[20-03-14] Spotkanie - JDK 8

Michał Gruca

to jug-tro...@googlegroups.com
mamy przyjemność zaprosić was wszystkich na kolejne spotkanie, na którym tym razem ja będę miał przyjemność opowiadać o JDK 8

Więcej informacji standardowo na naszej stronie: http://trojmiasto.jug.pl/2014/03/06/20-03-2014-53-spotkanie-jdk-8-michal-gruca/

GdzieGdański Inkubator Przedsiębiorczości, Lęborska 3B, Gdańsk

Kiedy: 20.III.2014, 17:30

Michał Gruca

to jug-tro...@googlegroups.com
Podczas spotkania padły 2 pytania dotyczące parallel stream, które  zapadły mi w pamięci:
1. Czy można zmienić stream z serial na parallel dynamicznie na podstawie tego co się w streamie dzieje: dalej wydaje mi się, że nie, ale poszukam.
2. Czy można regulować ilość wątków obsługujących forj/join pod spodem. Podtrzymuję, że prawidłowa odpowiedź brzmi nie.
Teoretycznie się da (praktycznie też), ale dla mnie brzmi jak hak. Mimo iż hakować lubię, to pierwsze rozwiązanie brzmi obrzydliwie (bo wymaga globalnego stanu).
Drugie (fork/join pool trick) jest lepsze, ale że pięknie nie wygląda to potraktowałbym jako coś do zadań specjalnych, dobrze obkomentowane, bo koledzy piszący po nas kod mają pełne prawo nie rozumieć.

Reszke Piotr

to jug-tro...@googlegroups.com
"Teoretycznie się da (praktycznie też), ale dla mnie brzmi jak hak" - brzmi jak kandydat na nastepny wzorzec projektowy

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Trójmiasto JUG” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na jug-trojmiast...@googlegroups.com.