[JVM Bloggers] #10: Nowe wpisy na polskich blogach, 20/11/2015

JVM Bloggers

to jug-p...@googlegroups.com

Tomasz Dziurko

to Poznań JUG
Z nowości, które mogą niektórych zainteresować, to od tego numeru dodałem ręczną moderację, bo znów pojawiły się wpisy mocno off-topicowe :)

--
Regards / Pozdrawiam,
Tomek Dziurko

Magdalena Biała

to jug-p...@googlegroups.com
Czy w ogóle potrzebny jest nam ten "ficzer" z najnowszymi wpisami?
Zawsze istnieje opcja zasubskrybowania wybranych blogów, żeby osoby zainteresowane tylko wydarzeniami związanymi z jug nie otrzymywały tego typu wiadomości email.

Pozdrawiam,
Magda

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Poznań Java User Group” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na jug-poznan+...@googlegroups.com.

Kamil Zielonka

to jug-p...@googlegroups.com
Magda, nie zgodzę się ;)

Skąd ten post? Dzięki pracy Tomka mamy możliwość zapoznania się z treściami Java/JVM :) Tomek wielkie dzięki za wkład ;)

Magda jeżeli ten temat Cię denerwuje (lub w jakikolwiek sposób powoduje dyskomfort), jako klienta gmail możesz dodać filtr usuwający/archiwizujący wiadomości zawierające w temacie "[JVM Bloggers]".

Happy jvm coding;)
K.

Artur Keska

to jug-p...@googlegroups.com
Mi się podoba. Nie mam czasu na przeszukiwanie wszystkich możliwych blogów, a tak dostaję już tylko odfiltrowane wartościowe rzeczy. Inicjatywa jest OK.

AK

Tomasz Dziurko

to Poznań JUG
@Artur:
Filtrowania nie ma, dostajesz wszystkie wpisy polskich bloggerów minus bardzo off-topicowe posty, które nie przechodzą mojej ręcznej moderacji :)

@Kamil:
Nie bardzo rozumiem jak mógłbym to rozszerzyć? Do zagranicznych blogów są inne serwisy (DZone, Java Code Geeks, Reddit trochę też), więc nie chcę duplikować. Bardziej zależy mi na promowaniu polskich bloggerów, o których istnieniu mało kto wie, a często są to doświadczone osoby, których wpisy są ciekawe i wartościowe. Ale jak masz jakiś pomysł na nowe funkcjonalności to pisz tutaj albo do mnie na priva :)

Artur Keska

to jug-p...@googlegroups.com
@Tomek
Napisałeś, że jest moderacja. Ja rozumiem, że zaletą tej moderacji jest to, że nie dostajemy już rzeczy mało interesujących. I to jest właśnie dla mnie wartość dodana.

Tomasz Dziurko

to Poznań JUG
@Tomek
Napisałeś, że jest moderacja. Ja rozumiem, że zaletą tej moderacji jest to, że nie dostajemy już rzeczy mało interesujących. I to jest właśnie dla mnie wartość dodana.

Moderuję posty nie związane z programowaniem. A czy wszystkie pozostałe są interesujące... to już kwestia indywidualna :)

Artur Keska

to jug-p...@googlegroups.com
OK, dzięki za wyjaśnienie.
Kwestia definicji słów "mało interesujące" :-)
Na innej grupie posty związane z programowaniem będą "mało interesujące". Kwestia kontekstu ;-)