Global Day of Coderetreat - 14.12 @ Spartez

Kuba Marchwicki

to jug-tro...@googlegroups.com
Moi drodzy,

Coderetreat to sesja programistyczna, całodzienna. Ćwiczenie w programowaniu w parach oraz TDD. Zaczynamy rano (od 9) kawą oraz lekkim śniadaniem (darmowe jedzenie!!!), przedstawieniem tematu i problemu który będziemy rozwiązywać. Zasady są proste: przeprowadzamy kilka sesji po 45 minut. Każdą sesję kończymy retrospekcją. Później: zmieniamy pary, modyfikujemy zadanie i zaczynamy od nowa.
W połowie dnia wjeżdża lunch (znowu darmowe jedzenie!!!). Po posiłku natomiast kontynuujemy zabawę (i kolejne kilka sesji).
Na koniec retrospekcja całości i czas wolny :-)

Spotykamy się 14.12 - the global day of coderetreat.

Spotykamy się w Spartezie - dla których ukłony za gościnność.

Rejestrujemy się tutaj: http://www.eventbrite.com/e/global-day-of-coderetreat-gdansk-tickets-9500988713

Wszystkie freebies, miejsce oraz wszystko inne zawdzięczamy i zawdzięczacie naszym wspaniałym sponsorom: Spartez, Solwit i YDP.

W imieniu Trójmiasto JUG - Kuba

Kuba Marchwicki

to jug-tro...@googlegroups.com
Jeszcze mamy "kilka" miejsc, więc zachęcam do rejestracji.

Specjalnie nie podajemy czym się będziemy zajmować (i na przekór stereotypom nie będzie to Game of Life) :-)
Ale podobnie jak w Game of Life język jest dowolny: mamy kod dla Javy, PHP, C#, Cobola, Lua i wielu innych - także: embrace the code.

Kuba

Jacek Jackowiak

to jug-tro...@googlegroups.com
Raz jeszcze dzięki wszystkim za wczoraj, a zwłaszcza organizatorom. Było naprawdę zacnie :)

Patryk Makuch

to jug-tro...@googlegroups.com
Zgadzam się - było świetnie. Podziękowania dla Kuby i Michała za
organizację i świetne prowadzenie. Na prawdę warto było przyjść!
Mam nadzieję, że spotkamy się na podobnej imprezie szybciej niż za rok :)

W dniu 15 grudnia 2013 18:39 użytkownik Jacek Jackowiak
<jace...@gmail.com> napisał:
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o
> nazwie "Trójmiasto JUG".
>
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości,
> wyślij e-maila do jug-trojmiast...@googlegroups.com.
> Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres
> jug-tro...@googlegroups.com.
> Odwiedź tę grupę na http://groups.google.com/group/jug-trojmiasto
> Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Patryk Makuch

Marek Wlodarczyk

to jug-tro...@googlegroups.com
Dołączam się do podziękowań. To było ciekawe doświadczenie.

W dniu 15 grudnia 2013 22:50 użytkownik Patryk Makuch