ti pemkarni fo do

Timothy Lawrence

to loj...@googlegroups.com, lojban-b...@googlegroups.com
mulno gusni lunra.
i ka'u le nu go'i cu selsmu pa cnino tolfa'o.
i xu la'e di'u drani.
i le mivru'e pu frili ca le nu mi mi'inkri.
i le cinpampe'o be mi pu zi co'a pamje'i le ninmu.
i ro prenu cu prami sa'u.
i ji'a ro prenu cu djica le za'i djica ce'u.
i co'a cinmo.
i mi burna cai.
i ki'u mi na kakne le nu tavla.
i mi facki ma.a'o ru'e

ckiri

to lojban, lojban-b...@googlegroups.com, timothy....@connect.qut.edu.au
This is fantastic. Better than anything I have written so far. Also, I offer my condolences

Timothy Lawrence

to ckiri, lojban, lojban-b...@googlegroups.com

.u'o ki'e do.i do xendo mi le nu cusku ta.i ui mi ckire do le ni temci le nu tcidu le mi pemci

Thank you :] That is very kind for you to say. I thank you for taking the time to read my poem :)

ti urli

If you wanted to link to it, this is the URL.