Aikido Sranje

Toni

Ja bi htio trenirati aikido jer mi se taj sport cini zanimljiv. Moj
prijatelj koji trenira wing chun kaze da je aikido sranje i da u slucaju
ulicne borbe aikido borac nema sanse, tj. da mozda ima sanse protiv nekog
pijanog klosara, ali protiv nekoga ko se imalo zna tuci da ce aikidoka
dobiti batine.

Da li je to istina ili taj moj prijatelj laprda?

Oj

"Toni" <to...@gmail.net> wrote in message

> Da li je to istina ili taj moj prijatelj laprda?

Istina je ta da ce vas neki losiji boksac razvaliti obojicu.
Da mi se svidja Aikido trenirao bi ga bez obzira sta netko misli o njemu,
ista stvar je i sa ronjenjem, trcanjem, i ne znam cime sve ne. Ako to zelis
idi i treniraj...

Toni

> Istina je ta da ce vas neki losiji boksac razvaliti obojicu.

Znaci box je ipak superioran nad ostalim vjestinama kao aikido, judo i te
bacacke vjestine ili pak karate, taekwondo i te udaracke?

Meni je u toj prici zbunjujuce kad vidim snimke borbe aikidoke i
kick-boksaca gdje kick boxac pusi nakon svakog udarca. Gledao sam i aikido
vs karate i jos dosta toga. Samo je pitanje da li taj aikido borac koji je
to snimao ustvari neki najbolji aikidoka ikad vidjen pa mu zato ne moze niko
nista, a mozda bi svi ti boxaci i karatasi razbili nekog prosjecnog
aikidoku.

Sto mislis o tome?

Toni

> Meni je u toj prici zbunjujuce kad vidim snimke borbe aikidoke i
> kick-boksaca gdje kick boxac pusi nakon svakog udarca. Gledao sam i aikido
> vs karate i jos dosta toga. Samo je pitanje da li taj aikido borac koji je

Evo, ovo je ta borba izmedju kick-boksaca i aikidoke. Kick boxac ovdje nema
nikakve sanse: http://www.youtube.com/watch?v=oOvlPYACakk

joe

Toni wrote:

> [...]
> borac koji je to snimao ustvari neki najbolji aikidoka ikad vidjen pa
> mu zato ne moze niko nista, a mozda bi svi ti boxaci i karatasi

Cekaj, zasto ides trenirat borilacke?

Mad Max

Pa zaklju�i sam, da mo�e mlatit slu�ajne prolaznike i one babe koje se
guraju preko reda o�ito.

Tomislav

"Toni" <to...@gmail.net> wrote in message news:hha8vd$80o$1...@sunce.iskon.hr...

Ma to samo demonstriraju, nema to nikakve veze sa stvarnom borbom.
Nek to napravi nekom iz K-1 ako moze :P

Oj

> [...]

> to snimao ustvari neki najbolji aikidoka ikad vidjen pa mu zato ne moze
> niko nista, a mozda bi svi ti boxaci i karatasi razbili nekog prosjecnog

Ne znam dal se zajebava� ali danas je bar posve jasno �ta prolazi a �ta ne.
Stand up box / tajlandski box, parter bjj / hrvanje.
A na uli�ne �ore zaboravi, bit �e� sretniji...

Toni

> Cekaj, zasto ides trenirat borilacke?

Zato jer sam prestar i ne mogu trenirati nogomet ili kosarku (izbacit ce me
cim se pojavim). Te neborilacke sportove se moze trenirati ako se upises kao
dijete, a sa 30 godina te nece nitko primiti. Zelim se baviti sportom, a
borilacki me najvise privlace jer u nogometu 22 debila trce za jednim
balunom.

Salu na stranu, mene aikido zanima i ja bi ga trenirao. Ne mislim se
cipelariti po ulici, ali me je prica tog prijatelja zaintrigirala pa me
zanima vase misljenje o svrsishodnosti aikidoa na sred ulice. Cudno mi je da
americka i japanska policija mora trenirati aikido, dakle ljudi kojima je
opasnost ulice dio posla, a onda s druge strane cujem da od toga nema
koristi. Sto vi mislite?

Toni

> Ma to samo demonstriraju, nema to nikakve veze sa stvarnom borbom.
> Nek to napravi nekom iz K-1 ako moze :P

Ovo je Aikido vs MMA dio 1:
http://www.youtube.com/watch?v=pLqovX4G8Z0&feature=related

Ovo je Aikido vs MMA dio 2:
http://www.youtube.com/watch?v=vwt9_G6VcME

A vidi tek ovo: http://www.youtube.com/watch?v=qxm09n5lIMk

Slicno stoje, ali cini se da je aikidoka ipak u prednosti.

joe

Toni wrote:

> [...]
> dakle ljudi kojima je opasnost ulice dio posla, a onda s druge strane
> cujem da od toga nema koristi. Sto vi mislite?

Da se moram kladiti stavio bi lovu na boks, kickbox, judo, jj, hrvanje
i sve izvedenica navedenih, protiv aikida.

Toni

> Da se moram kladiti stavio bi lovu na boks, kickbox, judo, jj, hrvanje
> i sve izvedenica navedenih, protiv aikida.

Oh, pa to ispada da je aikido tesko govno. Sto oni uopce uce osim hrvanja na
bazi tehnike (slicno judu). Bice uce macevanje, meditaciju, sviranje kurcu
prema suncu...?

cynix

prije svega, ovisi na kakav ces klub naici i na kakvog trenera, imao sam
prilike vidjet klub u kojem trener nekom nevidljivom silom baca ucenike
:) naravno, o klubu ovisi i koliko ce se i sto trenirati, tako da mozes
uciti stvarno korisne i primjenjive stvari... ali i hrpu totalno
neupotrebljivih gluposti...
ako su ti glavni interes ulicne tucnjave ni wing chun, ni aikido niti
bilo koja borilacka vjestina sa tradicijom i pratecom filozofijom ne bi
ti trebala bit izbor...

Srdan

A sto je to? Pa Katalenic bi razbio ovo "MMA borca" :-D

Toni

> ako su ti glavni interes ulicne tucnjave ni wing chun, ni aikido niti bilo
> koja borilacka vjestina sa tradicijom i pratecom filozofijom ne bi ti
> trebala bit izbor...

Znaci ispada da onaj ko se mlati po ulici treba trenirati boks, kick-boxing,
tj. zapadnjacke udaracke vjestine.
Zanima me zasto je onda Minotaur istukao mirka filipovica, a minotaur
trenira djiu-djicu. Znaci djiu-djicu je iznimka.

joe

Toni wrote:

Nije govno, to je vjestina koja nije laka za ucenje i svladavanje je
samo po sebi satisfakcija. Za razliku od boksa ne dobijes spatulu
umjesto nosa ili kod graplea razvaljene usi. I vjerojatno je, za
razliku od boksa, laksa za treniranje kad budes imao 6 banki.

Jednostavo nije usmjerena na to tko je jaci, sto je ionako vazno u
rijetkim situacijam.

Neno

"Toni" <ton...@gmail.com> wrote in message

to nije ulicna borba

Toni

> to nije ulicna borba

Oces reci da je problem sto na ulici igra palica, kamen, boca, zatim noga u
jaja, prsti u oci i zubi za vrat. Po tome ispada da je najbolja vjestina za
primjenu na ulici Krav Maga, izraelska vojno-policijska vjestina!

joe

Toni wrote:

> [...]
> onda Minotaur istukao mirka filipovica, a minotaur trenira
> djiu-djicu. Znaci djiu-djicu je iznimka.

Zato jer je bjj kad se tuces protiv vise ljudi kara, a na ulici je to
cest slucaj. S druge strane ako (kick)boxer naleti na graplera
vjerojatno se nece dobro provesti, narocito ako je uzak prostor.
Kickbox nije zapadnjacka vjestina.

Uzalud ti je taj nacin razmisljanja. Nema te vjestine koja ce te
spasiti kad te neko pospreja i nacipelari ili ti s ledja zakelji
pepeljaru u tikvu. Uz to malo tko ce provocirati tucu ako nije izasao s
ekipom ili nije malouman.

Uglavnom bolje da energiju usmjeris u drugu stranu i upises vjestinu
koja ti se svidja. To tko je jaci si trebao ostaviti u srednjoj :)

Mad Max

�to se ti�e uli�ne borbe moj savjet bi bio da pogleda sve filimi�e Bas
Ruttena na youtubu :D kralj ulice, iza Fedora najopasniji lik, jednom je
pri�ao kako je nekom liku, koji ga je izazivao, dva puta radio polugu na
ruci ili nozi ovaj se dva puta pla�e nemoj vi�e pa ga pusti ali opet ga
napadne tre�i put i onda da ugu�i da se onesvjesti i skine mu hla�e lol

Mad Max

johndory

Toni wrote:

> Znaci ispada da onaj ko se mlati po ulici treba trenirati boks,

onaj ko se konstantno mlati na ulici (ne pricam o samoodbrani) treba kod
psihijatra i u zatvor (ne nuzno tim redoslijedom)...

e sad stvar je u tome da ti cijelo vrijeme gledas borilacke vjestine i ono
sto ti ljudi pisu kroz ulicnu tucnjavu i "ko bi pobjedio da se potuku taj i
taj" - sto za jednog covjeka od 32 godine nije niti malo normalno.
razmisli malo sta zelis od vjestine uopce i pogledaj sta pises... (razina
12-ogodisnjaka koji je upravo pogledao karate kid-a)

bez uvrede,stvarno ne mislim nis lose,al jebote ostavi se tucnjava i
pizdarija i treniraj ono sta ti se svidja.

pozdrav,
JD

--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore

joe

Mad Max wrote:

> [...]
> radio polugu na ruci ili nozi ovaj se dva puta pla�e nemoj vi�e pa ga
> pusti ali opet ga napadne tre�i put i onda da ugu�i da se onesvjesti

Da, car je tip. Komentari su mu zakon.

VEki

a po ovome sto ti pises ispada da sa 3 banke jos nisi zrela odrasla osoba
;)

--
feed my E-G-O, watch it grow and grow

Toni

> bez uvrede,stvarno ne mislim nis lose,al jebote ostavi se tucnjava i
> pizdarija i treniraj ono sta ti se svidja.

Krivo smo se razumjeli. Nisam ja opsjednut sa korisnosti borilackih vjestina
na ulici, nego moj prijatelj koji mi tupi takve price i ja zato ovdje
pokrecem raspravu da njemu dokazem da je serator, da mu pokazem sve ove
odgovore ovdje.

Mene osobno najvise privlace borilacke vjestine koje su hrvacke na tehnickoj
bazi, a ne na bazi sirove snage pa se zato dvoumim izmedju judo, aikido,
jiujitsu i aikidjutsu.

Takodjer, ja ne izlazim okolo po nocnim klubovima niti ulazim u konfliktne
situacije pa mi nije presudno da budem najveci fighter. Ali budimo iskreni,
mozes ti i sa 40 godina doci u situaciju da te pijana budala zahebava u
birtiji, na piru, na derneku... Vjeruj mi, bio sam u takvim situacijama
prije i poslije 30. godine, i to ne svojom krivnjom, nego iz vedra neba.
Moje je misljenje da je u tom slucaju aikido i njemu slicno puno bolji izbor
od udarackih vjestina, a evo i zasto:

1. Kad obranis udarac, uhvatis ga za ruku ili nogu, napravis polugu, bacis
ga ili ga blokiras na bilo koji nacin, onda si ga savladao, a nisi ga
ozljedio (vjerojatno). Samim tim ne podljezes ni kaznenoj odgovornosti.
2. Kad ga opalis po tikvi, ne samo da podljezes kaznenoj odgovornosti, nego
ako ga ne nokautiras odmah, ti si ga smrtno uvrjedio pred svima i on ce se
tuci s tobom dok ne unistis ti njega ili on tebe
3. Kad jos malo ostaris ili prestanes trenirati zbog obveza ili pocnes
trenirati rijedje, mislim da ce ti sve karate/taekwondo/kickbox sheme
ispariti. Neces vise biti u istoj formi, nemas jednako snage, misici ti nisu
jednako rastezljivi, nemas istu brzinu i motoriku. Samim tim imas male
koristi od toga sto si bivsi karatas, boksac, kurac, palac... Hrvacke
vjestine i tehnike (bacanje, prebacivanje, poluge, zahvati, podhvati...) ti
ipak vise ostaju upotrebljivi.

Jesam li u pravu u sve tri tocke ili biste nesto promjenili?

Srdan

> 1. Kad obranis udarac, uhvatis ga za ruku ili nogu, napravis polugu, bacis
> ga ili ga blokiras na bilo koji nacin, onda si ga savladao, a nisi ga
> ozljedio (vjerojatno). Samim tim ne podljezes ni kaznenoj odgovornosti.

Nisi ga svladao jer ce te takva budala oept napast osim ako mu slomis
ruku/nogu gdje si mu vec napravio polugu. A sada da li ces zakonski manje
nahebat za slomljenu ruku ili KO... zakljuci sam

> 2. Kad ga opalis po tikvi, ne samo da podljezes kaznenoj odgovornosti, nego
> ako ga ne nokautiras odmah, ti si ga smrtno uvrjedio pred svima i on ce se
> tuci s tobom dok ne unistis ti njega ili on tebe

Dok ga drzis u poluzi napsat ce te ostali pred kojima si ga uvrijedio, vec
ti je receno da od toga na ulici nista

> [...]
> koristi od toga sto si bivsi karatas, boksac, kurac, palac... Hrvacke
> vjestine i tehnike (bacanje, prebacivanje, poluge, zahvati, podhvati...) ti

Biti prespor za nekom zavaliti direkt a dovoljno brz za uhvatiti udarac?
Sretno :-D

Toni

> Nisi ga svladao jer ce te takva budala oept napast osim ako mu slomis
> ruku/nogu gdje si mu vec napravio polugu. A sada da li ces zakonski manje
> nahebat za slomljenu ruku ili KO... zakljuci sam

Ovisi o kakvoj se budali radi. Gledajuci neke moje poznanike u tim
situacijama, mislim suprotno. Recimo moj bivsi kolega koji trenira judo je
imao nekoliko situacija gdje je seronju otresao na pod i uglavnom se seronje
useru nakon toga i vise nista ni ne pokusavaju. Ako vidis da se radi o
maksimalnom seronji koji ce te napadati i dalje, sigurno je bolje najprije
izbjeci sukob ili ako treba i trcati. Radje se osramotiti nego nanjeti jos
vece zlo i sebi i njemu.

> Dok ga drzis u poluzi napsat ce te ostali pred kojima si ga uvrijedio, vec
> ti je receno da od toga na ulici nista

Da, opet stvar procjene situacije. Neces se usuditi raditi polugu ako vidis
da ces nakon toga jebati jeza. Ovisi s kim je on, kolio su drugi spremni na
tucu i sl. Bio sam u situaciji da me napadne tip koji je trenutno u istom
drustcu samnom. Ne znamo se od prije, ali imamo zajednicke prijatelje pa smo
stoga i bili u istom drustvu. Znam da se niko od njih nece tuci za njega, a
opsovao mije mrtvu mater na mirogoju i prijetio da ce me bocom u glavu.

> Biti prespor za nekom zavaliti direkt a dovoljno brz za uhvatiti udarac?

Nisam to mislio. Neces nikad biti prespor za direkt. Direkt, aperkat, krose
i swing ces uvijek znati. Nece biti isto kao kad aktivno treniras, ali ces
to uvijek moci izvoditi kao i poluge i bacanja. S druge strane, ako usporis
ili stanes sa treniranjem, mozes potpuno zaboraviti hi-kick, mawashi geri,
usiro geri i slicne poteze. Takve poteze mozes poslije objesiti macku o rep.

Antonio

Toni wrote:

> [...]
> na ulici, nego moj prijatelj koji mi tupi takve price i ja zato ovdje
> pokrecem raspravu da njemu dokazem da je serator, da mu pokazem sve ove

Meni se �ini da bi ti jako trenirao Aikido, ali si �itaju�i po netu
vidio da se dovodi u pitanje efikasnost Aikida kod efektivne samoobrane
i sada tu poku�ava� na�i samoopravdanje i sam sebe utje�iti da ipak
Aikido nije toliko loďż˝.

�itava postavka od koje kre�e� je u potpunosti besmislena, Aikido je
filozofija i vje�tina i ukoliko ti odgovara odi treniraj.

Ako te toliko zanima efikasnost vje�tine u efektivnoj samoobrani onda
poslu�aj �to ti ljudi ovdje govore i upi�i box/kickbox ili ukoliko te
zanima 1 na 1 efikasnost upi�i Jiu Jitsu.

Meni ovo �to ti ovdje pi�e� izgleda kao da �eli� jednom vje�tinom
posti�i sve. To nikad nije i�lo i nikad ne�e i�i. Ovo �to ti pita� je
kao da pita� dali je bolji snajper ili pi�tolj. Snajper je bolji za ve�e
udaljenosti, pi�tolj za blisku borbu itd..

Isto je tako i sa vje�tinama, svaka vje�tina je nastala u specifi�nim
povijesnim uvjetima i nijedna vje�tina ti ne�e dati sve.

Ukoliko �eli� od sebe napraviti kompletnog borca onda mora� trenirati 3
vje�tine pa ti vidi jel ima� vremena:

- udara�ku vje�tinu
- hrva�ku vje�tinu
- jiu jitsu

johndory

Toni wrote:

> [...]
> vjestina na ulici, nego moj prijatelj koji mi tupi takve price i ja
> zato ovdje pokrecem raspravu da njemu dokazem da je serator, da mu

prijatelj ti ima 12 godina?
(retoricko pitanje)

> Mene osobno najvise privlace borilacke vjestine koje su hrvacke na
> tehnickoj bazi, a ne na bazi sirove snage pa se zato dvoumim izmedju
> judo, aikido, jiujitsu i aikidjutsu.

onda odi treniraj nesto od toga.

> [...]
> pijana budala zahebava u birtiji, na piru, na derneku... Vjeruj mi,
> bio sam u takvim situacijama prije i poslije 30. godine, i to ne

mozes i sa 70 godina dolazit u takve situacije. nemam ti sta vjerovat ili
ne vjerovat - ne zivim ispod staklenog zvona.
nije da sam se puno mlatio po cesti, al bilo je konflikata.
nego, opet ti na tucnjavu okreces....

> Moje je misljenje da je u tom slucaju aikido i njemu slicno puno > bolji
> izbor
> od udarackih vjestina, a evo i zasto

/cap

najkorisniji na samoj cesti je boks pa onda druge udaracke vjestine ...
noge se rijetko koriste u ulicnim frkama,a poluge jos rijedje...
po drugi ili treci put - zaboravi tucnjave.
(skupa sa "prijateljem")

Srdan

On Mon, 28 Dec 2009 20:53:22 +0100, Toni wrote:

> [...]
> izbjeci sukob ili ako treba i trcati. Radje se osramotiti nego nanjeti jos

Puno vise demoraliziraju batine nego bacanje

> [...]
> opsovao mije mrtvu mater na mirogoju i prijetio da ce me bocom u glavu.

A sada cemo i birati situacije

> [...]
> usiro geri i slicne poteze. Takve poteze mozes poslije objesiti macku o rep.

Boks ce biti i vise nego dovoljan, pogotovo u guzvi
http://www.youtube.com/watch?v=OZGqUgu_gQ4
Sto bi ti tu sada napravio s bacanjem?

Toni

> prijatelj ti ima 12 godina?
> (retoricko pitanje)

Ima 34 godine.

Tomislav

"Toni" <ton...@gmail.com> wrote in message

A gdje je to Minotaur istukao Filipovica? Koliko se ja sjecam, borili su se
samo jednom. I u toj jednoj borbi Filipovic nije primio ni jedan jedini
ozbiljni udarac, dok je Minotaur popusio batina ko u zadnjih 5 borbi
zajedno.
A onaj preokret na samom kraju borbe nakon Mirkove uzasne greske...ma ko se
toga sjeca... :))))))

mish

On Mon, 28 Dec 2009 16:28:16 +0100, Toni wrote:

Super... samo sto Machidin stil nije aikido.

johndory

Miki

> Mene osobno najvise privlace borilacke vjestine koje su hrvacke na
> tehnickoj bazi, a ne na bazi sirove snage pa se zato dvoumim izmedju judo,
> aikido, jiujitsu i aikidjutsu.

Za sve to ti itekako treba snaga. Judo npr. je iznimno naporan i krepat �e�
bave�i se time, a ako je trener dobar radit �e� 50:50 naqewazu i newazu. Ako
samo inzistira na nagewazi mani se toga jer bacanje nije svrha samo sebi,
ve� slu�i kao priprema za zavr�etak borbe (�itaj dokraj�it �e� ga dok je u
podre�enom polo�aju). Bacanje mo�e� pripremiti udarcima, hvatom ili kako god
mo�e�. Judo �e ti najvi�e pomo�i da makne� ljude sa sebe, pa kada te krenu
loviti njih nekoliko, da ih lako otrese� sa sebe i zbri�e�. Puno dobije� na
stabilnosti i ravnote�i bave�i se time. Dobije� i jako veliku brzinu na
kratke staze.

Uputno ga je upotpuniti s nekom udara�kom tehnikom tako da svlada� osnove i
da zatvori� distancu. Jednom kada si u klin�u onda si na doma�em terenu.
Pogledaj Fedora, on sve ru�i iz klin�a, a �ovjek je Judo/SAMBO majstor. U
�ivotu nije napravio morote-gari i sli�ne stvari.

> [...]
> vjestine i tehnike (bacanje, prebacivanje, poluge, zahvati, podhvati...)

Dok sam i�ao na Shotokan, majstori od 50-60 godina radili su sve no�ne
tehnike, �page i sve ostalo. Te ti stvari jednostavno ostanu. Mawashi-geri
rade da se sve trese, a brzina i reakcije su im impresivne u odnosu na
njihove godine. Carevi svi odreda.

davor

"Toni" <to...@gmail.net> wrote in message news:hha5kl$3jk$1...@sunce.iskon.hr...

> [...]
> dobiti batine.
>
> Da li je to istina ili taj moj prijatelj laprda?

Tvoj prijatelj ima pravo sto se MMA tice! Bio je lik na ADCCu iz Aikida!
Mogao je doci i nogometas bilo bi isto! 15 sekundi je izdrzao! U MMA bi
prosao i puno gore! Nema sanse nikakve. MMA je MMA! Onaj tko kaze da je to
mjesavina hrvanja boksa kick boksa i no gi BJJ-a ne govori istinu u
potpunosti. MMA boks je drukciji u nekim bitnim detaljima od boksa.(u cemu
bih mogao napisati 10 strana) Hrvanje od klasicnog hrvanja a o borbi u
parteru da ne govorim. U submission wrestlingu sam bolji od Zelga Peraka a s
Bekavcem i Baricem se igram. Od svakoga gubim kada se radi s udarcima a
posebno me zgaze i Perak i Zelg! Potpuno je dukcije raditi iz garda kada
kada primas u glavu. Onaj tko nije navikao nema nikakve sanse pa da je
tehnicki Jacare!

Sto je ulicna tucnjava? 1 na 1 na ulici? 5 na 5? U malom prostoru u disku? S
upotrebom ili bez pomagala??? Uglavnom kada je ulicna tucnjava u pitanju i
pitate me kakvog bih borca zelio imati kraj sebe ako me napadne skupina
ljudi posebno u malom prostoru odgovor je Mark Hunt! Treba moci puno
primiti, treba jako udarati i treba stajati cvrsto. Imamo jednoga tipa u
klubu sto se bori na amaterskim natjecanjima i ima dva zlata i srebro a
nikada ne trenira! A kada ga pitamo jeli spreman kaze da je on roden
spreman. Ima 140 kila i nevjerojatne atletske sposobnosti i snagu. On mi na
ulici znaci vise od Minotaura. S njime bi se rijetko tko potukao na ulici pa
ukljucujuci i ove sto su u ringu bolji i kvalitetniji!

BBB

Aikido je nenadmasan pogotovo kad imas dobre sprinterice na nogama i
trcis ispod 10,0 na 100 m! Odi treniraj kaj te zanima a kad se
pomlatis na cesti s nekim bilo bu ti jasno jel taj aikido vredi ili
ne! Sve ovo je samo teorija, praksa je jedini nacin da se u nesto
uvjeris! :)

Ceterum censeo Mamice delendam esse!
Od hrvatskog jala gori je samo dalmatinski jal!

filip00

"VEki" <ol...@net.hr> wrote in message news:op.u5nwe4q1vo1iet@veki...

bas sam htio rec, ovo nemre pisat covjek od 3 banke, zvuci mi vise kao netko
od 17 tko je pogledao mirkove meceve jucer i odlucio podijelit pravdu :))

Toni

> bas sam htio rec, ovo nemre pisat covjek od 3 banke, zvuci mi vise kao
> netko od 17 tko je pogledao mirkove meceve jucer i odlucio podijelit
> pravdu :))

Krivo si shvatio. Ne mislim previse vremena ulagati u borilacke sportove. S
tim se mislim baviti zato sto zelim nesto trenirati. Inace treniram body
building, ali htio bi i jos nesto zanimljivije. Ali da cu ici trenirati po
cijele dane borilacke sportove samo zato da me neko ne ubije na ulici to
nema smisla. Bolje je to vrijeme utrositi na posao i poslovno usavrsavanje
jer zivimo u takvim vremenima da ako nisi dobar strucnjak, onda dobijes
otkaz pa umres od gladi. Ako mogu birati hocu li umrijeti od gladi ili od
sukoba na ulici, bas nesto razmisljam sto je gore od toga.

Ghibli

"Toni" <ton...@gmail.com> wrote in message

Toni, bok! :-) Sve najbolje u 2010.g.!

Box, tajlandski box, BJJ se u�i relativno brzo (pri�amo o nekom kolikom
tolikom nivou), odnosno krivulja ima jako veliki uspon jaaaaako brzo, dok se
kod isto�nja�kih borila�kih vje�tina znanje upija konstantno ali blagom
krivuljom prema gore. Oboje �e na ulici biti efektivno, pod jednim uvjetom,
NAJBITNIJIM, da je s glavom sve u redu (kontrola adrenalina itd...), drugim
rije�ima da nisi pi�kica :-) jer pi�kica uvijek ostaje pi�kica pa makar
trenirala ne znam �to! :-)

Ti �e� nakon SAMO 2 mjeseca treniranja BJJ-a (osnovne stvari u klin�u, 2 do
3 ru�enja, i kolika tolika kontrola pozicija) mo�i napenaliti 80%
populacije. Ista stvar je i s box-om i tajlandskim boxom. Nakon 6 mjeseci to
se di�e na 90%, a nakon godinu i pol penali� komotno 95%. Ovih 5% su
sporta�i (bilo borila�ki sportovi, bilo rukometa�i koji znaju biti neugodni
u �ori) i tu �e� se trebat namu�iti �ak i dobiti po tamburici.

Kod isto�nja�kih �e ti trebati za isti taj level mo�da 4 mjeseca (zna�i vi�e
vremena) jer koliko sam sku�io oni dosta vremena gube na stvarima koje ne
funkcioniraju , sparing tek kasnije po�inju primjenjivati. Lagani sparing u
boxu i tajl. boxu, ba� kao i u Jiji mo�e� ve� raditi nakon recimo mjesec
dana treninga (redovnog). U jiji �ak mo�da i prije....

BJJ kakav koristi Minotaur je do�ao iz Japana ali je dosta toga promjenjeno
i uzeto samo ono "�to funkcionira", ako me shva�a� (ne ka�em da sve �to se
u�i u BJJ-u funkcionira...). Tako da BJJ i nema pretjerano puno veze koliko
misliďż˝ da ima, s tradicionalnom jijom (koja je isto ubojita do jaja) ali su
puno manje zanimljive za trening, i ne znam di tako ne�to mo� trenkat.

Savjet. Uzmi borila�ku vje�tinu koja te najvi�e privla�i (ne vjerujem da ti
se s 30.g. da valjat po podu :-), ali ajde, meni je BJJ interesantan) jer
�e� u njoj i najdu�e ustrajati i dolazit �e� motiviran na trening, �to je
dugoro�no gledaju�i (zdravlje, fiz. i samim time mentalno) najbitnije. Samim
time za ulicu ne brini, ali jebo ulicu :-). Nemoj uspore�ivati Mirka i
Minotaura, jer da je ona borba bila na ulici (drugim rije�ima, da Mirko ne
nosi rukavice) vjerojatno bi mu zadao ozljede opasne po �ivot, a i na ulici
nema prekida runde :-)) tako da tko zna �to bi bilo poslje onog high kicka
;-).

IMHO, udara�ki sport + osnove u parteru i klin�u je dobitna kombinacija :-)
(to je za onih 5% populacije), za onih 95% si vjerojatno veďż˝ sad dovoljno
jak (bodybuilding si rekao)....aj dobro...da ne pretjerujem, joďż˝ desetak
boksa�kih treninga ;-)

ScubaFanatic

> [...]
> itd...), drugim rije�ima da nisi pi�kica :-) jer pi�kica uvijek ostaje
> pi�kica pa makar trenirala ne znam �to! :-)

U principu pogotovo za borilacki, ali i za svaki drugi sport pa cak i posao
je
izuzetno bitna glava, napominjem ovo "izuzetno", a za svaki sport je
takodjer
izuzetno bitna kontrola nervoze uslijed povisenog adrenalina, dali si
pickica ili
nisi mislim da je poprilicno nebitno jer oni koji nereagiraju impulsivno,
adrenalinski
u 99% slucajeva reagiraju kada su ranjeni (ranjena zivotinja se najace
rita).
Borila�ki sportovi se uce duuuugo, bilo udaracki ili hvata�ki, nema borca
nakon dva
ili sest mjeseci, da mozes razbiti nekoga na cesti mozes, mozes slucajnoscu
nokautirati
i najjaceg, ali to su zaista slucajnosti.

> [...]

> sporta�i (bilo borila�ki sportovi, bilo rukometa�i koji znaju biti
> neugodni u �ori) i tu �e� se trebat namu�iti �ak i dobiti po tamburici.

Ocigledno se treba baviti borila�kim sportom kako bi mlatio ljude po cesti,
pretpostavljam
da ti to nije bio cilj, ali napisani vremenski periodi su sorry na izrazu
"shit", pa tvrdim da bi
to zaista htjeo vidjeti, dakako ako se neradi o "super talentu"mada je i
tada upitno, osim �to taj
super talent bolje upija cijelu pricu.(simpaticni postotci).

> [...]
> sparing u boxu i tajl. boxu, ba� kao i u Jiji mo�e� ve� raditi nakon
> recimo mjesec dana treninga (redovnog). U jiji �ak mo�da i prije....

Na istocnjacke vjestine ovdje sam shvatio da se radi o vec spomenutim
vjestinama
Jiu Jitsu i sl....Cinjenica je da se uce sporije, ali ne poradi nepotrebnih
stvari koje ti
nikada nigdje nece trebati nego poradi zahtjevnosti samog zahvata ili
tehnike.
Taj Jiu Jitsu je preteca Judu, dakle zahvati bacanja iz stojke su identicni,
parter isto, da se kako
sam vec spomenuo uce sporije to je istina, ali poradi pravilnog ulaska i
izlaska iz zahvata, samog
bacanja, do padanja, ali posto to sve znamo i znamo koliko je "to" bitno
zbog ozlijeda koje i na
treninzima znaju biti dosta brutalne. Dakle nista od sparinga ako neznas
sakriti ruke...

> [...]
> puno veze koliko misli� da ima, s tradicionalnom jijom (koja je isto

> ubojita do jaja) ali su puno manje zanimljive za trening, i ne znam di

BJJ i JJ imaju jako puno veze, skoro sve je isto zahvati i bacanja, no Bjj
koristi
drugaciji pristup borbi u stojci i udaracki trening ili dio borbe, koji se
takodjer ucio
i u judu i jiu jitsu te primjenjivao, ali kasnije je Ju-Do i Jiu Jitsu
postalo bas ono sto i
nazivi tih vjestina govore o njima samima.

Fakat se slazem da izabere sport koji se njemu svidja i koji ce ga ispuniti,
ja se bez
obzira na godine volim valjati po tatamiju i treninzi u parteru su mi, znas
ono kada
kazes HM...Hebemu pa dan mi je danas ispunjen...

> [...]
> :-) (to je za onih 5% populacije), za onih 95% si vjerojatno ve� sad
> dovoljno jak (bodybuilding si rekao)....aj dobro...da ne pretjerujem, jo�

Ako si ovo stvarno mislio, neznam zaista sto bi napisao.

Pozdrav

"Ghibli" <mbo...@geof.hr> wrote in message news:hhlffc$aot$1@su

> [...]

> :-) (to je za onih 5% populacije), za onih 95% si vjerojatno ve� sad
> dovoljno jak (bodybuilding si rekao)....aj dobro...da ne pretjerujem, jo�

Marko

Mozda je mislio reci da se za 6 mjeseci BJJ-a i/ili 6 mjeseci kickboxinga
moze razbiti 95% ljudi (ako uz to treniras bodybuilding aktivno par godina)
zato sto je onih 5% ekipa koja spada u srednje ili vrlo dobre borce iz
raznih borilackih sportova. Naravno da ce njih teze nokautirati, ali takvi
se najcesce ne mlate po ulici.

Ispada da je onda najbolje 6-12 mjeseci trenirati neku kombinaciju
borilackih sportova tipa jeet kune do, wing chun, krav maga ili sistema jer
to su sportovi koji su kombinacija udaranja rukama i nogama, bacanja, borbe
u parteru i obrane od oruzja.

Mario Orsolic

"Marko" <a1_m...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> moze razbiti 95% ljudi (ako uz to treniras bodybuilding aktivno par
> godina) zato sto je onih 5% ekipa koja spada u srednje ili vrlo dobre

5% gradjana Hrvatske iznosi 250.000 ljudi. Oni svi spadaju u srednje ili

Marko

> 5% gradjana Hrvatske iznosi 250.000 ljudi. Oni svi spadaju u srednje ili
> vrlo dobre borce iz
> raznih borilackih sportova ? :)

Mislim da se tu podrazumijeva da se ne misli na zene, djecu, starce,
invalide, penzionere...
To bi se trebalo odnositi na muskarce, mladjih ili srednjih godina, one koji
ce se potuci onda kad misle da je potrebno. Zena, penzioner ili invalid u
kolicima se nece potuci, nego ce bjezati maksimalnom brzinom.

ScubaFanatic

> [...]
> borce iz raznih borilackih sportova. Naravno da ce njih teze nokautirati,
> ali takvi se najcesce ne mlate po ulici.

Body Building....LOL od samog pocetka, mislim na "body building"+borilacki
sport,
sportovi koji definitivno tesko ili mozda nikako nemogu zajedno, body
building ako
gledamo kroz opciju napumpavajna misicne mase, body building onakav kakav
jest.
Vec sam napisao da me odusevljavaju postotci izneseni u postu....80 ili 95%
ljudi ces
nabiti nikada, pogotovo ne u vremenskim periodima koji su navedeni u postu,
ali nakon
dugog niza godina i upornog treniranja biti ces dobar u tom svom sportu ili
vjestini.
Mlatiti se po cesti je primitivizam viseg ranga pogotovo kada to zavrsava
premlacivanjem
i ubojstvom.
Baviti se borilackim sportom ili vjestinom kako bi zadivio curice u skoli
ili birtiji mlateci
slabijeg od sebe je super primitivno, baviti se sportom poradi sebe je
pozitivno, sport
tome sluzi.
Onaj mali postotak od 5 ili 10 % je takodjer imaginaran i nema veze s
nicime.

Aikido je jako dobra vjestina, no da bi dosao do nekog viseg ranga u kojemu
nesto
znas treba trenirati jako dugo i to mu je u tom slucaju mana, ali zar se
netreba i sve ostalo
u zivotu repetirati dugo vremena kako bi bio na nekoj razini, kvragu Steven
Segal je majstor
izuzetno visokog ranga, duuugi period ucenja, odricanja i talenta je razlog
uspjeha.
Ja sebe smatram da pripadam u onu vecu grupu ljudi od 95 %, dakle totalni
amater i bavim
se sportom poradi sebe samog, ali htio bih vidjeti kickboxera koji ce me
namlatiti s 1 do 2
mjeseca treninga, a i sto tako bi bilo interesantno vidjeti nekog tko
trenira 5 godina, sto je
spram par mjeseci treninga izuzetno puno, nabije onog borca koji spada u
grupu ljudi od 5-10%.
Taj postotak od 5-10 posto su vrhunski utrenirani borci, svakodnevni
treninzi cak i dva dnevno,
ishrana, suplementacija i sve ostalo sto ide uz to, a to kosta puno, puno
novaca.
Smatram da se Mirko i ta ekipa takodjer ubraja u tih 5-10 %.
Dakle naucim par zahvata i nesto udatraca i najjaci sam, da mozda u svojoj
glavi i do prvog konflikta,
a onda Traumatoloska, sivanja, gipsanja i sl.

Marko

> sportovi koji definitivno tesko ili mozda nikako nemogu zajedno, body
> building ako
> gledamo kroz opciju napumpavajna misicne mase, body building onakav kakav
> jest.

Cekaj, cekaj. Zasto bodybuilding i borilacki sportovi/vjestine ne idu
zajedno? Nije mi bas jasno. Ne mislim pritom na profi BB gdje ides na
natjecanja, a na natjecanju bildera nije cilj da dignes sto veci uteg, nego
da dodjes na pozornicu, izvodis striptease, pleses break dance i onda
komisija odabere ko ima najbolje razvijeno tijelo. Ne mislim na to, nego kad
treniras zbog snage, forme itd. bez natjecanja.

Sto se tice mlacenja, budala je ko se mlati po ulici bez razloga. Ali ako te
neko napadne, moras se braniti zar ne? Je da je tu atletika najkorisnija jer
mozes brzo trcati, ali sto ako nisi u poziciji da pobjegnes? Zato je dobro
znati barem neke osnove, a ne bi skodilo i visegodisnje treniranje po 3 puta
tjedno. To opet ne znaci da ces izmlatiti Mirka Filipovica ili Zeljka
Mavrovica, ali ipak ti vecina klosara nece moci nista.

Ako ti spadas u bildere u skupini 100+, a to su oni koji na bench dizu 100 i
vise kila (i drugi misici proporcionalno razvijeni, ne samo bench naravno),
onda mislim da bi 6-12 mjeseci jiujitsua plus 6-12 mjeseci boksa ili
tajlandskog boksa bi trebalo biti dovoljno da se mozes obraniti od vecine
ljudi. Naravno da tu ne spada napad dvojice s pistoljima, trojice s
nozevima, petorice sa palicama i boxerima...

I e da, naravno da je bolje nakon tih godinu dvije navedenoga odabrati neku
od vjestina i trenirati redovito, sto zbog samoobrane, sto zbog
specijalizacije u tome, sto zbog zdravlja i rekreacije.