Powrót Poznań JUG po wakacjach?

Krzysztof Góralski

to Poznań Java User Group
Jakaś szansa na powrót Poznań Java User Group po wakacjach? :)

Krystian Nowak

to jug-p...@googlegroups.com
Pod koniec września najprawdopodobniej coś będzie: https://github.com/PoznanJUG/meetings/pull/19

Pozdrawiam,
Krystian

Jakaś szansa na powrót Poznań Java User Group po wakacjach? :)

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Poznań Java User Group” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na jug-poznan+...@googlegroups.com.

Adam Dudczak

to Poznań Java User Group

Brakuje osób które zajelyby się organizacją spotkań. Ja niestety nie mam za bardzo kiedy się tym zajmować.

Przydałaby się zmiana pokoleniowa :-)

Adam

Łukasz Stachowiak

to jug-p...@googlegroups.com
Adam ma trochę rację niestety :-/
Jakby parę chętnych osób się zgłosiło to by było łatwiej :)

Trzeba by też JUGtoberFest zrobić :)

Łukasz

Krzysztof Góralski

to Poznań Java User Group
A to problem z brakiem czasu na organizację spotkań czy brak prelegentów? ;-)

--
Krzysztof

Łukasz Stachowiak

to jug-p...@googlegroups.com
Organizacja spotkania jest bardzo prosta. Jeden dwa maile :)
Natomiast znalezienie prelegentów to już sprawa bardziej skomplikowana...

Łukasz

Krystian Nowak

to jug-p...@googlegroups.com
Jeśli masz ochotę coś zaprezentować, to - jak kiedyś Łukasz Stachowiak pisał - daj pull requesta do https://github.com/PoznanJUG/meetings z Twoją propozycją tematu i daty :)

Pozdrawiam,
Krystian

Krzysztof Góralski

to Poznań Java User Group
Ok, rozumiem. Nie byłem zbyt często na JUGach niestety ;) Chciałem zorientować się w sytuacji.
Póki co nie miałbym chyba sensownego tematu.

Taki hint, że Scala User Group trochę spotkań organizuje.

Może też nie super często, ale zawsze coś.

Krzysztof

Justyna Lipska

to jug-p...@googlegroups.com
A gdzie się trzeba zgłosić jeśli jest się zainteresowanym organizacją spotkań?

Justyna Lipska

Krzysztof Góralski

to Poznań Java User Group

Z bloga Adama Biena :)
"JUG Poznan session: "Microservices in 2016 — What Worked Well (this time completely without slides)". This session is about lessons learned and the most frequently asked questions about Microservices and Java EE. This time I plan to spend 99,99% of the time in the IDE. The more questions -- the better."
http://www.adam-bien.com/roller/abien/entry/react_angular_2_microservices_high

Łukasz Stachowiak

to jug-p...@googlegroups.com
w październiku parę ciekawych rzeczy się wydarzy :)

Łukasz

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Poznań Java User Group” w Grupach dyskusyjnych Google.

Adam Dudczak

to Poznań Java User Group

Tak, Adam bedzie u nas.

Myślę że październik i listopad nas zaskoczy całkiem fajnie. Pytanie co będzie dalej :-)

Szykujcie tematy, jak macie jakieś pomysły to i potrzebujecie pomocy to piszcie.

Pozdrawiam
Adam

adudczak

to Poznań Java User Group, ad...@geecon.org
Październik za nami - trochę się zadziało.

Na https://github.com/PoznanJUG/meetings wciąż susza ;-) Jeżeli ktoś się waha, to skrobnijcie maila z chęcią wyjaśnie (ja albo Łukasz) z czym wiążę sę taka prezentacja.

pozdrawiam
Adam