Iskon-webmail.

JoMi

Pozdrav ljudi!

Imam jedan problemcic, pa da vidim vase ideje, savjete.

Naime, unazad 2 - 3 dana ne mogu pristupiti iskon webmail servisu. Inace
koristim besplatni .net account (bez ugovora). Sve je inace radilo OK,
medjutim, sada se desava da nakon klika na webmail link na "glavnoj" iskon
stranici (www.iskon.hr), otvara mi se blank stranica (adresa u address baru
je webmail.iskon.hr), a status bar kaze done. Inace, koristim IE 5.0 i Win
2k, komp je 100% cist od virusa (koristim NOD32 koji je updateiran), a i
redovito ga procesljam ad.aware i slicnim spyware alatima.

Posljednji programcic koji sam instalirao je Netpeeker i d abudem iskren ne
sjecam se je li mi iskon webmail radio otkako je instaliran taj programcic,
mislim da je, ali nisam 100% siguran. Programcic inace ima u sebi integriran
i neki firewall.

Vase ideje i sugestije su dobrodosle.

Zahvaljujem!

Matija Puzar

On 2004-06-30, JoMi <shadow...@net.hr> wrote:
> Pozdrav ljudi!
>
> Imam jedan problemcic, pa da vidim vase ideje, savjete.

...a to ima veze sa sigurnoscu kakve tocno?

Preporuka: nazovi Iskonovu podrsku, puno ces brze rijesiti problem.

[FuT]

--
____/| Matija Pužar - Puma

Es:)-art

On Wed, 30 Jun 2004 19:50:36 +0200, JoMi wrote:
pročešljaj comp sa "pestpatrolom " taj zaista čisti sve

Prestani koristit to smeće od mail,znaš onu,kakav provider takav i mail...