Spotkanie Poznań JUG: Jessica Kerr – Functional Principles for OO Developers [30.06.2015]

Łukasz Stachowiak

to jug-p...@googlegroups.com

Zapraszamy wszystkich na kolejne spotkanie Poznań JUG, które odbędzie się we wtorek (30.06.2015) o godzinie 18:00 w siedzibie Cognifide (ul. Murawa 12-18). Bedziemy mieli zaszczyt wysluchac goscia specjalnego – Jessica Kerr przedstawi nam temat „Functional Principles for OO Developers”. Osoby które chcą uczestniczyć w spotkaniu powinny zarejestrować się tutaj.

O czym bedzie mowa? Ponizej kilka slow o temacie:

How is an expert OO developer to improve on his craft? By learning f rom other paradigms! These six principles of the functional style can apply to OO. Some of these principles are part of good practice already; some express patterns both old and new; all give us different ways of thinking about problems. For developers without expertise in functional programming, examples in Java provide new techniques for writing clear, quality code.

Jessica Kerr – is a developer of 15 years, from imperative to OO to functional. She has spoken across the US and Europe about functional programming, git, and the power of software developers to change the world.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Łukasz Stachowiak

to jug-p...@googlegroups.com

Dzieki Cognifide spotkanie uatrakcyjni nam także pizza i piwo:)
Dziekujemy!!!!

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Poznań Java User Group” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na jug-poznan+...@googlegroups.com.

Janusz Pochmara

to jug-p...@googlegroups.com
Czy jest szansa na jakieś miejsce dodatkowe dla wolnego słuchacza,
który zaspał z rejestracją.

Pozdrawiam

Janusz Pochmara

23.06.2015, Łukasz Stachowiak <lstac...@lstachowiak.pl> napisał(a):

> [...]
> wyślij e-maila na jug-poznan+...@googlegroups.com.
> Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres

Michał Matłoka

to jug-p...@googlegroups.com
Ja się zapisałem ale mnie nie będzie. Jako że 'zapisywałem się' nie będąc zalogowanym na eventbrite to nie widzę żadnej opcji pozwalającej po prostu zwrócić wejściówkę. Więc możesz przyjść na moje miejsce ;)

Pozdrawiam,
Michał Matłoka

Janusz Pochmara

to jug-p...@googlegroups.com
Dzięki

Pozdrawiam
Janusz

28.06.2015, Michał Matłoka <mmat...@gmail.com> napisał(a):
> [...]
> zalogowanym na eventbrite to nie widzę żadnej opcji pozwalającej po prostu
> zwrócić wejściówkę. Więc możesz przyjść na moje miejsce ;)

Jakub O.

to jug-p...@googlegroups.com

Dolaczam do pytania, obiecuje nie ruszyc pizzy i piwa zarejestrowanych uzytkownikow ;-]
Pozdr.
Jakub Olszak

Bartek Czerwinski

to jug-p...@googlegroups.com
Kuba, jeśli masz ochotę na piwo i/lub pizzę to właśnie zwolniłem 1 ticket.

pozdrawiam,
Bartek

Jakub O.