Nastepna Flashka

Adam Dudczak

to Poznań Java User Group
Cześć,

Wszyscy się pytają kiedy następne flashki. Odpowiedz jest prosta gdy znajdzie się organizator :-)

Przy wsparciu Egnyte zajęło mi to sumarycznie jakieś 2h. Naprawdę nie ma strachu - da się ogarnąć.

Dajcie znać jeżeli ktoś jest chętny żeby się zająć tematem. Oczywiście służę pomocą :-)

Pozdrawiam
Adam

Tomasz Niedźwiedź

to Poznań Java User Group
Cześć,

Wszyscy się pytają kiedy następne flashki. Odpowiedz jest prosta gdy znajdzie się organizator :-)

chodzi o udostępnienie miejsca czy bardziej ogarnięcie tematu od strony JUGowej? (ankieta z głosowaniem na talki, komunikacja z prelegentami)

Myślę, że chętnie ugościlibyśmy drugie flashki w Cognifide.  Jeśli trzeba dodatkowo poudzielać się na grupie i zebrać ludzi do prezentacji to myślę, że też nie byłoby problemu.

Innymi słowy

Dajcie znać jeżeli ktoś jest chętny żeby się zająć tematem. Oczywiście służę pomocą :-)

daję znać ;)

Tomasz Michalak

to jug-p...@googlegroups.com
@Tomek: świetnie!

Myślę, że w Cognifide znajdzie się więcej osób do pomocy;) Może też zaowocuje to kolejnymi tematami i Flashkami.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Poznań Java User Group” w Grupach dyskusyjnych Google.

M.Eng Tomasz Michalak
Senior Software Engineer

Łukasz Stachowiak

to jug-p...@googlegroups.com
oki, to ja zajmę się zebraniem tematów :-)

Łukasz

Tomasz Niedźwiedź

to Poznań Java User Group
Super,

w takim razie jak tylko ustalimy dzień i godziny to porezerwuję co trzeba.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na jug-poznan+...@googlegroups.com.

Aby opublikować wpis w tej grupie, wyślij e-maila na jug-p...@googlegroups.com.
Otwórz tę grupę na https://groups.google.com/group/jug-poznan.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/d/optout.