עובד במחשב מקומי אבל לא בסרבר (עובד בסרבר אבל לא על המחשב המקומי)

eliav schmulewitz

to israel-r-...@googlegroups.com
 אני מנסה להוריד מידע אוטומטית מיד 2 ולבצע גיאוקודינג
הקוד עובד יופי על המחשב המקומי אבל נחסם מהסרבר :
library(XML)
library(RCurl)
url<-getURL(theurl)
tables <- readHTMLTable(url)
a<-tables[31]
a<-na.omit(as.data.frame(a,ncols=20)[,9:20])
a<-a[c(1,3,5,7,11)]
names(a)<-c("address","price", "rooms","floor","date")
איך יכול להיות שהאתר חוסם אותי ? כשאני לא מנסה להיכנס אלפי פעמים

לעומת זאת כשאני מנסה לבצע גיאוקודינג בעזרת החבילה
ggmap
geocode (a$address)
בסרבר עובד יופי ובמחשב המקומי  לא מצליח להתמודד עם העברית
חוץ מזה חשבתם פעם להעביר את הקבוצה הזאת לפלטפורמה עם יותר תמיכה בעברית?
תודה
אליאב

Jonathan Rosenblatt

to israel-r-user-group
אם האתר אכן חוסם אותך, מוטב ליצור עימם קשר.
אני חושב שהבעייה היא דווקא שהטבלה שאתה מנסה לייבא אינה קוד HTML אלא דינאמית (בוודאי נתקלת בדיון כאן).
המפתח לדעתי טמון באפשרויות האינסופיות של getURL, אבל לא הצלחתי למצוא את הפתרון.
אגב- דוגמת ggmap לא עבדה אצלי.

יונתן

Jonathan Rosenblatt
www.john-ros.com

eliav schmulewitz

to israel-r-...@googlegroups.com
אם הבעיה הייתה כזאת גם במחשב המקומי זה לא היה כובד
אצלי הגיאוקוד עובד הבעיה היא שהוא לא מזהה את העברית כשאני מייבא את זה מהאתר
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to israel-r-user-group+unsub...@googlegroups.com.

Jonathan Rosenblatt
www.john-ros.com