stara arkadna igra s avionima

Necrowizard

Sjecam se samo da je bila neka pucacina s avionima, mislim da je izdavac
bio SDK i vidio sam ju samo na automatima. Npadali bi te nekakvi
tenkovi, avioni pa bi svako malo dosao neki boss fight...
To je najbolji opis kojeg se mogu sjetiti.
Zna netko o kojoj se igri radi otprilike?

Spajdermen

"Necrowizard" <necrow...@gmail.com> wrote in message

Ima ih tona za m.a.m.e.

Kveldulv

raiden?

Ivan Tisljar @work

Silk Worm?

http://www.klov.com/game_detail.php?game_id=9546

Ili je ono kad imaš pušku namontiranu na automat, pa pucaš u đungli
nekakvoj...?

Ivan.

cyberhrc

raptor?

Necrowizard

Ivan Tisljar @work wrote:
> [...]
>
> http://www.klov.com/game_detail.php?game_id=9546
>
> Ili je ono kad imaš pušku namontiranu na automat, pa pucaš u đungli

Ne, evo slicnih naslova tu
http://en.wikipedia.org/wiki/1942_%28video_game%29

http://en.wikipedia.org/wiki/1943:_The_Battle_of_Midway

http://en.wikipedia.org/wiki/1944:_The_Loop_Master

Mislim to je to, samo ne znam ima li kasnijih nastavak, a i nisam
siguran je li Capcom izdavac.
Hvala svima na prijedlozima da ne zahvaljujem svakome sad posebno.
Ima igdje u Zg jos takvih automata za zaigrati malo?

marijo

On Thu, 12 Jul 2007 17:43:08 +0200, "Ivan Tisljar @work"
<_system_...@yahoo.co.uk> wrote:

>Silk Worm?

Igra je mrak. Igrao na Amigi sa bratom do besvijesti :)
--
Svira uzivo: VA - Blutonium presents Hardstyle Volume 6 (Part II)

Leo

> [...]
> Hvala svima na prijedlozima da ne zahvaljujem svakome sad posebno.
> Ima igdje u Zg jos takvih automata za zaigrati malo?

Mozes to sve igrati na PC-u pod emulatorom.

Iguana

marijo wrote:

> Igra je mrak. Igrao na Amigi sa bratom do besvijesti :)

Onda probaj i SWIV ako nisi. :)
Druga perspektiva, ista tematika, krupnija i bolja grafika. ;)
(Top-down scrolling.)

Leo

> Onda probaj i SWIV ako nisi. :)
> Druga perspektiva, ista tematika, krupnija i bolja grafika. ;)
> (Top-down scrolling.)

A vidi ovo, SWIV remake.

http://ayden.123.co.nz/swivscreenshots.htm

Nidjo

> Ili je ono kad imaš pušku namontiranu na automat, pa pucaš u đungli
> nekakvoj...?
>
> Ivan.

e to to! jel znas mozda kak se zove?? ko klinac sam to peglao stalno, no ne
bi se sjetio imena...no ne mislim na operation wolf, ovo je bio neki automat
s dva guna montirana, i kreces se prema naprijed....

Iguana

Zanimljivo, ali čini se da nije dovršen tj. da ima samo par nivoa. :(
(http://www.retroremakes.com/forum2/archive/index.php/t-1624.html)

No svejedno, po autorovim vlastitim riječima, verzija za Amigu je najbolja:
"If you haven't ever played SWIV, I suggest you get it! It's great!
Take a look on Google and see what gems you can turn up! (Hint: get the
Amiga version. This needs something like WinUAE to run it. In my opinion
it's got the best gameplay of all of them, and I've played all of them
lots!)"

Leo

> [...]

> version. This needs something like WinUAE to run it. In my opinion it's
> got the best gameplay of all of them, and I've played all of them lots!)"

Dovrsen je i bolji je nego na Amigi jer je grafika poboljsana. Nisam bas
puno igrao jer mi je preteska.
Jedino mi je neshvatljivo da covjek drzi stranicum, a nema download igre.
Ja sam ju jedva nasao i to na nekoj glupoj stranici sa remakeovima, a
svaka igra je imala bespotreban instal koji ti uvali virus. Uglavnom ocistio
sam je, pa ako te zanima reci.

marijo

On Sat, 14 Jul 2007 03:50:35 +0200, Iguana <Iguana^M...@email.t-com.hr>
wrote:

>Onda probaj i SWIV ako nisi. :)
>Druga perspektiva, ista tematika, krupnija i bolja grafika. ;)
>(Top-down scrolling.)

To na emulatoru (WinUAE) igram ? Faliti ce mi quickfire sa joysticka
:)

Iguana

Leo wrote:

> Dovrsen je

Hm... Nadam se da si u pravu, jer meni i u readme-u u arhivi s igrom
stoji text autora: "Sadly, the game isn't as perfect as I had wanted it.
I will do another release in a couple of months to finish it off!!!".
Nadam se da je mislio na bugove, a ne na nedostatak svih nivoa.

> i bolji je nego na Amigi jer je grafika poboljsana. Nisam bas
> puno igrao jer mi je preteska.

Eh, tek se trebam podsjetiti kakva je bila grafika na Amigi. :) No nije
sve u grafici. Da jest, nikad ne bih sate, dane i tjedne trošio na
"Maziacs", "Zombie Zombie" i sl. ;)

> Jedino mi je neshvatljivo da covjek drzi stranicum, a nema download igre.

Kaže da je problem promet i cijena. Bad je što i ona francuska stranica
isto više nema to za DL. :( Ja isto našao na nekoj lijevoj s
remake/retro stvarima.

> Ja sam ju jedva nasao i to na nekoj glupoj stranici sa remakeovima, a
> svaka igra je imala bespotreban instal koji ti uvali virus. Uglavnom
> ocistio sam je, pa ako te zanima reci.

Ma našao sam je i ja i skinuo, nije ta verzija s virusom; piše da je
"SWIV Decimation v1.0". Probao, čudno mi regaira na kontrole, no trebam
tek probati s joystickom pa možda i poživim dovoljno dugo da dobijem
koji power-up i pređem koji nivo. :)

Iguana

Misliš auto-fire? Neće. Jer ti u igri đip ili helić puca s auto-fireom
ako samo držiš tipku za pucanje. Barem u ovom remakeu "SWIV Decimation".
No vjerujem da je tako i u originalu. Ako hoćeš taj remake za kantu,
reci pa ćemo poslati u binse Leo i/ili ja.

Leo

> Ma naąao sam je i ja i skinuo, nije ta verzija s virusom; piąe da je "SWIV
> Decimation v1.0". Probao, čudno mi regaira na kontrole, no trebam tek
> probati s joystickom pa moľda i poľivim dovoljno dugo da dobijem koji
> power-up i pređem koji nivo. :)

Ma igra je preteska. Bas sam probao igrati bez neprijatelja. To nema kraja,
islo je preko sat vremena, pa mi je dosadilo. Kad je dosao tamo gdje bi
trebao biti kraj (bar na Amige je) nastavio je skrol dalje. Sad nisam
siguran,
mozda mu smeta sto sam uklonio sve protivnike, pa ne radi pravilno. Moram
jos malo pogledati, mozda ih mogu samo oslabiti, ovako je bez veze.
Inace ne znam jesi probao druge verzije. Ima jos za Atari ST, C64, Spectrum,
Amstrad CPC, Megadrive/Genesis, SNES. Uglavnom ako nisi probaj za
Megadrive (Mega Swiv) i za SNES (Super Swiv). Super Swiv se jos moze
naci i pod imenom Firepower 2000.

Iguana

Leo wrote:

> Ma igra je preteska. Bas sam probao igrati bez neprijatelja. To nema kraja,
> islo je preko sat vremena, pa mi je dosadilo. Kad je dosao tamo gdje bi
> trebao biti kraj (bar na Amige je) nastavio je skrol dalje.

Namjestio sam si tipke, staru dobru kombinaciju Q/A/O/P/SPACE sa Spekija
i Komodorca i probao malo igrati, no nije to to iz više razloga. Prvo,
ne hvata sve kombinacije tipki ispravno, tako da neke kretnje nisu
izvedive. Možda je do tastature, no bojim se da nije u ovom slučaju.
Drugo, igra mi se ruši nakon što zaginem, a u task manageru kad je idem
ubiti lijepo piše da je *beta*, što bi vodilo do zaključka da ipak nije
dovršena. Treće, ima i dosta bugova unutra, recimo redefinirane tipke
prilikom slijedećeg startanja igre za igrača ostaju redefinirane, a za
igrača 2 se sresetiraju na defaultne i slično.

Ništa bez emulatora, ipak. :(

> [...]
> Spectrum, Amstrad CPC, Megadrive/Genesis, SNES. Uglavnom ako nisi probaj za
> Megadrive (Mega Swiv) i za SNES (Super Swiv). Super Swiv se jos moze

Nisam probao jer se na kanti nisam nikad pozabavio emuliranjem kako
spada. Dok sam na Amigi intenzivno vrtio emulatore. Još jedan podsjetnik
da kanta "zaglupljuje"... O:->