שאלות על סיווג(classtering) ב-R

Amit Fliess

to israel-r-...@googlegroups.com
האם העלאת מספר המדדים כדי לההשתמש במטריצה דלילה לא תפגע בביצועים של SVM?

איזה חבילת R מכילה מסוג רשתות בייסיניות, שיכול ללמוד את הרשת מ-0 ולהתמודד עם מספר מדדים גדול?

Jonathan Rosenblatt

to israel-r-user-group
האם יש בידך חבילה/אלגוריתם SVM שיודע לקבל אובייקט sparse matrix? אם לא, בהכרח תהייה פגיעה בביצועים.
אם כי אודה שאני לא לגמרי מבין את השאלה. אם ב"העלאת מספר המדדים" אתה מתכון לבניית מטריצת אינדיקטורים, הרי שזה שלב הכרחי בכל התאמה של מודל (lm ו- glm פשוט עושים זאת ברקע).

למידת רשת בייזיאנית זה פשוט למידת התפלגות משותפת. כמובן שאם ההתפלגות לא רב נורמלית, אז זה יותר מורכב מאמידת מטריצת השונות. אני חושב שבשביל סקירה זריזה כדאי להתחיל כאן:

www.john-ros.com