Zimowisko Linuksowe 2015 - CFP.

Krzysztof Zubik

W dniu 12.12.2014 o 10:46, Grzegorz Borowiak pisze:
> Nadeszła długo oczekiwana chwila - wiemy już, kiedy będzie Zimowisko
Linuksowe 2015. Będzie 6-8 marca 2015. W związku z tym otwieramy Call
For Papers.

> Metoda jest inna niż ostatnio. Korzystamy z formularza Google pod
następującym adresem:

> http://goo.gl/forms/bPzcCkYwtQ
>
> Zapraszamy wszystkich wykładowców i prowadzących warsztaty do
zgłaszania abstraktów.
Witam.
Ok zeby nie odwlekac przekazuje wiadomosc dalej.
Termin od 6 do 8 marca i link do call for papers w cytacie powyzej.
Dodam jescze link do witryny zimowiska, ktora niedlugo
bedzie zaktualizowana t.j.
pod http://zimowisko.linux.gda.pl
Miejsce. Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pucku.
Kolejne wiadomosci beda pozniej.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Zycze Zdrowych i Wesolych Swiat oraz Szczesliwego Nowego Roku.
Registered Linux User: 253243

Krzysztof Zubik

W dniu 15.12.2014 o 22:58, Krzysztof Zubik pisze:
> [...]
> bedzie zaktualizowana t.j.
> pod http://zimowisko.linux.gda.pl
> Miejsce. Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pucku.
Juz jest zaktualizowana witryna
pod http://zimowisko.linux.gda.pl Ja przed chwilka dodalem wiadomosc
pod http://wpolsce.it oraz zalozylem wydarzenie na fb. pod
https://www.facebook.com/events/1545496189063202/?notif_t=plan_user_joined

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.

Krzysztof Zubik

W dniu 29.12.2014 o 22:33, Krzysztof Zubik pisze:

> [...]
>
> Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze
IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod
Chetnych zapraszamy do przygotowania i poprowadzenia
prezentacji i warsztatow na Zimowisku Linuxowym TLUG-u-2015.
Oto wiadomosc z TLUG-u.

Temat: [TLUG] Zapraszam do robienia zgłoszeń na Zimowisko 2015
Nadawca: Michał Żuchowski <tra...@gmail.com>
Data: 05.01.2015 10:39
Adresat: tl...@linux.gda.pl

Na razie mamy cztery zgłoszenia. Zimowisko już nie tak daleko bo równo
za 2 miesiące.
Potrzeba znacznie więcej wykładów, prezentacji, prelekcji i warsztatów.
Ogólnie planujemy aby równolegle:
1. Główna wykładowa - wykłady, prelekcje, prezentacje
2. Stołówkowa - warsztaty elektroniczno softwareowe (Cyryl i ekipa)
3. Korytarz - strefa retro - znacznie większa i z większą ekipą niż w
zeszłym roku

Jak się uda to pewnie jakiś koncert w głównej wykładowej i noce z:
- retro grami
- demosecną
- planszówkami (gry unpluged)

Ale bez podstawowego składu na wykłady to się nie uda (a jak wiadomo uda
są dwa, albo się uda, albo nie uda).

Pamiętajcie to już 06-08.03.2014, więc nie w cale tak dużo czasu nie mamy.

Pod http://goo.gl/forms/bPzcCkYwtQ
robimy zgłoszenia wykładów na Zimowisko 2015

Krzysztof Zubik

W dniu 05.01.2015 o 22:23, Krzysztof Zubik pisze:
> [...]
Tu jest zmiana.
Witam.
Wydarzenie na fb. obecnie znajduje sie pod
https://www.facebook.com/events/403931513101346/?ref_dashboard_filter=upcoming
Od dzis mamy agende i mozna sie rejestrowac.
Dobra. Dobra.

Jakim Kwwa cudem sponsorem jest Microsoft? I kto sie na to zgodzil. To raz. Zero tolerancji dla zlych corporacji.
//Trójmiejska Grupa Użytkowników Linuksa... No to ladnie.

Ad. http://zimowisko.linux.gda.pl/agenda/
Pare wykladow moze ciekawe . Fajnie by bylo jakby chociaz czesc byla pozniej dostepna w sieci dla inych ludziow.

Dziekuje za informacje nie pojawie sie.

P.S.
Nie ma tu zadnych zlych intencji po za nutka jakze dobrego cynizmu.

Pozdrawiam. Moze do nastepnego ciekawszego wydarzenia.
signature.asc

Marek

Witam,

A> Jakim Kwwa cudem sponsorem jest Microsoft? I kto sie na to zgodzil. To

może są wdzięczni za ten kod który ukrżyczyli sobie ;)

swoją drogą dzieje się coś złego, dobreprogramy też już jakiś czas
temu zeszły na dziady podrzucając swój adwarowy downloader zamiast
wszystkiego co się chce pobrać. 2 razy się nabrałem, kolejny raz w
nich nie wdepnę

--
Pozdrawia Marek

Krzysztof Zubik

W dniu 04.12.2015 o 22:17, Krzysztof Zubik pisze:
Witam.
Juz znamy jest termin i miejsce przyszlorocznego Zimowiska Linuxowego TLUG-u.

Witryna pod http://zimowisko.linux.gda.pl
Wydarzenie na fb pod
https://www.facebook.com/events/1747382068813996

Termin. Od 11 do 13 marca 2016 - od piatku do niedzieli.

Miejsce. Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku - PCKZiU Puck. ul. Kolejowa 7.
Witryna osrodka pod http://www.pckziu-puck.pl
Mapa pod
http://www.openstreetmap.org/?mlat=54.71107&mlon=18.40788#map=17/54.71107/18.40788

Tak wiec kto moze niech przygotowuje i zglasza przezentacje i warsztaty.
Obysmy ich mieli jak najwiecej i jak najlepszych.
Wiecej o imprezie bedzie juz niedlugo w naszej witrynie.

Witam.
Tak jak dodalem do cytatu mamy juz wydarzenie na fb. pod
https://www.facebook.com/events/1747382068813996

Rowniez od dzis do 13 II mozna zglaszac prezentacje pod
https://docs.google.com/forms/d/1SYq-52SYtSHof07UCQ6kU7K9lGQ0XpMkLH7JQ6Pj3to/viewform?entry.1603248692&entry.2107426207&entry.1121613441&entry.199810031=01:00:00&entry.1422765523

Ponizej jeszcze zacytuje tekst z wydarzenia na fb.

***************************************

Tegoroczne zimowisko będzie się składać z trzech części:

- tradycyjne wykłady o tematyce linuksowej i około linuksowej

- Robt Wars, czyli w zespołach 2-3 osobowych budujemy roboty w oparciu o pico komputery i gotowe zestawy, a następnie mierzymy się na arenie :)

- retro strefa organizowana przez miłośników komputerów takich jak: Atari, Amiga, C64, Spectrum czy retro konsole: NES, SEGA itp., skupionych wokół profilu Retrokomp / Loaderror
W programie:
- warsztaty z programowania w assemblerze na Amigę
- granie i zawody w grach
- renowacje i rozbudowy retro sprzętu,
- konfiguracje systemów
oraz oczywiście demoscena

Obecnie zbieramy zgłoszenia na wykłady.
Osoby chętne zapraszamy do rejestracji prelekcji: https://goo.gl/TCVEH1

Zeszłoroczny koszt zamykał się z noclegami i wyżywieniem w http://pckziu-puck.pl/
index.php/baza-noclegowa/puck , oraz akredytacją w 200 zł
W tym roku również nie powinno być drożej.

Zdjęcia z zeszłorocznego Zimowiska: https://
picasaweb.google.com/101709297982367324718/ZimowiskoLinuksowe2015
https://picasaweb.google.com/linux3miasto/2015_Zimowisko_wanted