Polecana książka dla JEE7

Maciej Łabędzki

to jug-p...@googlegroups.com
Cześć! Zanim zamówię coś w ciemno, chciałem zapytać szanowne forum o dobry materiał do nauki JEE 7. Chodzi o coś, co pozwoli poznać i wykorzystać zalety JEE7 szybciej niż w oparciu o analizę dokumentacji i tutoriali w sieci.

Pozdrawiam
Maciej

Adam Dudczak

to Poznań Java User Group
Niedługo ukaże się bardzo fajna książka autorstwa poznańskich JUGowiczów:
https://www.packtpub.com/application-development/java-ee-7-development-wildfly

;-)

pozdro
ADam