R flexdashboard tab icons

Tom Haber

to Israel R User Group
שלום לכולם  ,

אני יוצר עם R Markdwon דף בעזרת R flexdashboard  ,

בכלי הזה יש אפשרות ליצור דף שבתוצאה שלו יש בראש הדף שורת טאבים שבתוך כל טאב ניתן להכניס מה שרוצים ,

באחד הטאבים יצרתי אפשרות של יצרת תפריט גלילה שניתן לפתוח את הטאב ולבחור בתוכו עוד אפשרויות ,

הכל עובד לי מצוין  , רק הייתי מעוניין לדעת איך ניתן להוסיף איקון נחמד בצד של אותו טאב . יוצרים את האייקון כך

"{Page 1 {data-icon="fa-list
=====================================     זה דוגמה ליצירת טאב בשם page 1 שלידו יש איקון נחמד

אני יצרתי טאב שנראה כך :

{"Page 1 {data-navmenu="Menu A
=====================================

שמריצים בפלט הכל טוב ויפה , אך הייתי מעוניין לדעת כיצד ניתן להוסיף גם אייקון לאותו תפריט טאב

תודה רבה ,

תום

Efrat Vilenski

to Israel R User Group
נסה להוסיף את האייקון עם רווח.
Page 1  {data-navmenu="Menu A" data-icon="fa-camera-retro"}

בתאריך יום רביעי, 31 באוגוסט 2016 בשעה 10:48:49 UTC+3, מאת Tom Haber:

Tom Haber

to israel-r-...@googlegroups.com
תודה רבה על המענה והעזרה ,

אבל העניין הוא שהפקודה הזאת יוצרת למעשה אייקון בטאב שנמצא בתוך הגלילה ולא בטאב הראשי עצמו ,

יש דרך שהאייקון יהיה בטאב הראשי ?