כמה כסף לבקש על בניית אפליקציה בshiny

eliav schmulewitz

to israel-r-...@googlegroups.com
שלום
,פנו אלי דרך אתר פרילנס בהצעת עבודה לבניית אפליקציה, פעם ראשונה שאני עושה דבר כזה ואני מתלבט אם
 א. ללכת על זה
וב. כמה לקחת על עבודה כזאת
?shiny האם יש לכם הערכה למחיר של אפליקציית

בגדול  האפליקציה אמורה לעזור לקבל החלטות, המשתמש מזין 8 משתנים. האפליקציה טוענת מידע מאתר חיצוני של אנשים שנמצאו במצב דומה ומה  היו ההחלטות שלהם והתוצאות ולאחר מכן האפליקציה מבצעת איזשהו מדד דמיון בין הנתונים שהמשתמש הזין למידע הקיים  ומחליטה אם הנתונים הקיימים יכולים לעזור למשתמש.

אני יודע שזה לא לגמרי ברור גם לי לא ברור לגמרי

Tal Galili

to israel-r-...@googlegroups.com
שלום אליאב,
אני חושב שזה קשה לענות על שאלה כזו, אבל הנה הפרספקטיבה הכללית שלי:
אם זו פעם ראשונה שאתה עושה פרוייקט אז מן הראוי שהלקוח לא ישלם לך על זמן הלימוד שלך. מצד שני, על הזמן שעליו הוא כן משלם, הוא צריך לשלם סכום שיכבד את עבודתך.
אפשר לבקש סכום פר שעה ואפשר פר פרוייקט. במצב שאתה מתאר נשמע לי שעדיף שתציע מחר על כלל הפרוייקט, תוודא שיש איפיון שאתה והלקוח מסכימים עליו - ותצלול לתוך זה.

אומנם זו לא בדיוק תשובה לשאלתך, אך זו תשובה כלשהי :)

בהצלחה,
טל

----------------Contact Details:-------------------------------------------------------
Contact me: Tal.G...@gmail.com
Read me: www.talgalili.com (Hebrew) | www.biostatistics.co.il (Hebrew) | www.r-statistics.com (English)

דוד ארנבורג

to israel-r-...@googlegroups.com
לי זה נשמע כמו הפרילנס האולטימטיבי. הייתי הולך על זה בלי לחשוב פעמים. לא ממזמן עשיתי דבר דומה באמצעות VBA בתוך אקסל וזה היה הפרילנסים היותר מהנים שעשיתי. אבל זה כנראה יותר אישי. אני בכל אופן גביתי סכום אסטרונומי (במושגים שלי)- משהו כמו משכרות חודשית על עבודה של יומיים. בסוף כולם היו מרוצים

amit gal

to israel-r-...@googlegroups.com
גם אני מוכן לעשות משכורת חודש ביומיים, ואני מכיר שייני ממש טוב :)

יהושפט סכלקנס

to israel-r-...@googlegroups.com
   רגע רגע, לפני שאתה סופר את הדולרים, חשוב לזכור שאמנם קל לייצר אפליקציית שייני

 אבל לחלוק אותה עם מספר מצומצם של אנשים זה כבר סיפור אחר לגמרי

צריך לינוקס ושייני סרבר, שזו תוכנה אחרת לגמרי, בקיצור בלגן

כמו כן אתה צריך שרת שמן הסתם יעלה כסף, תכניס גם את זה למשוואה,

אם אתה יודע ג'אוה, אני יכול להמליץ לך עך אופציה אחרת, של בניית אפליקציה בג,אוה אפ אקס, עם ממשק ל R

זה קצת יותר מורכב אבל לא דורש שרת, ואפשר להריץ את זה כתוכנה במחשב אישי

Daniel Nevo

to israel-r-...@googlegroups.com
רק הערה על ההערה, אם זה עדיין רלוונטי.
אינני יודע מיהו הלקוח ומה טבע העבודה (וכמה על זמנית צריכה להיות האפליקציה) אבל השימוש בSERVER של RSTUDIO הוא נוח ופשוט להעלאת אפליקציות, אפילו שהוא בשלבי פיתוח.
כדאי להסביר ללקוח את המשמעות (סרבר שלא תלוי בך), ולראות אם האופציה הזו אולי עדיפה מבחינת שניכם.
דניאל

יהושפט סכלקנס

to israel-r-...@googlegroups.com
היי דניאל

האם אפשר גם לחלוק ב server  עם מספר חסום של אנשים או שזה Public?

כי לדעתי המודל העסקי שלהם הוא לגבות כסף עבור אפליקציות שאינן Public.

Daniel Nevo

to israel-r-...@googlegroups.com
אתה צודק. עד כמה שאני יודע, אי אפשר ליצור סיסמאות לדוגמא בצורה זו.
בגלל זה הוספתי את ההסתייגות לגבי טבע הלקוח והעבודה.

eliav schmulewitz

to israel-r-...@googlegroups.com
אפשר לפתור את העניין הזה בעזרת שימוש ב
שנמצא עכשיו בגרסת אלפא  ונותן אופציה לשימוש ב
ssl