Gle, novi topik.....zlostavljanje

Witch

Zlostavljanje part I, protagonisti, tj. ljudi s grupe koje sam upoznao in
alphabetical order:

Ponor: Zakon, zakon [iako sam to znao i prije]! Vrlo simpaticna cura,
opravdala je status drzavne prvakinje iz francuskog jezika; povezivala
tri klana [klan prvi: Zlocesti, Galusic, Shambler i ja, klan drugi: Stink
i njegov frend (nadalje, frend u narancastoj majici), Boca, Heretic,
Satyr, klan treci: Goch]; upoznala me s Stinkom [ili je to bila Lana,
hm].
Nesto sto sam saznao tokom veceri: pije Ozujsko, skuplja salvete, fura
Nokiu 3310 [?!], skoro mi je opalila kruzni kada sam joj rekao da nije
kalAdont vec kalOdont, ima cudne carape, ne nosi sat, veze tenisice,
nespretna...

Boca: Prvo je skoro pustio suzu jerbo mu nisam dofurao Dido, potom je
stvarno pustio suzu dok sam odlazio doma [Boca, ne brini, ne idem ja
nikamo, vidjet cemo se jos]. Donio je fotic; to je izazvalo more
odusevljenje kod gospode metalaca; naime, svi su brze bolje potrcali [sa
smijeskom od uha do uha i uz povike, parafraziram: "kaj se bas moramo
slikati", "daj, gdje cemo stati", "ma slikaj nas tu, kaj bas moramo ici
tamo", "hocemo kao nogometasi, jedni neka cuce, drugi neka stoje", "a
gdje je lopta?", "ajmo kamenog lica" itd..] i Heretic nas je ovjekovjecio
[ta slika ide na cmar samo preko mene mrtvog].

Pokusao uspostaviti kontakt s Nosferatu i njenom curom, nije uspio buduci
da je dobio samo bok [bio je vidno potresen], kasnije se cekao Nesin
potez.

Saznao tokom veceri: nosi Megadeth majicu, razvalio se na Megadeth, nosi
starke, nema mobitel [buuuuuaaa], ne pije, bari kokice u Mocvari, maznuo
mi je jedan cd...

Stinkfist: Sminkic -- rulas covjece, rulas. Imas lijepe tenisice. BTW,
nisam te skoro nis cuo, budemo se vec vidjeli na faksu...
Inace, miran decko, ne pije, ne pusi, dijametralan Stinku s grupe, ima
stolicu u Mocvari s njegovim imenom; kasnije je dozvolio Lani da sjedne
na istu.

Goch: Nisam vidio koju majicu si furao [kak mi je to promaklo]. Inace,
miran decko, ne pusi, dijametralan Gochu s grupe, pije pivo bez pjene,
fura torbu u Mocvaru [bog te blagoslovio :-)], evidentno mu je bilo
dosadno...

Lana: Netko s grupe je very lucky man...nisam bas puno pricao s njom.

Heretic: Izgleda drugacije nego na slikama, opak tip, fura Slayer majicu,
cijelo vrijeme me opako gledao [bit ce zbog gela u kosi], pusi, pije,
nosi cizme, miran. Nisam te nis razumio kaj si mi pricao vani, nesto s
rukavima, ovo ono [jebi ga, trebao sam si ponijeti cepice za usi da
podnesem ono unutra, ovako sam bio polunagluh vec nakon 10 min].

Hereticova cura: E, nisam ti zapamtio ime, nisam cuo zapravo...nisam bas
puno pricao s njom. Znam samo da je plesala western polku s Hereticom za
vrijeme Slayer: Seasons in the Abyss [?!]..

Ivo Elezovic: Predstavio sam mu se kao Valnea -- mislim da mu nije bilo
nis jasno.

Nosferatu: Pucaju je pubertetske fore; spajksi, mac oko vrata, cizme, ovo
ono, usla je sa curom u wc i nije izlazila sat vremena [vjerojatno je
bila guzva u wceu].

Nesina cura: Ima veci mac od mojeg, plavusa, visoka.

Satyr: Ne pije, ne pusi, nosi neku sminkersku majicu, ne nosi starke,
cest gost zagrebackih fukodroma [posebno mu je drag onaj na Mirogoju],
pokazivao nam je racun parkinga s Mirogoja [nisam znao da se parking
naplacuje poslije 00:00], fura Nike znojnik, jedan na celu, drugi na
lijevoj ruci, otisao ranije buduci da se sutra mora ranije dici jer ide
na Teen dance party u Best, zavidan broj cura u tel. imeniku, nadam se da
to nije bilo po sistemu *random broj i ova neka se zove Mateja*.

Na odlasku mi je prodao neko metal pozdravljanje [u stilu onog west
side-east side u rapu], trebao sam napraviti rogove, fulao sam dvaput.

Witch: Neprikosnoveni sampion u kalodontu, pobjegao kada je upoznao Ponor
i Lanu -- nije bilo namjerno [was it fear, hm..]. :))

KrejziJoe: Nije bio

Parazyd: Nije bio

I secer na kraju

Ponor: Mmmm, nju sam vec spomenuo. :-)

Najbolji trenuci -- Galusic u zenskom wceu:

Konobarica: "hej, to ti je zenski wc"
Galusic: "nema veze, ja ne diskriminiram spolove"
konobarica: "ali ja diskriminiram!"

Zlostavljanje part II -- muzika:

:-))

Bio je Tool - Stinkfist, Slayer, Megadeth i Pantera. Manje-vise, to je
bilo to; ostatak je bilo riganje, DJima otkaz.

Atmosfera u Mocvari uglavnom komorna, puno cura, puno FERovaca, itd..

--
Let's have a suicide pact. You go first.

sTiNkFiSt

On Sun, 23 Jun 2002 14:00:27 +0200, Witch <sp...@is.bad> wrote:

>Stink i njegov frend (nadalje, frend u narancastoj majici)

e bas ce mu biti drago kad kazem da su svi primjetili njegovu majcu.
to mu je bila i namjera. Inace majca je Kambucho, jedan od najboljih
hrvatskih cajeva (il sokova, nisam siguran). Zapravo dvoumio se
izmedju te majce i majce "Skola za balet" koju je nosio na Ancientima.

>Stinkfist: Sminkic -- rulas covjece, rulas.

ja nisam sminkic!! ja sam zli blacker i Sotonin poslanik na zemlji.
DEATH TO CHRIST!

>Lana: Netko s grupe je very lucky man...nisam bas puno pricao s njom.

ma da!? vidis, mislio sam da sve znam....daj reci pliiiz.. tko, tko?

>Heretic: Izgleda drugacije nego na slikama, opak tip.
^^^^^^^
AHAHAHAAHAHAHH!!! AHAHAHAHAHAH!!!!

sTiNkFiSt

"Lethe,
daj mi da pijem tekućinu,
koja razgrađuje
i pruži mi sladak melem,
tu blagodat zaborava, ispraznog i jakog."

Bottlemoon

In article <MPG.177fd687d...@news.carnet.hr>, sp...@is.bad
says...

> [...]

> Saznao tokom veceri: nosi Megadeth majicu, razvalio se na Megadeth, nosi
> starke, nema mobitel [buuuuuaaa], ne pije, bari kokice u Mocvari, maznuo

Damn! :-) Hehehe, fotich je actualy herezin.. i kakav sam cd maznuo, doma
sam samo nashao neke winXP... koji su pretpostavljam od satyra :-)

> [...]
> na Teen dance party u Best, zavidan broj cura u tel. imeniku, nadam se da
> to nije bilo po sistemu *random broj i ova neka se zove Mateja*.

Lol :-) Znojnik na chelu....... hahaha, odvalih se na ovo.

!!LOL!! :-))))))))))))

--
Can you put a price on peace?

Ponor

Witch <sp...@is.bad> wrote

> Ponor: Zakon, zakon [iako sam to znao i prije]!

*blush*

> Nesto sto sam saznao tokom veceri: pije Ozujsko

Ne, samo prolijevam :)

> fura Nokiu 3310 [?!]

Javio se Mr.Originalni :0)

> Ivo Elezovic: Predstavio sam mu se kao Valnea -- mislim da mu nije
> bilo nis jasno.

E, ona spika s upaljacem je bila zaaaaakooooon :)

--
Gonna wait it out...

el zlochestoba

"Ponor" <Jes...@team.rocket.com> wrote

> Ne, samo prolijevam :)

Damn you!! :) ali dobro, kad sam iso doma me policija zaustavila pa sam
napuho 0.00 :)

--
Let freedom ring with a shotgun blast!

SickBoy

sTiNkFiSt <zri...@hi.hinet.hr> je nazvrljao/la:

> ja nisam sminkic!! ja sam zli blacker i Sotonin poslanik na zemlji.
> DEATH TO CHRIST!

Imat ću noćne more večeras... :)

--

Heavy Metal is the law that keeps us all united free
A law that shatters earth and hell

Makni REMOVE za odgovor na mail...

Kruno

On Sun, 23 Jun 2002 15:10:51 +0200, sTiNkFiSt <zri...@hi.hinet.hr>
wrote:

>ja nisam sminkic!! ja sam zli blacker i Sotonin poslanik na zemlji.
>DEATH TO CHRIST!

A, tako..? :-)

el zlochestoba

"Witch" <sp...@is.bad> wrote

> [...]
> i njegov frend (nadalje, frend u narancastoj majici), Boca, Heretic,
> Satyr, klan treci: Goch]; upoznala me s Stinkom [ili je to bila Lana,

sjedimo mi vani na klupici...
Ja galusicu: "Ajmo unutra da da te upoznam s Ponor"
Galusic: "ma necu ja unutra..."
Ja: "kaj te je sram?"
Galusic: "ma nije...ali..."
Ja: "oces da ju pozovem tu van?"
Galusic: "AJDE MOZE!!"

:)))))))))

i onda mi je prolila pivu

> Konobarica: "hej, to ti je zenski wc"
> Galusic: "nema veze, ja ne diskriminiram spolove"
> konobarica: "ali ja diskriminiram!"

A lijepo sam mu pokazao rukom vrata od WC-a, RAVNO... nejdu bas njemu
znakovi. Ono kad sam vas ostavio ispred njegove zgrade i kaze on "samo
odi ravno tu po ovoj uskoj-neasfaltiranoj-punoj_rupa-3pm cesti i onda
onda skreni lijevo i moci ces skrenut natrag lijevo na savsku... dodjem
ja do tamo i znak obavezno skretanje desno...

I sad ce on sigurno meni nesto srat, pa da mu odma odgovorim: Mi pravi
metalci se ne razbacivamo na k0rn :))

Nosferatu

Witch:

>Pokusao uspostaviti kontakt s Nosferatu i njenom curom, nije uspio buduci
>da je dobio samo bok [bio je vidno potresen], kasnije se cekao Nesin
>potez.

Nesi ima problema sa prepoznavanjem ljudi u masi ;o))))
4 next time - dodjes i povuces me za rukav (ako takav postoji, ako ne,
budi invetivan)

>Saznao tokom veceri: nosi Megadeth majicu, razvalio se na Megadeth, nosi
>starke, nema mobitel [buuuuuaaa], ne pije, bari kokice u Mocvari, maznuo
>mi je jedan cd...

???????????? o kome ti to?

>Nosferatu: Pucaju je pubertetske fore;

ma naravno :o>>>>>>>>>>>>>>>>>

>spajksi, mac oko vrata, cizme,

tenisice

>ovo
>ono, usla je sa curom u wc i nije izlazila sat vremena [vjerojatno je
>bila guzva u wceu].

wrong.... u intervalu od 1 sata usla 2 puta..... ocito nisi
registrirao jedan izlazak i jedan ulazak.....

a cijelo to vrijeme su unutra bile one dvije plavuse..... one -
britney..... ljak

>Nesina cura: Ima veci mac od mojeg, plavusa, visoka.

imamo ISTE maceve ;o))))

>Zlostavljanje part II -- muzika:

>Bio je Tool - Stinkfist, Slayer, Megadeth i Pantera. Manje-vise, to je

>bilo to; ostatak je bilo riganje, DJima otkaz.

I agree

ocem ja biti DJ!!!!!!!!!!!!!
mamicu im poljubim...... :o>>>>>>>>>

>Atmosfera u Mocvari uglavnom komorna, puno cura, puno FERovaca, itd..

u biti da......

--
If it isn't original, it isn't sin.

`Yb d88b d88b
88P 8Y 8b
88 8P 88
.8P bdP bdP

H/-\Z/-\R|)

"el zlochestoba" <mah...@onelastcaress.org> wrote in message

> Damn you!! :) ali dobro, kad sam iso doma me policija zaustavila pa
> sam napuho 0.00 :)

haaa, ne me zezat

iRON sKULL

"el zlochestoba" <mah...@onelastcaress.org> wrote in message

> Mi pravi

> metalci se ne razbacivamo na k0rn :))

odvala dana:))
a ti si bas _pravi metalac_ :-)))))))))))))))))))))

H/-\Z/-\R|)

"el zlochestoba" <mah...@onelastcaress.org> wrote in message

<snip>

> i onda mi je prolila pivu

a ti?

> I sad ce on sigurno meni nesto srat, pa da mu odma odgovorim: Mi pravi
> metalci se ne razbacivamo na k0rn :))

to se kaze mi 'dusevni' metalci, ne pravi..

iRON sKULL

"H/-\Z/-\R|)" <meat...@gmx.net> wrote in message

> to se kaze mi 'dusevni' metalci, ne pravi..

sto zatelebanost cini:-))) nevjerojatnoo :-)

el zlochestoba

"iRON sKULL" <sk...@blah.hr> wrote

> odvala dana:))
> a ti si bas _pravi metalac_ :-)))))))))))))))))))))

To je bilo sarkasticno, seljachino...

ps. i kak si mi ti powerslave? novi nick a?

PoW3RSL@v3

"el zlochestoba" <mah...@onelastcaress.org> wrote in message

> ps. i kak si mi ti powerslave? novi nick a?

stari..

Witch

sTiNkFiSt says...

> ja nisam sminkic!! ja sam zli blacker i Sotonin poslanik na zemlji.
> DEATH TO CHRIST!

Ne, nego si miran i pristojan deckic. :-)

> ma da!? vidis, mislio sam da sve znam....daj reci pliiiz.. tko, tko?

Hm, moze biti i da sam sanjao. :))

Witch

Nosferatu says...

> Nesi ima problema sa prepoznavanjem ljudi u masi ;o))))
> 4 next time - dodjes i povuces me za rukav (ako takav postoji, ako ne,
> budi invetivan)

Slomila si Boci srce. :-)

> ???????????? o kome ti to?

Boci.

Witch

Bottlemoon says...

> Damn! :-) Hehehe, fotich je actualy herezin.. i kakav sam cd maznuo, doma
> sam samo nashao neke winXP... koji su pretpostavljam od satyra :-)

Ne znam koji, ali ga zelim natrag. :-)

Witch

el zlochestoba says...

> A lijepo sam mu pokazao rukom vrata od WC-a, RAVNO... nejdu bas njemu
> znakovi.

Ne, ne, mislim da je razlog bila velika guzva u muskom WCeu. :-)

> [...]
> onda skreni lijevo i moci ces skrenut natrag lijevo na savsku... dodjem
> ja do tamo i znak obavezno skretanje desno...

Da, vidis, nismo razmotrili tu mogucnost. :)

Witch

Ponor says...

> Ne, samo prolijevam :)

Hvala sto mislis na nase zdravlje. :)

Slaytanic

> a cijelo to vrijeme su unutra bile one dvije plavuse..... one -
> britney..... ljak

one dve sa frckavom kosom i lagano spustanim hlacama koje su se motale po
sredistu stagea??
ja bih prije reko yummy :))

Azgaz <>

As "Ponor" <Jes...@team.rocket.com> was dying on me cold ax blade he
cried in agony:

>Ne, samo prolijevam :)

bogohulje

He had died of natural causes--because a dagger in the heart naturally kills you. --Drizzt Do'Urden

Ponor

el zlochestoba <mah...@onelastcaress.org> wrote

> Damn you!! :) ali dobro, kad sam iso doma me policija zaustavila pa
> sam napuho 0.00 :)

Eto vidis...koji sam ja samaritanac :o)

Ponor

el zlochestoba <mah...@onelastcaress.org> wrote

> i onda mi je prolila pivu

Ajd dosta vise :)

]-[eretic

Bice pod nazivom "Witch <sp...@is.bad>" je ispustilo sljedeci analni
maestral: :

> klan treci: Goch.

lol :))))

>Heretic: Izgleda drugacije nego na slikama, opak tip, fura Slayer majicu,
>cijelo vrijeme me opako gledao [bit ce zbog gela u kosi], pusi, pije,
>nosi cizme, miran.

<potrg> x)))))

>Nisam te nis razumio kaj si mi pricao vani, nesto s
>rukavima, ovo ono [jebi ga, trebao sam si ponijeti cepice za usi da
>podnesem ono unutra, ovako sam bio polunagluh vec nakon 10 min].

Pitao sam zasto furas debelu podfutranu majcu s dugim rukavima :))))

>Ivo Elezovic: Predstavio sam mu se kao Valnea -- mislim da mu nije bilo
>nis jasno.

Upaljac rulz :)

> fura Nike znojnik, jedan na celu, drugi na
>lijevoj ruci

x)))

>Najbolji trenuci -- Galusic u zenskom wceu:
>
>Konobarica: "hej, to ti je zenski wc"
>Galusic: "nema veze, ja ne diskriminiram spolove"
>konobarica: "ali ja diskriminiram!"

... :))))))))))))))))))))))

ok, inace, meni je bilo bas super, ekipa s newsa, ovo-ono, tak..
inace nisam bio bas naspavan pa mi je sve bilo malo usporeno

sto se tice mjuze, ono... uzas :))))
neznam, ja sam isporucio neke cde koji su (nadam se) ostali kod
Aliena, naravno, nije nista pustio :)))
al inace, kao sto je boca primjetio, bilo bi ok da se projektira neki
video dok se pusta mjuza, a spotovi da kao spotovi idu posebno..

i... alien: sljedeci put cu ti ja dat cd za ciscenje rulje, garantiram
uspjeh 100% :)))))

--
Black, fearsome and grim and mighty
Panzer division Marduk rolls over enemy land

Witch

]-[eretic says...

> Pitao sam zasto furas debelu podfutranu majcu s dugim rukavima :))))

Ahaa. To je tanka Levisova majica, ono, bas za ljeto.

> Upaljac rulz :)

Izgleda da sam jedini koji ne zna spiku s upaljacem, ukljucio sam se kada
ste se vec smijali, ono, bzzz. :)

Davor /Parazyd/ Sustic

Witch sayz:

> Izgleda da sam jedini koji ne zna spiku s upaljacem, ukljucio sam se kada
> ste se vec smijali, ono, bzzz. :)

Witch je opet zaostao.. :P

--
Ovdje obicno ide signature, no ja se ne priklanjam vecini.

Nosferatu

Witch:

>Nosferatu says...

>Slomila si Boci srce. :-)

ma nisam......
pa dosao je do nas i blebetali smo koliko se dalo u onoj buci.....
(nas = Ivo, my dear & me)
i meni je bilo fakat drago sto je dosao ;o)

>Boci.

oki

Nosferatu

Slaytanic:

>one dve sa frckavom kosom i lagano spustanim hlacama koje su se motale po
>sredistu stagea??

yup

>ja bih prije reko yummy :))

ja bih rekla ODVRATNO!!!!!!!!

mislim, te cure su SAT vremena bile u wcu i lickale se...... bljak
a torba je jednoj bila ali _prepuna_ bog te pita cega...... nekih
bocica i tako tog smeca......

ah, da... zaboravljam.... ima ljudi kojima je bitan samo vanjski
izgled..... :o>

btw, to su metalke??????? :o>>>>>>>>>>>

Vallerian

nosfer...@softhome.net wrote:

> [...]
> bocica i tako tog smeca......
>
> ah, da... zaboravljam.... ima ljudi kojima je bitan samo vanjski

kako to da im se krvi nisi napila ? ;o))

--
Moja zena smatra da je Kleopatra,
nema kraja mojoj sreci ja sam Ramzes Treci

galusic

> I sad ce on sigurno meni nesto srat, pa da mu odma odgovorim: Mi pravi
> metalci se ne razbacivamo na k0rn :))

daj suti ti se ne bi razbaco ni kad bi ti mama svirala... :-))
BTW sjeti se ko te napravio "metalcem" djubre jedno! :-))

Davor /Parazyd/ Sustic

Nosferatu sayz:

> mislim, te cure su SAT vremena bile u wcu i lickale se...... bljak
> a torba je jednoj bila ali _prepuna_ bog te pita cega...... nekih
> bocica i tako tog smeca......

Sta fali tome, molit cu lijepo? Ako hoce ljepse izgledat mogu se lickat
32 sata i 54 minute sto se mene tice. A te bocice, to ti je parfem, znas
ono ceg malo poprskas po sebi pa lijepo mirisi...

> ah, da... zaboravljam.... ima ljudi kojima je bitan samo vanjski
> izgled..... :o>

Dakle ti si ih upoznala i pricala s njima pa si zakljucila da su glupace?
Ili to ide po onom lijepa = glupa pravilu?

> btw, to su metalke??????? :o>>>>>>>>>>>

Mozda i vece metalke od tebe. Metal slusaju samo oni koji su obuceni ko
metalci (a u to se najcesce podrazumjeva takav look koji s mozgom,
kombinacijom boja, materijala i stilova ima veze ko moj deda s
neurokirurgijom..)? Ma daj molim te.

MrJinks

On Sun, 23 Jun 2002 14:00:27 +0200, Witch <sp...@is.bad> wrote:

>Zlostavljanje part I, protagonisti, tj. ljudi s grupe koje sam upoznao in
>alphabetical order:

Pa gdje si ti uchio abecedu, hebote? :)

>Ponor: Zakon, zakon [iako sam to znao i prije]! Vrlo simpaticna cura,
>opravdala je status drzavne prvakinje iz francuskog jezika;

Jel da? :)

>Boca: Prvo je skoro pustio suzu jerbo mu nisam dofurao Dido, potom je
>stvarno pustio suzu dok sam odlazio doma [Boca, ne brini, ne idem ja
>nikamo, vidjet cemo se jos].

Pussy.. :)

>Lana: Netko s grupe je very lucky man...

Daa?

>Heretic: Izgleda drugacije nego na slikama, opak tip, fura Slayer majicu,
>cijelo vrijeme me opako gledao [bit ce zbog gela u kosi], pusi, pije,
>nosi cizme, miran.

Pa nije bio bash opak kad sam mu izlio pivu na glavu na Behemothima.
:)

>Hereticova cura: E, nisam ti zapamtio ime, nisam cuo zapravo...nisam bas
>puno pricao s njom. Znam samo da je plesala western polku s Hereticom za
>vrijeme Slayer: Seasons in the Abyss [?!]..

O, jebote. Zbog takvih stvari uvijek treba imati kameru pri ruci. :)

>Nosferatu: Pucaju je pubertetske fore; spajksi, mac oko vrata, cizme, ovo

>ono, usla je sa curom u wc i nije izlazila sat vremena [vjerojatno je
>bila guzva u wceu].

100%. ;)

>Nesina cura: Ima veci mac od mojeg, plavusa, visoka.

Dobra, kazesh?

>Najbolji trenuci -- Galusic u zenskom wceu:
>
>Konobarica: "hej, to ti je zenski wc"
>Galusic: "nema veze, ja ne diskriminiram spolove"
>konobarica: "ali ja diskriminiram!"

BUAHAHAA!

-----------------------
What you get and what you see
Things that don't come easily
Feeling happy in my pain
Icicles within my brain

Nosferatu

MrJinks:

>100%. ;)

ma nijeeeeee....... majkumu ;o)))))))

>Dobra, kazesh?

IMO odlicna ;o)))))

--
[If you can't hear me, it's because I'm in parentheses]

Nosferatu

Vallerian:

>kako to da im se krvi nisi napila ? ;o))

nije mi bilo dosadno i nisam bila gladna ;o)

Satyr

Witch <sp...@is.bad> wrote in message...
> [...]
> na Teen dance party u Best, zavidan broj cura u tel. imeniku, nadam se da
> to nije bilo po sistemu *random broj i ova neka se zove Mateja*.

O jebemti :) A kak bi tebe trebal opisati?Smrdi, smrdi i jos vise smrdi :)))
Ispravci: Pusim, pijem, ne nosim sminkersku majicu i mrzim starke

--
Practice aggression
Protect the wealth of the Elite

Lana

sTiNkFiSt <zri...@hi.hinet.hr> wrote in message

> e bas ce mu biti drago kad kazem da su svi primjetili njegovu majcu.
> to mu je bila i namjera. Inace majca je Kambucho, jedan od

e da vidi sto pises, posramio bi te se...KOmbuchA! :)

Lana

> [...]

> Nokiu 3310 [?!], skoro mi je opalila kruzni kada sam joj rekao da nije
> kalAdont vec kalOdont, ima cudne carape, ne nosi sat, veze tenisice,

ti nisi normalan

> [...]
> Inace, miran decko, ne pije, ne pusi, dijametralan Stinku s grupe, ima
> stolicu u Mocvari s njegovim imenom; kasnije je dozvolio Lani da sjedne

pravi kavalir :)

> Lana: Netko s grupe je very lucky man...nisam bas puno pricao s njom.

hm...nismo uopce pricali :)

]-[eretic

Bice pod nazivom "MrJinks <MrJ...@cmar-net.org>" je ispustilo
sljedeci analni maestral: :

>Pa nije bio bash opak kad sam mu izlio pivu na glavu na Behemothima.
>:)

uuuuu...
a ti si se iskazao jos opakiji kad si to hrabro izveo s ledja preko
ramena tatuice.. :OPPP

Witch

MrJinks says...

> Pa gdje si ti uchio abecedu, hebote? :)

Jinks, ovoga -- neke stvari u postu su ipak zajebancija. :-)

Witch

Lana says...

> ti nisi normalan

Sada ja moram pitati zasto nisam.

Witch

Satyr says...

> O jebemti :) A kak bi tebe trebal opisati?Smrdi, smrdi i jos vise smrdi :)))

Je, smrdim na CK1! :-ppp

MrJinks

On Mon, 24 Jun 2002 08:29:43 +0200, "]-[eretic" <her...@hi.hinet.hr>
wrote:

>uuuuu...
>a ti si se iskazao jos opakiji kad si to hrabro izveo s ledja preko
>ramena tatuice.. :OPPP

A kako si se pokrio ushima kad si skuzhio da sam te ja zalio, a ne
tatuica. :)

sTiNkFiSt

On Mon, 24 Jun 2002 02:10:24 +0200, "Lana" <dks...@hi.hinet.hr>
wrote:

>e da vidi sto pises, posramio bi te se...KOmbuchA! :)

Kalodont :PP

:)

sTiNkFiSt

"Destroy human life!"

Ivo Elezovic

On Sun, 23 Jun 2002, Witch wrote:

> Ivo Elezovic: Predstavio sam mu se kao Valnea -- mislim da mu nije bilo
> nis jasno.

Hehe, gad jedan mali.. :)) A ovak i onak nikog zivog nisam prije znao osim
Stinka i Nosferatu pa mi je bilo tak ravno. :)

Ivo
--
Into aeons of the dark supreme, a ride on the qliphotic stream
Demonic queen, the whore of Babylon, the one who ride To Mega Therion

iel...@megatherion.com
http://www.megatherion.com

Ivo Elezovic

galusic

"Witch" <sp...@is.bad> wrote in message

CK je Centralni Komitet ili sta? :-)

galusic

cijelo to vrijeme su unutra bile one dvije plavuse..... one -
> britney..... ljak

ma gdje je to bilo?! zasto to ja nisam vidio? :-) i looove britney :-),
she's so fucking crazy, but it feels all right! :-)

--
i loooove r'n'r, so put another dime in the juke box baby!

Witch

galusic says...

> CK je Centralni Komitet ili sta? :-)

Lol :-)

CK1 je parfem. ;-)

Lana

Witch <sp...@is.bad> wrote in message news:
MPG.178101789...@news.carnet.hr...

> Sada ja moram pitati zasto nisam.

pa mlada dama je zauzeta, a ti ovako :)

Lana

> Kalodont :PP

hijao :)

i da, zabavi se u Norveskoj i to...
(pizdo) :)

papa

Slaytanic

">
> ja bih rekla ODVRATNO!!!!!!!!
>
> mislim, te cure su SAT vremena bile u wcu i lickale se...... bljak
> a torba je jednoj bila ali _prepuna_ bog te pita cega...... nekih
> bocica i tako tog smeca......

e vish, nisam znao, onda mi se to ne svidja

> ah, da... zaboravljam.... ima ljudi kojima je bitan samo vanjski
> izgled..... :o>

pa nisam ih bas svojom izjavom mislio zenit :)
mislim, ono, prvo sto kod nekog zamjetimo je vanjski izgled, a u ovom
slucaju je bio pozitivan
bas su kao barbike davale dobar kontrast crnilu u bari (nije da imam ista
protiv crnila)

> btw, to su metalke??????? :o>>>>>>>>>>>

mozda jesu, samo ne povezuju imidz s muzikom koje slusaju (premda sumnjam i
premda ono sto se slusalo u subotu cesto nije bilo metal)

Witch

Lana says...

> pa mlada dama je zauzeta, a ti ovako :)

Joj Lana, ubit cu te. :-))

Vidim da se na ovoj grupi shvaca sve doslovno, cuj, jedno je zajebancija,
a drugo stvarnost. Ne mislis valjda da se upucavam, hjebote -- od sada
pazim kaj pricam. :-/

Znam da si stavila smajli, ali si u prijasnjem postu bila ozbiljna.

Lana

Witch <sp...@is.bad> wrote in message n
ews:MPG.1781532b6...@news.carnet.hr...

> Vidim da se na ovoj grupi shvaca sve doslovno, cuj, jedno je zajebancija,
> a drugo stvarnost. Ne mislis valjda da se upucavam, hjebote -- od sada
> pazim kaj pricam. :-/

ma znam...fuj, ko bi se Petri upucavao :)

]-[eretic

Bice pod nazivom "MrJinks <MrJ...@cmar-net.org>" je ispustilo
sljedeci analni maestral: :

>A kako si se pokrio ushima kad si skuzhio da sam te ja zalio, a ne
>tatuica. :)

nisam skuzio, nego mi je to ona rekla, a u tom trenutku mi bas i nije
bila uvjerljiva :>

sTiNkFiSt

On Mon, 24 Jun 2002 14:05:26 +0200, Witch <sp...@is.bad> wrote:

>CK1 je parfem. ;-)

moja bivsa imala toga 3 litre...to je unisex right?

znaci ti zelis fino mirishati i zenama i muskarcima? :)

sTiNkFiSt

"Destroy human life!"

sTiNkFiSt

On Mon, 24 Jun 2002 15:40:54 +0200, "Lana" <dks...@hi.hinet.hr>
wrote:

>i da, zabavi se u Norveskoj i to...
>(pizdo) :)
>
>papa

pa dobro idem tek u 7. mjesecu...

sTiNkFiSt

"Destroy human life!"

Lana

> pa dobro idem tek u 7. mjesecu...

pa kaj ja znam kad ides...ja idem upravo sad

Nosferatu

Davor /Parazyd/ Sustic:

> [...]

>32 sata i 54 minute sto se mene tice. A te bocice, to ti je parfem, znas
>ono ceg malo poprskas po sebi pa lijepo mirisi...

cuj, ja znam kak parfem izgleda...... vjerovao ti ili ne :o>>>
al ONO nije bio parfem...... definitivno.....

a njih dvije, imo, sto god da naprave ne mogu lijepo izgledati......

>Dakle ti si ih upoznala i pricala s njima pa si zakljucila da su glupace?
>Ili to ide po onom lijepa = glupa pravilu?

jok, slusala sam sto njih dvije blebecu...... i to je bio instant
zakljucak.....
ne, ne znam sto su pricale, radije sam pokusavala identificirati sto
svira......

>Mozda i vece metalke od tebe.

LOOOOOOOOOOOOOOOOL
ak su one _imalo_ metalke u dusi, ja te odo objesit........

>Metal slusaju samo oni koji su obuceni ko
>metalci (a u to se najcesce podrazumjeva takav look koji s mozgom,
>kombinacijom boja, materijala i stilova ima veze ko moj deda s
>neurokirurgijom..)? Ma daj molim te.

soory.... ak tebe pere kronicna nejebica, neke ne pere :o>>>>>>>>>>>>>

--
My foolish parents taught me to read and write.

Nosferatu

Davor /Parazyd/ Sustic:

ja osobno nemam apsolutno nista protiv odlicno sredjenih cura.......
dapace...... i moje okice rado 'pasu'
al ovo bjese tako ocajno......

Nosferatu

Ivo Elezovic:

>Koji si ti kreten, ja ne vjerujem.

nemoj se ni truditi.....

Nosferatu

galusic:

>cijelo to vrijeme su unutra bile one dvije plavuse..... one -
>ma gdje je to bilo?! zasto to ja nisam vidio? :-) i looove britney :-),
>she's so fucking crazy, but it feels all right! :-)

u mocvari, unutra...... jedno vrijeme nasred podija....
ostalo u wcu....

Witch

sTiNkFiSt says...

> to je unisex right?

Da.

> znaci ti zelis fino mirishati i zenama i muskarcima? :)

Ne, zelim fino mirisati sebi. Ha, kako sam se elegantno izvukao iz ovoga.

galusic

"Witch" <sp...@is.bad> wrote in message

bleso znam da je parfem! jesta da sam zuja al tolka nisam da za ck mislim da
je centralni komitet dooh :-)

Angus

"Witch" <sp...@is.bad> wrote in message news:MPG.1781926a5...@news.carnet.hr...

> Ne, zelim fino mirisati sebi. Ha, kako sam se elegantno izvukao iz ovoga.

LOL,
neloshe izvlachenje u svakom sluchaju :-))

--
Its not like we're out to steal your wife
and your girlfriend and your daughter.

Nosferatu

Slaytanic:

>e vish, nisam znao, onda mi se to ne svidja

eto vidis ;o)))

>pa nisam ih bas svojom izjavom mislio zenit :)
>mislim, ono, prvo sto kod nekog zamjetimo je vanjski izgled, a u ovom
>slucaju je bio pozitivan

kako za koga ;o)))

>bas su kao barbike davale dobar kontrast crnilu u bari (nije da imam ista
>protiv crnila)

bila i jedna likica pri pocetku kod sanka....
bijela majca, poluprozirne hlace..... tange i tako to..... ful u
bijelom ;o)))
ne lose izgledala...... dapace.... odozada cist ok ;o))))))))))))))))

>mozda jesu, samo ne povezuju imidz s muzikom koje slusaju (premda sumnjam i
>premda ono sto se slusalo u subotu cesto nije bilo metal)

sorry..... al LOOOOOOL
ak su one metalke..... ma ne znam..... idem se ubit...... ma
nejdem...... maaaaaaa.......... nis ;o)
--
My computer puts out.

Bottlemoon

In article <MPG.1781532b6...@news.carnet.hr>, sp...@is.bad
says...

> Znam da si stavila smajli, ali si u prijasnjem postu bila ozbiljna.

Zene.

--
Can you put a price on peace?

Slaytanic

"> cuj, ja znam kak parfem izgleda...... vjerovao ti ili ne :o>>>
> al ONO nije bio parfem...... definitivno.....

nisu se valjda suzavcem mirisale??!! :))))

Azgaz <>

As "Slaytanic" <denn...@inet.hr> was dying on me cold ax blade he
cried in agony:

>nisu se valjda suzavcem mirisale??!! :))))

a cuj ta danasnja mladez ti je sva cudna :))

He had died of natural causes--because a dagger in the heart naturally kills you. --Drizzt Do'Urden

Azgaz <>

As Bottlemoon <bot...@cmar-net.org> was dying on me cold ax blade he
cried in agony:

>In article <MPG.1781532b6...@news.carnet.hr>, sp...@is.bad

>says...

>Zene.

ZSG

Nosferatu

Slaytanic:

>"> cuj, ja znam kak parfem izgleda...... vjerovao ti ili ne :o>>>
>
>nisu se valjda suzavcem mirisale??!! :))))

gledaj....
ovak..... u toj torbi, van je virilo cca 4-5 piski raznoraznih....
naupecatljivija bijase plava plasticna sa bijelim poklopcem, radijusa
cca 3 cm.....
TO nije parfem ;o)
--
I put instant coffee in a microwave oven and almost went back in time.
-- Steven Wright

Goch

Witch wrote:
> Goch: Nisam vidio koju majicu si furao [kak mi je to promaklo].

obicna crna Jadranova majica
bolje gledat drugi put! :)

Inace,
> miran decko, ne pusi, dijametralan Gochu s grupe, pije pivo bez pjene,
> fura torbu u Mocvaru [bog te blagoslovio :-)], evidentno mu je bilo
> dosadno...

nije! bilo mi je zabavno kao i na Ancientu :)

--
"And when, amid no earthly moans,
Down, down that town shall settle hence,

Goch

Satyr wrote:
>Ispravci: Pusim, pijem, ne nosim sminkersku majicu i mrzim
> starke

a sve ostalo kaj je rekao je tocno? :))

ahriman

Lana scripsit:

> ma znam...fuj, ko bi se Petri upucavao :)

ja! ;>

--
[ http://ahri.cjb.net ]
[ http://awesome.gamer.hr ]

Satyr

Bottlemoon <bot...@cmar-net.org> wrote in message...
>Damn! :-) Hehehe, fotich je actualy herezin.. i kakav sam cd maznuo, doma
> sam samo nashao neke winXP... koji su pretpostavljam od satyra :-)

A jebemu, krivi cd sam ti donesel...pas mather, a trebam taj XP
-( Enivej, zazelio si opet slusati Marleya, zar ne?Ajde nemoj se sramiti,
fino priznaj da to slusas :))))))

--
The fullmoon rise above me
Enlightening my realm in a silvery glow