Ja sam puko - hrvatski inf. casopisi

Lt. Cmdr. Data

Citam ja tako jedan od nasih casopisa. Jucer kupio! Necu reci koji ali
ce ga vecina prepoznati. Glavna tema je 128 trikova i savjeta. I citam
ja citma i dodjem do jednog djela, pazite ovo: "...napajanje na sebi
moze imati ventilator, no najcesce ce biti rijec o modelima bez tog
korisnog dodatka..." Dio je o stvarima koje nadjemo u kucistu kad ga
otvorimo! Mislim ono! Svi ugradjuju u svoja kucista ono pasivno
napajanje iz linksa za 1500kn...

LOL

--
___.----จจจ----.___ Maknite NO_-_SPAM!
_________ _ ,--ด----------------------

Pale

A cuj, mozd aoni u redakciji imaju bas takvo :-) ( a nisu nikad vidili
drugacije )

Lt. Cmdr. Data

Pale wrote:

> A cuj, mozd aoni u redakciji imaju bas takvo :-) ( a nisu nikad vidili
> drugacije )

Nevjerujem da su za sva napajanja u svim kompovima dali 1500 kn puta
broj kompova. Pa sami kazu da je ventilator bolji od pasivnog
hladnjenja! Ak je tak ja im odmah dam svoje za to pasivno! :o)

--
___.----¨¨¨----.___ Maknite NO_-_SPAM!
_________ _ ,--´----------------------

Pale

Ekhm, khm, bio sam sarkastican.

Lt. Cmdr. Data

Pale wrote:
> Ekhm, khm, bio sam sarkastican.

Nisi me valjda doslovno shvatio! Pa smajli je na kraju mog texta! LOL

Mad I.D.

"Lt. Cmdr. Data" <lt_cmdr_data@_NO_SPAM_mail.inet.hr> wrote

> [...]
> korisnog dodatka..." Dio je o stvarima koje nadjemo u kucistu kad ga
> otvorimo! Mislim ono! Svi ugradjuju u svoja kucista ono pasivno

I ja znam uzet pod neki dosadnim satom frendu hacker pa malo prolistam.

Nemrem vjerovat da djeci govore o clockanju i kao da je to neka velika
mudrost.
Dok netko nes sjebe nisu oni krivi jer pise da se odricu sve odgovornosti.

Ma to su idioti, nisam umisljem ali mislim da znam 2 x vise od tog lika kaj
pise za hardver u hackeru..idiotizam teski....kako sam glupih stvario tamo
prociao...

I to za napajenj, ma ziher su nekom majmunu kaj zna samo igrat igrice na
kompu dali da napise to...neznam o kojem se caspoisu radi..samo znam da nije
BUG jer imam sve brojeve.

Lt. Cmdr. Data

Mad I.D. wrote:

> I to za napajenj, ma ziher su nekom majmunu kaj zna samo igrat igrice na
> kompu dali da napise to...neznam o kojem se caspoisu radi..samo znam da nije
> BUG jer imam sve brojeve.

Ajde reci cu ko je to napisao! Stovani gospon Branko Spoljaric - Barney!
:) Jos je napisao da bi bilo pozeljno nabaviti 400W napajanje jer 300W
napajanja vise nisu dostatna za danaslnje kompove! Daj molim te! Ljudi
drze Athlona XP sa nforsicama, 2 hdda, 2 optikanera, svi PCI slotovima
popunjenima i hrpom 8cm ventova na Enermaxu 300W bez problema! barney
odi doma spat! :)

--
___.----¨¨¨----.___ Maknite NO_-_SPAM!
_________ _ ,--´----------------------

`¨¨¨¨´ USS Enterprise-D N.C.C 1701D by J.B.

Red_Baron

"Lt. Cmdr. Data" <lt_cmdr_data@_NO_SPAM_mail.inet.hr> wrote in message

> [...]
> drze Athlona XP sa nforsicama, 2 hdda, 2 optikanera, svi PCI slotovima
> popunjenima i hrpom 8cm ventova na Enermaxu 300W bez problema! barney

pcchip sam odavno prestao kupovat.
Ali nemoš reć da mu tekstovi (barney-evi) nisu zabavni:)

Ante Maljkovic

On Sun, 11 Apr 2004 14:11:08 +0200, "Lt. Cmdr. Data"
> [...]

>korisnog dodatka..." Dio je o stvarima koje nadjemo u kucistu kad ga
>otvorimo! Mislim ono! Svi ugradjuju u svoja kucista ono pasivno

Pise tako u tom tekstu kako su napajanja s 300 W snage nedovoljna da
bi pogonila danasnje skatule, te se preporucuje ljudima da nabave
barem 400 W napajanja.

U Vidiju od ovog mjeseca u tekstu o LCD monitorima pise kako su 17",
18" ili 19" LCD monitori na rezoluciji 1280x1024 koja nije prirodna
4:3 rezolucija, te na takvim monitorima kruznica prikazuje kao elipsa.
To, eto nije dobra stvar, jer na ostalim rezolucijama slika ne izgleda
kako valja...

Napominju se razne zdravstvene stvari te se napominje 85 Hz kao
frekvencija na kojoj se treba osvjezavati moderan ekran (u tekstu za
LCD monitore), itd...

christ@ir

On Sun, 11 Apr 2004 14:11:08 +0200, Lt. Cmdr. Data wrote:

/cut

Ma opća retardacija danas vlada. Nemožeš se boriti protiv toga...
--
Up the Irons!

christ@ir

On Sun, 11 Apr 2004 16:57:12 +0200, Ante Maljkovic wrote:

> Pise tako u tom tekstu kako su napajanja s 300 W snage nedovoljna da
> bi pogonila danasnje skatule, te se preporucuje ljudima da nabave
> barem 400 W napajanja.

U kojem je to casopisu na kraju bilo?
Ja ću igrati na sigurno pa ću uzeti MS Industriala od 550 W. 550 W je ipak
550 W... moraš biti siguran.

;-))))
--
Up the Irons!

Ante Maljkovic

On Sun, 11 Apr 2004 17:17:56 +0200, "christ@ir"
<NU-METALgo...@public.srce.hrSUCKS> wrote:

>U kojem je to casopisu na kraju bilo?

PC Chip, isti taj tekst koji je kap. korvete Data spomenuo...

>Ja ću igrati na sigurno pa ću uzeti MS Industriala od 550 W. 550 W je ipak
>550 W... moraš biti siguran.
>
>;-))))

Sta je sigurno, sigurno je... :o)

Lt. Cmdr. Data

Ante Maljkovic wrote:

> Sta je sigurno, sigurno je... :o)

Potpuno neisplativa kupnja! Citao sam na JNC-ovoj stranici da mi trebao
izaci JNC 600W ultrakill (your MBO) tako da je to vrhunsko napajanje! U
SAD cijena 12,99$! :)))))PKS

--
___.----¨¨¨----.___ Maknite NO_-_SPAM!
_________ _ ,--´----------------------

`¨¨¨¨´ USS Enterprise-D N.C.C 1701D by J.B.

.-=>ZZ<=-.

Mad I.D. wrote:
> I ja znam uzet pod neki dosadnim satom frendu hacker pa malo
> prolistam.

jel si ikad listao Hacker pod predmetom prof. Koraća? :)

--
.-=>ZZ<=-.
#: 173568404

Eddy

On Sun, 11 Apr 2004 19:34:32 +0200, .-=>ZZ<=-. wrote:

> jel si ikad listao Hacker pod predmetom prof. Koraća? :)

lolcina :))))) ti si iz rudjera?korac je fucking great profesor, mozda cak
i najbolji na cijeloj skoli.teski zajebant :)
--
For There Is A Purpose
And Reason Beyond All Human Apprehention

In Flames - Lunar Strain
Remove NO SPAM when replying.

Eddy

On Sun, 11 Apr 2004 18:47:19 +0200, Lt. Cmdr. Data wrote:

> Potpuno neisplativa kupnja! Citao sam na JNC-ovoj stranici da mi trebao
> izaci JNC 600W ultrakill (your MBO) tako da je to vrhunsko napajanje! U
> SAD cijena 12,99$! :)))))PKS

rotfl :))))))))

Davorin Vlahovic

On 2004-04-11, .-=>ZZ<=-. <zelj...@yahoo.com> wrote:

> jel si ikad listao Hacker pod predmetom prof. Koraća? :)

Legenda od profesora :)

--
I've found a great way to fight spammers....if you want to find out how,
mail me at postmaster@localhost ... very very soon, there'll be a reply.

.-=>ZZ<=-.

Davorin Vlahovic wrote:

> Legenda od profesora :)

naravno, sve petice kod njega sam imao

raptor

On Sun, 11 Apr 2004 14:11:08 +0200, Lt. Cmdr. Data wrote:

> Citam ja tako jedan od nasih casopisa. Jucer kupio! Necu reci koji ali

Zbog takvih nebuloza se i ne kupuju i ne citaju domaci "inf" casopisi.
Opcenito stanje svih domacih casopisa skupa zbrojenih je otprilike "tihi
jad", IMHO.

--
Hey, sexy mama.. wanna kill all humans?!

xxxplosive

"Lt. Cmdr. Data" <lt_cmdr_data@_NO_SPAM_mail.inet.hr> wrote in message
> Mad I.D. wrote:
>

> Ajde reci cu ko je to napisao! Stovani gospon Branko Spoljaric - Barney!
> :)

A tko drugi recenzira hardver u tom casopisu?

> [...]
> drze Athlona XP sa nforsicama, 2 hdda, 2 optikanera, svi PCI slotovima
> popunjenima i hrpom 8cm ventova na Enermaxu 300W bez problema! barney

Ma mislio je na JNC i MS I napajanja i to ne 400w nego bar 500.

Lt. Cmdr. Data

xxxplosive wrote:

> Ma mislio je na JNC i MS I napajanja i to ne 400w nego bar 500.

To nebi cak niti Billu Gatesu preporucio! Ms i JNC mislim! Makar onaj
JNC 600W ultrakill (your MoBo) izgleda odlicno! :))

Lt. Cmdr. Data

raptor wrote:

> Zbog takvih nebuloza se i ne kupuju i ne citaju domaci "inf" casopisi.
> Opcenito stanje svih domacih casopisa skupa zbrojenih je otprilike "tihi
> jad", IMHO.

Ma niti jedan nas casopis vise nije inf. casopis! U svima vec imas
svakakve nebuloze, kao marketing, business i slicna sranja. Jedino mi je
zal sto su iz chipa maknuli "error". Skoro sam ga samo zbog toga kupovao! :)

Ante Maljkovic

> [...]

>Potpuno neisplativa kupnja! Citao sam na JNC-ovoj stranici da mi trebao
>izaci JNC 600W ultrakill (your MBO) tako da je to vrhunsko napajanje! U

Odvalih na "ultrakill"... :o)

*RM*

> [...]
> 4:3 rezolucija, te na takvim monitorima kruznica prikazuje kao elipsa.
> To, eto nije dobra stvar, jer na ostalim rezolucijama slika ne izgleda

prava rezolucija bi bila 1280x960 (640x480, 800x600, 1024x768 itd)na
1280x1024 kruznica zbilja nije kruznica

Red_Baron

> [...]
> zal sto su iz chipa maknuli "error". Skoro sam ga samo zbog toga kupovao!

a dnevnik perice:)

raptor

On Mon, 12 Apr 2004 00:12:44 +0200, Ante Maljkovic wrote:

> Odvalih na "ultrakill"... :o)

Trebali bi ga nazvati "mass murderer" ili "suicide". ;)

raptor

On Mon, 12 Apr 2004 00:14:46 +0200, Lt. Cmdr. Data wrote:

> Ma niti jedan nas casopis vise nije inf. casopis! U svima vec imas

True, true. Zato ih i ne kupujem, osim povremeno da se malo razveselim i
nasmijem stvarima koje znaju napisati unutra. :)

Eventualno kad uleti neki bolji DVD pa saznam unaprijed sadrzaj. Eto, ovaj
zadnji Bug je imao dobar DVD (cak i citljiv) s cist pristojnom kolekcijom
programcica, pa sam ga pokupio na kiosku. A sam casopis sam tocno jednom
prolistao i zakljucio da bi ubuduce bilo najbolje samo uzeti DVD a casopis
ostaviti djevojci na kiosku da cita umjesto Mile, Arene, itd. ;)

> svakakve nebuloze, kao marketing, business i slicna sranja. Jedino mi je
> zal sto su iz chipa maknuli "error". Skoro sam ga samo zbog toga kupovao! :)

Ma i to isto, 60% casopisa su reklame. Mislim, stvarno iritantno. Covjek
plati 33 kune i onda dobije hrpu reklamnih pamfleta, osim sto ih je platio.

raptor

On Mon, 12 Apr 2004 00:36:15 +0200, Red_Baron wrote:

> a dnevnik perice:)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :) Toga se sjecam, kad je to bilo.. pred X
godina..

Dino Besen

"raptor" <rap...@REMOVEsurfer.hr> wrote in message

> Trebali bi ga nazvati "mass murderer" ili "suicide". ;)

Verdun edition

--
Dino Besen

Auriga RA 06h 53m 55.43sd 37^56'
Lots Of Trouble Usually Serious
Understeer is where you hit the tree with the front of the car and
oversteer is where you hit it with the back

Ante Maljkovic

17" LCD je 5:4 monitor... Kad pises tekst o tim monitorima i vidis ih
hrpu ispred sebe, valjda to ne bi trebalo biti cudno.
Tako na tom monitoru i rezoluciji 1280x1024, kruznica stvarno izgleda
kao kruznica, a npr. na 640x480 izgleda kao elipsa.

1280:1024 = 1,25 = 5:4

Lt. Cmdr. Data

Lt. Cmdr. Data

raptor wrote:

> Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :) Toga se sjecam, kad je to bilo.. pred X
> godina..

Cim je onaj idiot Vlatko Juric Kokic doaso na mjesto urednika maknuli su
Pericu! On je bio zakon! Negdje su na netu bili njegovi dnevnici ali ne
znam vise stranicu!

Lt. Cmdr. Data

raptor wrote:

> [...]
> prolistao i zakljucio da bi ubuduce bilo najbolje samo uzeti DVD a casopis
> ostaviti djevojci na kiosku da cita umjesto Mile, Arene, itd. ;)

IMHO Pcchip ima vjerojatnonajbolji DVD! Stalno imas esencijalnu
kolekciju, stalno aptejdanu sa SP-ovima, catalistima, forsverovima i
omegom, speedfan i svi takvi programi!

raptor

On Mon, 12 Apr 2004 10:51:49 +0200, Lt. Cmdr. Data wrote:

> IMHO Pcchip ima vjerojatnonajbolji DVD! Stalno imas esencijalnu
> kolekciju, stalno aptejdanu sa SP-ovima, catalistima, forsverovima i
> omegom, speedfan i svi takvi programi!

Vidio sam sad nedavno jednog od frenda, ne znam zasto mi nikako nije sjeo,
nekak mi je nezgrapno ono sucelje za instalaciju i pregled programa, ne
znam zasto. Valjda nisam naviknut. :)

Lt. Cmdr. Data

raptor wrote:

> Vidio sam sad nedavno jednog od frenda, ne znam zasto mi nikako nije sjeo,
> nekak mi je nezgrapno ono sucelje za instalaciju i pregled programa, ne
> znam zasto. Valjda nisam naviknut. :)

Ma katastrofa im je to sucelje. Mislim kvaliteta! Nekad se zna dogoditi
klinem na nekaj da instalira a ono mrak! Nista nece! Moram rusiti
aplikaciju ili vaditi CD!

raptor

On Mon, 12 Apr 2004 12:09:31 +0200, Lt. Cmdr. Data wrote:

> Ma katastrofa im je to sucelje. Mislim kvaliteta! Nekad se zna dogoditi

Aha, onda nije to samo do mene. :)

xxxplosive

> To nebi cak niti Billu Gatesu preporucio! Ms i JNC mislim! Makar onaj
> JNC 600W ultrakill (your MoBo) izgleda odlicno! :))

Meni se cini da te to na kraju biti ultrakill svih komponenti u kucistu :)

*RM*

Hvala na informaciji

Lt. Cmdr. Data

xxxplosive wrote:

> Meni se cini da te to na kraju biti ultrakill svih komponenti u kucistu :)

A sto mislis zasto sam ga tako nazvao! Za sve vas koji sporije kuzite!
JNC 600W je moja izmisljotina! Best buy ever! Eutanazija za umiruci
komp! Ako imate nekoi stari celeron kojeg hoceste vidjet mrtvog samo
kupite JNC i zajamcen vam je uspijeh!

Ante Maljkovic

On Mon, 12 Apr 2004 14:18:54 +0200, *RM*
<rmiculin_:r_e_m_o_v_e:_...@inet.hr> wrote:

>Hvala na informaciji

Molim :o)

xxxplosive

> A sto mislis zasto sam ga tako nazvao! Za sve vas koji sporije kuzite!

Tako ti je to kad previse sjedim uz komp i cackam po news-ima.
Ocito je pravo vrijeme da se prihvatim nekakvih krizaljki ili mozgalica jer
trulim :)

Krikesha

"raptor" <rap...@REMOVEsurfer.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:b31qz4xkkh3h$.19khyfb48h9rk$.dlg@40tude.net...

> [...]
> prolistao i zakljucio da bi ubuduce bilo najbolje samo uzeti DVD a casopis
> ostaviti djevojci na kiosku da cita umjesto Mile, Arene, itd. ;)

zato odes na hrelic, i tamo kupis DVD za 2kn, a ako se malo cijenkas, mozes
ga dobit i za kunu

raptor

On Tue, 13 Apr 2004 10:28:37 +0200, Krikesha wrote:

> zato odes na hrelic, i tamo kupis DVD za 2kn, a ako se malo cijenkas, mozes
> ga dobit i za kunu

:))) Hrelic - hi-tech sajam sutrasnjice. :))

Usput si i nekakve tenisice pokupim za stotinjak kn, ove su mi vec
izmucene sve koje stalno nosim..

;))

Davorin Vlahovic

On 2004-04-13, raptor <rap...@REMOVEsurfer.hr> wrote:
> Usput si i nekakve tenisice pokupim za stotinjak kn, ove su mi vec
> izmucene sve koje stalno nosim..

...e, ako netko ide cesto onuda zna li da li ima starijih racunala
(atarija, amiga, macintosha...)?

raptor

On Tue, 13 Apr 2004 23:08:18 +0200, Davorin Vlahovic wrote:

> ...e, ako netko ide cesto onuda zna li da li ima starijih racunala
> (atarija, amiga, macintosha...)?

Bio jednom u zadnjih 5 godina. :)