Spotkanie Poznań JUG - Marcin Bazydlo - "Silnie typowane logi w ElasticSearch Logstash i Kibana"

Adam Dudczak

to Poznań Java User Group
Cześć,

Zapraszamy wszystkich na kolejne spotkanie Poznań JUG, które odbędzie
się we wtorek (24.03.2015) o godzinie 18:00 w siedzibie Allegro (ul.
Grunwaldzka 182, biurowiec Pixel) sala 01/02. Będziemy mieli okazję
wysłuchać prezentacji Marcina Bazydlo, który przedstawi temat "Silnie
typowane logi w ElasticSearch Logstash i Kibana" Osoby które chcą
uczestniczyć w spotkaniu powinny zarejestrować się tutaj
(https://www.eventbrite.com/e/marcin-bazydlo-silnie-typowane-logi-w-elasticsearch-logstash-i-kibana-tickets-16240481718).

O czym będzie mowa? Poniżej kilka słów o temacie:
"Logi to jeden z istotniejszych składników dobrego monitorowania
wysoko dostępnych systemów w produkcji. Z pomocą logów nie tylko
obserwujemy występowanie błędów, ale także znacząco ułatwiamy sobie
wykrycie ich przyczyny. W tej prezentacji chciałbym krótko przedstawić
jak w OpenTable wykorzystaliśmy ELK stack (ElasticSearch Logstash i
Kibana), żeby scentralizować logi z wielu mikro usług obsługujących
OpenTable. A także opowiem jak wprowadzenie semantycznych logów
wpłynęło na to jak monitorujemy nasz system."

Marcin Bazydlo - Jestem szeregowym programistą w OpenTable. Największą
satysfakcję dają mi w pracy te projekty na które mam największy wpływ
(zarówno od strony technicznej jak i biznesowej). W swojej krótkiej
historii zawodowej napisałem kilka artykułów o replikacji usług REST i
pomogłem w organizacji PIWO.

Wśród osób, które zarejestrują się na spotkanie rozlosujemy darmową
wejściówkę na Polyconf, który już w lipcu odbędzie się w Poznaniu.
Dziękujemy organizatorom za udostępnienie wejściówki.

pozdro
Adam

--
GeeCON conference, http://geecon.org