Poznanstva

news_HiNet_mali

Ako želite upoznati osobe svih godišta iz zemlje i inozemstva sa posebnim
katalogom djevojaka iz Rumunjske,Rusije te provesti ugodne trenutke u
društvu osoba svih godišta
zainteresiranih za prijateljstvo,brak,suživot .
Steći nove prijatelje , prijateljice te organizirano izlaziti subotom na
ples i društvene zabave nazovite ili pišite na adresu : Agencija
Dvoje,Adamiceva 4,51000 Rijeka,
tel.331-061
E-mail ern...@ri.hinet.hr http://www.tiscalinet.it/tariffe.htm

Astrološke usluge t...@puck.dhs.org http://puck.dhs.org
http://ghettobox.dhs.org/t8

JP

S_P wrote in message <8tu327$rm3$1...@bagan.srce.hr>...

>Ma cekaj, ti tu meni nesto stalno amputiras

Sto ti amputira? :))

Jean-Pierre

S_P

In article <8tsl3r$9tku$3...@as121.tel.hr>,
"news_HiNet_mali" <stefica....@ri.hinet.hr> wrote:
>Ako ľelite upoznati osobe svih godiąta iz zemlje i inozemstva sa posebnim

>katalogom djevojaka iz Rumunjske,Rusije te provesti ugodne trenutke u
>druątvu osoba svih godiąta
>zainteresiranih za prijateljstvo,brak,suľivot .

>Steći nove prijatelje , prijateljice te organizirano izlaziti subotom na
>ples i druątvene zabave nazovite ili piąite na adresu : Agencija

> [...]

Poštovana gospodjo Stefice Srica-Zic (?) (stefica....@ri.hinet.hr),

Sa zanimanjem sam razmotrio Vasu cijenjenu ponudu za upoznavanjem osoba sa
posebnim katalogom. Slobodan sam zatraziti nekoliko dodatnih informacija:

- mogu li naruciti tri i pol metra modela 15 iz kataloga (molim narezati na
dva dijela) i jedno 60 kila (s kostima) modela 23?

- moram li baš ugodne trenutke provesti u društvu osoba SVIH godišta? Nekako
bih radije izostavio godišta 1908-1965 i 1983-2000 (zbog mozebitnih zakonskih
problema).

- mogu li slobodno birati zelim li prijateljstvo, brak ili suzivot, ili se
radi o kronoloskom nizu (pa brak dolazi nakon prijateljstva a suzivot nakon
izvjesnog vremena u braku)?

- znate li sto je abuse sluzba?

Stipe [Stajp] Predanic

On Fri, 03 Nov 00 10:04:46 GMT, S_P wrote:

>Poštovana gospodjo Stefice Srica-Zic (?) (stefica....@ri.hinet.hr),
>
>Sa zanimanjem sam razmotrio Vasu cijenjenu ponudu za upoznavanjem osoba sa
>posebnim katalogom. Slobodan sam zatraziti nekoliko dodatnih informacija:

[snip]

>- znate li sto je abuse sluzba?

a) steta sto ovo ja nisam napisao. Isti inicijali, razlicite osobe :)
b) ja ovo nebi bacao na abuse dok to ne ponovi kojih 10 puta u 3 dana. aLi
ja nisam ti. (doduse nebi se ni prijetio abuse sluzbom)
c) ovo (donekle) ima veze sa ovom grupom, iako je spam.
d) nije crosspostano, znaci ne krsi neka pravila netiquetta.
e) kud si nervozan, ima ljudi koji bi to mozda zeljeli probati (ne, taj nisam)

--
Stipe [Stajp] Predanic spr...@fly.srk.fer.hr
* So this is goodbye, this is goodbye

Stipe [Stajp] Predanic

On Fri, 03 Nov 00 10:23:16 GMT, S_P wrote:
>In article <slrn904slr....@fly.srk.fer.hr>,

>nisam)
>>

>nismo se razumjeli - smatram svoj zivot prekratkim a vrijeme dragocjenim a da
>bih ikada ikoga slao na abuse, pa mi ni ovaj put to ne pada na pamet. Mozemo
>raspravljati i o tome je li "znate li sto je abuse?" prijetnja.

Nekim nasim politicarima, to bi bila prijetnja ..

>Ukratko, skocio sam zbog "kataloga djevojaka"...

Te djevojke vjerojatno i zele biti u tom katalogu. Ako se radi o Ruskinjama
i Rumunjkama, onda je u pitanju a) kupleraj
b) zele se udati i dobiti nase drzavljanstvo.

U bilo kojem slucaju ima ljudi koji su mozda zainteresirani za to (da nema,
nebi ni postojala ta agencija). Pusti ljude da zive, nek se policija s njima
bakce. Kad ce prekrdasiti, bit cu prvi koji ce poslati na mail na Hinetovu
abuse sluzbu.

S_P

spr...@fly.srk.fer.hr (Stipe [Stajp] Predanic) wrote:

> [...]

raspravljati i o tome je li "znate li sto je abuse?" prijetnja.

Ukratko, skocio sam zbog "kataloga djevojaka"...

sp

Alisa Kichl

"Stipe [Stajp] Predanic" wrote:

> c) ovo (donekle) ima veze sa ovom grupom, iako je spam.

I reklama za neki duckas u Zagrebu ima veze s hr.misc.zagreb, ali je
spam.

> d) nije crosspostano, znaci ne krsi neka pravila netiquetta.

Daj mi reci koja je razlika izmedju crossposta i pojedinacno poslanih
istih ovakvih glupih rekalama-postova na preko nekoliko grupa?

> e) kud si nervozan, ima ljudi koji bi to mozda zeljeli probati (ne, taj nisam)

S Ruskinjama i Rumunjkama? Meni to vise vuce na kurveraj, nego na
romance.

--
Alisa

Aut vincere aut emori.

Pavle Spoljaric

Dana 3 Nov 2000 08:27:56 GMT, Stipe [Stajp] Predanic <spr...@fly.srk.fer.hr>
o Re: Poznanstva napisa:

>Te djevojke vjerojatno i zele biti u tom katalogu. Ako se radi o Ruskinjama
>i Rumunjkama, onda je u pitanju a) kupleraj
>b) zele se udati i dobiti nase drzavljanstvo.

E budu se usrecile ( fakat sam cinik zadnjih par dana, al' nema veze)...
Da ne bi samo 'crnili' zhenski rod i Ruskinje i Rumunjke znam za slucajeve
gdje su pojedincI iz hrv. kupovali brak sa djevojkama iz EU i to za solidnu
kolicinu eura samo da bi dobili drzavljanstvo.
Zamislite samo takav katalog:
Zgodan mladic iz ... trazi zensku osobu iz EU radi braka. (a u pozadini honorar
cca. 3500 DEM-a)
:(

Pozdrav Pavle
--
Miracles require true commitment
- they newer happen by accident.

Stipe [Stajp] Predanic

On Fri, 03 Nov 2000 10:08:43 +0100, Alisa Kichl wrote:

>I reklama za neki duckas u Zagrebu ima veze s hr.misc.zagreb, ali je
>spam.

Nije ako tipusi prodaju muzicke kutije, onak fino drvene, zlakirane ali bez
sjaja :)) I ako to baci jednom dvaput u tjedan dana ..

>Daj mi reci koja je razlika izmedju crossposta i pojedinacno poslanih
>istih ovakvih glupih rekalama-postova na preko nekoliko grupa?

Ehe .. to je druga stvar .. za te druge grupe neznam ..
A i to pokazuje neznanje osobe koja salje ..

>S Ruskinjama i Rumunjkama? Meni to vise vuce na kurveraj, nego na
>romance.

Jesi ti cula onu urbanu legendu o selima u Rusiji punim zena di kupis zenu
za 100 marona?

S_P

In article <slrn904to3....@fly.srk.fer.hr>,

> [...]
njima
>bakce. Kad ce prekrdasiti, bit cu prvi koji ce poslati na mail na Hinetovu

Ma cekaj, ti tu meni nesto stalno amputiras - zar nisam jasno u prvom
postu iskazao svoje zanimanje? :)

SP

geKKo

On Fri, 03 Nov 2000 10:08:43 +0100, Alisa Kichl <al...@post.hinet.hr> wrote:

>I reklama za neki duckas u Zagrebu ima veze s hr.misc.zagreb, ali je
>spam.

Ajde ajde Alisa, mislim da je ovo malko drukcije. U ducan se nitko ne srami
ici, niti je potrebno da se svidis proizvodu koji kupujes. ;)
Osim toga, neki ljudi si ovako nadju zivotne partnere, dakle tolerirajmo
ovaj spam jos malo.

>Daj mi reci koja je razlika izmedju crossposta i pojedinacno poslanih
>istih ovakvih glupih rekalama-postova na preko nekoliko grupa?

Svaki f'up na x-postani post se vidi u svakoj grupi. Ali u ovom slucaju
marginalna razlika.

>S Ruskinjama i Rumunjkama? Meni to vise vuce na kurveraj, nego na
>romance.

Hm, mozda da procitam originalni post, prerano sam se u obranu bacio. :)

--
geKKo

"If I show you my croissant, will you let me kiss you?"

S_P

In article <8tv6k3$duo6$1...@as121.tel.hr>, "JP" <j...@excel.hr> wrote:

>Sto ti amputira? :))
>
>Jean-Pierre

Hehehehehe, na ovo uvijek netko naleti :)

SP