יצירת גרף מכוון אינטרקטיבי עם אפשרות לפילטור

Ron Chanukayev

to Israel R User Group
היי,
מבנה הנתונים שלי הוא בתצורה הזו:
עמודה 1 : node 1(charecter)
עמודה 2 : node 2(charecter)
עמודה 3: מדד כלשהו לרוב מספר בין 0 ל5(רוב המספרים בטווח 0-1)
עמודה 4:רשימה(LIST) עם תא אחד שהוא מכיל DF עם 3 עמודות, עמודה אחת היא מספר סידורי ו2 עמודות טקסטואליות - עמודה זו רלוונטית רק לעמודה 1
עמודה 5:רשימה(LIST) עם תא אחד שהוא מכיל DF עם 3 עמודות, עמודה אחת היא מספר סידורי ו2 עמודות טקסטואליות - עמודה זו רלוונטית רק לעמודה 2
עמודה 6: מדד נוסף שרלוונטי רק לעמודה 1

אני מעוניין ליצור גרף מכוון שיציג חץ שיוצא מnode 1 לnode 2, כאשר עובי החץ יהיה לפי עמודה 3. בנוסף הערכים שמוצגים בצומת יוצגו בצורת טבלה (עמודות 4 או 5) וגודל העיגול של הצומת יהיה לפי המדד בעמודה 6. הייתי מעוניין שגרף זה יהיה אינטרקטיבי.
בנוסף היית רוצה שיהיה תא כלשהו בצמוד לגרף שבו ניתן יהיה להזין מספר סידורי(בדומה לDF שבתוך הרשימה בעמודה 4) ואז ישארו כל הצמתים שבהם בעמודה 4 יש את המספר הסידורי שהוזן.
יצא לי קצת לעבוד עם igraph, העניין הוא שאני צריך גם את האפשרות לפילטור וגם גרף אינטרקטיבי שהערכים שיוצגו על הקשתות/צמתים יוצגו רק במצב של "ריחוף" עם העכבר על הקשתות/צמתים .

בקריאה חוזרת, זו נראת בקשה גדולה ;)

אודה להכוונה/מקורות שעשו דברים דומים/סיפריות רלוונטיות

אולי כדאי לשנות את מבנה הנתונים באופן כלשהו?