! MUZIKA ! MUZIKA ! MUZIKA ! MUZIKA ! MUZIKA ! MUZIKA ! MUZIKA ! MUZIKA !

Dx

Feb 28, 1999, 3:00:00 AM2/28/99
Cijena jednog cd-a: 50 kn

Hladno Pivo - Dzinovski
Hladno Pivo - GAD
Hladno Pivo - Desetka
Green Day - Nimrod
Green Day - Dookie
Green Day - Insomniac
Offspring - The Offspring
Offspring - Smash
Offspring - Ignition
offspring - Ixnay on the hombre
Offspring - Americana
Bad Religion - All Ages
Bad Religion - Live
Bad Religion - Stranger Than A Fiction
Bad Religion - The Grey Race
NoFX - Punk in drublic
NoFX - So long and thanks for all the shoes
NoFX - The kings of punk
NoFX - Heavy petting zoo
NoFX - White trash, two heebs, and a bean
Vuco - Vuco I
Vuco - Vuco III
Jura Stublic - Greatest hits 1
Jura Stublic - Greatest hits 2
Crvena jabuka - Ima nesto od srca do srca
Opca opasnost - Ruski rulet
Aqua - Aquarium
Guano Apes - Proud like a god
Die Roten Rosen - Wir warten auf's Christkind...
Lenny Kravitz - Are you gonna go my way
Phil Collins - The very best
REM - The greatest hits collection
Ricky Martin - Vuelve
ABBA - Greatest hits
Bon Jovi - Destination anywhere
Bryan Adams - MTV unplugged
Elvis Presley - The best of
Enya - Sheperd moons
Prince - Purple rain
Puff Daddy - No way out
Biohazard - Mata leao
Body Count - Violent demise
Nana - Father
Public Enemy - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back
Sick Of It All - Spreading the revelation tapes
Pyogenesis - Mono... or will it be the way it used to be

Offspring komplet - svih 5 izaslih CDa Offspringa.................200 kn
Hladno Pivo komplet - sva 3 izasla CDa HP-a.......................120 kn

Dx

Feb 28, 1999, 3:00:00 AM2/28/99

Angelic

Mar 1, 1999, 3:00:00 AM3/1/99
>Vuco - Vuco I
>Vuco - Vuco III
U Croatia Recordsu u Bogovicevoj imate prva cetiri Vucina cda po 50
kuna.
No zanimljiviji je prvi album Haustora i Sajete(dvostruki) po
otprilike istoj cijeni.

Angelic.
"Prekini me citirati... :)))))" - Phiber from news.tel.hr

Dx

Dx

Mar 1, 1999, 3:00:00 AM3/1/99

Dx

Mar 1, 1999, 3:00:00 AM3/1/99
> >Vuco - Vuco I
> >Vuco - Vuco III
> U Croatia Recordsu u Bogovicevoj imate prva cetiri Vucina cda po 50
> kuna.
> No zanimljiviji je prvi album Haustora i Sajete(dvostruki) po
> otprilike istoj cijeni.

Dakle, ne kupovat od mene, nego svi u croatia records.

Angelic

Mar 1, 1999, 3:00:00 AM3/1/99

Ajd. Bar si duhovit.

Dx

Mar 3, 1999, 3:00:00 AM3/3/99
> >> U Croatia Recordsu u Bogovicevoj imate prva cetiri Vucina cda po 50
> >> kuna.
> >> No zanimljiviji je prvi album Haustora i Sajete(dvostruki) po
> >> otprilike istoj cijeni.
> >Dakle, ne kupovat od mene, nego svi u croatia records.
> Ajd. Bar si duhovit.

Uopce nisam. Zaozbiljno. Zivio Croatia Records!

Dx

Dx

Mar 4, 1999, 3:00:00 AM3/4/99

Dx