Android Developer - Qpony

Dawid Drozd

to jug-p...@googlegroups.com
Cześć

Budujemy mały zespół Android Developerów(2-3 ludków). W skrócie

- Widełki 15 - 40 zł /h co do umowy można się dogadać (ja się na tym nie znam)
- Elastyczne godziny pracy
- Praca w biurze + ewentualnie czasem zdalna jak ktoś chce

Jak ktoś chce więcej info ewentualnie coś się podpytać to śmiało pisać na priv.
Jesteśmy też otwarcie nastawieni na szybko uczących i ogarniętych ludzi.

Dawid Drozd.

Lukasz Byczynski

to jug-p...@googlegroups.com
Nie odbierz tego źle, ale chyba wam się błąd w dolnych widełkach wdał bo jeśli jest inaczej to się kompromitujecie takimi ogłoszeniami.

Jacek Białecki

to jug-p...@googlegroups.com
Przecież kolega napisał w nawiasie, że się na tym nie zna... :]

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Poznań Java User Group” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na jug-poznan+...@googlegroups.com.

Michał Bartyzel

to jug-p...@googlegroups.com

Lukasz nie zrozum nie źle....ale z jednej strony oczekuje się info o stawkach przy ofercie pracy a z drugiej jak ktos już je poda to pojawiają się komentarze podobne do twojego. Czy to zachęci firmy do otwartości?

15-40/h to nie kompromitacja tylko oferta. Jednym odpowiada innym nie. I to jest ok.

Adam Kędziora

to jug-p...@googlegroups.com
+1 również uważam, że twój komentarz Łukaszu był co najmniej nie na miejscu - przecież mogłeś na przykład napisać - "obawiam się,ze w dolnej granicy widełek nie znajdziecie nikogo komy warto by było dać jakąkolwiek sumę pieniędzy" - byłoby to równie kąśliwe, choć już nie tak chamskie.
Ps: Proszę cię, nie odbierz tego źle.
--
pozdrawiam, Adam Kędziora

Dawid Drozd

to jug-p...@googlegroups.com

Dolne widelki maja na celu pokazac to ze jestesmy gotowi wziac "zielonego" i podszkolic jesli bedzie ogarniety.

Nie rozumiem co jest zlego w min i max... Przepraszam za nie bylo 40+.

Pozdrawiam Dawid Drozd.
Wiadomość wysłana z telefonu.

aw...@netscape.net

to jug-p...@googlegroups.com
Michał,

myślę, że oboje macie trochę racji. Chwalebne jest oczywiście podawanie widełek.
Łukasz jednak zwrócił uwagę na dość istotną kwestię niskiej dolnej granicy.

Abstrahując od tej konkretnej oferty:
część pracodawców podaje 'na zachętę' widełki o szerokim przedziale, np 3000 - 10000, co czyni te widełki wg mnie niemal bezsensownymi.
co mówi nam górna granica: ile maksymalnie jest w stanie nam zaoferować pracodawca
co mówi nam dolna granica: jak mocno pracodawca jest skłonny ściągać/negocjować w dół nasze wynagrodzenie (udowadniając nam np. ile nam jeszcze kompetencji brakuje)

Osobiście uważam, że lepiej stosować gradację stanowisk np: junior, professional, senior (lub podobnie) i w ramach każdego poziomu używać węższych widełek

Pozdrawiam Wszystkich, każdemu życzę jak najciekawszej i dobrze płatnej pracy
Witek Drożdżyński

Lukasz Byczynski

[...]

Nie chodzi mi tu o hejt. Starałem się odnieść merytorycznie. 15zł/h przy braku informacji o formie zatrudnia powoduje moje zaniepokojenie odnośnie ile to faktycznie będzie "na ręke". Tylko tyle. Jeśli są kandydaci za tą kasę to kompletnie uświadamia mi dramatyzm poznańskiego rynku IT.

Bez wojen.

Lukasz Byczynski

to jug-p...@googlegroups.com
Doprecyzuje, nie było moim celem atakowanie nikogo. Jeśli ktoś się poczuł urażony to przepraszam. W pierwszym poście chodziło mi o kompromitacje w postaci braku precyzyjnej informacji o formie współpracy za te 15zł/h. Opis " co do umowy można się dogadać (ja się na tym nie znam)" sugeruje, że chodzi elastyczne formy zatrudnienia. Więc tu poddaje w wątpliwość czy kandydat, który zgodzi się pracować za takie pieniądze ma świadomość, że przy współpracy b2b w najgorszym wariancie na ręke otrzyma ~1200zł za 8h przez 22 dni. Sami przyznacie, że to trochę nieprzemyślane dawać takie ogłoszenia.

Każda firma buduje markę i opinie o sobie. Wiem, że jest to mała firma, która się rozwija i nie może sobie pozwolić na pewne stawki. Tym niemniej zdrowy rozsądek przy publikowaniu widełek też jest ważny. Bo w końcu takie ogłoszenia to też jakieś budowanie marki firmy.

Tomasz Adamski

to jug-p...@googlegroups.com
+1

Tomasz Adamski.

Dawid Drozd

to jug-p...@googlegroups.com

Ok wybaczcie taka mala propozycje. Uznalem ze tu wsrod developerownie musze sie tym przejmowac. Glownie dolna jest niska dlatego by zachecic studentow. Bo nie ma co sie oszukiwac jak ktos chce pracowac 80h w miesiacu + trzeba go nauczyc to ciezko by mial na dzien dobry 30 a jeszcze po chwili okazuje sie ze rezygnuje.

Wiec sprecyzuje

Developer full time widelki 30-40

Student/praktykant/osoba chcaca sie nauczyc widelki 15-30

Ciezko mi tez powiedziec ile kto tak naprawde dostanie. Myslalem ze w widelkach chodzi raczej ze wiecej dana firma nie da. Ja jestem tylko dev a nie rekruterem wiec sorry. Jednak za oferte na grupie uznalem to jako sciezke "nie oficjalna" wiec tez sie nie przejalem stylem czy tez forma ogloszenia. Link do oficjalnego podalem.

Pozdrawiam Dawid Drozd.
Wiadomość wysłana z telefonu.

Dawid Drozd

to jug-p...@googlegroups.com

Tez dodam ze oferta nie jest na zasadzie kozysci dla zatrudniajacego. Tzn chodzi mi o forme zatrudnienia. Jak widelki np sa na 15 zl to dla mnie nie wazne czy to b2b czy co ma dostac 15 zl i koniec.

Wiec skoro sprostowane to milego weekendu i czekam na pytania :D

Pozdrawiam Dawid Drozd.
Wiadomość wysłana z telefonu.

Pawel Debski

to jug-p...@googlegroups.com
A ja dokładnie tak od początku odczytałem Pańskie ogłoszenie i jeszcze sobie dopowiedziałem (nie wiem czy słusznie) coś takiego: "my starapowcy od kuponów wprawdzie nie mamy pieniędzy, ale jesteśmy gotowi włożyć mnóstwo pracy w zielonych jak szczypiorek no bo to właśnie ciężką pracą powstają fejsbuki, majkrosofty czy inne zakłady przetwórstwa owocowo-warzywnego".

Chłopaki, trzymam za Was kciuki.

Z powazaniem / Best Regards
Mit freundlichen Gruessen / Meilleures salutations
Pawel Debski

Dawid Drozd