Re: Yeddi il qaranlig

Emil I S M A Y I L O V

to inki...@googlegroups.com
Eziz Nicat Eliyev. Film cekmek istediyiniz movzuyla bagli mailiniz teesuf olsun ki, mende oxunmadi. Mumkunse uygun font da tekrarlasaniz !

TV dinner still cooling?
Check out "Tonight's Picks" on Yahoo! TV.

Nicat Aliyev

to inki...@googlegroups.com
Eslinde bu font yox, encoding meselesidi. Amma yene de herfleri ingilis herfleri eleyib gonderirem.. Buyurun

Avstriyanin Lints sheherinde ana 3 ushagini 7 il erzinde qaranliqda yashamaga mehkum edib.

İxtisasca h uquqshu nas olan 45 yash li qadi n bo shandi qdan sonra es eb pozuntusu ke chirib. O, e rinden qisas almaq uchu n do gma qizlar ini he def e ali b. Qad in evi dem ek olar ki , tunele ch evirib. O , pe ncer ele ri t ixayi b,  lampalari chi xarib , qapi ni ba gli saxlayi b. Bu yolla ana u shaqlari ni etraf alemd en tecrid edib. 6 yash li Viktoriya , 10 yash li Katarina , 13 yash li Elizabet 7 il erzinde neinki mektebe gedibler, he ch kuch e u zu de gormeyibler . Onlar gun ishigi na da hesret qaliblar . Atasi qizlar i go rmeye geldikde ise, qadin onlari n ya xestelendiyini, ya da nenesinin evine getdiyini bildirirmish.

Qi zlar ya shadi qlari sheraite uygunla shiblar. Onlari n ota gindaki zibil qatin in qalinl igi 1 metre chati b. Veziyyet o yere gelib ki, ush aqlar si chovullarla oynamali olublar . Onlar sichovullara leqeb de veribler .

İller erzinde qizlar normal danishiq qabiliyyetini itiribler. Onlarda xu susi dan ishiq dili formala shib. Bele ki , ush aqlarin teleffu zleri qeyri -adi formadadir ve onlar her cu mlenin sonunda «lakin» so zun u ish ledirler.

7 ilde n sonra ush aqlarin i go rmey en ata m ehke mey e uz tutub. Axtar ishlar netic esinde qadi n h ebs olunub. Q izlar ise Kernterd eki reabilitasiya m erke zine yerlesh dirilib. Haz irda onlar m uvafiq olaraq 14,18 v e 21 yash dadirlar . Qi zlar  i shiga oyresh mediyind en xest exanada ilk h efte ler erzind e skamyalari n alt indan chixmayi blar. CHunki bura en qaranliq gushe idi. H ekimle rin m elumati na g ore, boy uk qiz in ruhi v eziyye tinin d uze lmesin e umid yoxdur. Viktoriyan in ozu nu yaxshi hiss etm esi uchun ise ille r laz im olacaq.

P. S Men film cekmek ucun ssenari yazmaga movzu axtarirdim. Axirki tapdim. Yeddi il qaranliqda. Ela seslenir.

Beyaz Flower

to inki...@googlegroups.com
Nicatin yazisini oxuyanda hec de teecublenmedim, cunki, buna benzer gorduklerim var.

bu yaxinlarda anam melimelik etdiyi sinifde bir ushaq duz hereket elemediyi ucun, valideyinini mektebe caqirtdirmaq mecburiyyetinde qaldi. Hemin ushaqin anasi ile danishanda, men hekimde olmaliyam gele bilmiyecem atasi geler dedi, Ancaq bir shey xahish etdiki, yoldashina anam ozu desin. Ushaqin anasi deye bilmezmish. Sizce bu qaranliq deyil?

Bilirsiz mene helede melum deyil, bir evde 10 il 20 il yashiyan cutlukler bele xaraketrle nece yashiyirlar? qorxu ne bilim neler. bu bir robot yashamidir dushunurem. Insan bir sozu ki oturub heyat yoldashi ile rahat paylasha bilmirse...

   He birde sevgililer el ele tutub gezende en coxda yashli nesili onlara muracieti "terbiyesizler, heyasizlar" sozunu eshitmishem ozude ucadan:) Bes yaxshi, aciq yazacam, toy gunu evlnenelerin uzerine qoyulacaq mecburiyyet nedir bes? onu anlamiram.    Tesevvur edin elnen bele tuta bilmediyin shexsle birden bire toy gununde bashliyirsan gecelemeye, dehshetlidir.

   Vallah raziyam qizlarimiz sevdiklerinin yaninda mini yubka bele geyinib gezsinler naz vere vere:), cunki, sevdikleri yaninda. Amma dersden cixarkan xususi (maniken  qelet edib o yerishi yerimir:)))  ) yersihle poza vere vere getmesi.       Ancaq tersinedirde:)
 Oqlanalrimiz ise "canim sene bir soz deyen deyilem", "bashiva tac qoyacam" deyib evlendikden sonra qapini baqliyib heyat yoldashlarina qadaqa qoymaqa bashlamasi ve s.

Menim tanishim olan bir ressam qiz vardi. Ressamlar aciq olmaqi xoshlayan insanlardi. Cox boyuk fikirleri vardir senetine dair. Evlilikden once sevgilisinin "sene mane olmaram senetinde" dediyi soz, evlendikden sonra "niye cole cixib harasa gedirsen" sozu ile evez olunmaqa bashladi

Bu da bizim qaranliqlarimiz

Aciq olmaq, ailene, sevdiyive, dostuva, butun yaxinlariva aciq sade davranmaq (heresinin oz munasibetlerine gore, sevgiliye gosterdiyimiz munasibeti elbetdeki dosta gostere bilmerik ) olsa idi cox elaa olardi coxxx. En esasda evlilikde cutlerin bir birine aciq danishmasi, sebrle qarshilama xarakterinin olmasi en vacib meseledir.

Nicatin yazdiqi movzuda qisas almaq fikri olub esas. Azerbaycandaki qaranliqlar nedir bes? mentiqsiz namus fikri?

Sozumun cani eger qerar veririkse kimlese dsttluqa, sevgiliye durust qerar vereyin.

Nicat Aliyev <nicat...@gmail.com> a écrit :
Eslinde bu font yox, encoding meselesidi. Amma yene de herfleri ingilis herfleri eleyib gonderirem.. Buyurun

Avstriyanin Lints sheherinde ana 3 ushagini 7 il erzinde qaranliqda yashamaga mehkum edib.
Ýxtisasca h uquqshu nas olan 45 yash li qadi n bo shandi qdan sonra es eb pozuntusu ke chirib. O, e rinden qisas almaq uchu n do gma qizlar ini he def e ali b. Qad in evi dem ek olar ki , tunele ch evirib. O , pe ncer ele ri t ixayi b,  lampalari chi xarib , qapi ni ba gli saxlayi b. Bu yolla ana u shaqlari ni etraf alemd en tecrid edib. 6 yash li Viktoriya , 10 yash li Katarina , 13 yash li Elizabet 7 il erzinde neinki mektebe gedibler, he ch kuch e u zu de gormeyibler . Onlar gun ishigi na da hesret qaliblar . Atasi qizlar i go rmeye geldikde ise, qadin onlari n ya xestelendiyini, ya da nenesinin evine getdiyini bildirirmish.
[...]
Ýller erzinde qizlar normal danishiq qabiliyyetini itiribler. Onlarda xu susi dan ishiq dili formala shib. Bele ki , ush aqlarin teleffu zleri qeyri -adi formadadir ve onlar her cu mlenin sonunda «lakin» so zun u ish ledirler.

On 2/16/07, Emil I S M A Y I L O V <emili...@yahoo.com> wrote:
Eziz Nicat Eliyev. Film cekmek istediyiniz movzuyla bagli mailiniz teesuf olsun ki, mende oxunmadi. Mumkunse uygun font da tekrarlasaniz !

TV dinner still cooling?
Check out "Tonight's Picks" on Yahoo! TV.

Leyli Tac

to inki...@googlegroups.com

Salam Nicat bey!
Eslinde film cekmek isteyiniz eladi, amma bunu harda
gerceklewdireceyiniz maraqlidi menimcun, yeni Azerbaycandami ya???
Etrafli melumat versez lap yaxwi olardi, cunki meni maraqlandiran
sahedi. Onceden tewekkurler.

* Nicat Aliyev <nicat...@gmail.com> [Fri, 16 Feb 2007 22:06:55
+0400]:

> [...]

> oynamali olublar. Onlar sichovullara leqeb de veribler.
>

> &#304;ller erzinde qizlar normal danishiq qabiliyyetini itiribler.

Onlarda
> [...]

> n ozunu yaxshi hiss etmesi uchun ise iller lazim olacaq.
>

> P.S Men film cekmek ucun ssenari yazmaga movzu axtarirdim. Axirki

Yahoo!

--
Leyli Tac.

--
Ğàìáëåğ-Îáúÿâëåíèÿ - ïğÿìîé äîñòóï ê áàçå ãàçåòû Èç Ğóê â Ğóêè!
http://irr.rambler.ru/

Leyli Tac

> [...]

> n ozunu yaxshi hiss etmesi uchun ise iller lazim olacaq.
>

> P.S Men film cekmek ucun ssenari yazmaga movzu axtarirdim. Axirki

Rashad Azimov

to inki...@googlegroups.com
meslehetdir cek mende ata roilunu oynayaram

kamil hamidov

to inki...@googlegroups.com
Men de dushunurem ki, fil cekmek ideyasi yaxshidir. Amma baxir hansi movzuda ve ya senin dediyin movzuda. Her halda sen Azerbaijan da yashayiorsan bu movzunu da Azerbaijanla elaqelendirmelisen. Jurnalist kimi yanashdiqda eger senedli film cekmek niyyetindesense bu movzudan Azerbaijanla elaqeli diger movzu ucun komekci material kimi istifade ede bilersen
Kamil

Rashad Azimov

to inki...@googlegroups.com
alo ne kinocekmek.faydali ishle meshqul olmaq lazimdir.

Nicat Aliyev

to inki...@googlegroups.com
Hec bele sozlerden xosum gelmir.
Eslinde cavab yazmayacaqdim ..
1. Sen ozunu faydali ish dagharcighi hesab eliyirsen?
2. Bir iki cumleli mesajlar yazmagla grupun faydali ish emsalini azaltmaga chalishma.
3. Bilmirem " alo " nu kimin dilinden goturub oz danishiq imicine qatmisan.. Ancaq xosh seslenmir.
4. birde menim yazdigima mene bele munasibet bildirme. Emr ve adami alchaldici sozler heckime xosh gelmez.. ( sozunnen bele cixir ki, bosh bosh ishlernen mesquluq he? )

ir ix

to inki...@googlegroups.com
Mence kino cekmek hecde faydasiz is deyil. O da medeniyetin bir qoludur. Duzdu burda amil varki kino ne haqqindadi ve nece kinodu. Amma umumiyyetle kino senetini goturende cox maraqli ve her xalqda olmasi musbet qarsilanacaq bir medeniyyet qoludur.

Hormetle,

Ramil.

Ilkin Khalili

to inki...@googlegroups.com
Mence, kino cekmek faydali ishdir, sadece, dushunurem ki, bu ishi mutexessislere muraciet etmekle gormek daha yaxshi olardi, sozun duzu hec Sizin bu ishde ne derecede bcariqli oldugunuzu bilmediyime gore konkret fikir deye bilmerem. Ancaq bele dushunurem ki, son zamanlar cekilen abstrakt filmlerdense (sohbet Azerbaycandan gedir), eyiblerimizi tenqid eden ve maariflendiren filmlerin cekilmesi daha yaxshi olardi.
Bu cur fikirlerin seslenmesi, hetta heyata kecmeyecek bele olarsa, xoshdur.
Haminiza ugurlar.

ilkin huseynov

to inki...@googlegroups.com
salam qardaşım,
fikrivi beyenirem ve destekliyirem. eger istanbuldasansa men sennen realda da görüşüb bu mövzuda söhbet elemek istiyirem.
bu işde sene azacıq da olsa kömeyim deyse türkler demişken mutlu olaram.

kino çekilmesinin eleyhdarlarına seslenirem burdan. bu gün bütün dünyaya hökm eliyen ABŞ-nin ixrac elediyi 2 mehsulu var. biri silahlarıdı, son derece müasir ve daha çox insanı daha çox öldüren (!) oyuncaqlar. o birisi de eslinde silahdı, amma ideoloji silahdı. biz ona film deyirik öz aramızda. bu söhbeti çox uzatmaq olar, ama metlebden uzaqlaşmamaq üçün burda kesirem.
o ki qaldı bu işnen ancaq professionalların meşğul olmasına; sinemanın dahi uşağı hesab edilen Stiven Spielberg de anasından rejissor olaraq doğulmamışdı ve ilk filmleri heveskar (amatör) filmler idi.

özünüze fikir verin, bir de sevdiklerinize.

helelik

2007/2/19, Nicat Aliyev <nicat...@gmail.com>:

--
herşeyi bilecek kadar genç değilim
oskar vayld

Birkowf

to inki...@googlegroups.com
Ilkin,

abstract adlandirdiginiz filmlerden bir nechesini sadalaya bilersinizmi, bilmek isteyirem. Hansi filmler abstract sayilir, nece filmlerdir onlar?

Hormetle

Birkowf

to inki...@googlegroups.com
Beyaz Flower,
Yazini goren kimi, cavab yazmaq hevesine dushdum. Amma reaksiyalari gozlemeli idim. Ve teeccub edirem neden movzu davam tapmadi. Belke buna gore ki, yazin konkret idi.

Ashagidakilari beyenirem desek, o zaman bacima, yoldashima ve qizima dilde "azadliq" vermeli oluram (men kimem ki, birine azadliq verib ya ala bilem). Dediklerimin en azindan bir qismini gozlemeli oluram. Bezen bunu "men" qebul etsem de toplum beyenmir, adama 100 soz chixararlar.
Men inaniram ki, "canim sene bir soz deyen deyilem", "bashiva tac qoyacam" kimi sozler tam ureyinin tekinden gelir. Evlenme fikrinde olan heyat boyu xoshbaxt olmagi hedef tutub. Ebedi sevgini ureyinde saxlamagina and icher. Amma goruruk ki, olmur, qalmir, yashanilmir.
Riyaziyyatchilar her elmin riyaziyyat uzerinde quruldugu ucun bu meselenin riyaz formulu tapmaq chalishirlar. Onlar sevgini 4 yere bolur:
1- Oglan qizi sevir.
2- Ikisi sevishirler
3- Qiz oglani severir
4- Nifret yaranir.
Tebii ki, birinci baxishda kompleks meselenin bu qeder sadeleshdirmesi mentiqden uzaq gelecek. Ancaq kokune baxanda anatomi, biologi ve psykologi da bunu tesdiqleye biler. O ki, sevgini chozulmez meseleye chevirir, o dishardan gelen efektlerdi.

El-ele verenlerin "heyasiz-terbiyesiz" adlanilmagina geldikde isterdim iran ve Ereb olkelerini gozden kechiresen. Neden qadini charshaba buruyub, qadin oz isteyile kishinin malikiyyetine kechib ve s. Eger bizim tereflerde qadin ozunu charshabdan azad edibse kishinin malikiyyetinde qalmasi davam edir. Gorursen bu qrupda neche oglan shexsi heyatlarindan yazib ve achiqca qizlardan danishiblar. Hansi qizda bu cesaret var? El-ele verene heyasiz deyen oz milkini qorumaq isteyir ve burada esl heyasiz qizdir.

TÜRKOĞLU

to Ferdi İnkişaf Merkezi(FIM)
Salam gardashlar

Demeli ki Film çekmek zahmetli movzi
Amma film ucun movzi bulunabilir.

Örnek: Ermenilerin ŞUSA Katli
Filmin adı: AZADLIQ

Beyaz Flower

to inki...@googlegroups.com
Said bey maraqli idi, en esasida riyazi hesablama terefi.

Bilirsiz umumiyyetle bele bir hal mushahide edirem. Qizlarin bakireliklerini qorumaq qorxusu onlari oqlanla munasibetden cekindirir. Goresen menliyini dushunub (mentiqle neticeye gelib)  munasibetden cekinmek fikirleri daha doqru olmazmi.

Riyazi meseleye gelirem. Sonu nifret meselesine. Dushunuremki, Said bey bele bir misal var "cavanliqindan qocaliqin ucun saxla" bu misali evez edirem evlilik heyatinda ve ya cutluk eyni anda yashamaqa bashladiqi andan,  bir birilerine  munasibteleri ele olmaldirki, gelecekde nifret kimi hisler yarananda hemin o nifreti neye gorese baqishlamali bir sheyler olsun.  Insan gunde eyni ishi gorende bezir, dushunurem evlilik heyatida beledir, 20-30-50 il eyni adamla sabahi qarshila, gunde eyni sheyler, bezdirici gele biler insana. Insan orqanizmi boyudukce onun telebatini deyishmesi, psixologiyasinin deyishmesi ve s. Evlilik heyatida beledir zaman kecdikce nelerinse inkishafi, nelerse ehtiyac, telebat ve s.  Evlilik heyatinda yeni yeni ideyalar olsa pis olmaz, daha maraqli nelerise keshf etmek ve s.

   Meselen otaqimda 2 dene qush saxliyiram. 2 ay onlari demek olarki qefesde saxladim. Gunde en azi  3 defe dalashdiqlarini mushahide edirdim. 2 aydan sonra qefesi acdim, otaqda serbest ucurlar. Mekan boyuyub, dalashmaqlari ise azalib

Leyli Tac

to inki...@googlegroups.com
Ezizimiz Seid bey. Sizi ve butun qrup ehlini salamlayiram.
Demeli sizin yazinizi oxudum, bu movzuyla bagli, ele ondan
oncekini de. Eslinde qaranligi muxtelif isttiqametlere yonlendirmek
olar, amma dostumuz aile meselesinne yoneldibse ele ondan baslayaq.
Azerbaycan ailelerinin yapisi ferqlidir. Cunki qadin ve kisilerin aile
haqqinda tesevvurleri de ferqlidir. Demek olar ki Azerbaycanda 50 faiz
aileler sevgi uzerinde qurulur, ilk baxishdan du cox gozel olsa da
sonradan siz dedyiniz 4cu merhele gelib cixir, yeni sevgi nifrete
cevrilir. niye? cunki sizin qeyd etdiyiniz 3cu merhelede artiq kiwi yox
, qadin sevir. bes niye kiwi sevmir? bu suzli ozunuze vermisinizmi hec?
eslinde sexsen men ailenin sevgi uzerinde qurulmaginin terefdari deyilm,
sevgi bir terefli de olsa yeter, cunki onsuz da 4cu merheleye cox qisa
zamanda catilacaqdir. Esasen xanimlar evlenecekleri oglanla surecek
heyat yolunu xeyalinda canlandirmaga caliwir onceden, ve bu cox gozel
heyat yoludur. amma evlilikden sonra hemin dostumuzun dediyi qaranliqlar
uze cixir ve xeyal etdiyimiz heyat yolunda catlar emele gelir, bele
bele de sevgi de azalir, insan soyuyur yarindan ve sonda da nifret...
hem de siz qeyd etmisiz ki ereb olkelerinde qadinlar ozleri carshaba
burunub kendileri erlerinin mulkine cevrilibler, amma bu bele deyil.men
sizinle razilasmiram, cunki onlar carshabda olsalar da erlerini cox
gozel kobudcasina desek idare edir, istedikleri her bir seyi heyata
kecirdir ve erleri onlarin hec birine gozun uste qasin var deye bilmir,
ovuclarininicinde saxlayirlar, amandi yanindan yel otmesin xanimimin.
ele farslarda da beledir, hec uzaga getmek lazim deyil goturek Irani.
ele bilirsiniz ki qadinlar carsabdadilarsa demeli qapalidirlar? vallah
onlarin yaxsi ki carshabi var yoxsa... hem de o ki qaldi heyasiz qizlar
meselesine, kiwiler umumiyyetle oz aralarinda her bir sozu rahat daniwa,
muzakire ede bilirler, amma qizlar qadinlar oz aralarinda da perde
saxlamagi bacarirlar. qrupda oz sexsi heyatini paylasmayanlar ise esla
cesaretsiz deyiller, onlar sexslerine aid olan meseleleri sadece
qeyrilerinin bilmesine razi deyiller. hem de mene ele gelir ki
Azerbaycan ailelerine qaranliq getirem aile bawcilari, yeni kiwilerdir,
inciseniz de incimeseniz de men bele dusnunurem, cunki ailenin bascisi
odur, istese ailesi saf, temiz olar, istese qaranliqlarla dolu...

* Said <said...@gmail.com> [Tue, 20 Feb 2007 16:26:48 +0100]:

> [...]

> Men inaniram ki, *"canim sene bir soz deyen deyilem", "bashiva tac
> qoyacam"*kimi sozler tam ureyinin tekinden gelir. Evlenme fikrinde

Beyaz Flower

to inki...@googlegroups.com
Ulkerzade (adinizi bilmirem:( ) yazinizi oxudum, sonda qeyd etdiyiniz kishler meselesine mende oz fikirmi bildirmek isteyirem.
   Esline qalsa meni heyatda bir coxlari feminst deye caqirir. Hetta qrupumuzdan da var ki, mene ele gozle baxirlar:)  Ancaq men calishmishamki, esas duz olmuyanlari cixardib one qoymaqa. Bilmirem artiq bacara biliremmi, ama heleki menden yashca cox boyuk adamlardan 2-3 nefer "qizim sen sehv dushunrusen" deyib. Mende cavanliqima salib deyiremki, siz sovet dovrunun adamisiz (bu sozum umid edirem menfi terefe yozulmadi (evvelceden siqortaliyim  ozumu) )
   Sonda yazdiqiniz yazi, kishlerin qaranliq getirdiyini demisiz aileye. Ancaq men razi deyilem ki, burda tekce kishilerin rolu olur. Bilirsiz niye, cunki bezen hetta cox hallarda biz qadinlar uzerimize dushecek neyinse mesuliyyetini oqlanin uzerine atmaqa calishirq (sohbet evlilik heyatindan gedir)  Ve gucdu oqlan da durub qadinina yox demiyecek. Qadinin etmeli olduqunu   oqlan ozu edecek. Ve burda ister istemez aqila siqmaz hakimiyyet  oqlanda bashliyacaq. Oqlan ishin cox fazini gormush olur hetta 90% -ni ve bu da bayaq dediyim kimi, neticede aqila siqmaz hakimiyyet hissleri emele getirir.
1. Oqlan dushunurki, qadinin neyise etmek cesareti yoxdur.
2-ci ise artiq oqlanda bele bir ideya emele gelir ki, qadini nese etmeye calishsa bele, ede bilmeyecek, cunki qadin ozunu evvelceden zeif gosterib. Ve bu qanun olaraq oqlan her sheyde one kecir.

Eger biz qizlar uzerimieze dushen ishi heqiqeten de ozumuz edib heyata kecirtsek 100% menasiz asliliqdan azad olacayiq. Ve  neticede boyuk etibar qazanaciyiq.  Ve sonda herenin oz borcu meselesi emele gelir. Qadin oz uzerine dushen ishi etmeli, kishi ise oz ishini.

Bir birine komeklikden danishsam artiq bashqa bir movzu  yaranacaq.
Sozumun cani, tek kishilerden yox biz qadinlardanda aslidir bu qaralma hadiseleri.

  Daha bir fikir, ve burda artiq men heqiqeten feminist leqebini ozum ozume deyirem ve haqliyamda:) Hansi kishi ki, onun bunun danishdiqi mentiqsiz namus xeyallarina uyub hereket edirse qadinina qarshi, Ulkerzade  men sizinle 100% raziyam burda artiq

Gorursuz heyat muxtelifdir, esas olan biz ozumuz tam olaq. Ozumuz dushunek tam mentiqle ve hereket edek.

Gunel

Leyli Tac <ulke...@rambler.ru> a écrit :
* Said [Tue, 20 Feb 2007 16:26:48 +0100]:
Ðàìáëåð-Îáúÿâëåíèÿ - ïðÿìîé äîñòóï ê áàçå ãàçåòû Èç Ðóê â Ðóêè!
http://irr.rambler.ru/

Nicat Aliyev

to inki...@googlegroups.com
Deyesen qrupda qadinlarin koalissiyasi qurulur yavash yavash. Seid sen neynedin? Reaksiyaya katalizator tokdun.

Leyli Tac

to inki...@googlegroups.com
Gunel xanim men hardasa sizinle de raziyam, amma kisiler haqqinda
dusuncelerimde donmezem. eger siz ish, mesuliyyet bolgusunden
daniwirsinizsa men qaranligin ondan qaynaqlandigin dusunmurem. sadece
bir seyde sizinle raziyam, qadin aile heyatina basladigi ilk gunden oz
missiyasinin neden ibaret oldugunu aciqca bildirmelidi, bacardisa
aferin( bu o demek deyil ki, kiwilik edecek, esla , sadece kiwi
anlayacaq ki onun qeder xanimin da huququ var) , yox eger bacarmadisa,
zeiflik gosterdise artiq o kiwinin qaranliqlara yol vermesine bir nov
serait yaradir. tebii ki bizim kishilere de ele zeif, dinmez, qanunu
bilmeyen, saki, mezlum quzu olan evdar xanimar lazimdir. amma men bunu
butun kisilere deyil, 95faizine aid edirem. Xahish edirem, menden
incimeyin kisiler, bu menim subyektiv fikrimdir. adim da Ayseldir,
bundan sonra adimla da muraciet ede bilersiz. haminiza ugurlar.

* Beyaz Flower <beyaz....@yahoo.fr> [Fri, 23 Feb 2007 22:52:58 +0100
(CET)]:

> [...]

> terefe yozulmadi (evvelceden siqortaliyim ozumu) )

> Gorursuz heyat muxtelifdir, esas olan biz ozumuz tam olaq. Ozumuz

&#208;&#224;&#236;&#225;&#235;&#229;&#240;-&#206;&#225;&#250;&#255;&#226;&#235;&#229;&#237;&#232;&#255;
- &#239;&#240;&#255;&#236;&#238;&#233;
&#228;&#238;&#241;&#242;&#243;&#239; &#234; &#225;&#224;&#231;&#229;
&#227;&#224;&#231;&#229;&#242;&#251; &#200;&#231; &#208;&#243;&#234;
&#226; &#208;&#243;&#234;&#232;!
> http://irr.rambler.ru/

> D&#233;couvrez une nouvelle fa&#231;on d'obtenir des r&#233;ponses
&#224; toutes vos

> questions ! Profitez des connaissances, des opinions et des

exp&#233;riences