Svima koji citaju Vecernjak/Jutarnjak/Slobodnodalmacijanjak/NoviListak i sl

Tomislav SUFLAJ

Gospodo draga,

jednostavno ne mogu odoljeti, iako sam imao namjeru sutjeti, a da ne
prokomentiram vase izljeve bijesa na tekstove u dnevnim tiskovinama. Vi se
svi uglavnom uhvatite nekog teksta, pa onda analizirate pojedine segmente i
uglavnom ih negativno komentirate.

Najvise je to slucaj kad nam se dogodi neko vece rave okupljanje koje
automatski dobije i popratni tekst u dnevnim novinama. Tekst treba procitati
u cjelini, a zatim razmisliti o nekim kljucnim pitanjima. Ja gotovo nikad ne
komentiram takve tekstove, jer precesto u novinama procitam i gomilu
gluposti s podrucja politike, ekonomije, drustvenog zivota. A priznat cete,
takve tekstove ipak pisu iskusniji novinari.

Novinari dnevnih listova su specijalizirani za unutarnju ili vanjsku
politiku, za ekonomiju, ekologiju ili nesto slicno. To ne znaci da su oni
ekonomski ili politicki strucnjaci, vec samo da prate tu tematiku, te s
odredjenom kompetencijom pisu o njoj. Izuzetak cine novinari koji pisu u
strucnim tiskovinama (Bug, npr.). No, to i nisu skolovani novinari, to su
ljudi iz struke, koji imaju umijece pisanja. A i tamo se moze procitati
svakakvih gluposti.

Dakle, kad novinar N.N. u listu XXX napise da je Jesper Daehlbeck pustao na
techno partyu on je napisao cinjenicu koja ce zadovoljiti 99% citateljstva.
To je vijest koja zadovoljava. To sto ja znam da Jesper nije pustao na
techno nego na house partyu, to uopce ne mijenja bit vijesti.

Dakle, nemojte se hvatati za pogresno spellovanje imena, te lose
razvrstavanje DJ-a po floorovima. Novinar je u principu napisao o cemu se
radi i to zadovoljava 99% citatelja.

Nadalje, novinar mora (3 PUTA MASNO !!!! MORA/MORA/MORA) napisati tekst koji
ce biti atraktivan. Iz takvog ce se teksta izvuci i naslov, odnosno headline
koji ce zvucati jos atraktivnije. Pisati tekst o rave partyu znaci debelo
naglasiti rijec DROGA!. Pisati tekst o kompjuterima znaci debelo naglasiti
rijec INTERNET!, itd. Prenaglasavanje pojedinih stvari prodaje novine.
Sjetimo se Vice hackera, sjetimo se sijamskih blizanki nedavno razdvojenih
operacijom, sjetimo se gomile drugih stvari koje uopce ne zasluzuju vise od
jedne crtice na dnu stranice. Takve vijesti proganjale su nas mjesecima.
Ljudi zele citati crnu kroniku, ispovijesti narkomana, tuzne i tragicne
obiteljske price. To je narodu duhovna hrana. Nazalost, ali tako je. Ja crnu
kroniku izbjegavam kad god mogu. Radije citam prilog cetvrtkom VRT!

Mozete vi reci sto god zelite, ali to je tako, i u nas i u svijetu. I to
nije samo na ovom malom podrucju koje svi s ove grupe prate, to je totalno
globalna stvar. Probajte, npr. pratiti tekstove s nekog drugog podrucja, a
gdje ste i sami duboko u tematici, pa cete isto tako siziti i pizditi protiv
novinara koji o tome pise. Zasto? Zato, jer kao covjek iz struke znate vise
o tome od novinara koji mora pisati o svemu i svacemu, a najcesce o necemu u
cemu ni sam nije strucnjak, vec je prikupio neke informacije i plasirao ih
svom citateljstvu.

Nemojte sad misliti da zelim ocrniti novinare i reci da nemaju pojma. Kao i
u svakoj drugoj struci i tamo ima ljudi koji bolje ili losije rade svoj
posao. Nazalost, utjecaj medija je danas toliko velik, da se vecina ljudi
nakon procitanog teksta i ne upita da li je to sto su procitali realno,
istinito i tocno, a kamoli da malo razmisli o cijeloj stvari.

Ako dnevni list danas na prvoj stvari ima naslov "Uhicen D. Dukaric zbog
utaje 20.000.000 DEM poreza!" svi to uzmu zdravo za gotovo jer se zna da
"svi tajkuni" varaju na porezu i bla, bla. Rijetki su oni koji takav tekst
procitaju, zatim profiltriraju tu informaciju, informiraju se i na drugoj
strani, pa tek onda zauzmu konacan stav.

Isto tako kad taj isti dnevni list na duplerici donese naslov "Curice unose
drogu na rave partye u grudnjacima i gacicama" i to ce se uzeti zdravo za
gotovo, jer je danas sinonom za rave party droga, isto kao sto je sinonim za
tajkune neplacanje poreza i varanje drzave. BTW., taj tekst o curicama u
jucerasnjem Vecernjaku je vrlo realan i pisan od strane nekoga tko dobro
poznaje tematiku, da ne kazem problematiku. Eto i jedan plus!

Cesto se dogodi da mediji stavljaju naglasak na odredjenu stvar unutar
tematike kojom se bave, pa tako ostatak tematike ostane slabo ili nikako
pokriven.

Kod rave partya naglasak je na drogi. Kod ISDN reklame HT-a naglasak je na
dvije telefonske linije. Svi mi znamo da je droga samo jedan segment rave
kulture. Isto tako svi znamo da su dvije telefonske linije samo jedan
segment ISDN usluge.

Pravilo je dakle slijedece. Uzmi ono sto je najatraktivnije i na tome
baziraj ostatak. PAPIR TRPI SVE!!!

O tome koliko je to dobro, ili nije, ne treba uopce raspravljati, kao i o
navodnoj strucnosti/nestrucnosti nasih novinara, ili bolje receno ljudi koji
pisu za novine.

Prosjecan clanak ili tekst koji se bavi osvrtom na rave party/koncert
popularne glazbe/novi pentium procesor pisu uglavnom novinari pocetnici,
odnosno mladi i vecinom neafirmirani ljudi. Zaposli se TI danas u Vecernjaku
i prvi novinarski zadatak ce ti biti komentirati cijene mrkve i bijelog luka
na zagrebackim trznicama. Ako si u startu malo ambiciozniji onda ces pisati
o nekoj tematici koja je tebi kao mladom covjeku interesantna. Recimo o
novom pentiumu ili o raveu. Naravno da tada neces napisati tocne
informacije, neces precizno definirati stvari kao sto su house/techno/trance
floor, ili pak unaprijedjeni branch prediction kod novog procesora, ali ces
zato to otprilike spomenuti u dvije recenice i vrlo laickim rijecnikom
opisati.

To je samo informacija koja citatelju moze posluziti kao orijentacija,
odnosno moze mu pomoci da se otprilike informira o doticnoj tematici. A to
sto ce mozda iz toga steci potpuno krivu sliku, to je problem tog citatelja
koji si nije dao truda da ipak provjeri neke stvari prije nego sto iz toga
izvuce neke zakljucke.

Najbolji primjer su roditelji koji se nakon takvog teksta (u ovom konkretnom
slucaju droge i rave partyi) totalno izbezume i zabrinu za svoje dijete.

Da nije smijesno bilo bi zalosno. Mislim da roditelju nije potreban tekst o
drogama na rave partyu da bi shvatio taj problem i eventualni problem svog
djeteta. To je nebulozno. Uvidjati problem koji mozda imas u vlastitom domu
nakon sto si procitao clanak u novinama.

Vrijedi to i za sve ostale stvari. Ne samo za droge. Ali ovdje su vidim
iskre pocele frcati oko droga na partyu.

Jos jednom, PAPIR TRPI SVE!!!

Nemojte toliko paznje pridavati takvim banalnim stvarima. Mediji nas sopaju
svim i svacim, pa tako i tim. Clanak u dnevnim novinama je upravo to sto je:
Clanak u dnevnim novinama! Sutra su druge dnevne novine i drugi clanak.

Znam da bi svi mi zeljeli da stvari stoje drukcije. No, nazalost, zivimo u
drustvenom okruzenju gdje su se pojedini kadrovi godinama krivo ili lose
profilirali i proci ce jos godine i godine dok te lose pojave drustvo samo
ne izbaci. Poanta je bas u tome da drustvo samo to izbaci, a ne neka nova
vlast ili neki novi upravitelj/direktor/ravnatelj.

Malo sam ga poduzio, ali morao sam malo prenijeti moje vidjenje cijele
stvari.

Bit ce kroz koji dan jos neki tekst o nekim drugim pojavama, koje se pak
ticu iskljucivo ove male zajednice, s malo kritickim osvrtom na neke stvari
i pojave o kojima sam vec i pisao ovog ljeta.

--
Pozdrav, Tomislav.

"Not everyone understands this house music,
it's a spiritual thing, a body thing, a soul thing."

DeMoNHr

Amen ;-)
Nadam se da će ovo svi pročitati
Imaą pozdrav od Badassa.Prenio sam mu pohvale i kritike glede njegovog promo
cedeja.

Amorphy

Tomislav SUFLAJ <tomisla...@zg.tel.hr> wrote in message

> Ljudi zele citati crnu kroniku, ispovijesti narkomana, tuzne i tragicne
obiteljske price. To je narodu duhovna hrana. Nazalost, ali tako je.

O duhovnoj hrani reci cu samo jedno,house music!

p.s. napokon se netko zaista pametan kriticki osvrnuo na cijelu stvar;bravo
Tomislave
--
Amorphy has unreasonable behaviour...?!

zeljko stojanovic

On Mon, 27 Nov 2000 14:19:03 +0100, "Tomislav SUFLAJ"
<tomisla...@zg.tel.hr> wrote:

>Gospodo draga,

>Malo sam ga poduzio, ali morao sam malo prenijeti moje vidjenje cijele
>stvari.

I sto je glavno,ucinio si to transparentno.
Bolje dugacko "vidjenje cijele stvari" nego dugacko prepucavanje.

>Bit ce kroz koji dan jos neki tekst o nekim drugim pojavama, koje se pak
>ticu iskljucivo ove male zajednice, s malo kritickim osvrtom na neke stvari
>i pojave o kojima sam vec i pisao ovog ljeta.

samo daj.
samo nemoj o drogi,djeci na partijima,cuculicu,dariju...:)

sasa

Zwer

Tomislav SUFLAJ wrote:

> [...]
> jucerasnjem Vecernjaku je vrlo realan i pisan od strane nekoga tko dobro
> poznaje tematiku, da ne kazem problematiku. Eto i jedan plus!

Eh, bas sam i ja to pomislio. Prvo gledam naslov, mislim si
kako netko pise gluposti ko i obicno, al' kad sam procitao
cijeli text nisam dobio dojam da ga pise laik nego netko
ko se ipak malo vise kuzi u to.. Jedino me smeta ona slika
koju su stavili [tip sa iglom], jer moja stara kad vidi u
istom kontextu droge i partye pocme meni solit na glavu o
tome, a toga mi je puna glava.

As said earlier in my reply... :)

> Bit ce kroz koji dan jos neki tekst o nekim drugim pojavama, koje se pak
> ticu iskljucivo ove male zajednice, s malo kritickim osvrtom na neke stvari
> i pojave o kojima sam vec i pisao ovog ljeta.

:-) SAm ti daj, kao jedan od najstarijih i najiskusnijih
ljudova ovdje bi nama mladjima trebo solit pamet o 'tajnama
zivota'. Ozbiljno.

--
--=| ZWER |=---=| ICQ: 2293439 |=---=| acrn...@usa.net |=--
====( I'm a control freak, I have to know I'm in )====

CatRiana

> [...]
> jucerasnjem Vecernjaku je vrlo realan i pisan od strane nekoga tko dobro
> poznaje tematiku, da ne kazem problematiku. Eto i jedan plus!

Nisam ja nista rekla. Text je istinit (osim dijela o cijeni droge:)), ali me
zasmetala slika tog tipa. Ako ta Dea zna tematiku onda zna i da se ljudi
(uglavnom) ne ufuravaju na partyjima i klubovima. Nije svaka droga heroin,
blah, blah...
Btw, kaj curice i sprice i igle unose u gacicama? :))

--
CatRiana
-------------

60nine

> [...]

> utaje 20.000.000 DEM poreza!" svi to uzmu zdravo za gotovo jer se zna da
> "svi tajkuni" varaju na porezu i bla, bla.

...ko je ta seljacina?! :)))

--
...temp sig:
...free your mind & the rest will follow...

www.urban-fetish.com vs. http://fly.to/partibrejkr

ArRAk|

da da
a zasto se to roditelji ne bi zabrinili kad im djete ide npr. na
koncert magazina ili npr bilokoji driugi (osim komorne glazbe) jer se
zna da se ljuska vrsta masovno podaje drugoj vrsti droge, alkoholu...i
kako je tomislav vec jednom napisa, kad je neka druga drustvena
manifestacija 8tipa koncert) onda se pise o ljudima koji se dobro
zabavljaju, kad je party, e onda smo svi drogirani ko majmuni i dolaze
kola hitne...a to sta se po partijima ne bacaju bombe (ko isprid
koncerta jasmina stavrosa) ili puca iz AK-47 (koncert minee) koga to
boli qrac...nikoga...

ja to zoven licemjerstvom
( a da mi neko nebi zamirija neobjektivnost tj presucivanje
informacija) spomenicu i cuveni revolveraski obracun ispird up&downa,
di je bilo i ranjenih
dvoboj kod ok apa :)))))))))))

Anchee

<tomisla...@zg.tel.hr> wrote:

>Gospodo draga,

a dame? ;)

>Malo sam ga poduzio, ali morao sam malo prenijeti moje vidjenje cijele
>stvari.

jedino kaj imam za rec,
fala qrcu na tome kaj shusha lejtli svaka cca. 2 tjedna izbaci nesh
pametno iz sebe, pa mi se isplati procitat svi xyz kila txta.

<×><×><×>Anchee<×><×><×>
criticise me for my mis-spent youth
no thrill no lie more crazy than the truth

Zoran

> [...]

unose
> drogu na rave partye u grudnjacima i gacicama" i to ce se uzeti zdravo za

Ja bih taj problem rijesio vrlo brzo i lako.
Jednostavno zabranimo curicama da nose gacice i grudnjake na party. :-)))

> jucerasnjem Vecernjaku je vrlo realan i pisan od strane nekoga tko dobro
> poznaje tematiku, da ne kazem problematiku. Eto i jedan plus!

Hm, informacije su potekle od dobro upucene osobe, ali nasa Dea (hm,
zacudjujuce li slicnosti s istoimenom agencijom) je u biti o drozi pisala i
kad je pisala recenziju partija ...
Neupucena osoba bi mogla pomisliti :
a) da nasa Dea ne zna pisati ni o cemu drugome osim o drozi
b) da postoji krug ljudi koji je poticu da pise tim tonom o drogama kako bi
potaknula paranoju kod sireg citateljstva doticnog lista.

Naravno tako nesto bi mogao pomisliti samo usko motiviran i paranoican um
:-)

> [...]
domu
> nakon sto si procitao clanak u novinama.

Ispravak.
Nazalost to nije smijesno nego zalosno. I da nije zalosno, tada bi bilo
smijesno.
Nazalost cesto je roditeljima potreban takav clanak i slicne emisije da bi
posumnjali u prave razloge.
Ne smije se zaboraviti da u pubertetskim godinama roditelje mnoge promjene
kod svojih potomaka pripisuju upravo pubertetu. I isto tako su skloni
negiranju uzasnih istina.
Puno je lakse povjerovati junioru koji ih uvjerava da to nije istina "i da
on nikad ne bi probao drogu, jer je to samo za budale koje se hoce ubiti",
nego da njihova mala curica/deckic ne zna za sebe pola sata nakon sto je
presao prag roditeljskog doma.
Da ne bi mislili da lupam bezveze u trenutku inspiracije, zelim napomenuti
da i nakon svog puberteta (za koji smatram da sam ga prosao, barem vecim
dijelom) jos sam uvijek u cestom dodiru s teenagerima koji pice kroz
pubertet, i s jedne strane im svojom pozicijom predstavljam autoritativnu
figuru s kojom je "cool" druziti se (to naravno ovisi o pojedincu), a s
druge strane dovoljno sam mlad da se jos uvijek zezam s njima i imam njihovo
povjerenje, te vidim kako to prolazi s roditeljima.

Uglavnom nemaju pojma sto njihovo sunce radi.
Kada i pocnu sumnjati, "sunce" ih u "otvorenom i iskrenom" razgovoru uvjeri
da to nije tako i samo se postrozi nadzor nad suncem kada dolazi doma (a
tada je uglavnom ionako kasno).
Kada "prokuze" i postanu sigurni da njihovo sunce i nije toliko cisto, onda
je uglavnom previse kasno za bilo kakvo muljanje jer to vise nije samo
rekreativno konzumiranje, vec barem vikend-mjera.

Ispricavam se sto sam zabrijao totalno off topic, i sto je ovo primjerenije
za "onu_drugu_grupu", ali cinjenica je da se ne mjere svi clanci istim
metrom.
Sad da li ovakvi clanci pogoduju osvjestavanju roditelja i unaprijedjenju
komunikacije izmedju njih i pomladka ... ne znam. Ne znam da li je dobro da
se pitanje droge preuvelicava, banalizira ili opet umanjuje, ali cinjenica
je da mi se ne svidja to sto sada rade i na kraju, takvi clanci definitivno
produbljuju jaz izmedju generacija (barem s omladinske strane).
Nakon onakvog clanka klinac ce se nakon jointa osjecati kao narkoman koji to
sigurno mora sakriti od staraca, cak i ako je taj joint popljugao u
relativno "educiranijoj" okolini.

> [...]
je:
> Clanak u dnevnim novinama! Sutra su druge dnevne novine i drugi clanak.

To je tako, jos samo kad bi i siroj javnosti to postalo jasno.
Zacudjujuce je kako moja majka prvo pljuje po pet stranica politike kako svi
lazu (i politicari i novinari), a zatim okrene stranu, procita clanak nase
Dee Lastic, upitno me pogleda, i onda pocne pricati kako je to strasno i
promatra moju reakciju ... :-/
(A sve zato jer zna da odem na poneki party i to sam. A to sto redovno
dolazim sasvim "cist i normalan" to se ne primjecuje jer je to nesto
normalno)

I kad joj kazem da lazu isto kao za politiku, sto vi mislite.
Vjeruje li ona meni ili misli da negiram i muljam ???

P.S. Nego jos nikad nisam procitao clanak u novinama tipa "ispovjest
povremenog korisnika droga" koji koristi droge jednom mjesecno ili tako
nesto.
Vjerojatno zato jer trenutno nije u modi citati kako se droge mogu
"odgovorno" koristiti i kako ima i onih koji partijaju cisti.

Inace se u velikom dijelu slazem s tvojim opisom novinara i novinarske
struke.

I jos jednom sorry na off topicu, ali nazalost situacija sa roditeljima je
uistinu takva da su radije slijepi nego upuceni.

--
Neka ti smijesak uljepsa dan,
Neka te radost povede van,

lekke

ides dulo, dobar sig! :)

--
lekke

60nine

"Zoran" <zoran....@public.srce.hr> wrote in message

> unose
>
> Ja bih taj problem rijesio vrlo brzo i lako.
> Jednostavno zabranimo curicama da nose gacice i grudnjake na party. :-)))

...ja bi uveo obavezne tange (aj sakri nesto u njih :) i cipkaste grudnjake
(ipak se vidi nesto kroz njih :)))
...a vjerujem da se i tapir slaze s mojim prijedlogom :)

--
...A jednom sam htio plesati, kao sto jos nikada nisam plesao:
...Htio sam plesati preko citava neba...

http://fly.to/partibrejkr vs. www.urban-fetish.com

lekke

e vidis totalno si u pravu. citajuci tvoj post poceo sam malo razmisljati i
o 'legalizaciji' koju bi vecina vas tako rado htjela vidjeti na snazi i mogu
ti samo reci jedno... ja bi definitivno svima do 18. godine zivota zabranio
SVE. od alkohola, cigareta, droze pa do upada na partyje. u skole bih
definitivno pod obavezno uveo edukaciju o drozama & alkoholu kao stalni
predmet, u kojem bi se tupilo i tuplio djeci o svim realnim cinjenicama oko
svega toga i pokazivao bih im slike sa partyja (npr. Aquatica u 8 ujutro) a
bome i iz centara za rehabilitaciju. I onda....kad napune 18 nek se ubijaju,
nek rade sto hoce, jer ako im edukacija do tada nije utuvila neke stvari u
glavu, nikad ni nece. isto tako, ne moraju se svi ubijat - neka droze
koriste samo rekreativno i stvarno umjereno, pa i u "educiranijim
okolinama", al nek prvo budu punoljetni...

e sad....u ovom mojem razmisljanju netko bi mogao pomisliti da sam ja za
legalizaciju... nisam. ove iznad 18 bi se isto kaznjavalo, ali ne toliko
ostro ko djecu. jos ni ne toliko korisnike, koliko dealere.

ono sto bih ja konkretno napravio u nasim realnim uvjetima jest poostrio
odnos Organa i Nepunoljetnih Osoba. Djecu koja se ubijaju od droza bih
totalno ostro kaznjavao. One koji se opijaju u parkicima... bih razdvojio.
Ako si pripit, ides doma s warningom i kaze ti se starcima, a ako si totalno
pijan - kazna. novcana. velika. Tako da se malcice opametis kad ti starce
opali po dzepu (par puta) i kad vise neces imati takav i takav dzeparac da
ga mozes trositi na ovaj nacin.

sto bih s time postigao? mladez nebi bila tolko u banani, bili bi
kreativniji i vise se bavili zdravim stvarima (sport, umjetnost, EDUKACIJA).
doslo bi do manje potrosnje cigareta (kojima se isto protivim) medju
takvima, do manje droziranja, a ovi kaj me sad mrze jer im nebih dao ni na
partyje bi si onda mogli kupit isdn ili adsl pa skidat techno mixeve i u
njima uzivat doma... pa da vidis sto je kvalitetna glazba.

naravno, ja se isto moram ispricat sto ovo nije bas direktno materijal za
HRMR, ali sto ces...
--
lekke the closed-minded tiranin

Tomislav SUFLAJ

Quote to all.

Malo sam u velikoj guzvi, ali replayat cu na ovo kad stignem.

--
Pozdrav, Tomislav.
__

Zoran

"CatRiana" <catr...@chickmail.com> wrote in message

> Btw, kaj curice i sprice i igle unose u gacicama? :))

FUUUJJJ !!!!!
Kak' si odvratna ... ufff :-P

Slican odvratan osjecaj me je prosao kad sam prvi put cuo da obrezuju zene i
kad mi je frendica rekla sto im se to zapravo radi. :-P

--
Ono sto nas ne ubija, jaca nas
Fridrich Nietzsche

Zoran

"lekke" <dan...@artprint.hr> wrote in message

> [...]
zabranio
> SVE. od alkohola, cigareta, droze pa do upada na partyje. u skole bih

Pa mladjima od 18 godina su zabranjeni alkohol (ne smije se tociti
maloljetnicima), cigarete i droge.
A mislim da postoji i zakon da se djeca do ne_znam_koliko godina ne smiju
biti vani iza 22h bez pratnje punoljetne osobe.
A mislim i da je ulaz u nocne klubove zabranjen. ali ne znam je li to
zabranjeno klubovima (pustati djecu unutra) ili zadrzavanje klincima izvan
kuce nakon ponoci.

Koliko se ti zakoni provode vidimo i sami.

> definitivno pod obavezno uveo edukaciju o drozama & alkoholu kao stalni
> predmet, u kojem bi se tupilo i tuplio djeci o svim realnim cinjenicama
oko

Nekako sumnjam da bi to polucilo uspjeha.
Mozda da predaje netko obrazovan tko ce otvoreno odgovarati na pitanja pa
cak i ona tipa " a kako puca bombon, kakva je spica, kako se mota joint" i
istovremeno reci zasto se to radi i zasto se to ne bi trebalo raditi.
I navesti argumente tipa "u sto se pretvara Vas nos nakon smrkanja kokaina"
i izvesti poznati test s piletinom i kokainom.

> svega toga i pokazivao bih im slike sa partyja (npr. Aquatica u 8 ujutro)

Brijem da bi to polucilo suprotni ucinak (daj gle ovu curu u mokroj majci
kak ima velika pluca, i kak je slatki ovaj tip oko kojeg se tiskaju ove
zene).

> bome i iz centara za rehabilitaciju. I onda....kad napune 18 nek se
ubijaju,

bolje da se sacka 21.

> e sad....u ovom mojem razmisljanju netko bi mogao pomisliti da sam ja za
> legalizaciju... nisam. ove iznad 18 bi se isto kaznjavalo, ali ne toliko
> ostro ko djecu. jos ni ne toliko korisnike, koliko dealere.

za dekriminalizaciju si dakle :-)
a ja bih djecu kaznjavao zesce nego punoljetne.
Ako je kazna za punoljetnog 200 kn, za klinca neka bude 500.
Pa nek si starci malo razmisle kako im se klinac ponasa i koliko ce mu
dzeparaca uskratiti dok ne pokrije tih 500 kn.
Ipak ako si punoljetan, onda to radis svjesno i odgovoran si za sebe.
Ako si klinac, ne odgovaras za svoje postupke, pa neka oni koji te trebaju
paziti budu pazljiviji. Kasnije ce biti prekasno.

> [...]
> opali po dzepu (par puta) i kad vise neces imati takav i takav dzeparac da

Ez aj sed. Moze, upravo tako.

> sto bih s time postigao? mladez nebi bila tolko u banani, bili bi
> kreativniji i vise se bavili zdravim stvarima (sport, umjetnost,
EDUKACIJA).

kreativniji bi definitivno bili (trebalo bi smisliti nove nacine da se mulja
murija i starci ili vec postojece nacine usavrsiti :-) )

> [...]
> partyje bi si onda mogli kupit isdn ili adsl pa skidat techno mixeve i u
> njima uzivat doma... pa da vidis sto je kvalitetna glazba.

Ma treba napraviti prehour za takve. Od 17h ili 18h do 23h je parti za one
do 17 godina (ili 18 ili tako neka granica) a od 00h (da imaju vremena za
isprazniti disko) pa do jutra za one starije.
Time bi i vlasnici klubova mogli dva puta naplacivati za isti party, a DJ bi
ubirali vecu paru. :-)
Na after bi opet mogla i djeca doci.
Istina onda bi se 16 godisnjaci bunili na djecu od 13 godina, ali ... ;-)))

> naravno, ja se isto moram ispricat sto ovo nije bas direktno materijal za
> HRMR, ali sto ces...

Eto i ja se ponovo ispricavam :-)))

> --
> lekke the closed-minded tiranin

Shuro the can opener (Upss, sorry ... the mind opener :-) )

--
* We have enough youth, how about a fountain of Smart?

Zoran

> ...ja bi uveo obavezne tange (aj sakri nesto u njih :) i cipkaste
grudnjake
> (ipak se vidi nesto kroz njih :)))
> ...a vjerujem da se i tapir slaze s mojim prijedlogom :)

Zacudio bi se sto se sve moze sakriti u Tange i cipkaste grudnjake :-)))
Uostalom da ne skrivaju barem nesto, ne bi bilo toliko zanimljivo :-))
No dobro, da izadjemo u susret zenskoj populaciji koja ce trpiti pritisak
roditelja, dopustit cemo da nose tange i cipkaste grudnjake na party.
Ali samo to, necemo dopustiti nista vise.
Tko zna inace sto bi sve mogle unijeti :-))

--
Errare humanum est,
perservare diabolicum!

Orange Juice Jones

> I navesti argumente tipa "u sto se pretvara Vas nos nakon smrkanja
kokaina"
> i izvesti poznati test s piletinom i kokainom.

vec vidim... "has that marijuana made it to the front row yet, mkay?"

:)

--
bamm

Anchee

On Fri, 1 Dec 2000 01:08:51 +0100, "Zoran"
<zoran....@public.srce.hr> wrote:

>I navesti argumente tipa "u sto se pretvara Vas nos nakon smrkanja kokaina"
>i izvesti poznati test s piletinom i kokainom.

pardn maj ignorns,
koji poznati test s piletinom i kokom? :))

lekke

e to sam ja htio pitat ... daj nam shuro reci :)

--
lekke

"Anchee" <a...@rovinj.net> wrote in message

model T

> FUUUJJJ !!!!!
> Kak' si odvratna ... ufff :-P
>
> Slican odvratan osjecaj me je prosao kad sam prvi put cuo da obrezuju zene
> kad mi je frendica rekla sto im se to zapravo radi. :-P

jooooj,citao sam ispovjest neke manekenke iz Somalije kak to rade,curici od
10ak godina rasire noge,dodje glavna baba u selu uzme nekakvu hrdjavu britvu
i sjeeeeciiiii,fuj, i ak mala prezivi onda je zena spremna za udaju(totalni
oftopik al nisam mogo izdrzat)

Es riecht so gut Du kommst mir nah
Dein Schweiss
Der Nektar meiner Begierde
Heißt es nicht, man kann sich riechen?

Zoran

kokaina"

> pardn maj ignorns,
> koji poznati test s piletinom i kokom? :))

Pa ono, nadjes neku piletinu (na ovoj grupi poznatije pod nazivom
Vjeverica - zenskog roda), odvedes doma i das joj da posmrce lajnu i ...
zabavljate se do jutra :-)

Sala (steta dobre koke kad se i bombonima isto postize ;-)) )

Stvar ide ovako koliko se sjecam.

Uzme se neko meso (mislim da je bilo pilece u pitanju, ali i komad lijepe
nemasne teletine ce isto posluziti), recimo pileca prsica (sve aluzije su u
potpunosti slucajne), na to se posipa nesto kokaina i ostavi tako neko
vrijeme (ne sjecam se da li pola sata ili vise).
Uglavnom na mjestu doticaja kokaina i mesa, meso ce biti izgrizeno
(razgradjeno) i biti ce prekriveno crvenom pjenusavom tvari za koju mogu
samo nagadjati sto je. (Bilo je nesto o tome na had-u prije godinu or so)
Poanta je bila slijedeca. "E sad ti reci da imas pluca od celika, da ti to
nista ne moze i povuci ..."

(Dakle nesto slicno kao pokus kupanja cevapa u koka koli :-) )

Zoran

"model T" <nag...@hi.hinet.hr> wrote in message

zene

> jooooj,citao sam ispovjest neke manekenke iz Somalije kak to rade,curici
od

Ma kakva Somalija, prije 15-ak godina (ili 20-tak) su to jos u Bosni radili
(ponegdje)

FUJ

--
:-P

Zoran

"Orange Juice Jones" <nf...@jagor.srce.hr> wrote in message

> vec vidim... "has that marijuana made it to the front row yet, mkay?"

LOL
To me podsjetilo na onaj film "Serpico" ako se ne varam.
Bio tip na skolovanju za inspektora, pa su na predavanju podjeliji uzorke da
vide ljudi protiv cega se bore :-)

--
There is a time and a place for experimenting with drugs kids ... and its
called college :-)

Amorphy

> [...]
> Poanta je bila slijedeca. "E sad ti reci da imas pluca od celika, da ti to

Pa mislim da bas koka i ne ostaje tako dugo u doticaju s mesom kada ju
usmrkas.Koka se apsorbira odmah u krv,koje ioma i malo previse u opticaju
kroz pluca,pa se sve to fino polako ispire i nema nagrizanja po
plucima.Vjeruj mi , ono sto ti je priroda dala,dakle ono sto raste iz
nje,nije toliko stetno kao ono sto je covijek svojom rukom napravio!

Sonic

Amorphy wrote in message <90e85k$9agd$1...@as121.tel.hr>...

>Pa mislim da bas koka i ne ostaje tako dugo u doticaju s mesom kada ju
>usmrkas.Koka se apsorbira odmah u krv,koje ioma i malo previse u opticaju

Kaj nije ovo diskusija za 'onu drugu grupu'? :))

Amorphy

Sonic <loo...@yahoo.com> wrote in message
Pa je,ali nisam ja zapoceo! Kaj odmah mene napadate ? :)
Ja mista ne znam , ja sam komarce prasim....:) ( da nije i to tema za neku
poljoprivrednu grupu?) hehe..