shiny R markdown

Tom Haber

to Israel R User Group

 שלום לכולם ,

אני יודע כי ניתן להטמיע גרפים אינטראקטיבים ב-R markdown בעזרת shiny  ,

רציתי לדעת האם יש דרך לשתף את אותו מסמך עם מישהו אחר ונגיד לשלוח את זה במייל ,

והאם יש דרך בה אני יכול לפתוח את המסמך שאני יוצר מבלי לפתוח את R אלא ישירות מתוך שולחן העבודה ,

תודה רבה ,

תום

Tal Galili

to israel-r-...@googlegroups.com
אם המסמך שאתה מייצר מריץ שייני ברקע, אז צריך שיהיה לו גישה ל-R. אפשר להריץ אותו דרך שרת או לעשות דברים דרך השירות של RStudio לפירסום אפליקציות שייני (אחרים ידעו לומר לך על זה יותר).

מה שאני לרוב עושה זה יוצר מסמכים מבוססי rmarkdown שנשמרים בתור HTML, ואז שולח את הקובץ HTML אל אחרים (אפשר גם לשמור אותו בתור קובץ  docx).
הייתרון ב HTML זה שאפשר להשתמש בקודים שיוצרים גרפים אינטראקטיביים ב javascript, והתוצר הזה לא תלוי במנוע R שרץ ברקע. לאחרונה יוצא לי בעיקר לעשות גרפים ב ggplot2, להעביר אותם דרך ggplotly, ואת התוצר הזה לשלוח (החבילה של plotly עדיין לא בשלה לחלוטין, אבל עובדים עליה).

טל

----------------Contact Details:-------------------------------------------------------
Contact me: Tal.G...@gmail.com
Read me: www.talgalili.com (Hebrew) | www.biostatistics.co.il (Hebrew) | www.r-statistics.com (English)

Tom Haber

to israel-r-...@googlegroups.com
תודה טל על המענה ,

האם אתה יכול לשלוח ולהראות לי דוגמא שבה יצרת מסמך מבוסס HTML ושלחת לאחרים ?

Tal Galili

to israel-r-...@googlegroups.com
במקום לעשות זאת, אני מציע לך לקרוא את הטקסט הבא:
זה הדור הבא של כתיבת מסמכים ב RStudio.
אם אתה כבר לומד את הדברים האלה מ-0, תתחיל בלקרוא את זה.

[...]

Tom Haber

to israel-r-...@googlegroups.com
האמת אני משתמש הרבה ב Markdown ואפילו כותב בתוכו קוד Html כדי לבצע שינויים ,

אני הייתי מעונין ליצור איזה אפליקצית SHINY  קטנה ולהכניס אותה לתוך chunk  ופשוט להריץ את הHTML כך שפשוט אוכל ללכת לקובץ עצמו מבלי לפתוח את R ולפתוח אותו כקובץ HTML ולראות את

האפליקצייה של SHINY שייצרתי

Tal Galili

to israel-r-...@googlegroups.com
סליחה שלא הבנתי.
בכל מקרה - המילה "פשוט" אינה במקום פה. שייני דורש R ברקע. אם אתה רוצה לפתוח את הקובץ ושהוא ידבר עם שייני, אתה צריך ש R ירוץ איפשהו. אישית לא היה לי ניסיון בלעשות משהו כזה.

[...]

Tom Haber

to israel-r-...@googlegroups.com
אוקי בסדר גמור תודה רבה על העזרה