Windows Vista Media Center TV Pack 2008 (Fiji) RTM

logOS

Ok izgleda da je izasao Fiji iiti Windows Vista Media Center TV Pack
2008 RTM. Ne toliko izasao koliko procurio. (i to prije kojih 20 dana,
ah i godisnji...)

Ovaj upgrade za Vista Media Center ne donosi nativnu H.264 podrsku za
DVB-T. Mozda kojim buducim updateom osposobe...

No ipak ljudi su uspjeli dobit H.264 tako sto su kopirali MSDTVVDEC.DLL
iz bete koja ima H.264 podrsku preko ovog koji nema u RTMu. Jedini
problem je sto .dll ima timebomb... istice 31. 08. > valjda ce do tada
netko maknut timebomb ili napravit kakav program poput sadasnjeg Vista
MediaCenter Decoder Utility samo za H.264

Vista Media Center TV Pack 2008 i potreban dll te upute za instalaciju
se mogu naci na uobicajenim mjestima... Program trazi cistu instalaciju
viste no moze se instalirat bez problema (valjda ne vecih) na vec postojece.

Evo uputa i par linkova:

E sad da ja samo nekako nastimam antenu za HD HRT Promo pa da isprobam.

--
REQ: Single-hemisphere electro-colloidal brain with cognitive functions
(twin-hemisphere recommended)

logOS

logOS wrote:
> Evo uputa i par linkova:

(kvragu i Skype i Ctrl-Enter)

nego:

http://thegreenbutton.com/forums/1/283647/ShowThread.aspx

http://www.engadgethd.com/2008/08/06/hands-on-with-the-vista-media-center-tv-pack/

Microsoft Connect wrote:
1. Prepare a machine with clean install of Windows Vista Service Pack 1.
1. The machine will need to meet or exceed the minimum hardware
requirements for Windows Vista -http://support.microsoft.com/kb/919183
2. The Windows Vista Service Pack 1 operating system must be Windows
Vista Home Premium or Ultimate (x86 or x64)
3. Following operating system install, do not launch Windows Media
Center or go through Windows Media Center Setup
2. Install Windows Media Center TV Pack 2008
1. Windows Media Center TV Pack 2008 (x86)
2. Windows Media Center TV Pack 2008 (x64)
3. Install the PlayReady PC Runtime
1. PlayReady PC Runtime (x86) -
http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en
2.
PlayReady PC Runtime (x64) -
http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en
4. Install the following patches from the Download Center
1. KB951685 ( http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/951685 ) -
The video playback application stops responding when you watch video or
Live TV on a Windows Vista-based computer
2. KB950754 ( http://support.microsoft.com/kb/950754 ) - Noticeable
problems occur in the video when you use the DirectSound renderer on
Windows Vista
5. Install any required or recommended Windows Updates
6. Launch Windows Media Center and go through Windows Media Center Setup

nex

I jel to sljaka ikako?

grgic...@gmail.com

Ja sam probao najvise zbog satelitske ali bas mi to ne radi najbolje
pa sam vratio na staro dok se nesto ne poboljsa.
Odlicna vijest je da se s ovim TV Pack-om može gledati satelitski i
zemaljski program, tj da podržava DVB-T i DVB-S kartice.
Nedostatci:
- prilokom konfigururanja tv signala za DVB-S automatski se ucitaju
programi iz neke njegove baze koja se ne moze mijenjati ima i starih
transpondera pa neki programi ne rade, stoga je potrebno ponovo
skenirati po pojedinim transponderima
- kada ste već skenirali sve programe skuzim da mi neki programi
nedostaju, nema ih niti ih mogu ukljuciti a malo prije mi javi da ih
je nasao. Npr. neki program s W2 16°, mislim da je bio DM, BN i Top
Music, svakako nisu bili svi gledivi. Ako netko ima vise satelita a od
njih 13° i 16° E molio bi da reagira ako kod njega sve radi normalno.
- prilikom prebacivanja programa s CMC ili TV Sljeme s HotBird-a na
zemaljski signal ili obrnuto javlja mi gresku u dekoderu ili nekakav
konflikt.
- a sada zamislite da imate 2 ili tri satelita a mozete konfigurirati
do 4 i skenirate oko 2000 programa koliko samo vremena treba da
poslozite svojih 50-ak koje gledate s time da nema opcije brisanja
programa. Potrosio sam 2 para baterija na daljinskom od silnog
tipkanja za nista jer skuzim da je prije sve radilo malo teze ali je
radilo pa se vratim na staro.
- pretpostavljam da su krivi nedoradjeni driveri od TV kartice
Hauppauge HVR-3000 za TV pack pa kada izdaju nove krecem u novo
istrazivanje.
- još sam nesto nasao, prilikom slusanja mp3 pjesama nema mogucnosti
brzog premotavanja... hm a prije je bilo.
- hvala Bogu ima teletext.

Ako nekome sve radi savrseno molio bi da se javi.