"""SERIOUS SAM I OSTALE IGRE SAMO 10KN/CD!!!!!

Warlock

01/3830089 Ivan

PRODAJEM 10 KN/CD ILI NA MAIL! Moguća i zamjena .
NAZOVITE , A AKO ME NEMA OSTAVITE BROJ PA VAM SE JAVIM!
SKORO SVAKI DAN DOBIJEM JOŠ KOJU IGRU TAKO DA OVO NISU SVI NASLOVI.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GARANCIJA NA SVAKI CD!!!!!!!!!!!!
NALAZIM SE U ZAGREBU PA JE PREUZIMANJE U ZAGREBU NA LOKACIJI PO
DOGOVORU , IZVAN ZAGREBA ŠALJEM POŠTOM!
IGRE SU SELEKTIRANE PO ŽANROVIMA.
CIJENA JE 10KN/CD BEZ OBZIRA NA KOLIČINU!!

FPS,TPS:
***SERIOUS SAM***
ONI
NO ONE LIVES FOREVER - 2 CD
PROJECT IGI
DEUS EX
DELTA FORCE 3
DELTA FORCE 2
CLIVE BARKERS UNDYING
GIANTS : CITIZEN CABUTO - 2CD
EVIL DEAD : HAIL TO THE KING- 2CD
BLADE OF DARKNESS
HITMAN CODE 47
RUNE
REQUIM : AVENGING ANGEL
SWAT 3
SIN
WAGES OF SIN
HALF LIFE
HALF LIFE - OPPOSING FORCE
KINGPIN
UNREAL TOURNAMENT
Alien vs Predator 2cd
UNREAL
UNREAL: RETURN TO PALI
SYSTEM SHOCK 2
MORTYR
BLOOD 2
Soldier of Fortune
Star Trek : Elite Force
MESSIAH
TOMB RAIDER CHRONICLES- 2CD
TOMB RAIDER : LAST REVELATION
TOMB RAIDER 3
INDIANA JONES AND INFERNAL MACHINE -2CD
PRINCE OF PERSIA 3D 2-CD
CRUSADERS OF MIGHT & MAGIC
LEGACY OF KAIN : SOUL REAVER
HERETIC 2
SHADOWMAN
DRAKAN : ORDER OF FLAME

AVANTURE:
Longuest yourney 4 cd-
IN COLD BLOOD 3-CD
GABRIEL KNIGHT 3 3-CD
CRIME CITIES 2 -CD
THE WARD 2-CD
DINOCRISES
MONKEY ISLAND 3 2-CD
ESCAPE FROM MONKEY ISLAND (MONKEY ISLAND 4) 2-CD
BLACK STONE CHRONICLES 2-CD
NOCTURNE 2-CD
DRACULA 2 : RESSURECTION 2-CD
METAL GEAR SOLID - 2CD

RPG,FRP:

FALLOUT TACTITS 3-CD + BONUS CD
JOURNEYS END
BAULDERS GATE 2 4-CD
SUMMONER 2-CD
HEIST
ICEWIND DALE 2-CD
ICEWIND DALE : HEART OF THE WINTER -ADD ON
DIABLO 1
DIABLO 1 : HELLFIRE
DIABLO 2 3-CD
VAMPIRE THE MASQUERADE 2-CD
SEPPTERA CORE
FALLOUT 2
DARKSTONE
FINAL FANTASY 7 4-CD
DUNGEON KEEPER 2

STRATEGIJE:
DESPERADO : WANTED DEAD OR ALIVE
AMERICA
EARTH 2150 : THE MOON PROJECT 2CD
Sudden strike 2cd
AGE OF EMPIRES 2 : AGE OF KINGS
AGE OF EMPIRES 2 : CONQUEROUS
SUBMARINE TITANS
HIDDEN & DANGEROUS
MISSING IN ACTION 2-CD
HEROES OF MIGHT & MAGIC 3
Close Combat 4
AGE OF EMPIRES 2 : AGE OF KINGS
AGE OF EMPIRES 2 : CONQUEROUS
SUBMARINE TITANS
HIDDEN & DANGEROUS
MISSING IN ACTION 2-CD
HEROES OF MIGHT & MAGIC 3
AGE OF WONDERS
JAGGED ALLIANCE 2 2-CD
JAGGED ALLIANCE 2 : UNFINISHED BUSNESS
SHADOW COMPANY : LEFT FOR DEAD
WARLORDS : BATTLECRY
STRACRAFT
STARCRAFT : BROOADWARS
IMPERIUM GALATICA 2 4-CD
SHOGUN : TOTAL WAR 2-CD
SHADOW WATCH
METAL FATIQUE 2CD
COMMANDOS : BEYOND CALL OF DUTY
COMANDOS : BEYOND ENEMY LINES
CESAR 3
AMAZONS & ALIENS
MASTER OF ORION 2
CUTTHROATS
STARSHIP TROPERS

OSTALO:

FIFA 2001
RE-VOLT

Vladimir [AvEnGeR] Mikac

1. kretencine snimaju serious sam! ako nisi znal, hrvatski softver se ne
snima!
2. kriva grupa

Sinka

Vladimir [AvEnGeR] Mikac <vladimi...@vz.hinet.hr> wrote in message

> 1. kretencine snimaju serious sam! ako nisi znal, hrvatski softver se ne
> snima!

Hm ... zakej se nebi snimal ?
Nemam igru doma i ne namjeravam ju kupit (u bilo kakvoj distribuciji) ali me
ovo zanima.

Sinka

Vladimir [AvEnGeR] Mikac

> Hm ... zakej se nebi snimal ?
> Nemam igru doma i ne namjeravam ju kupit (u bilo kakvoj distribuciji) ali
me
> ovo zanima.

zato jer se hrvatsko trziste softvera nebude pomaklo niti jedan bit ukoliko
budemo sami sebi piratizirali softver!

Pegla

a cekaj malo!

ajde sada ti ocekujes da dam 200-300 kn umjesto 20kn za isto sranje?

Pegla

"Vladimir [AvEnGeR] Mikac" <vladimi...@vz.hinet.hr> wrote in message

[ Night Rider ]

Razmisljajuci kako bi Duke Nukem reagirao na Teletabise vidjeh da
Warlock kaze :

>***SERIOUS SAM***

Samo se ti zajebavaj, mogli bi te plavci iznenaditi ... mislis da se
ekipa iz Croteama toliko namucila da bi sad dozvoljavali klincima da
prodaju njihov teski rad po nekoj sugavoj cijeni ... Sto mislis sto se
dogadjalo ljudima koji su dilali Srazove i Suncice ?

--
: Night Rider -a-k-a- [NeveR] http://nrx.da.ru ...
: When you see what you want, it possesses you ...

Vladimir [AvEnGeR] Mikac

> a cekaj malo!
>
> ajde sada ti ocekujes da dam 200-300 kn umjesto 20kn za isto sranje?

kad je rijec o hrvatskom softveru, DA!
imam doma orig. Poslanik i uskoro budem kupil orig . SSam, kad skupim
pare.....

Vladimir [AvEnGeR] Mikac

> [...]
> prodaju njihov teski rad po nekoj sugavoj cijeni ... Sto mislis sto se
> dogadjalo ljudima koji su dilali Srazove i Suncice ?

bas je lepo bilo :)
ono vidis prodajem sraz2, ili prodajem poslanik, i to ono cesto slano.....i
onda samo ga vishe nije bilo :))))

Neo

SSam vjerojatno ne košta više od 200 kuna, a 200 kuna za tako dobru igre, i
još hrvatsku, bih sigurno dao. Drugo je SAD gdje izađe 10 igrara na dan, a
drugo Hrvatska gdje izađu 3 igre godišnje (Sraz 2, Poslanik i SSam, ako se
ne varam).

Warlock

"Vladimir [AvEnGeR] Mikac" <vladimi...@vz.hinet.hr> wrote in message

> 1. kretencine snimaju serious sam! ako nisi znal, hrvatski softver se ne
> snima!

Koji je tebi k****? Pa prodaje se kućna kolekcija od 100 igrica , a ne 10
kg heroina!

> 2. kriva grupa

Ovo je točno i za to sam se ispričao.

Warlock

Vladimir, koji k**** sam ti ja skrivio u ľivotu? Ako se na nekome hoćeą
iskaljivati radi ilegalnog piratskog softvera
otvori plavi oglasnik i bitch-aj po onima "dostavom 30kn/cd
super-kvaliteta" koje mlate ogromnu lovu , i gotovo svi ti prodaju SERIOUS
SAM , POSLANIK ..itd , a ne na meni koji tu i tamo sprľim koji CD , zaradim
na njemu prosječno 6 kuna i to samo zato jer sam opet dospio na burzu radi
toga jer sam radio u jednoj firmi koja polako ali sigurno propada pa otpuąta
radnike , pa to radim samo zato da bi skrpio koju kunu da ne moram ľicat
starce sa svojih 25 g.Ako si promjetio u popisu trenutno nemam ni 100 igara
, pa onda sam procijeni koliko
sam ja "pirat".
Za spamanje na ovoj grupi sam se uredno ispričao i obećajem da se to neće
ponovit , a tebi i ostalima na volju maknuo sam i SERIOUS SAM-a iz kataloga.
Ako tu i tamo neki klinac kupi od mene cd za 10 kn a ja zaradim jedva 6
sigurno zbog toga ne plače ni BLIZZARD , ACTIVISION i druge firme.

magi.rator

"Neo" <marija....@vt.tel.hr> wrote:

> [...]
> drugo Hrvatska gdje izađu 3 igre godišnje (Sraz 2, Poslanik i SSam, ako se

Btw, SS-u ce biti cijena oko 300kn kad dodje u Algoritam.

--
Svi ljudi zive pod maskama. Samo dva puta u zivotu uspiju je
skinuti: na dan rodjenja i na dan smrti.

[ Night Rider ]

Razmisljajuci kako bi Duke Nukem reagirao na Teletabise vidjeh da
Warlock kaze :

>Koji je tebi k****? Pa prodaje se kućna kolekcija od 100 igrica , a ne 10
>kg heroina!

Ako prodajes heroin vjerojatno si ga kupio od nekoga, dakle prodajes
nesto kupljeno za svoje pare. A ako dilas igru onda si ukrao neciji
trud i zaradjujes na njemu.

Ako autor igre digne tuzbu protiv tebe mozes najebati i izgubiti
daleko vise sto bi zaradio prodajom te igre ... tako da ti je to
najpametnije ne dilati ... a meni ne smetaju pirati, niti mi donose
korist ni stetu, samo ti dajem savjet, leave it or not ... :)

[ Night Rider ]

Razmisljajuci kako bi Duke Nukem reagirao na Teletabise vidjeh da
Vladimir [AvEnGeR] Mikac kaze :

>kad je rijec o hrvatskom softveru, DA!
>imam doma orig. Poslanik i uskoro budem kupil orig . SSam, kad skupim
>pare.....

Kakve sad veze ima je li hrvatski software ili ne ? ... Ili ti samo
Dorinu kupujes, a Milku krades ?

[ Night Rider ]

Razmisljajuci kako bi Duke Nukem reagirao na Teletabise vidjeh da
magi.rator kaze :

>Btw, SS-u ce biti cijena oko 300kn kad dodje u Algoritam.

Kladim se da ce od toga autori dobiti isto kao sto ce dobiti za igru
prodanu u USA gdje igra dodje 120 Kn ... i sad ce nasa ekonomija kao
napredovati, ma hoce biiiiiip, kad te igra narucena iz USA dodje skoro
upola jeftinije nego da je kupis u nas u prodavaonici ... Da se ne
govori da je rijec o Made In Hrvatska proizvodu ...

Zig_Zag

> [...]
> prodaju njihov teski rad po nekoj sugavoj cijeni ... Sto mislis sto se
> dogadjalo ljudima koji su dilali Srazove i Suncice ?

Huh!!!
Jesam ovo ja kriv? :-))
Sad se svi pitaju...
Ma, ja sam se mijenjao sa Warlockom za igre, i zatražio SS (bio je u spisku,
pa mi je bilo logično...)
I dečko mi je fino rekao da NE ŽELI kopirati tu igru, jer je naša i sve
to...
Ja sam rekao, to je OK (malo je i mene puklo u žicu), ali sam mu dosta
podrobno opisao kako se crackira igra, dao mu link na gamecopyworld, ono;
za slučaj da se predomisli...
Jesam bacio kost? Nije bilo namjerno...

BTW, Warlock...jesi mi poslao SS ili one druge? Sad nisam načisto... :-))
BTW(drugi put), hoće se ko mijenjat za igre? Ovaj X-Files je baš nešto
tražen... :-))

magi.rator

"[ Night Rider ]" <aqua...@softhome.net> wrote:

> [...]
> upola jeftinije nego da je kupis u nas u prodavaonici ... Da se ne
> govori da je rijec o Made In Hrvatska proizvodu ...

Navodno je igra vec izdana i u Sloveniji, a u Njemackoj dodje oko 60DM. Cuj
i Algoritam mora malo zaraditi - briga njih sto je to hrvatski proizvod.

[ Night Rider ]

Uvjerivsi policajca da je Glock slucajno opalio 17 puta, vidjeh da
magi.rator kaze :

>Navodno je igra vec izdana i u Sloveniji, a u Njemackoj dodje oko 60DM. Cuj
>i Algoritam mora malo zaraditi - briga njih sto je to hrvatski proizvod.

Aha ... pohlepa ... i onda se cude sto im nitko ne kupuje originale