מפגש R ב- 2017-07-19 (בגוגל קמפוס, הכניסה חינם בהרשמה מראש)

Tal Galili

to israel-r-...@googlegroups.com
שלום כולם,

אני שמח מאד להזמין אתכם למפגש R אשר יתקיים בגוגל קמפוס  (Yigal Alon 98, Floor 34, Tel Aviv-Yafo, 67726) ביום רביעי ה- 19 ליולי.
המפגש יתקיים בחסות האיגוד הישראלי לסטטיסטיקה, וגוגל-קמפוס ("קמפוס תל אביב").
אני (טל גלילי) מתנצל על הזמן הרב שעבר מאז מפגש ה-R הקודם (יותר משנה וחצי עברה, מי היה מאמין). אני מקווה (ומתכנן) שהמפגש הבא יהיה קרוב בהרבה מאשר המפגש הקודם.

ההרצאות במפגש יתחילו בשעה 18:30 ויסתיימו ב- 21:00 (עם הפסקה של חצי שעה באמצע). בשעה הראשונה של המפגש יועברו 3 הרצאות קצרות של כ- 20 דקות כל אחת (סילבוסים מורחבים בהמשך הפוסט):
  • ההרצאה MultiNav – Multivariate Exploratory Data Analysis תועבר על ידי אפרת וילנסקי
  • ההרצאה Predicting the probability of a Severe bodily injury in a Car accident in Tel Aviv תועבר על ידי יונתן שוורץ
  • ההרצאה Integrating R based engines in other systems תועבר על ידי עדי שריד
  • בחלק השני של המפגש תועבר הרצאה של כשעה בשם "מטה אנליזה בקלי קלות" אשר תועבר על ידי פרופ' אברהם-נתן (אבי) קלוגר.
ההשתתפות היא בחינם, אך דורשת הרשמה מוקדמת בשני קישורים (סורי על הריבוי, אך אין ברירה):
1) עליכם ליצור שם משתמש באתר של גוגל-קמפוס (ההרשמה היא בחינם, ובצד הימני העליון של המסך)
2) עליכם להירשם בגוגל-טופס שמופיע בקישור הישיר כאן.
 _
יש הגבלת מקום של 120 איש, אז אנא מהרו להירשם. לאחר שירשמו 120 הראשונים, ישלח אליהם (כשבוע לקראת המפגש) מייל שמודיע שהם "בפנים". לאחר מכן ההרשמה תישאר פתוחה ל"רשימת המתנה", ובשבוע שלפני הסדנא נברר כמה אנשים לא יוכלו להגיע – ונזמין את האנשים מרשימת ההמתנה להגיע. בד"כ כשליש (לפחות) מהאנשים מבטלים ברגע האחרון, אז הרבה מהאנשים של רשימת ההמתנה צפויים לקבל הזמנה להגיע (אז תירשמו :) ).

לקריאת תקציר מורחב של ההרצאות לחצו כאן.

להתראות שם,
טל

----------------Contact Details:-------------------------------------------------------
Contact me: Tal.G...@gmail.com
Read me: www.talgalili.com (Hebrew) | www.biostatistics.co.il (Hebrew) | www.r-statistics.com (English)

Diklah Geva

to israel-r-...@googlegroups.com
 טל הי.
אני קמתי חולה. לא אוכל להגיע ליום עיון R.
ממש מתנצלת.
מקווה שיהיה לכולם יום פורהץף
דקלה

Amichai Perlman

to Israel R User Group
היי,

היה מפגש מאוד מעניין - כל הכבוד ותודה למארגנים.

יש במקרה את הסקריפטים של ההרצאה על מטה אנליזה להורדה?

עמיחי

Avraham N Kluger

to Israel R User Group

Amichai Perlman