אישכול(clustering) מבוסס אוסף ב-pvclust ועצים לא מושרשים ב-ape

Amit Fliess

to Israel R User Group
מצאתי את חבילת pvclust , שעושה ללמידה לא-מונחת את, מה ששיטות מבוססות אוסף כמו random forest, עשו ללמידה מונחת.
שיטת נוספת שעוזרת לי לראות יותר בבירור את תוצאות ה-clustering זה עצים לא מושרשים(דומים יותר לתפטירים) בעזרת החבילה ape לפי הפקודה:
plot(as.phylo(hc), type = "unrooted")
הופיעה בקישור:
.
הבעיה שהפקודה as.phylo לא עובדת על התוצאות של pvclust בניגוד לתוצאות של חבילות אחרות ל-clustering.
אשמח אם מישהוא, שמבין ממני בתכנות הגרפיקה של R , יוכל לעשות חבילה לייצור עצים לא מושרשים מתוצאות של חבילת pvclust.

Tal Galili

to israel-r-...@googlegroups.com
היי עמית,
התוצר של pvclust הוא רשימה שכוללת כמה רכיבים, אחד מהם הוא בסך הכל אובייקט hclust. יצרתי כמה פונקציות כדי לגשת ולהשתמש באיברים של החבילה, תוכל לקרוא עליהם כאן:
בשביל מה שאתה מבקש, תוכל להשתמש ב
as.dendrogram
על האובייקט (שבסך הכל מוציא את ה hclust והופך אותו לדנדרוגרמה).
ואני חושב שעל זה אפשר להפעיל as.phylo (ואז את שאר מה שכתבת).

בהצלחה,
טל

----------------Contact Details:-------------------------------------------------------
Contact me: Tal.G...@gmail.com
Read me: www.talgalili.com (Hebrew) | www.biostatistics.co.il (Hebrew) | www.r-statistics.com (English)

Amit Fliess

to Israel R User Group
אומנם אני מצליח לקבל מחדש עץ לא מושרש אבל אחרי שאני מפעיל את as.phylo , הפקודות text ו-pvrect לא עובדות כך שאני מאבד את כל המידע מ-pvclust בחזרה לעץ לא מושרש.

בתאריך יום שני, 12 ביוני 2017 בשעה 11:44:47 UTC+3, מאת Tal Galili:

Tal Galili

to israel-r-...@googlegroups.com
הגיוני. הפונקציות הללו לא יודעות איפה למקם את התוכן על הגרף הזה.
כדי לפתור את זה תצטרך לעבוד די קשה לתכנת את זה מאפס...

Sent from a smart-phone
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to israel-r-user-g...@googlegroups.com.

Amit Fliess

to Israel R User Group
זה למעלה מיכולותי אני לא מבין מספיק בתכנות גרפי ב-R .

בתאריך יום שני, 12 ביוני 2017 בשעה 16:00:39 UTC+3, מאת Tal Galili: