{zu'enai}. meaning

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
Accepted by the off. grammar what does {zu'enai} mean?

If zukte2 always refers to the action/free will of zukte1 then {zu'e mi viska ko'a} is expanded into {mi zukte lo nu mi viska ko'a}.

Okay, if this is fine then we have
{zu'e mi viska ko'a} = I intentionally (via a free will) see ko'a.
It's somewhat similar to "I watch" but not in the sense of {catlu} which is more about "to look (ptobably, not limited to vision)".

However, the antonym of {zukte lo ka viska} is something like "to catch the eye/eye-catching".
{zu'enai mi viska ko'a} = Something caught my eye.

Is it really so? Because if {zu'enai} = {fi'o na zukte} then it expands into {mi na zukte lo ka viska ko'a} which doesn't state whether I saw ko'a or not.

May be it should be expanded into {mi na'e zukte lo ka viska}? Then it'd make more sense.

Or may be it's magical focus that when being changed putting {viska} to the main clause changes the meaning drastically?

Where is my mistake?

la .gusek.

to loj...@googlegroups.com
Not really an answer to your question, but why would {zu'e mi viska ko'a} expand into {mi zuxte lo nu mi viska ko'a}? Who said that {mi} suddenly should occupy viska1? Couldn't a statement of the sort {zu'e mi do viska mi} = "By my volition, you saw me"? I.e. the {zo'e} in x1 shouldn't necessarely have the same referent as the {zo'e} in the {zu'e} tag... should it?

selpa'i

to loj...@googlegroups.com
la gleki cu cusku di'e
> Accepted by the off. grammar what does {zu'enai} mean?
>
> If zukte2 always refers to the action/free will of zukte1 then {zu'e mi
> viska ko'a} is expanded into {mi zukte lo nu mi viska ko'a}.

ie ru'e .i ku'i ma viska .i .e'u cusku «lu zu'e mi mi viska ko'a li'u»

> [...]
> the eye/eye-catching".
> {zu'enai mi viska ko'a} = Something caught my eye.

ie .i ku'i ke'u .e'u cusku «lu mi viska ko'a zu'e nai mi li'u» .i mi
stidi ki'u lo nu lo simsa be «lu do viska mi zu'e nai mi li'u» ji'a jai
cumki .i ta'o nai --

> Is it really so? Because if {zu'enai} = {fi'o na zukte} then it expands
> into {mi na zukte lo ka viska ko'a} which doesn't state whether I saw
> ko'a or not.

li'a zo fi'o zmadu lo jetnu sumtcita lo ka smuvrici .i ku'i ie «lu na
zukte li'u» mapti .i ji'a ie lo du'u na zukte lo ka viska cu nibli na je
nai natfe lo du'u viska .i ku'i pe'i so'e nu zi'o pilno zo zu'e cu simsa
di'e

mi viska ko'a zu'e mi -> lo ka viska ko'a cu se ckaji mi gi'e se
zukte mi

mi viska ko'a zu'e nai mi -> lo ka viska ko'a cu se ckaji mi gi'e
na se zukte mi

.i milxe lo ka simsa lo drata sumtcita .i mu'a «lu broda mu'i nai ko'a

mi'e la selpa'i mu'o

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com

ie ru'e .i ku'i ma viska .i .e'u cusku «lu zu'e mi mi viska ko'a li'u»

ma smuni fe mu'a lu

zu'e mi do viska ko'a

li'u
i xu ka'e smudra i xunai srana lu
mi zukte lo nu do viska li'u

Jacob Errington

to loj...@googlegroups.com

.i zo'o .e'u do te preti fo lo kakne be lo nu do citka lo plise

.i zo'o nai pe'i no'e smudra .i va'i mi se nandu co facki lo du'u ma kau da'i snutcini zo'e ne lo nu pilno zo'e ne lu zu'e ko'a broda li'u noi zo'e ne lu broda li'u na srana zo'e ne lu ko'a li'u

.i mi'e la tsani mu'o

selpa'i

to loj...@googlegroups.com
la gleki cu cusku di'e
> ma smuni fe mu'a lu
>
> zu'e mi do viska ko'a
>
> li'u
> i xu ka'e smudra i xunai srana lu
> mi zukte lo nu do viska li'u

pe'i zo gau maptymau .i zo zu'e zo'u sarcu fa lo nu lo se tcita be zo
zu'e cu me lo ralju bridi te bridi ku ji'a .i ga nai na me ri gi panra
lo ka zei bridi poi na vasru su'o zo ce'u .i ja'o no'e smudra

ni'o ku'i pe'i «lu do mi viska zu'e mi li'u» ja'a smudra .i ki'u bo lo
se tcita be zo zu'e cu me lo ralbri te bridi

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
"lu zu'e mi viska ko'a li'u" zo'u:

sa'u mi jinvi lo du'u lo zo zo'e, poi se mipri, cu smuni je gerna dunli zo "ce'u" ne lo se zukte.

i ku'icu'i,
"lu zu'e mi viska ba'e mi li'u" zo'u:

xu fi'o jinvi do zo "zu'e" srana lo se viska ji lo viska ?

i ka'e ku, lo viska cu du mi. ije ja'aku, lo se viska cu du mi

mi'e la selpa'i mu'o

selpa'i

to loj...@googlegroups.com
la gleki cu cusku di'e
> i ku'icu'i,
> "lu zu'e mi viska ba'e mi li'u" zo'u:

(to xu skudji «lu zu'e mi mi viska mi li'u» toi)

> xu fi'o jinvi do zo "zu'e" srana lo se viska ji lo viska ?

ga nai skudji «lu zu'e mi mi viska mi li'u» gi pe'i srana ge lo viska gi
lo se viska .i va'i

mi mi viska zu'e mi -> lo ka ce'u goi ko'a zo'u ko'a viska ko'a cu
se ckaji mi gi'e se zukte mi

.i co'e ro zo mi

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
la gleki cu cusku di'e
i ku'icu'i,
"lu zu'e mi viska ba'e mi li'u" zo'u:

(to xu skudji «lu zu'e mi mi viska mi li'u» toi)

na go'i
i lu zu'e mi viska mi li'u cu du ru'e lu zu'e mi za'e zo'e viska mi li'u

i mi kucli lonu zo zo'e bi'unai  cu du xu zo ce'u pe zo zu'e e lo se zukte
i a'u xu ca'o na se jimpe
i da'i mi ba klina zmadu ciksi

[...]

selpa'i

to loj...@googlegroups.com
la gleki cu cusku di'e
> [...]
>
> i mi kucli lonu zo zo'e bi'unai cu du xu zo ce'u pe zo zu'e e lo se zukte

mi ja'a pu jimpe .i ku'i pe'i lo ralju bridi na ka'e bridi fi zo ce'u .i
je nai zo zo'e ka'e krati zo ce'u .i na racli fa lo nu kanpe lo nu zo
zo'e pe lo do jufra bi'ai mintu lo se tcita be zo zu'e .i ba'e *na*
bi'ai mintu .i je ba'e *na* simsa zo ce'u .i krinu lo nu sarcu ke'u fa
lo nu jungau lo du'u ma kau viska zu'e do .i zo zo'e na nibli tu'a do .i
ko catlu lo mupli ne lo mi prula'i mrilu je ne lo so'o zo mi

Martin Bays

to loj...@googlegroups.com
* Tuesday, 2014-11-18 at 16:14 +0300 - Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com>:
pe'i .ie .i mu'a zu'e mi do viska dei te zu'e lo nu do jinvi lo du'u da
poi smudra zo'u de se tcita zo zu'e fi'o bridi da gi'e nai te bridi fi
da

.i lo nu do tcidu cu se zukte je se gasnu mi

.i la'a cu'i lo de'u mupli na bitygau ki'u lo du'u do ji'a ka'e zukte
gi'e se ni'i bo poi'i no gasnu be ke'a cu se zukte su'o na'e du be ke'a
.i ku'i lu zu'e le cipni le narge noi cy pu zi jgari cu farlu te zu'e lo
nu ny porpi li'u bitygau zmadu mupli vau a'o

.i mu'o mi'e maten
signature.asc

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
zu'e je fa mi ckire ri'i a'o je fe do lo ka ciksi

mi'e la selpa'i mu'o

Pierre Abbat

to loj...@googlegroups.com
On Wednesday, November 19, 2014 12:02:36 Gleki Arxokuna wrote:
> zu'e je fa mi ckire ri'i a'o je fe do lo ka ciksi

la jbofi'e .e la .camxes. xusra lo du'u lo'u zu'e je fa le'u na gendra

mu'omi'e .pier.
--
ve ka'a ro klaji la .romas. se jmaji

Gleki Arxokuna

> [...]
> zu'e je fa mi ckire ri'i a'o je fe do lo ka ciksi

la jbofi'e .e la .camxes. xusra lo du'u lo'u zu'e je fa le'u na gendra

ie mi de'a pilno lo catni javni

mu'omi'e .pier.
--
ve ka'a ro klaji la .romas. se jmaji

Michael Turniansky

to loj...@googlegroups.com

On Tue, Nov 18, 2014 at 12:16 PM, selpa'i <sel...@gmx.de> wrote:
na racli fa lo nu kanpe lo nu zo zo'e pe lo do jufra bi'ai mintu lo se tcita be zo zu'e .i ba'e *na* bi'ai mintu

zo bi'ai ki'a .i  xu zo bi'ai du zo bi'a noi cipra cmavo

       --gejyspa

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

la gejyspa di'e ciska
.e'u zgana lo se judri be di'e

http://jbovlaste.lojban.org/dict/bi%27ai

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
to'u lu bi'ai ku li'u dunli lu naku ka'eku naku li'u

Michael Turniansky

to loj...@googlegroups.com
uanai le valsi cu na se vasru la vlasisku .i ko viska la'o net http://vlasisku.lojban.org/vlasisku/bi'ai net

Ilmen

to loj...@googlegroups.com

la gejyspa di'e ciska
uanai le valsi cu na se vasru la vlasisku .i ko viska la'o net http://vlasisku.lojban.org/vlasisku/bi'ai net

.i lo leksiko sorcu pe la vlasisku cu laldo gi'e na sarxe zo'ei la jbovlaste .e zo'ei la .sutsis.
.i la .sutsis. ji'a jbovla sisku tutci .ije ku'i ri ja'a sarxe la jbovlaste
.i ja'e bo mi stidi lo du'u pilno la .sutsis. noi se slabu ro lo cnino je valsi

mu'o mi'e la .ilmen.

Ilmen

to loj...@googlegroups.com
ni'o sa'u nai zoi .urli. http://mw.lojban.org/extensions/ilmentufa/i/jbo/ .urli jbobau velski sisku tutci judri
.i zoi .urli. http://mw.lojban.org/extensions/ilmentufa/i/en/ .urli ba'e glibau velski sisku tutci judri

.i la'a sarcu fa lo nu cnegau lo bangu pagbu be lo kibro judri kei lo nu cuxna fi lo jbovla velski bangu

Michael Turniansky

to loj...@googlegroups.com
uesai mipu jinvi la vlasisku ca'o mapti la jbovlaste lo ka makau noi valsi cu se vasru ce'u uinai

   --gejyspa