API code using R

Tal Reznik

to israel-r-...@googlegroups.com
היי, אני חדשה בתחום כריית המידע, יצא לי להשתמש ב-R במהלך התואר בסטטיסטיקה (אוניברסיטת תל אביב) ולאחרונה בשביל web scarping מאתרים כמו ויקיפדיה, IMDB (עם חבילות JSON וXML באופן ידני ולא כלכך יעיל). רציתי לדעת אם תוכלו להפנות או לעזור או ללמד אותי להשתמש בקוד API ב-R.

אני אתן דוגמא, אני רוצה להוריד את מאגר הדמויות של MARVEL. נכנסתי לאתר http://developer.marvel.com/ וקיבלתי מהם קוד API (public and private).

Public: f389fcb49ad574e10ca570867f4bfa43

Private key: 62d5d78c7228435707816d18d5844330c2c43052

איך אני משתמשת ב-R בשביל לקבל טבלת אקסל נחמדה של כל הנתונים?

תודה מראש!
טל.

נ.ב.
שאלה זריזה נוספת - יש לי 3 גרפי boxplot נפרדים (עם אותו משתנה X ומשתנה Y שונה), איך אני מציגה את כולם על גרף אחד ב"שלשות"? תודה לעוזרים.

Tal Galili

to israel-r-...@googlegroups.com
היי טל
לגבי השאלה השניה. את יכולה להריץ
par(mfrow = c(3,1))
אם את מתכוונת שתרשימי הקופסא יהיו באותו התרשים, אפשר להוסיף משתנה עמודה של כל קבוצה ולעשות:
boxplot(y~x*group)

לגבי השאלה הראשונה -
אין לי ניסיון רב ב API. עם זאת, כל API מגיע עם הסברים. בדרך כלל זה URL כלשהו ששולחים אליו בקשה ומקבלים קובץ JSON, XML, CSV או דומה. האם ביררת באתר שעניין אותך איך עושים זאת?
לגבי הסיסמא לאוטנטיקציה, נראה לי שאפשר לעשות זאת עם Rcurl, אבל לא שיחקתי עם זה. אשמח לראות תשובות של אחרים בנושא.

----------------Contact Details:-------------------------------------------------------
Contact me: Tal.G...@gmail.com
Read me: www.talgalili.com (Hebrew) | www.biostatistics.co.il (Hebrew) | www.r-statistics.com (English)

Tal Reznik

to israel-r-...@googlegroups.com
היי שוב,

בהמשך למה שכתבתי, טל גלילי הציע לי להשתמש בחבילה כדי לחלץ את המידע
httr

להלן הפלט:
install.packages("httr")
library(httr)

> url <- GET("http://gateway.marvel.com:80/v1/public/characters?orderBy=name&limit=100&apikey=f389fcb49ad574e10ca570867f4bfa43") > content(url) $code [1] "MissingParameter" $message [1] "You must provide a hash."

מישהו מכיר ויודע לעזור לי?

תודה רבה רבה :)