הזמנה לסדנה :)

Liron Achdut

to התנועה לדמוקרטיה ישירה - פורום
שלום חברים!
אני יודעת שאני לא פעילה כאן כל כך.. אבל אני מרגישה שזה סופר-רלוונטי לכם ולכן רציתי להזמין אתכם לסדנת ART OF HOSTING שתיערך בסופ"ש הבא בת"א!
למי שלא מכיר, זוהי שיטה שפותחה ע"י רשת של מנחים מכל העולם ומביאה גישה חדשה למנהיגות: השתתפותית, מכילה ומאפשרת לכל קול להישמע ולהגעה לפתרונות שמגיעים מחוכמת הקבוצה.
בנוסף לצוות ישראלי גדול יגיעו המאסטריות של השיטה מיוון וזאת הזדמנות ענקית ללמוד איך לתרגם כלים דמוקרטיים לעבודת מעגל יעילה שגם מכילה רגש. ולהצטרף לקהילה של מובילי שינוי בארץ ובעולם.
אחרי הסדנה אפשר להשתמש בטכניקות והמודלים שנלמד כדי להנחות מעגלים או להעביר סדנה בכל נושא.

אשמח מאוד מאוד לראותכם שם!

מידע על הסדנה אפשר לראות באתר:

האיוונט בפייסבוק:

שבת שלום!