Pular para a primeira mensagem não lida

Konrad Malawski

não lida,
6 de out. de 2014, 18:14:1806/10/2014
para jug-p...@googlegroups.com
Hello all,
chciałem w imieniu GDGKraków zaprosić was do uczestnictwa w tegorocznym GDG DevFest, który w Polsce tym razem odbywa się w Krakowie :-)
Event ten, łączący wszystkie polskie GDG, "wędruje po Polsce", pierwszy odbył się w Poznaniu, później był w Warszawie a w tym roku organizujemy do w Krakowie - także serdecznie zapraszamy do miasta na "K".

Mała notka "reklamowa":

Jest nam bardzo miło poinformować Was, że już za nieco ponad miesiąc -
8 listopada w Krakowie - odbędzie się ogólnopolski DevFest 2014.
Planowane są 3 równoległe tracki, z czego jeden będzie poświęcony warsztatom.
Tegoroczna tematyka skupia się wokół Androida, Polymera oraz soft-skillsów.
Strona wydarzenia, jak i sama rejestracja są dostępne pod adresem
http://devfest.pl. Cena za bilet to symboliczne 15 zł -  pozwoli nam
to trochę podwyższyć jakość kawy, którą będziemy Wam serwować. :-)