Stepa Srbin ONLINE

Ledd

Ivan Kisic ( rospaya )

Pharcyde

On Sun, 4 Dec 2005 21:02:46 +0100, "Ledd" <imoric...@net.hr> wrote:

>http://stepa-generator.tk/

stepa radi sranja u goodyear ligi:

Opšta tuča na terenu dvorane „Pionir“ obeležila je derbi 10. kola
Gudjir lige u kojoj je Hemofarm pobedio Partizan 89:78. Incident se
dogodio na samo 22,2 sekunde pre kraja jednog lošeg meča kada je došlo
do guranja Veličkovića i Amerikanca Konlija. Pravdu je onda počeo da
deli 19-godišnji Novica Veličković koji je desnicu „spustio“ na lice
Slavka Stefanovića iz Hemofarma. Stefanoviću je krv iz arkade prekrila
lice što je, očigledno, izazvalo reprezentativca Dejana Milojevića da,
praktično, sam jurne na Vrščane. Na sreću, Milojevićevi udarci nisu
pogodili metu, ali je zato precizan bio iskusni Nikola Lončar koji je,
kada se sve smirilo, glavom udario Nebojšu Joksimovića kome je tom
prilikom polomljen nos. Tuču su, logično, prihvatili i gostujući
igrači a rezervista Miloš Borisov je čak stigao da nogom u zadnjicu
udari jednog od navijača.

Sudije Hrvat Urukalo i Slovenci Pukl i Lovšin posle desetominutnih
konsultacija isključujučim tehničkim greškama kaznili su sve koji su
ušli na teren, među kojima su bili i treneri Vujošević i Pavićević,
tako da su utakmicu završila po četiri košarkaša iz oba tima.

Hemofarm je bio ubedljiv od prvog minuta, a gosti su sredinom trećeg
perioda imali i 23 koša prednosti. Crno-beli su uspeli da koševima
Bogdanovića i Milojevića prepolove višak Vrščana, da bi prve „varnice“
sevnule u 34. minutu (77:63 za Hemofarm) kada je Duško Vujošević zbog
protesta dobio tehničku grešku. Vujošević je čak i pozvao svoje igrače
da napuste teren, ali se u poslednjem trenutku predomislio.

http://skrotum.blog.hr

--
><((((ş> Pharcyde <ş))))><
QCD 24/7 - I ti, sine Rospaya! - kriknu Cezar Pharcyde.
"Centurio! Insidiae erant! Duos illorum erant!" - kriknu Stepa Srbin.
http://stepasrbin.i8.com/ Pfffff http://skrotum.blog.hr/

shadow

"Pharcyde" <phar...@hi.t-com.hr> wrote in message

> stepa radi sranja u goodyear ligi:

uh, otkud li ih samo izvlacis, pharcyde?

a, pa znam... iz guzice enigme-forcea.

alaj ti je lijepo tamo, zar ne pharcyde?

Ledd

> uh, otkud li ih samo izvlacis, pharcyde?
>
> a, pa znam... iz guzice enigme-forcea.
>
> alaj ti je lijepo tamo, zar ne pharcyde?

*ubačeno u 2.1.2*

pharcyde_dijete_iz_epruvete

"Ledd" <imoric...@net.hr> wrote in message news:dmvqq7$4v4$1...@ss405.t-com.hr...

uf, ledd... brz si. nema shta!

Aqayax

Ledd brought next idea :

> *ubačeno u 2.1.2*

Ja mislio da si ti Ledd srbin. eh, bas si dijete iz epruvete, Ledd. Daj
ti fegetu suti... ubačeno??? Prejadno!! Tika taka. Vi ćete meni Ledd, o
ubačeno?? Haha... jebote drzava. Zabij si smajli u dupe.

LOL

--
××× Aqayax ×××
~~~~~~

Aqayax

on 4.12.2005, shadow supposed :

> uh, otkud li ih samo izvlacis, pharcyde?
>
> a, pa znam... iz guzice enigme-forcea.
>
> alaj ti je lijepo tamo, zar ne pharcyde?

Mnogo si sjeban u mozak. e zesci si tenkre, shadow. Koji glup narod!
Obifagkenobi. otkud li ih samo izvlacis??? STO MILIJUNA! beyond that,
mozak ti se pusi od previse razmisljanja.

BTW, otkud li ih samo izvlacis? Pitaj si mamu.

LOL LOL LOL

--
××× Aqayax ×××
~~~~~~

Nathan

"Aqayax" <a...@e-mail.xxx> wrote in message

rofl! daj, e mojne njatke, nhf, al to ti moram reci! hmda... pffff FOAD!
Zabij si smajli u dupe. Ah, ta AMERIKKKA... Zidovi free of charge. Zabij si
smajli u dupe. Jews!
Jadni ste svi VI, gospodo. uh, otkud li ih samo izvlacis, pharcyde?,
Aqayax. eto sako jada Aqayax,nemos ni dve pametne sloziti... Da ga jebesh.
FOAD! George Bush! Pederi, kurabe, mafijasi i... politicari? smegma ti je
otac.

--
Nikad nisam mislio niste enivej (Sign of the Stepa)

Ledd

Update, verzija 2.5 sa dodatnim featurom povijesti verzija!

Radimo 0-24...

shadow

"Aqayax" <a...@e-mail.xxx> wrote in message news:mn.280d7d5ce...@e-mail.xxx...

a vidi malo djetesce se zabavlja... jao jao...

Nathan

"shadow" <sha...@sun.org> wrote in message news:43938...@x-privat.org...

> a vidi malo djetesce se zabavlja... jao jao...

Stepizam? Pitaj si mamu. Mama vam je srbin gospodine Stepa. Pfffff! Jadni
ste svi VI, gospodo. Prejadno! Zabij si smajli u dupe. mocna ti klika, nema
shta. derpe ledd, derpe nathan,te kralj pedera; enigma-force. ateisti su jos
vece sranje od popova...

Pfffffffffffffffffff
Pfffffffffff
Pfffff

lol^3

shadow

Nathan

"shadow" <sha...@sun.org> wrote in message news:439395e1$2...@x-privat.org...

Scrotum. Muwahaha... hmda... pffff you are giving me too much credit, Ime.
hahaha... e jes debilcina, kako zid? fali jedna cigla, kaj ne? Kakav
"Smegma"? Prejadno je to!!! e zesci si tenkre, Stepa. bon apetit agresor...
rotl panglu SOS poziv na 112, ha?

shadow

Aqayax

shadow wrote :

> a vidi malo djetesce se zabavlja... jao jao...

djetesce??? Prejadno!! beyond that, mozak ti se pusi od previse
razmisljanja djetesce free of charge.

Takav sukomentator mozes biti ti, mogu biti ja, kvragu moze
biti i jugoslovencina Enigma-Force.

Pa ziher se necu dat prcat bez kur*a od tenkrea kao sto si ti.

** STEPA SRBIN GENERATOR v2.5 ** + Google

P.S: samo se zabavljam kao sto si rekao, nemam nista protiv tebe.
Napravi se lud pa se zabavi i ti http://stepa-generator.tk/ :D ;-)

--
××× Aqayax ×××
~~~~~~

shadow

"Aqayax" <a...@e-mail.xxx> wrote in message news:mn.28b27d5c1...@e-mail.xxx...
> ввв Aqayax ввв
> ~~~~~~

!!!ThunderBoy!!!

BTW Ovaj mi je zakon:

Idemo u pakao ziher. Fckofff and go to hell. What goes around... Tika taka.
Propaganda. 90% propaganda. Idemo u pakao free of charge. Bon apetit,
sucker! Da ga jebesh.

--
"I've driven deep the thorny crown into the soul of someones son
Still I'll look you in the eyes cause I believe in things I've thought

shadow

Enigma-Force

> [...]
>
> Idemo u pakao ziher. Fckofff and go to hell. What goes around... Tika
> taka. Propaganda. 90% propaganda. Idemo u pakao free of charge. Bon

Siri se kult lika i nedjela glupog Stepe:)

shadow

"Enigma-Force" <enigm...@hi.htnet.hr> wrote in message news:dn0t1j$jm1$1...@ss405.t-com.hr...

bolje ja nego ti, enigmo.

mwa... mwaha... mwaaahahaha.

bon apetit

!!!ThunderBoy!!!

Gle, ako smatras da sam te uvrijedio ili da mi je bila namjera ovim,
zaboravi... Jednostavno je fora kod! ;-)

Pharcyde

On Mon, 5 Dec 2005 02:27:36 +0100, "Nathan" <nathan...@yahoo.com>
wrote:

>rotl panglu SOS poziv na 112, ha?

ovo je moj lajn ne stepin... :-P

--
><((((ş> Pharcyde <ş))))><

"Centurio! Insidiae erant! Duos illorum erant!" - kriknu Stepa Srbin.

STEPA aka SHADOW http://stepasrbin.i8.com/ http://skrotum.blog.hr/

Pharcyde

Bilo je za ocekivati. :))

Nathan

> ovo je moj lajn ne stepin... :-P

Sad je javno vlasnistvo :)

mountain

"Nathan" <nathan...@yahoo.com> wrote in message news:dn2d73$avp$1...@ss405.t-com.hr...

> "Pharcyde" <phar...@hi.t-com.hr> wrote in message

> Sad je javno vlasnistvo :)

kao i ti nathane, kao i ti...

mountain

"!!!ThunderBoy!!!" <thunder...@gmail.com> wrote in message news:dn1cse$q08$1...@ss405.t-com.hr...

> Gle, ako smatras da sam te uvrijedio ili da mi je bila namjera ovim,
> zaboravi... Jednostavno je fora kod! ;-)

onda ti stavi unutra svoje rijeci, iz svojih postova pa se
sam sebi smij. ako imas muda... dotle, gazim te virtualnom
cizmom ako mi se obratis sa 'stepa srbine'.

vrlo jednostavna, i fair racunica.

mountain

> Bilo je za ocekivati. :))

ali nitko nije ocekivao tvoju epruvetu, pharcyde.

Nathan

"mountain" <for...@mail.com> wrote in message

> kao i ti nathane, kao i ti...

Pffffffffff
Prejadno je to

!!!ThunderBoy!!!

> onda ti stavi unutra svoje rijeci, iz svojih postova pa se
> sam sebi smij. ako imas muda... dotle, gazim te virtualnom
> cizmom ako mi se obratis sa 'stepa srbine'.
>
> vrlo jednostavna, i fair racunica.

Hell... Stvarno povlacis ljude da te zajebavaju... Ohladi malo...

Pharcyde

opet mjenjas nickove vojvodo stepanovicu... shadow... moutain...

Prejadno je to.

Pharcyde

On Mon, 5 Dec 2005 22:59:05 +0100, "Nathan" <nathan...@yahoo.com>
wrote:

>"Pharcyde" <phar...@hi.t-com.hr> wrote in message

>Sad je javno vlasnistvo :)

I jos si neke popalio vidjeh. Pffff!!! Bagro bezmozgava... Jaddni
zhidu Nathan... panglu...

rofl

pfffffff

bon apetit sucker

Pharcyde

ponajmanje ti.

Nathan

> I jos si neke popalio vidjeh.

Ko? Sta? Gdje?

Pfffffffffff

Pharcyde

On Tue, 6 Dec 2005 22:47:44 +0100, "Nathan" <nathan...@yahoo.com>
wrote:

>"Pharcyde" <phar...@hi.t-com.hr> wrote in message

>Ko? Sta? Gdje?
>
>Pfffffffffff

Vidio ja. ne lazi!!!

Nathan

> Vidio ja. ne lazi!!!

Ne znam o cemu divanis, bre

Pharcyde

On Tue, 6 Dec 2005 23:44:03 +0100, "Nathan" <nathan...@yahoo.com>
wrote:

>"Pharcyde" <phar...@hi.t-com.hr> wrote in message

>Ne znam o cemu divanis, bre

Nemoj da ih izvadim i ovdje izlozim...

--

STEPA aka MOUTAIN http://stepasrbin.i8.com/ http://skrotum.blog.hr/

Nathan

> Nemoj da ih izvadim i ovdje izlozim...

Nemoj vadit nista

mountain

"!!!ThunderBoy!!!" <thunder...@gmail.com> wrote in message news:dn4knv$5t2$1...@ss405.t-com.hr...

> Hell... Stvarno povlacis ljude da te zajebavaju... Ohladi malo...

gle, sorry ja nikog ne povlacim nigdje. otkud tebi ta ideja?
ja sam samo bezobrazan jerbo su se drugi prvi odlucili
mene vrijedjati. nazivati me srbinom, i krvim srodnikom
sa enigma-forceom, pa e alo... L0l!

ne, ali fakat... oni koji su najglasniji kad se meni obracaju,
ti i dobiti lopticu natrag. hunta predvodjena sa enigma-forceom,
pa na dalje... po cinovima (nije badava enigma-force imao
uzu obitelj u armiji... iju ju!)... pa do padobranaca, poput
tebe. ja se stvarno ne sjecam da sam tebi nesto posebno
zasrao, napisao... neznam... ti si se prvi javio... 'thunderboy'!

mountain

"Nathan" <nathan...@yahoo.com> wrote in message news:dn4gk2$ot1$1...@ss405.t-com.hr...

> "mountain" <for...@mail.com> wrote in message

> Pffffffffff
> Prejadno je to

eto... i opet panglu, nathan.

mountain

> opet mjenjas nickove vojvodo stepanovicu... shadow... moutain...

kad si me abjuzao, epruvetico. ili tko vec...

> Prejadno je to.

prejadan si ti pharcyde. btw, kako epruveta?

Nathan

"mountain" <for...@mail.com> wrote in message

Stepa citas me ko pravoslavnu bibliju

Pharcyde

On 7 Dec 2005 12:07:41 +0100, "mountain" <for...@mail.com> wrote:

> [...]

>ja se stvarno ne sjecam da sam tebi nesto posebno
>zasrao, napisao... neznam... ti si se prvi javio... 'thunderboy'!

ovo zasluzuje u generator, pa e alo... L0I!

rofl x 3

Pharcyde

On Wed, 7 Dec 2005 01:24:39 +0100, "Nathan" <nathan...@yahoo.com>
wrote:

>"Pharcyde" <phar...@hi.t-com.hr> wrote in message

>Nemoj vadit nista

Dobro, al Stepino li krsta osveta ce biti moja, jadni zhidu Nathane.

Pharcyde

Stepice moje njatke bre, Pharcyde nikoga ne salje na abuse, a to sam
ti vec rekao STO MILIJUNA! puta i opet se pederises... prejadno je
to... mozes ti i bolje, pa e alo... panglu

>prejadan si ti pharcyde. btw, kako epruveta?

hahaha... e jes debilcina

NIKAD nisam mislio niste enivej. da te nekaj pitam; jel istina da si
ti dijete iz epruvete sooooorkach! to, to toooo...

Nathan

> Dobro, al Stepino li krsta osveta ce biti moja, jadni zhidu Nathane.

Uzivam gledati kako se batrgas u nemoci Pharcyde
Prejadno je to pfffffff

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

!!!ThunderBoy!!!

> gle, sorry ja nikog ne povlacim nigdje. otkud tebi ta ideja?
> ja sam samo bezobrazan jerbo su se drugi prvi odlucili
> mene vrijedjati. nazivati me srbinom, i krvim srodnikom
> sa enigma-forceom, pa e alo... L0l!

Halo, uopce me ne zanima sa kim ti vodis svoj privatni usenet rat, samo mi
pokazi gdje sam ja ista tebi rekao?

> [...]
> tebe. ja se stvarno ne sjecam da sam tebi nesto posebno
> zasrao, napisao... neznam... ti si se prvi javio... 'thunderboy'!

Hell... Usao sam u huntu ucitavajuci onaj generator i slucajno dobivajuci
koliko-toliko suvisli odgovor cija je sintaksa bila smijesna??? I tebe sam
negdje uvrijedio? Ajde ona, osjecaj se uvrijedeno i dalje...

Pharcyde

On Wed, 7 Dec 2005 15:13:21 +0100, "Nathan" <nathan...@yahoo.com>
wrote:

>"Pharcyde" <phar...@hi.t-com.hr> wrote in message

>Uzivam gledati kako se batrgas u nemoci Pharcyde
>Prejadno je to pfffffff
>
>Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Operi zube djaneru. Zasmegmana enigmina kitusina ti je u ustima, a ti
to ni ne kuzis jadni zhidu Nathan...

Resurgam!

e jebestebe Nathankad ti mozak zakrtz sorry, fag, 10kre, retard si
zasluzio... by all means. to i sam vrlo dobro znas, ali se i dalje
pravis pametan...

Pfffffff

Pharcyde

On Wed, 7 Dec 2005 16:19:16 +0100, "!!!ThunderBoy!!!"
<thunder...@gmail.com> wrote:

> [...]
>koliko-toliko suvisli odgovor cija je sintaksa bila smijesna??? I tebe sam
>negdje uvrijedio? Ajde ona, osjecaj se uvrijedeno i dalje...

Ilija Gromovnik znan kao Thunder Boy,... da te nekaj pitam; jel istina
da si ti dijete iz epruvete zapamti, you brought this shit on yourself
boy. kako god, uzivaj.

g.jeremija

la LA la MI mi mi LA mi MI LA *Pharcyde* la la mi mi MI !

> Ilija Gromovnik znan kao Thunder Boy,... da te nekaj pitam; jel istina
> da si ti dijete iz epruvete zapamti, you brought this shit on yourself
> boy. kako god, uzivaj.

bon apetit

--
broken crosses, broken heads
nazi punks can fuck off dead

!!!ThunderBoy!!!

> Ilija Gromovnik znan kao Thunder Boy,... da te nekaj pitam; jel istina
> da si ti dijete iz epruvete zapamti, you brought this shit on yourself
> boy. kako god, uzivaj.

Ja, epruveta, ti, shit?

Ledd

> [...]
>
> e jebestebe Nathankad ti mozak zakrtz sorry, fag, 10kre, retard si
> zasluzio... by all means. to i sam vrlo dobro znas, ali se i dalje

Eto buga.

Enigma-Force

"mountain" <for...@mail.com> wrote in message

Epruveta ti je u skrotumu, ziher. haha, izvukao sam te iz jazbine,
Stepa,... mwa... mwaha... mwahahahaha! isuse, vi pb niste normalni...
Zaboravi... prekomplicirano za tebe... je uvreda? ajme meni... i jos
napisete Jeez koji nivo zrelosti na grupi.(nis necu vise napisati) What goes
around... sooooorkach! scrotum. e respect, b! hahaha... jao, dobarrrrrr!
djabe mwa... mwaaaa... mwaaaahahahaha!Stepina epruveta?? ali sta ces...
ocito ti otac bio srbin. Stepina epruveta? o cem ti brijes? rofl, Stepa. e
jebestebe Stepakad ti mozak zakrtz Stepa! Stepina epruveta??? Prejadno!! ali
sta ces... ocito ti otac bio srbin. bon apetit agresor... rotl panglu SOS
poziv na 112, ha? Stepina epruveta? Pitaj si mamu. eto... samo toliko.
prejadni ste Stepa. NIKAD nisam mislio niste enivej. Bojkotiraj izbore!!!!!
Operi zube, djaneru. ti, i mali milijon enigma-forceinih spermicha u tvojim
cvaljama... Odskakuci u enigmin supak!!! eto... samo toliko. a gdje je
enigma-forceina zasmegmana kitusina? ajme... Stepa, zesca si bijeda. shvatit
ces jednog dana...

Pharcyde

On Thu, 8 Dec 2005 02:19:50 +0100, "Enigma-Force"
<enigm...@hi.htnet.hr> wrote:

>sooooorkach! scrotum.

zivijooooooooooooo

mountain

"Nathan" <nathan...@yahoo.com> wrote in message news:dn6hdp$a1a$1...@ss405.t-com.hr...

> "mountain" <for...@mail.com> wrote in message

> Stepa citas me ko pravoslavnu bibliju

tvoja majka, nathane, cita pravoslavnu bibliju.
zato i jesi vjecni zhid, nathane.

mountain

"!!!ThunderBoy!!!" <thunder...@gmail.com> wrote in message news:dn6uhq$c90$1...@ss405.t-com.hr...

> Halo, uopce me ne zanima sa kim ti vodis svoj privatni usenet rat, samo mi
> pokazi gdje sam ja ista tebi rekao?

ok. pravi se glup. dobro ti ide, thunderboy.

> Hell... Usao sam u huntu ucitavajuci onaj generator i slucajno dobivajuci
> koliko-toliko suvisli odgovor cija je sintaksa bila smijesna??? I tebe sam
> negdje uvrijedio? Ajde ona, osjecaj se uvrijedeno i dalje...

ja nisam uvrijedjen. dapace... da me netko vrijedja, bilo bi ok.
ovako, sa stvorenjem stvorenja enigme-forcea je vise smijesno
nego uvredljivo.

mountain

> hahaha... e jes debilcina

ne, stvarno... kako tvoja epruveta? jel sve ok?

Nathan

> "Nathan" <nathan...@yahoo.com> wrote in message

> tvoja majka, nathane, cita pravoslavnu bibliju.
> zato i jesi vjecni zhid, nathane.

Mama ti je

Nathan

> ok. pravi se glup. dobro ti ide, thunderboy.

Da thunderboy, you brought this shit on yourself boy

Pfffffffffffffffffffff

!!!ThunderBoy!!!

> ok. pravi se glup. dobro ti ide, thunderboy.

Alo? Reallity check?

> ja nisam uvrijedjen. dapace... da me netko vrijedja, bilo bi ok.
> ovako, sa stvorenjem stvorenja enigme-forcea je vise smijesno
> nego uvredljivo.

OK, drago mi je... Sto se tice Enigme, ne zanima me, nije moja stvar...
Samo bi ti savjetovao da se malo smiris i prekines reagirati, jer ces onda
prestat biti zanimljiv odredenim osobama pa ce se sukladno tome smanjiti
broj postova na koje bi trebao reagirati sto vodi to toga ce ti postovi
totalno prestati...

A ja sad ovdije prestajem svoju raspravu o ovom bezglavom pitanju!

OVER & OUT

mountain

"Nathan" <nathan...@yahoo.com> wrote in message news:dn9i6i$h6j$1...@ss405.t-com.hr...

> "mountain" <for...@mail.com> wrote in message

> Mama ti je

kao i tvoja...

mountain

"!!!ThunderBoy!!!" <thunder...@gmail.com> wrote in message news:dn9itn$ik1$1...@ss405.t-com.hr...

> Alo? Reallity check?

reality check? ok... onda tako slijedeci put napisi, ok?

communication breakdown, sve ok.

arigato, sayonara!

> [...]
> prestat biti zanimljiv odredenim osobama pa ce se sukladno tome smanjiti
> broj postova na koje bi trebao reagirati sto vodi to toga ce ti postovi

e pa, ako vec nisi upoznat sa 'problemom', onda slobodno pitaj.

> A ja sad ovdije prestajem svoju raspravu o ovom bezglavom pitanju!

ok.

> OVER & OUT

ok.

Nathan

> reality check? ok... onda tako slijedeci put napisi, ok?
>
> communication breakdown, sve ok.
>
> arigato, sayonara!

U generator s ovim

Ledd

> "mountain" <for...@mail.com> wrote in message

> U generator s ovim

Priprema se 2.5.3

Enigma-Force

"mountain" <for...@mail.com> wrote in message

Pffff, enivej!!!

mountain

"Ledd" <imoric...@net.hr> wrote in message news:dna8ln$8g1$1...@ss405.t-com.hr...

ledd, tebi s posebnim uzitkom kazem 'popusi kurac'.

mountain

Ivan Kisic ( rospaya )

g.jeremija wrote:
> la LA la MI mi mi LA mi MI LA *Pharcyde* la la mi mi MI !

> bon apetit

Pfff

--
http://stepasrbin.i8.com
http://skrotum.blog.hr

Ivan Kisic ( rospaya )

to the generator!

mountain

"Ivan Kisic ( rospaya )" <rospaya/ajdebjezi/@gmail.com> wrote in message

kad i vec tamo, u enigma-forceinom supku, pozdravi
pharcydea.

bok, kisicu.

Pharcyde

Fckofff and go to hell. uh, otkud li ih samo izvlacis, pharcyde?,
Stepice www.gayserbia.com maneken. pozdravi pharcydea u mom supku???
Prejadno!! Muwahaha... pozdravi pharcydea u mom supku??? STO MILIJUNA!
What goes around... pozdravi pharcydea u mom supku otac ti srbin! samo
ti daj... uzivam gledati kako se batrgas u nemoci, Stepice
www.gayserbia.com maneken.

ajme... Stepice www.gayserbia.com maneken, zesca si bijeda. a srbin ti
je onaj ko te napravio, Stepice www.gayserbia.com maneken to i sam
znas. Mama vam je srbin gospodine Stepice www.gayserbia.com maneken.
pozdravi pharcydea u mom supku free of charge. Ofkors! eto... samo
toliko. kako zid? fali jedna cigla, kaj ne? Muwahaha...

mountain

Nathan

"mountain" <for...@mail.com> wrote in message

Zesca si bijeda Stepa
Mwahahahaa

Enigma-Force

> "mountain" <for...@mail.com> wrote in message
>

> Zesca si bijeda Stepa
> Mwahahahaa

Prejadno je to.

mountain

"Nathan" <nathan...@yahoo.com> wrote in message news:dneo5d$arn$1...@ss405.t-com.hr...

> "mountain" <for...@mail.com> wrote in message
>

> Zesca si bijeda Stepa
> Mwahahahaa

onda sam znaci, isti kao i ti... nathane.

shalom

Nathan

> onda sam znaci, isti kao i ti... nathane.
>
> shalom

Budi uporan i tvoja borba ce se isplatiti
Mwahahaha zesca si bijeda pa ti idi ... i vidi i to