e na djica lo nu binxo
> lo blupinxe .i ku'i la'e de'u cu mukti lo nu ry galfi lo se jdice .i ba

ba zu noi'a ti cabna si si cabna be ti (to ku'i ti'e pu jdice lo du'u
bepfekejbo .i va'o mo toi)

> .i ji'a ry galfi le papri noi pu na
> vasru lu malgletu li'u gi'e kajde fi lo nu catra da poi na jundi ri li'u

mi se cfipu .i .aidji tu'a lu
> galfi lo papri ku noi na co'e *ku'o* gi'e kajde
li'u ji lu
> galfi lo papri ku noi na *ku* co'e gi'e jai kajde
li'u

> ju'e lu .ii sai .y. .u'u blupinxe ki'a li'u .i py se viska ckaji lo ka
> spaji

rimni do'a

gi'e cusku lu pinxe lo ciblu .i li'a la deivid na ciksi .i ro
> kalte cu blupinxe .i la'e di'u cu mukti lo pixra be la .belas. .lugosis.
> poi do pu zgana

zo be'o

> .i la belas lugosis cu traji lo ka xamgu ke xanri
> blupinxe vau fo ro remna

pa mai ti'e remna gi'e du BL vau fa pa da .i re mai la'a zo certu je nai
zo xamgu co'e .i ci mai la'a co'e fa ge nai BL gi lo se krati be BL

> .i .u'i mi na troci lo nu terpa rinka .i la
> nicte cadzu cu rinka lo ranmi be lo blupinxe

simlu lo ka jibni lo jimte be la nu ro da nundumu .i pe'i nitcu tu'a zo tu'a

> [...]
> xumjimcelxa'i ki'a sai li'u ju'e lu lo xarci poi cecla lo jinme lo xukmi
> .i ro pulji cu bevri lo cmalu xumjimcelxa'i li'u ju'e lu .ua mi jimpe .i

la'a jalge lo nu jaxtolcafnygau zo xumjimcelxa'i kei fa lo nu vimcu ja
torzengau di'u

> [...]
> cukta cu tcetce tolcitno .i ku'i cnici lo ka zvati .i lo kajna be lo
> cukta cu se tcita ge so'i da lo srana be so'o cukta cnici ciste

xu sko'opu nabmi .i va'o lo nu go'i zo'u ma danfu

> gi ji'a
> lo cukta ke se srana klesi

xu fi tu'a ri

> .i sy viska lo kumfa pagbu poi srana lo nu
> jitro la fekcrida gi'e pilno lo makfa gi'e kurji lo xumjimcelxa'i .i ba
> zi ku lo ninmu cu klama ti

ti noi te pilno zo ti zo'u cnino mi

> [...]
> mutce cisma gi'e cusku lu .ui sai ji'i pa xadba be lo cukta cu se vreji
> fo lo skami .i ji'a ti .e la .aleksandrias. cu ponse lo nurfu'i be ro

be ma

> li'u ju'e lu .ui sai ko ca'o xamgu gunka .i se ga'a le flira be sy
> lo nu sy ba za'u roi vitke cu nalspaji mi li'u .i sy .e py tolrinsa
> cusku gi'e cliva

mi'e no'e nergau be lo malgletu mu'o

mezohe

to loj...@googlegroups.com
> pa mai ti'e remna gi'e du BL vau fa pa da

le'ai sa'e ti'e pa da no'u BL cu remna

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o py jarco fi sy fe lo vorme be lo barda ke ckana kumfa .i ku'i na
nergau .i ki'u bo lo nu so'e kalte ca sipna .i py ciksi fo lo du'u so'i
kalte cu zmanei lo nu xabju ti mu'i lo nu na nitcu co ciksi lo cizra se
gasnu je fasnu .i za'u re'u ku py jarco fi sy fe lo dabytadji kumfa .i
ku'i vasru fu'e po'o lo matci .e lo xance xarci .i py ciksi fo lo du'u
lo kalte so'a roi pilno lo xarci mu'i lo nu so'a fekycrida cu mutce
tsali .i ri'a la'e di'u lo nu damba se pi'o lo xadni po'o cu mutce ckape

ni'o py cusku lu .i lo ro moi cinri kumfa cu xumjimcelxa'i rapcreze'a
kumfa li'u .i lo ninmu poi frili bevri lo rajyserti gi'e dasni lo tutci
ke betfu skori cu cusku lu zo'o ko troci lo nu ci roi sutra cusku le pu
selbri li'u .i py cusku lu coi .rut.an. ti no'u la .susan. cu cnino ke
cmima troci li'u ju'e lu coi .susan. ko fraxu mi lo nu na stali gi'e
tavla .i ku'i mi bilga lo nu cikre lo spofu te gusni .i ji'a la .stefen.
di'i je ca se nabmi fi lo skami .i co'o re do li'u .i ca lo nu tavla
vau la .rut.an. na jdika lo nilsutra .i py milxe cmila gi'e cusku lu .io
ta mutce kurji le jibri li'u gi'e di'a cadzu

ni'o le xumjimcelxa'i rapcreze'a kumfa cu vasru pa remna noi ninmu gi'e
ca ca'a rapcreze'a pa xumjimcelxa'i .i ri barda gi'e cladu .i ji'a le
ninmu cu mutce certu .i ba za bo le ninmu cu sisti lo nu rapcreze'a kei
gi'e rinsa sy .e py se cu'u lu coi pal coi susan mi'e .reitcel. mi xenru
lo jvinu be mi .i ku'i mi pu zi cikna binxo .i mi kurji tu'a lo
xumjimcelxa'i ne'i ti .i ti'e do djica lo nu binxo lo kalte .i lo nu
da'i go'i cu ba se sarcu lo nu do so'i sai roi pilno le bu'u kumfa li'u
.i sy milxe cisma gi'e cusku lu mi ca'a djica .i mi cinmo kakne lo nu
tadni lo xumjimcelxa'i .i ku'i .u'u mi na pu pilno li'u ju'e lu na vajni
.i la'a mi ba nelci lo nu ctuca do .i ku'i ca ku .e'u ma'a se'ixru le
sanmi kumfa .i lo drata kalte ba zi cikna binxo li'u

Bruno Panasiewicz

to mriste
​di'e me lo lispau:
[...]

​rimni ru'e​

[...]

.i ​1mai: lo'u ri'a bo le'u jai se stidi mi vau ca'e
.i 2mai: xu lo si'o ba'e pilno lo xadni lo ka damba cu smudra .i mi zmanei lu damba se cau lo xarci li'u ​

ni'o py cusku lu .i lo ro moi cinri kumfa cu xumjimcelxa'i

.i .y mi se pluka da'i zo xumcecla .i mi na jai se sarcu lo ka djuno lo du'u marji lo jinme gi'e xarci da de

rapcreze'a

​.i va'i crezenzu'e​

kumfa li'u .i lo ninmu poi frili bevri lo rajyserti gi'e dasni lo tutci ke betfu skori

​zo tutci na jai sarcu pe'i​

cu cusku lu zo'o ko troci lo nu ci roi sutra cusku le pu selbri li'u

​.i pu ju ca selbri .i .e'u zo'ai pursku selbri​

.i py cusku lu coi .rut.an.

​.i la'o gy. http://rut.an .gy. cu cinri kibystu .i .au do klama​

ti no'u la .susan. cu cnino ke cmima troci li'u ju'e lu coi .susan. ko fraxu mi lo nu na stali gi'e tavla .i ku'i mi bilga lo nu cikre lo spofu te gusni

​.​i py. ckire lo tergu'i fi'o kansa lo mu moi noi sisku lo ka spofu gusni sa .i

.i ji'a la .stefen.

​ue cizra sai me'oi transliteration (to ma jbovla toi) .i mi zmanei zo .stefan .e zo .stefn.​ (to zo .ctefan. ji'a me zo'e toi)

di'i je ca se nabmi fi lo skami

​.i se nabmi tu'a lo skami *​

.i co'o re do li'u .i ca lo nu tavla vau la .rut.an.

​ie cinri kibystu​

na jdika lo nilsutra .i py milxe cmila gi'e cusku lu .io ta mutce kurji le jibri li'u gi'e di'a cadzu

​.i mi jijnu lo du'u lo velvi'u pe la nicte cadzu cu se cmene zo'ai donri cadzu .a zo'ai di'a cadzu .i ju'o finti​ ko cmecneborgau

ni'o le xumjimcelxa'i rapcreze'a kumfa cu vasru

​mi xebni lo nu tai pilno zo vasru .i .e'u ga se nenri gi se zvati​

pa remna noi ninmu gi'e ca ca'a rapcreze'a pa xumjimcelxa'i .i ri barda gi'e cladu .i ji'a le ninmu cu mutce certu .i ba za bo le ninmu cu sisti lo nu rapcreze'a kei gi'e rinsa sy .e py

​zo jo'u *

se cu'u lu coi pal coi susan mi'e .reitcel. mi xenru lo jvinu be mi .i ku'i mi pu zi cikna binxo .i mi kurji tu'a lo xumjimcelxa'i ne'i ti .i ti'e do djica lo nu binxo lo kalte

​.i lu lo nu kalte li'u jai banzu​

.i lo nu da'i go'i cu ba se sarcu lo nu do so'i sai roi pilno le bu'u kumfa li'u

​.i lu le vi kumfa li'u .e'u​

.i sy milxe cisma gi'e cusku lu mi ca'a djica .i mi cinmo kakne lo nu tadni lo xumjimcelxa'i

​ki'a .i xu mabla xe fanva zoi gy. I feel like I can ... .gy. vau .u'i sai (to va'o ku zo jijnu matmau toi)​

.i ku'i .u'u mi na pu pilno li'u ju'e lu na vajni .i la'a mi ba nelci lo nu ctuca do .i ku'i ca ku .e'u ma'a se'ixru

​.i lo bridi be zo se'ixru cu te terbrimoi li re lo zilkai .i lo finti cu dunda lo stuzi .i ko pilno zo xrukla tu'a lo stuzi​

le sanmi kumfa .i lo drata kalte ba zi cikna binxo li'u

​.i ba zi cikna .e'u

.i .e'o sai na duspli zo co'a .e zo binxo

— mu'o mi'e tolvaixajmi zukte​

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o re pi re mo'o nu penmi lo kalte

ni'o loi ci prenu cu casnu lo na vajni ca'o lo nu se'ixru le sanmi kumfa
.i py cusku lu mi'a ro roi cuxna pa gidva be lo cnino .i la deivid cpedu
lo nu gidva do .i mi'a tugni .i ku'i dy sipna .i .e'u do bu'u denpa .i
ku'i ji'a .e'a do cliva gi'e ba za xruti li'u ju'e lu ki'e do mi stali
gi'e penmi lo kalte li'u ju'e lu xamgu li'u

ni'o ca lo nu co'i klama vau la .djen. za'u roi friti lo cidja sy .i sy
cusku lu ki'e sai do .i lo tansi titnanba cu kukte simlu .i mi djica ri
pe'u do li'u .i la djen cusku lu .ui ti mutce clite .i mi nelci .i mutce
frica so'a do li'u .i ro vi remna cu cmila .i ba bo sy cusku lu doi
.djen. mi kucli lo krinu be lo nu do pu za cusku zo citka .e na zo remna
li'u ju'e lu pa mai so'i mi'a na krici lo du'u lo blupinxe cu remna .i
re mai so'u na prenu cu bu'u xabju .i je'u pa ri klama ti li'u

ni'o lo cmalu je citno ke xekri gerku ja'a bajra fa'a dy .i sy zgana lo
nu le flira be py cu na'e gleki binxo gi'e rivbi tu'a dy .i le gerku cu
plipe lo birka be dy noi cmila gi'e satre gy gi'e cusku lu coi gys .iu
xu do xagji .i xu do xagji .i mi smadi lo nu go'i .i .iu je'u .i .iu
je'u li'u .i sy cusku lu mutce melbi .i ma se gerku la gys li'u gi'e ca
bo? birka tcena fa'a gy .i py co'a kajde cusku ca lo nu gy se fanza
bacru gi'e bartu vasxu lo .ue cai fagri poi sy troci co rivbi ke'a .i
ku'i pa xance be sy cu milxe sai se xrani .i ji'a pa birka ke creka
pagbu cu se daspo .i dy .e py .e lo drata ca te preti fi lo se du'u xu
kau sy jursa xrani

ni'o ca ro pu zi fasnu la susan viska la .gys. po'o gi'e sanli do'e lo
tcena birka gi'e na spuda lo drata prenu .i la .gys. xanka punji le
flira lo te polje be la djen .i ba zu bo sy smaji cusku lu .u'e sai la
.gys. cupra lo fagri li'u

Bruno Panasiewicz

to mriste
ni'o re pi re mo'o nu penmi lo kalte

ni'o loi ci prenu cu casnu lo na vajni

​.i na marji (to fi lo fadni toi)​

ca'o lo nu se'ixru

​.i simsa ​lo me lo lidne moi .i sa'e lo se se'ixru cu zilkai .i .ei pilno zo xrukla

le sanmi kumfa .i py cusku lu mi'a ro roi cuxna pa gidva be lo cnino .i la deivid cpedu lo nu gidva do .i mi'a tugni .i ku'i dy sipna .i .e'u do bu'u denpa

​zo vi .e'u

.i​ ta'o sai ti'e lo loglo panra be zo vi cu smudu'i zo bu'u

[...]

​ua nai sai​

[...]

​na jai sarcu fa zo remna​

li'u ju'e lu pa mai so'i mi'a na krici lo du'u lo blupinxe cu remna .i re mai so'u na prenu cu bu'u xabju .i je'u pa ri klama ti li'u

ni'o lo cmalu je citno

​sa'ei .uf .i co'a drani pilno zo citno​ mi'e tolsinxa

ke xekri gerku ja'a bajra fa'a dy .i sy zgana lo nu le flira be py cu na'e gleki binxo

​gleki na'i .i geksni .i va'o ti drisni​

gi'e rivbi tu'a dy

​.i .e'u lo'u gi'e na se farna dy le'u ​

.i le gerku cu plipe lo birka be dy noi cmila gi'e satre gy gi'e cusku lu coi gys

​malcme fu mi​

.iu xu do xagji .i xu do xagji .i mi smadi lo nu go'i .i .iu je'u .i .iu je'u li'u .i sy cusku lu mutce melbi .i ma se gerku la gys li'u gi'e ca bo? birka tcena fa'a gy

​.i .e'u bu'o cu'i lo'u gi'e ca bo tengau lo birka fa'a gy​

.i py co'a kajde cusku ca lo nu gy se fanza bacru gi'e bartu vasxu lo .ue cai

​.i lo te lisri cu se spaji tu'a lo ri se finti .i .u'e​

fagri poi sy troci co rivbi ke'a .i ku'i pa xance be sy cu milxe sai se xrani .i ji'a pa birka ke creka pagbu cu se daspo .i dy .e py .e lo drata

.i ​zo joi .e'u .i lo gunma cu jai mapti va'o​

[...]

​ue

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

ni'o ca lo prulamdei la ŭakci di'e cusku

[...]

.i pe'i «lu lo cukta cu tolcitno li'u» na smuni toldra .i sa'u barda lo ka zasti ze'a ce'u .i .i'e nai pei .i xu na ku zo laldo se pilno fi tu'a lo ji'a na jmive .i va'o lo nu ja'a go'i zo'u ma da'i krinu lo nu zo citno na panra

Bruno Panasiewicz

to mriste

— mu'o mi'e la uakci

je'e fe'o

selpahi

to loj...@googlegroups.com
[...]

ni'o ba bo ze'a curve lo ka smaji .i lo mutce barda je clani nanmu cu
suksa ke cladu cmila gi'e cusku lu li'a cai la .gys. fagri cupra .i lo
cnino cmima cu mutce certu lo nu zgana .u'i sai li'u .i la djen ba zi
troci lo nu na cmila kei gi'e ku'i fliba .i sy ze'i ca'o manci catlu la
.gys. .i ku'i sy suksa jimpe gi'e ji'a cmila .i se ki'u bo so'i drata cu
cmila .i ku'i la pal fengu cusku lu na zdile .i ju'o sai ca da le gerku
cu snuti catra lo remna li'u .i ku'i la'e di'u mukti lo nu po'o lo barda
nanmu cu zenba cladu cmila .i la'e di'u krinu lo nu so'a prenu ku ji'a
zenba cladu cmila

ni'o ba zi bo lo nu cmila cu tolcfa .i lo barda nanmu cu pendo darxi sy
gi'e cusku lu fi'i cnino do cinri gi'e zdile .i mi krici lo du'u do ba
xamgu cmima binxo li'u gi'e cliva le kumfa .i sy cusku lu ma cmene ta
li'u .i la djen cusku lu zo .axmed. .i li'a ri nelci do .i ku'i ca ku do
selyli'e mi .i ri'a bo le do birka cu xrani li'u ju'e lu na go'i .i mi
kanro li'u .i la djen milxe fengu binxo gi'e cusku lu mi .e nai do mikce
ne'i ti .i do kanro ca lo nu mi jdice lo du'u do kanro .i ba'e na pu
go'i li'u .i dy lacpu sy le xamgu birka .i py selyli'e gi'e cisma

ni'o lo xrani cikre kumfa cu lamji le sanmi kumfa pa'a so'a drata kumfa
.i le kumfa cu jinsa gi'e blabi .i dy minde sy lo nu zutse lo jubme to
sy ro roi kucli lo mukti be lo nu lo mikce na sabji lo stizu toi kei
gi'e catlu le birka gi'e xusra lo du'u lo fagri xrani cu na jursa gi'e
ku'i nitcu lo ve mikce .i dy ze'a facki lo rigni se sumne pesxu gi'e
punji ri le birka .i .ue le pesxu cu sutra sidju .i preti lo se marji sy
dy .i dy cusku lu lo cortu jdika xukmi .e lo punli jdika xukmi .e lo
makfa litki poi zenba lo nilsutra be lo nu cikre .i la .stefen. cu di'i
zbasu ri .i zo'o ru'e ca'e do kanro li'u gi'e xendo cisma

Bruno Panasiewicz

to mriste

19 maj 2016 16:46 "selpahi" <sel...@gmx.de> napisał(a):

> ni'o ca ro pu zi fasnu la susan viska la .gys. po'o gi'e sanli do'e lo tcena birka gi'e na spuda lo drata prenu .i la .gys. xanka punji le flira lo te polje be la djen .i ba zu bo sy smaji cusku lu .u'e sai la .gys. cupra lo fagri li'u

rapsku fa do do .o'ilpa'i

> ni'o ba bo ze'a curve lo ka smaji .i lo mutce barda je clani nanmu cu suksa ke cladu cmila gi'e cusku lu li'a cai la .gys. fagri cupra .i lo cnino cmima cu mutce certu lo nu

lo ba'e ka zgana

> [...]
>
> ni'o ba zi bo lo nu cmila cu tolcfa .i lo barda nanmu cu pendo darxi sy gi'e cusku lu fi'i cnino do cinri

do cinri doi fasnu

> gi'e zdile .i mi krici lo du'u do ba xamgu cmima binxo li'u gi'e cliva le kumfa .i sy cusku lu ma cmene ta li'u .i la djen cusku lu zo .axmed. .i li'a ri nelci do .i ku'i ca ku do selyli'e

kankla

> mi .i ri'a bo le do birka cu xrani li'u ju'e lu na go'i .i mi kanro li'u .i la djen milxe fengu binxo gi'e cusku lu mi .e nai do mikce ne'i ti

ŭu ŭu ŭu .i za'a da dukse lo ka mabla makcu

.i lo mikce ze'e ve'e mikce .i pilnofako zo'ai fuzme mikce

> .i do kanro ca lo nu mi jdice lo du'u do kanro

na ku

> .i ba'e na pu go'i li'u .i dy lacpu sy le xamgu birka .i py selyli'e gi'e cisma
>
> ni'o lo xrani cikre kumfa

lo cortu fanta kumfa

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o ca lo nu py .e sy xruti le sanmi kumfa vau la .reitcel. zutse ne'a
le to'e plana ninmu noi ca co'u citka du'e tansi titnanba .i ry vitke
cpedu muvgau lo xance fa'a le re mei .i ca lo nu tolcliva vau ry cusku
lu ko vitke zutse .i doi sy ti se cmene zo .kim. li'u .i sy zutse to ca
ku sy ganse lo ka milxe cortu be lo trixe gi'e ku'i to'e jursa .i se
ki'u bo sy na frati toi gi'e cusku lu mi gleki lo nu penmi doi xagji
zo'o li'u ju'e lu .u'i ro blupinxe cu mutce xagji .i je'u sai la
.reitcel. pu zi cpedu pa re grasu jukpa sovda .e lo ni dasri xajre'u poi
banzu lo nu zbasu pa culno xarju li'u ju'e lu .y. xu ry skicu lo se
cpedu be fo lo simsa li'u ju'e lu .u'i sai go'i .i ry pu cusku lu da
li'o .e pa xarju be te tai lo dasri xajre'u li'u .i se ki'u bo ro ti poi
na du ry cu cmila .i ku'i lo drata cu cusku lu ma zdile li'u

ni'o sy viska lo tcetce tordu nanmu poi klama le jubme .i sy krici lo
du'u ti tordu bilma .i ba zi bo ti cinba ry noi cusku lu ti poi fenki cu
cmila mi mu'i lo nu mi cpedu lo cidja poi banzu mi to ry se fanza viska
lo drata toi ba'e .e do .o'o nai .i ko jai gau galfi fi lo banfi .a lo
simsa li'u .i le tordu cu cusku lu do cidja cpedu se va'u mi .i .ui sai
mi mutce xagji li'u .i se ki'u bo so'o ti ji'a cmila .i ca lo nu go'i
vau ry na kakne lo nu cmila rivbi .i le tordu cu so'o roi cusku lu ma
zdile li'u po'o

ni'o ry cusku lu doi sy ko rinsa ti noi se cmene zo .stefen. .i ra
mafpre gi'e kalte .i ku'i mi na djuno lo tadji be lo nu sy ka'e kalte da
se pi'o lo tordu tuple li'u .i la .susan. cu to'e clite se spaji .i ku'i
la .stefen. cu prami cisma gi'e cusku lu .i mi na djuno lo tadji be lo
nu do na ru'i stedu darxi lo vorme bargu .i ta'o nai coi .susan. mi
gleki lo nu penmi do .i za'a re diklo cmima cu se cmene srana zo sy .i
mi ro roi nelci lo ropno sance favytcini be le cmene be mi be'o no'u zo
.ctefan. .i se ki'u bo mi stidi zo cy to'i ro drata cu tugni toi .i ji'a
zo dy po'o jai javni .i la .djen. fa'u la .deivid. fa'u la .dalton.
fa'u la .rut. .an. se tcita zo dy fa'u zo vy fa'u zo gy fa'u lu ry .a bu
li'u li'u .i sy cusku lu xu la dj .y. si si dy cu cmima ze'a da poi
zmadu .y. vy .e gy li'u .i la .kim. cusku lu .i je go'i .i je da zmadu
lo cmima ni temci be ro diklo cmima li'u

Bruno Panasiewicz

to mriste

20 maj 2016 14:05 "selpahi" <sel...@gmx.de> napisał(a):

> ni'o ca lo nu py .e sy xruti le sanmi kumfa

.i xruti le sanmi kumfa ma

> vau la .reitcel. zutse ne'a le to'e plana ninmu noi ca co'u citka du'e tansi titnanba .i ry vitke cpedu muvgau lo xance fa'a le re mei .i ca lo nu tolcliva vau ry cusku lu ko vitke zutse

ko zutse lo vitke

> .i doi sy ti se cmene zo .kim. li'u .i sy zutse to ca ku sy ganse lo ka milxe cortu be lo trixe gi'e ku'i to'e jursa .i se ki'u bo sy na frati toi gi'e cusku lu mi gleki lo nu penmi doi xagji zo'o li'u ju'e lu .u'i ro blupinxe cu mutce xagji .i je'u sai la .reitcel. pu zi cpedu pa re grasu jukpa sovda

ua nai cizra tanru

> [...]
>
> ni'o ry cusku lu doi sy ko rinsa ti noi se cmene zo .stefen. .i ra mafpre gi'e kalte .i ku'i mi na djuno lo tadji be lo nu sy ka'e kalte da se pi'o lo tordu tuple li'u .i la .susan. cu to'e clite se spaji .i ku'i la .stefen. cu prami cisma gi'e cusku lu .i mi na djuno lo tadji be lo nu do na ru'i stedu darxi lo vorme bargu .i ta'o nai coi .susan. mi gleki lo nu penmi do .i za'a re diklo cmima cu se cmene srana zo sy .i mi ro roi nelci lo ropno sance favytcini be le cmene be mi be'o no'u zo .ctefan. .i se ki'u bo mi stidi zo cy to'i ro drata cu tugni toi .i ji'a zo dy po'o jai javni .i la .djen. fa'u la .deivid. fa'u la .dalton. fa'u la .rut. .an. se tcita zo dy fa'u zo vy fa'u zo gy fa'u lu ry .a bu li'u li'u .i sy cusku lu xu la dj .y. si si dy cu cmima ze'a da poi zmadu .y. vy .e gy li'u .i la .kim. cusku lu .i je go'i .i je da zmadu lo cmima ni temci be ro diklo cmima li'u

selpahi

to loj...@googlegroups.com
la .ciŭak. pu skuna di'e
> tansi titnanba .i ry vitke cpedu muvgau lo xance fa'a le re mei .i ca lo
> nu tolcliva vau ry cusku lu ko vitke zutse
>
> ko zutse lo vitke

.u'i

> [...]
> frati toi gi'e cusku lu mi gleki lo nu penmi doi xagji zo'o li'u ju'e lu
> .u'i ro blupinxe cu mutce xagji .i je'u sai la .reitcel. pu zi cpedu pa

pe'i sovda gi'e voi pu jukpa ke'a se pi'o lo glare grasu

.i ta'o lo doitco valsi poi panra cu smusimsa «lu minra sovda li'u»

~~~mi'e la solpa'i

Bruno Panasiewicz

to mriste

.i .u'i sai lo .olska cu smusmi «lu zutse sovda li'u» ju'o cu'i sai

> ~~~mi'e la solpa'i

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o lo barda sanmi po cy .e ry cu bu'u se dunda dy noi cusku lu .u'i mi
dunda lo mulno xarju do li'u gi'e selfu ke midju polgau .i lo nu dy noi
mutce plana cu midju polgau cu spaji banli .i ro jibni cu cisma .i ji'a
ry sanli gi'e skaci ke midju polgau se pi'o lo xanri skaci gi'e ckire
cuslu fi dy

ni'o la .axmed. .e la .deivid. ba zi vitke le mintu jubme .i le re mei
cu se xasne .i ky ciksi lo du'u ge dy .e .a bu cu nelci lo nu dabytadji
rapcreze'a co'a cikna binxo gi lo drata cmima cu zo'o krici lo du'u le
re mei cu menli bilma .i dy .e .a bu rinsa sy .i dy cusku lu .uo nai doi
.susan. lo nu do cilre so'i da cu sarcu .i pa mai do nitcu lo nu jdice
ma kau poi tadji be lo nu do ba xabju gi'e gunka .i ro lanzyki'i .e ro
pendo be do cu se ckape co'a lo temci mokca be lo nu do pu nerkla le
bu'u dinju .i lo nu da'i la'e di'u mukti do cu bilga lo nu do ca cliva
.i ku'i mi kanpe lo nu do na se spaji .i sa'e nai re tadji cu zasti .i
le pa moi tadji zo'u lo nu do drata gunka gi'e vitke lo se prami be do
gi'e simsa zukte cu ranji .i ji'a do troci lo nu fadni tarti kei gi'e
pacna lo nu lo bradi na facki fi do .e lo se prami .i le re moi tadji
zo'u do ca ca'a sepli ro se prami .e lo jibri .e lo simsa gi'e xabju ti
.i le pa moi cu xamgu la nicte cadzu lo ka sidju ge lo nu ma'a ca'o
jundi lo fadni remna je fasnu gi lo nu do funca zgana tu'a lo bradi .i
ku'iji'a le pa moi cu zmadu fi lo ka ckape lo se prami gi'e nandu .i
.u'u ko jdice pu lo nu mi co'a ctuca do .i ku'i do zifre lo nu ze'u
pensi .i ta'o lo na'e kalte cmima cu so'a roi kansa xabju .i ta'o ca ku
da'a pa kalte cu kansa xabju .i mi sepli xabju li'u

ni'o sy ze'i pensi gi'e cusku lu mi pu pensi la'e di'u .i mi se lanzu
kansa so'u da .i ji'a mi na'e lanzu prami no da .i ji'a mi se pendo so'u
da .i ku'i mi nelci le jibri .i lo nu do djica tu'a lo sepli xabju cu
ji'a mukti lo nu mi jdice lo nu ca'o se jibri je xabju le slabu li'u

Jorge Llambías

to loj...@googlegroups.com
On Fri, May 20, 2016 at 9:28 AM, Bruno Panasiewicz <ciuak...@gmail.com> wrote:

> ni'o ca lo nu py .e sy xruti le sanmi kumfa

.i xruti le sanmi kumfa ma

.i le sanmi kumfa cu xruti lo ka se zvati py .e sy.
.i py fa'u sy xrugau le sanmi kumfa lo ka zvati py fa'u sy

Bruno Panasiewicz

to mriste
la koxani sisisi selpa'i cu tsituie si sitsku pa'a lo me di'e:
[...]

ca'e zo cuslu smudu'i zo skuna​

ni'o la .axmed. .e

o'i​ ko denpa ze'a lo selxadba be lo fadni temci ku clani

la .deivid. ba zi vitke le mintu jubme .i le re mei cu se xasne

​le re mei cu da'i nai jonsi'u je cu se xasne fi lo ku'i zvafrica​

.i ky ciksi lo du'u ge
​​
dy .e .a bu cu nelci lo nu dabytadji rapcreze'a co'a

​ue cizra nu pilno lo sumtcita​

[...]

​ta'o ti nu claxu lo cinri terjonma'o be fi​ lo nu zoi .tam. lo broda <> brodi brodu .tam. turbaro zoi .datytam. lo broda brodu .e lo brodi brodu .datytam.

cu se ckape co'a lo temci mokca

​zo mu'e​

[...]

xu lo bradi cu gleua li su'o lo se prami​

[...]

​lo se prami cu mo i la'a nu xusra lo du'u sy prami

[...]

​u'i xajmi sutra​

pensi gi'e cusku lu mi pu pensi la'e di'u

​li'a li'a u'i​

[...]

-- sei mu'onre'i​

​si si mu'o re'i​

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o la .deivid. cusku lu xamgu .i sy nitcu lo nu jmina djuno ma li'u .i
py cusku lu mi ctuca fo le kumfa .e le prenu .e lo pagbu poi na srana lo
blupinxe .i ku'i mi stidi lo sampu ke jmina skicu be lo blupinxe .e lo
makfa .i doi sy .y. si cy ko ctuca li'u

ni'o cy cusku lu vi'o py doi sy pu zu cai ku la daspo fekcrida cu facki
lo ji'i pa moi se sevzi je sanji remna gi'e co'a gunta .i le jai? daspo
cu djica lo nu daspo ro drata prenu .i no remna cu ka'e jimpe lo mukti
be la'e di'u .i lo menli be la fekcrida cu to'i denpa toi ba'e frica lo
remna menli .i ro remna poi mutce troci lo nu jimpe lo menli be la
fekcrida cu fenki binxo .i ku'i lo dukti cu ji'a jetnu .i so'i remna poi
sanji dy fy cu krici lo du'u dy fy xebni lo drata prenu mu'i lo nu
tcetce menli frica .i ku'i na vajni

ni'o lo jai daspo cu tolcliva .i ca zi bo la sepli fekcrida cu ji'a
vitke le terdi .i la sepli fekcrida cu no'e nelci lo drata prenu .i ku'i
na djica lo nu daspo .i ji'a xebni dy fy .i ku'i na djica lo nu mrobi'o
.i se ki'u bo sy fy friti lo nu sidju lo purci cai remna .i le te bilga
poi la'e di'u mukti cu krasi lo blupinxe .i lo blupinxe cu remna gi'e
ku'i ro roi menli se vitke pa sy fy .i ri rinka lo nu lo blupinxe cu
tsali gi'e manku viska gi'e nitcu pi so'u nu sipna kei gi'e zenba lo
nijmive faurtei .i ku'i lo blupinxe cu no roi mulno sepli gi'e ro roi
tirna lo se peisku be lo crida poi xabju lo cizra cimde canlu .i so'i
me'i ro blupinxe cu fenki binxo .i ku'i lo remna cu na banzu lo ka tsali
kei se cau sy fy .i ji'a lo remna cu na ka'e pilno lo makfa kei se cau
sy fy .i ku'i ro la fekcrida cu kakne .i se cau sy dy la fekcrida cu
ka'e makfa jitro lo remna menli li'u .i ry fengu cusku lu ko krici la'e
di'u .i mi pu lifri li'u .i cy di'a cusku lu .i se ki'u bo ro kalte po
la nicte cadzu cu blupinxe .i lo nu da'i do binxo lo kalte be la
fekcrida cu nibli lo nu do blupinxe binxo .i xu do terpa li'u

Bruno Panasiewicz

to mriste
On 22 May 2016 at 15:19, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:
ni'o la .deivid. cusku lu xamgu .i sy nitcu lo nu jmina djuno

​lo ka jmina djuno cu mo i cizra tanru ke'u​

ma li'u .i py cusku lu mi ctuca fo le kumfa .e le prenu .e lo pagbu poi na srana lo blupinxe

​zo ckini maptymau​

[...]

zo ​menbi'a​

.i ku'i lo dukti cu ji'a jetnu .i so'i remna poi sanji dy fy cu krici lo du'u dy fy xebni lo drata prenu mu'i lo nu tcetce menli frica .i ku'i na vajni

​na srana​

[...]

​-- mu'o​

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o sy ze'a pensi gi'e cusku lu mi milxe terpa .i ku'i mi milxe certu
lo ka catlu le menli be mi .i ji'a mi na kakne lo nu binxo co bredi lo
nu se vitke sy fy .i se ki'u bo lo nu terpa cu na terplika'e? li'u .i se
mu'i bo la .axmed. cu smaji cmila gi'e cusku lu doi vy do facki lo mutce
xamgu cmibi'o li'u .i cy cusku lu go'i .i ku'i mi terpa lo dukse ni
jgira li'u .i dy cusku lu .i ku'i na srana .i sy bu'u zvati .i mi'o na
djuno pu lo nu ba'o troci li'u .i ro diklo cu tugni cusku

ni'o dy cusku lu doi sy ma tcika lo nu do zifre lo nu tadni li'u .i sy
cusku lu mi ka'e jibri gunka ti'u li re re bi'o no ci .i ba bo tadni
ze'a lo cacra be li ji'i mu .i xu la'e di'u cu banzu li'u ju'e lu go'i
.i xu do bredi tu'a lo cabycte li'u ju'e lu go'i li'u ju'e lu .ui ko
xruti ba lo nu gunka .i doi py ko terve'u lo nu klama li'u ju'e lu .ua
tu'a di'u cu rinka lo nu mi morji lo se kucli .i ma krasi lo so'i sai
jdini poi la nicte cadzu cu ponse li'u .i py smaji cmila gi'e cusku lu
ny cy ca'o zasti ze'u lo nanca be li ji'i pa no no no no gi'e zivle .i
la'e di'u banzu li'u

Bruno Panasiewicz

to mriste
On 24 May 2016 at 13:45, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:
ni'o sy ze'a pensi gi'e cusku lu mi milxe terpa .i ku'i mi milxe certu lo ka catlu le menli be mi

​i mi tolbirti mau'a jai va'o fasnu i xu lo menli cu ka'e se catlu i ie mi viska so'i lo menli noi ke'a vofli fi'o gapru lo ke'a stedu​

.i ji'a mi na kakne lo nu binxo co bredi lo nu se vitke sy fy .i se ki'u bo lo nu terpa cu na terplika'e?

​i zo kosmycau e'u​

li'u .i se mu'i bo la .axmed. cu smaji cmila gi'e cusku lu doi vy do facki lo mutce xamgu cmibi'o

​i do facki lo mutce xamgu cmibi'o i le cmibi'o cu da'i nai fasnu i doi cmibi'o ma terbrimoi li re do​

li'u .i cy cusku lu go'i .i ku'i mi terpa lo dukse ni jgira li'u .i dy cusku lu .i ku'i na srana

​u'i sai​

[...]

​i lu ko terve'u lo nu marce brebizu li'u e'u​

li'u ju'e lu .ua tu'a di'u cu rinka lo nu mi morji lo se kucli .i ma krasi lo so'i sai jdini

​i lu lo jdini so'i sai mei li'u a lu lo jdima co barda sai li'u e'u​

poi la nicte cadzu cu ponse li'u .i py smaji cmila gi'e cusku lu ny cy ca'o zasti ze'u lo nanca be li ji'i pa no no no no gi'e zivle .i la'e di'u banzu li'u

​i ue sai cinri​

Jorge Llambías

to loj...@googlegroups.com
On Mon, May 23, 2016 at 12:30 PM, Bruno Panasiewicz <ciuak...@gmail.com> wrote:

ni'o la .deivid. cusku lu xamgu .i sy nitcu lo nu jmina djuno

​lo ka jmina djuno cu mo i cizra tanru ke'u​

la'a co'a djuno lo poi'i jmina ke'a lo xa'o se djuno

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o re pi ci mo'o nu cilre fi lo nu damba

.i ca lo nu sy za'u re'u xruti le dinju kei py gidva sy tu'a dy noi
nenri le xumjimcelxa'i rapcreze'a kumfa to cu'u py mi'a te cmene fi lu
le cecla kumfa li'u ji'a toi gi'e cliva .i pa mai dy dunda fi sy lo
cilmo staku gi'e minde sy lo nu jgari re pagbu be ri pa xance .i ca'o lo
nu sudga binxo vau dy ciksi fo lo du'u le staku cu sarcu tu'a lo tarmi
be lo ve jgari be lo cecla po sy .i sy se spaji lo nu zbasu lo
xumjimcelxa'i poi se steci lo ka srana sy .i ku'i dy cusku gasnu lo nu
sy za'u re'u sanji lo du'u ny cy tcetce ricfu .i dy cusku lo se du'u lo
nu zbasu lo se steci xumjimcelxa'i cu nitcu lo jeftu be li ji'i re

ni'o lo staku cu sudga binxo .i ba bo dy jarco fi sy fe pa na'e steci
xumjimcelxa'i gi'e cusku lu ti se finti la bucmaster gi'e klesi se cmene
lu cy pa mu py so ze sy li'u .i ku'i la taliesin jai gau galfi ri ta'i
so'u da lo ba'e to'e flalu xarci li'u ju'e lu ta'a dy xu la taliesin cu
mintu la taliesin poi mi cusku fi ri la .irk. li'u ju'e lu go'i .i ty
sabji ro xumjimcelxa'i ny cy .i ji'a mi ba benji le staku po do ty .i
ta'o nai lo nu da'i lo pulji cu zgana le cecla cu mukti lo nu do jarco
ti li'u .i dy dunda pa cnebo ke linsi jadni sy .i le linsi cu jorne le
cmalu ke solji jadni dacti poi ve pixra lo kanla joi lo kruvi ke lunra
pagbu .i dy cusku lu ti makfa rinka lo nu bandu do la daspo fekcrida .i
ji'a sinxa la nicte cadzu .i lo pulji cu sinma ti li'u ju'e lu ma mukti
la'e di'u li'u ju'e lu .u'u mi na zifre lo nu ciksi

ni'o xu do pu pilno lo xumjimcelxa'i li'u ju'e lu na go'i li'u ju'e lu
.ui do na nitcu lo nu to'e cilre da .i le cecla klesi poi mi'o pilno cu
zmadu lo fadni xumjimcelxa'i to ri srana ra'u lo xance cecla toi lo ka
vlipa .i se ki'u bo so'i da poi pu pilno lo fadni cecla cu nitcu lo nu
tolmorji lo pu se cilre li'u

Ilmen

to loj...@googlegroups.com
ni'o la nicte cadzu di'e se pagbu
> .i ca lo nu sy za'u re'u xruti le dinju kei py gidva sy tu'a dy noi
> nenri le xumjimcelxa'i rapcreze'a kumfa to cu'u py mi'a te cmene fi lu
> le cecla kumfa li'u ji'a toi gi'e cliva

.i xu ĭa cu'i lo lisysku cu menre la'e zo mi'a

Bruno Panasiewicz

to mriste
​i ie cizra i xamgu fa lo nu lo jbobau cu nalcau lo zifma'o poi cnegau lo ​cusku i va'i na nitcu ga lo nu cusku zo dai gi lo nu morji jai rapli fai lo ka cusku zo gy mu'a e nai zo mi

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o dy jarco tu'a lo cecla pagbu sy se cu'u lo'u ti poi cmalu cuxyvra
cu le'u ju'e lu ta'a .deivid. ma se smuni zo cuxyvra li'u ju'e lu lu xy
xi pa vraga lo nu cuxna fi xy xi re kei li'o li'u .i ti traji lo ka
vajni kei fo lo ro xumjimcelxa'i pagbu .i lu lo celgunta cuxyvra li'u .a
lu le curmi li'u cu cmene ti .i lo nu ti blabi cu sinxa lo nu na kakne
lo nu celgunta .i lo nu ti xunre to'i dy ca pilno le curmi ja'e tu'a lo
xunre toi cu sinxa lo nu do celgunta zifre to'i dy re re'u pilno le
curmi toi .i ko ro roi bevri lo cecla do'e le blabi curmi .i ji'a ko ro
roi catlu le curmi ca lo nu do co'a bevri lo cecla gi'a djica lo nu
celgunta .i bi'u ti to'i dy jarco lo skuro .e lo jesni toi farna facki
tutci .i ji'a lu le facki li'u ji'a cmene ti mi'a .i do pilno le facki
lo nu sidju lo nu xrani lo bradi vau ta'i lo nu viska lo linji be le
jesni bi'o le skuro bi'o lo bradi .i bi'u ti to la'a do djuno toi se
lacpu tutci gi'e rinka lo nu celgunta vau ri'a lo nu do lacpu ti .i xu
do ca jimpe li'u ju'e lu go'i li'u ju 'e lu xamgu .i ko celgunta lo va
rapcreze'a papri li'u

ni'o sy muvgau le cecla lo jibni be pa kanla .i .ue sai pu lo nu sy
celgunta vau dy darxi le stedu be sy gi'e cusku lu da'i do mrobi'o .i do
pu na catlu le curmi .i se ki'u bo da'i ca'o lo nu do se cfipu lo nu na
celgunta vau lo bradi cu klama je catra do li'u ju'e lu .u'u do drani .i
xu do curmi lo nu mi za'u re'u troci li'u ju'e lu li'a sai mi'o nenri lo
repcreze'a kumfa .i se ki'u bo .u'i mi pavypa'a lo nu do jai rapli fai
lo nu celgunta vau li so'i sai li'u .i sy tugni spuda gi'e catlu le
curmi gi'e pilno ri gi'e muvgau le cecla lo jibni be pa kanla gi'e lacpu
le xumjicelxa'i se lacpu tutci .i lo munje po sy curve lo ka cladu

ni'o lu do jukpa ma doi .djen. li'u se cusku la .susan. .i dy cusku lu
lo jipci li'u gi'e dunda fi sy pa botpi be lo sluji surla rinka xumki .i
sy cmila gi'e cusku lu ta'i ma do djuno li'u .i dy cusku lu doi verba mi
ze'u sai bu'u mikce .i je ro remna poi pa re'u pilno lo brabra dacti poi
mi'o te cmene ke'a zo xumjimcelxa'i cu cortu lo janco .i mi ba zi dunda
lo jipci li'u

Bruno Panasiewicz

to mriste
ni'o ti se fuksku la silpu'i
ni'o dy jarco tu'a lo cecla pagbu sy se cu'u lo'u ti poi cmalu cuxyvra

zo cu'avra e'u

cu le'u ju'e lu ta'a .deivid. ma se smuni zo cuxyvra li'u ju'e lu lu xy xi pa

mi zmanei me'o fa bu e lo simsa i ku'i lo vi sinxa cu mapti ji'a

[...]

lu ko ro roi bevri lo cecla ne ca lo nu blabi li'u e'u

[...]

xu nai lo me zo drani terbripavmoi cu bi'ai astrato

[...]

zo xukmi e'u i ku'i cinri sai tanru

[...]

ua je'e

-- mu'o

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o sy cusku fi vy no'u la .deivid. fe lu .oi do pu kakne lo nu jdegau
fi mi tu'a le janco .i mi ba ze'u se xrani fo lo ka pilka ciblu li'u
ju'e lu pau nai da'i lo nu mi jdegau fi do cu mukti lo nu do gasnu ma
poi frica .i da'i do to'e surla binxo .i do ba rapcreze'a ze'u lo jeftu
be li so'o ba'o lo nu do ji'a surla pa'a le pu zi pa moi krefu .i ku'i
lo nu do pa roi surla pilno lo xumjimcelxa'i cu rinka lo nu do jimpe le
te zukte li'u ju'e lu .oi .e'e nai mi jimpe .i ku'i lo nu do dunda lo
kerlo bandu ba'e pu le pa moi rapli cu da'i te xendo li'u .i dy dunda lo
jipci .i sy xagji citka gi'e ckire cusku .i vy cusku lu xu do zmanei lo
nu pa re'u lifri lo xumjimcelxa'i cladu ca lo nu damba li'u .i sy de'a
lo nu moklu marxa gi'e catlu vy gi'e na'e gleki cusku lu la'a na go'i li'u

ni'o ba bo sy mo'u citka .i vy cusku lu xu do tatpi li'u ju'e lu na
mutce go'i li'u ju'e lu .i'a xu do djica lo nu co'a cilre lo dabytadji
.i .e'u nai la'a ba xrani do fo lo ji'a pilka ciblu li'u ju'e lu .ue cai
zo'o do mi kurji gi'e kajde .i zo'o nai mi ca ponse pa barda ke pilka
ciblu .i lo cnino cu na mutce vajni .i go'a li'u

ni'o le dabytadji kumfa cu vasru la .axmed. po'o .i ri rapcreze'a lo
dabytadji fo tu'a lo mutce barda ke kruvi cladakxa'i .i sy cusku lu .io
sai xu la .axmed. pilno lo simsa cladakxa'i lo nu kalte li'u .i vy cusku
lu go'i .i .a bu bevri ra re'o lo trixe .i ti'e .a bu boi pa roi katna
lo bongu remsmimi'i re xadba li'u .i .a bu cusku lu re roi .i .u'i mutce
barda cladakxa'i li'u .i sy cusku lu .y. lo bongu remsmimi'i cu mo li'u
.i vy cusku lu minji gi'e jvinu simsa lo remna gi'e ku'i marji lo bongu
po'o .i ra clani lo re si'e lo ni lo remna cu clani li'u

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

ni'o pagbu la nicte cadzu fa di'e
> .i vy cusku lu minji gi'e jvinu simsa lo remna gi'e ku'i marji lo
> bongu po'o .i ra clani lo re si'e lo ni lo remna cu clani li'u

.i va'i nilcla xadba je'i se xadba .i mi ba'o morji lo du'u ma kau smuni
se jdice gi'e srana zo si'e

Jorge Llambías

to loj...@googlegroups.com
mi na djuno .i pe'i ji'a cizra fa lo du'u lo re si'e be lo ni lo remna cu clani cu se clani

.i ta'o xu do pilno lu ba'o morji li'u lo ka smuni fa lo du'u na morji .i pe'i milxe cizra .i lo du'u ba'o morji na nibli lo du'u ca na za'u re'u morji .i ji'a lujmau lu na morji li'u .i pe'i lu ba'o morji li'u na satci dunli lu ba'o tolmojbi'o li'u lo ka se smuni

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o vy cusku lu .i ku'i do ca na pilno lo xarci .i ko cilre fi lo nu
farlu .i ro lo ny cy remna cu farlu cilre .i ji'a ro ra xebni lo nu go'i
.i ku'i sarcu .i lo nu certu lo ka farlu cu mutce se nelci li'u ju'e lu
.y. mi ca djuno fi lo nu farlu li'u .i vy na'e se zdile cisma gi'e cusku
lu roda simsa cusku .i to'i cladu zmadu toi doi .axmed. xu do bredi li'u
.i .a bu cusku lu go'i li'u

ni'o sy se spaji lo nu vy klama gi'e se gunta vau .a bu .i sy birti lo
du'u .a bu curve troci lo nu darxi vy le cladakxa'i .i ji'a sy birti lo
du'u da'i lo nu .a bu snada cu rinka lo nu vy mutce jursa se xrani .i
ku'i .a bu na snada .i vy boi ro roi lo nu .a bu muvgau le cladakxa'i cu
sezmuvgau to'o ri .i so'i roi ku vy korcu sfubu ja gunro le loldi ni'a
le cladakxa'i .i so'i roi ku vy plipe sfubu ga'u le cladakxa'i .i ro roi
ku lo pa moi te pencu be le loldi bei vy cu na'e jamfu .i se ki'u bo sy
tugni fi lo du'u vy boi ro roi farlu .i ku'i na simsa lo nu farlu poi sy
pu zgana gi'a lifri .i .io sai sy te simlu lo ka vy boi ro roi pencu le
loldi lo drata xadni pagbu .i sy peisku lu .ua mi pu na djuno lo du'u lo
remna cu kakne lo nu farlu fi'o se cpana lo stedu gi'e rivbi lo nu se
xrani binxo li'u

ni'o vy ca lo nu vy ba'o rivbi le cladakxa'i cu co'a ctuca sy fo lo nu
farlu .i ku'i sy pu'o certu .i se ri'a bo so'i roi milxe se xrani binxo
.i ku'i sy krici lo nu cilre so'i da .i sy jo'u vy ba lo nu farlu
rapcreze'a cu za'u re'u citka .i sy citka lo cmalu po'o .i ku'i vy citka
lo ba'u mulno xarju .i sy ba lo nu cikta cu klama le zdani gi'e sipna

Bruno Panasiewicz

to mriste
On 28 May 2016 at 13:17, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:
[...]

zo xu sko'opu lo doi-zei-stura i e'u pilno zo i

xu do bredi li'u .i .a bu cusku lu go'i li'u

ni'o sy se spaji lo nu vy klama gi'e se gunta vau .a bu .i sy birti lo du'u .a bu curve troci lo nu darxi vy le cladakxa'i

ta'o sai ua sai ba'e ti krasi lo lo cabdei nu voksnu ku se cusku i ta'o nai zo cladakyxa'i

.i ji'a sy birti lo du'u da'i lo nu .a bu snada cu rinka lo nu vy mutce jursa se xrani .i ku'i .a bu na snada .i vy boi

zo boi na jai sarcu

[...]

si'a na sarcu

ro roi farlu .i ku'i na simsa lo nu farlu poi sy pu zgana gi'a lifri .i .io sai sy te simlu lo ka vy boi

si'a si'a

[...]

zo ku e'u i zo po'o sko'opu zo cmalu e nai lo lo-zei-stura

.i ku'i vy citka lo ba'u mulno xarju .i sy ba lo nu cikta

ie cikta i mi ji'a cikta ca so'i da i ku'i mi senpi i mi zmanei lo nu citka

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o re pi vo mo'o nu damba

.i ze'u lo jeftu be li ji'i ze sy rapcreze'a lo xumjimcelxa'i .e lo
dabytadji .i ku'i sy ca lo djedi poi sy bilga lo nu jibri gunka cu mutce
tatpi binxo .i la .djen. zgana la'e di'u .i se ki'u bo dy dunda lo ve
mikce xukmi sy .i dy ciksi cusku lu ti xukmrmodafinili .i xy sidju lo nu
do se frili lo nu ca'o cikna .i ji'a xy pi so'u cu'o lo nu rinka da poi
xlali li'u .i ba bo lo cnino cuntu be sy cu zenba lo ka frili

ni'o ba lo jeftu vy jdice lo du'u lo ni sy certu cu banzu lo nu na ju'o
gasnu lo nu lo kalte cu mrobi'o .i se ki'u bo vy friti lo nu pa re'u
kalte fi'o kansa so'o drata kalte .i .ui sai sy tugni .i vy .e sy nenri
le citka kumfa .i sy ca citka lo -pomegranite-? poi sy mutce nelci .i lo
xunre litki cu ru'u cpana le xance be sy .i vy cisma gi'e cusku lu la'a
mi'o na kalte ca le cabdei .i mi'o denpa lo nu la .kim. facki lo
fekcrida poi jibni li'u .i ku'i ca zi bo ky nergau le citka kumfa noi vy
jo'u sy zvati ku'o gi'e cusku lu mi facki li'u .i vy cusku lu ma klesi
li'u .i ky terpa sevzi jgari gi'e cusku lu la ctino li'u .i ro da poi
nenri le kumfa cu smaji binxo to sa'e ro da poi na fagri gerku .i la
.gys. mutce gleki lo nu ba zi citka lo bakni rectu toi .i sy te preti
cusku lu ma nabmi li'u .i vy cusku lu la ctino cu mucti .i ro roi troci
lo nu jivgau lo remna lo nu gasnu lo palci .e lo daspo .i lo nu daspo la
ctino cu nandu .i ji'a ra'u lo nu troci cu so'a roi se badri ja se terpa
.i mi pu curmi lo nu do sidju .i ku'i mi na stidi lo nu do pa re'u kalte
cu nu kalte lo ctino li'u .i ca bo la .stefen. cu nergau gi'e cusku lu
.i ku'i lo nu kalte la ctino cu xamgu cipra lo ni sy djica lo nu kalte
li'u .i la .stefen. no'u cy bevri lo clani je mudri grana .i ri se jadni
so'i jemna .a so'i bongu .i sy smadi tu'a lo makfa grana

ni'o sy co'a zgana lo nu so'a diklo prenu cu catlu sy .i se mu'i bo
cusku lu mi bredi li'u .i vy cusku lu .i'a ko dasni lo xekri gi'e ca'o
se jadni lo lenjo .i mi'o cliva ba zi lo mentu be li pa no li'u .i sy
ca'o lo nu cliva le kumfa cu zgana lo nu ky badri catlu sy vau .ii ru'e

Jorge Llambías

to loj...@googlegroups.com
On Sun, May 29, 2016 at 8:28 AM, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:
ni'o re pi vo mo'o nu damba

.i ze'u lo jeftu be li ji'i ze sy rapcreze'a lo xumjimcelxa'i .e lo dabytadji

mi na pante lo nu pilno lu li ji'i ze sy li'u .i pe'i .ei lo lerle'u na pagbu lo nacle'u porsi

[...]

si'au ge lo nicte cadzu cu xukmi jonki gi la djen cu xukmi catke

[...]

la jbovlaste cu vasru zo grutrgranate .i pe'i zo granate cu banzu

[...]

pe'i lu terpa _ke_ sevzi jgari li'u se skudji .i mi zmanei lu jgari sefsi li'u .a zo jairse'i

[...]

lu mi na stidi _lo nu_ lo nu do pa re'u kalte cu nu kalte lo ctino li'u

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o sy penmi la .kim. joi la .stefen. joi la .deivid. joi la .reitcel.
re'o lo barda xekri karce .i sy cusku lu xu la .axmed. joi mi'o kalte
li'u .i la .deivid. no'u vy cusku lu na go'i .i .a bu ca cunso litru le
tcadu .i ta'o mi pu facki do ta'i lo nu mi go'i li'u .i ro le kalte cu
bevri lo xumjimcelxa'i to ri po sy pu za lo jeftu be li ci cu se mrilu
tolcliva toi .i cy bevri ra .e lo clani xekri tanxe jo'u le grana noi sy
pu viska .i vy cusku lu cy ralju makfa prenu gi'e barda ralju
xumjimcelxa'i certu li'u .i cy spuda cusku lu .oi du'e mei se fuzme lo
mutce cmalu nanmu .i zo'o li'u

ni'o lo nu klama cu temci barda .i la .kim. no'u ky cu cusku lo se du'u
la fekcrida cu diklo la -wealthy part of town- .i ca lo nu klama cu mo'a
roi nu tavla .i sy noi xanka lo smaji cu preti cusku lu xu la ctino cu
se terpa banzu lo nu ro do cu xanka morji ri li'u .i ku'i sy ca lo nu ro
le drata cu cusku lu go'i li'u ca pa temci mokca cu ji'a co'u djica lo
nu tavla .i ba bo le karce noi vy sazri si'u ky cu tolcliva lo zdani poi
barda gi'e blabi .i ji'a sai sy ca ganse lo xlali .i ku'i sy na kakne lo
nu skicu lo cinmo

ni'o cy cusku lu doi .kim. xu ro xabju cu se jitro li'u ju'e lu na go'i
li'u ju'e lu .ui ru'e mi zbasu lo makfa ke bandu djine .i ro ko punji lo
na'e se jitro ne'i ra li'u .i vy cusku lu vi'o li'u gi'e xance minde lo
nu jersi .i vo da goi ko'a nergau le zdani ca lo nu cy co'a rapli sanga
se cu'u lu bandu gi'e jitro gi'e sepli li'u gi'e fargau lo silna

Bruno Panasiewicz

to mriste
ni'o sy penmi la .kim. joi la .stefen. joi la .deivid. joi la .reitcel.

ta'o mi pu jinvi lo nu zo .reitcel. srana lo nu reitce ju'i nai

re'o lo barda xekri karce .i sy cusku lu xu la .axmed. joi mi'o kalte li'u .i la .deivid. no'u vy

zo goi .i zo goi .i zo goi

[...]

la .uelfipardoftaun .u'i .i zo'ai cfuselxa'u tcapau

.i ca lo nu klama cu mo'a roi nu tavla

lo fasnu cu ze'e zasti .i lu mo'a roi nu tavla li'u na smudra .i .ei troci tu'a lu se mo'a mei co nu tavla li'u .a lu mo'a da nu tavla li'u .a ke sa'u lu mo'a roi tavla li'u

[...]

lo ba'ei se cinmo

[...]

.oi ru'e .i lu vo da go'i ko'a li'u jai cizra .i lu le vo mei goi ko'a li'u .e'u

nergau

zo nerkla .i zo nerkla .i zo nerkla

le zdani ca lo nu cy co'a rapli sanga se cu'u lu bandu gi'e jitro gi'e sepli li'u gi'e fargau lo silna

lo silna ki'a sai

~ mu'o mi'e la uakci

selpahi

to loj...@googlegroups.com
ni'o lo pa moi kumfa poi ko'a nergau cu xamgu se gusni .i se ki'u bo sy
zi facki gi'e pilno vau lo gusni cuxyvra .i le drata kalte cu ckire
cusku .i le kumfa cu se vorme so'u da gi'e vasru lo serti .i vy ba lo
sutra nu casnu kei stidi lo nu ko'a pilno le serti mu'i lo nu lo ckana
kumfa cu la'a gapru .i sy ca lo nu serti pilno cu binxo lo ka mutce
terpa .i sy jijnu lo du'u lo ka palci gi'e xebni cu sruri vo'a(?=sy) .i
ku'i .a'o sy snada lo nu na bajra .i sy cusku lu mi'o klama fo lo drani
li'u .i ky spaji catlu sy gi'e ku'i tugni jarco

ni'o ko'a bu'u lo gapru be le serti be'o nerklaji cu troci tu'a lo pa
moi vrogai .i ju'o sai no da banzu lo nu cinmo rinka lo nu sy bredi tu'a
da poi sy viska ne'i le kumfa

ni'o lo verba cu fengu gi'e cladu krixa to sy peisku lu ri'a ma mi'a na
tirna lo krixa re'o lo vrogai li'u toi .i re makcu remna cu tcetce terpa
lo nu lo fagri to sy peisku lu lo fagri cu na skari lo drani .i ji'a mi
na pu viska lo simsa skari .ii sai li'u toi cu jibni vo'a gi'e jbini le
makcu bi'i le verba .i le verba cu jgari lo cribe se kelci to sy peisku
lu xu le cribe cu .ii sai ze'i ga'orgau lo kanla toi gi'e krixa se cu'u
lo se du'u le makcu na zifre lo nu minde vo'a?

ni'o sy noi pacna lo nu kurji kei li po mo'a ca'o na bajra gi'e ku'i
jgari pa makcu gi'e lacpu ri fa'a lo vorme .i le verba pu lo nu sy jgari
cu na zgana ko'a .i ku'i ca zgana .i se ki'u bo mutce spaji .i se ri'a
bo lo fagri cu ze'i sisti

It is loading more messages.